quote:853 rwhp 93 octane pump gas @ 24psi (1004 BHP)
quote:Engine Modifications:
Fluidyne Radiator
Chrome resevoir
Flexlite electric fans
Greddy 4 row intercooler
Two Greddy Type R BOVs, stiff spring
Greddy Pulleys
Greddy Blue timing belt
Greddy Blue water pump pulley cover
Greddy catch can
Custom HKS exhaust manifold
Custom waterneck
HKS DLI
Custom 5 inch exhaust, turbo back
Heat wrapped from manifold, to rear of car
Borla 5 inch in & out canister
Custom intercooler piping
Custom ground Crane cams
Garrett GT47 88mm turbo
Blitz SUS air filter
Jun intake manifold
Nissan Q45 Throttle body
JUN cam gears
AutoTuner fuel rail
1200cc RC injectors
(3) Walbro Fuel pumps
WOTM.com triple pump hanger
Methanol injection
Boost Logic Dampened crank pulley
Ported and polished head
Complete Ferrea valvetrain
Ferrea 1mm oversized valves
ARP 1/2 inch headstuds torqued to 100 ft/lbs
PHR Spec J&E pistons
Carillo H-Beam rods
Clevite 77 bearings
ARP main studs
Polished turbine housing shield
Polished ABS cover
Chrome throughout
NX direct port system, 200 shot
NX flex lines
NX purge kit
NX remote bottle opener and heater kit
NX Maximizer Progressive controller (to be installed in June)
SMC methanol injection, 15 gallon per hour nozzle, custom mount
SMC progressive controller
SMC 140 psi pump
FJO wideband display in stock clock position
half, wachten op vervoerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zit tegenwoordig meer op personenwagenfora dan op truckfora![]()
ik kan kiezenquote:
gewoon op de spartamet joh.....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan kiezenvouwfiets (maar geen idee hoe ik die uit moet vouwen), Spartamet (staat niet op kenteken en ik heb er geen rijbewijs voor), reservefiets (twee lege banden ivm te lang stilstaan) of mn ouwe trouwe fiets.
ja weet ik veelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gewoon op de spartamet joh.....
wie gaat je nu nog aanhouden oid![]()
quote:
dan heeft ze helemaal niets te zeggenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
jawel, 1 kip die het boeit... Sandrahet is hara Spartamet, en ze kent mn scooterverleden
En de reden waarom ik weg moet is om haar op te halen
Moet je gewoon fietsend aankomen en op de heenweg als zij het niet ziet stiekem ff lekker een jetser aan dat startkoord geven en brullen met dat dingquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
jawel, 1 kip die het boeit... Sandrahet is hara Spartamet, en ze kent mn scooterverleden
En de reden waarom ik weg moet is om haar op te halen
Ze ziet het verschil wel hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Moet je gewoon fietsend aankomen en op de heenweg als zij het niet ziet stiekem ff lekker een jetser aan dat startkoord geven en brullen met dat ding![]()
[afbeelding]
Ik vind het ook gewoon gezellig hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan heeft ze helemaal niets te zeggen![]()
ja maar met de motor uit is het een doodnormale fietsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze ziet het verschil wel hoorOp mn gewone fiets zitten grote witte glow in the dark fietstassen
En de spartamet staat binnen, mijn fiets buiten, vlat ook op bij aankomst thuis
en dan haar op volle snelheid voorbij scheuren met de spartametquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon gezellig hoorik fiets haar tegemoet
en dan doet Sandra plotseling een KLEIN beetje haar best op de fiets en komt ze Alexxx weer voorbijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en dan haar op volle snelheid voorbij scheuren met de spartamet![]()
Ik ben op mn fiets sneller dan op de spartamet gok ik zoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en dan haar op volle snelheid voorbij scheuren met de spartamet![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
en dan doet Sandra plotseling een KLEIN beetje haar best op de fiets en komt ze Alexxx weer voorbij
[afbeelding]
wat moet zij nou in dat kakdorpquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
dat owrd nog wat als de Niva er is, kan ik haar 13 keer per jaar naar Assen brengen en halen en 6 keer naar Zeist of zo
Cursusquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat moet zij nou in dat kakdorp
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Cursus
maar ze belde me net, dus ik ga haar tegemoet fietsen
Was ze ondankbaarquote:Op zondag 14 mei 2006 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou dat was in ieder geval de laatste keer dat ik haar op heb gehaald
nee, toen ik al in hartje leeuwarden was, was zij nog niet eens vertrokken. ze dacht leuk te wezen door een hal;f uur te vroeg te bellen.. terwijl ze weet dat ik in een kwrtier in Leeuwarden ben... en niet vertellen waar ik langs moet hoorquote:
vrouwenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, toen ik al in hartje leeuwarden was, was zij nog niet eens vertrokken. ze dacht leuk te wezen door een hal;f uur te vroeg te bellen.. terwijl ze weet dat ik in een kwrtier in Leeuwarden ben... en niet vertellen waar ik langs moet hoornou, ze kan de volgende keer moi de pot op
* Sjoewe maakt loopjes van ouwe metallica nummersquote:
hadden ze t ook over enter sandman ietsquote:Op zondag 14 mei 2006 01:13 schreef Sjoewe het volgende:
nee?
ja johquote:Op zondag 14 mei 2006 01:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Soort kijk Soort en zo
een spiegel is goedkoperquote:Op zondag 14 mei 2006 01:18 schreef Youp het volgende:
[..]
ja johniks leukers dan lachen om mensen waar je jezelf in herkent
wat dacht je van: ik luister zelf ook wel eens vaker metallica?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Enter_Sandman
heb hier een redelijk grote praktisch naast me staan, maar ik geil niet zo op mezelfquote:
wat dacht je van: laat het denken maar over aan mensen die WEL verstand in hun kop hebben?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:18 schreef Youp het volgende:
[..]
wat dacht je van: ik luister zelf ook wel eens vaker metallica?
doe ik tochquote:Op zondag 14 mei 2006 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat dacht je van: laat het denken maar over aan mensen die WEL verstand in hun kop hebben?
ik laat jou helemala niets doen, alles wat je doet, doe je zelf. je zult de volledige verantwoordleijkhied voor je eigen daden op je moeten nemen.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:21 schreef Youp het volgende:
[..]
doe ik toch
begrijpend lezen
jij laat mij nu denken
nou ik ben gewoon vrolijkquote:Op zondag 14 mei 2006 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en wat mot jij nou weer vrolijk te doen en met je vlaggetje te zwaaien?
ik plaag je maar hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 01:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
nou ik ben gewoon vrolijk![]()
En het vlaggetje is voor die mannschaft
[afbeelding]
en dat lukt tot op heden primaquote:Op zondag 14 mei 2006 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik laat jou helemala niets doen, alles wat je doet, doe je zelf. je zult de volledige verantwoordleijkhied voor je eigen daden op je moeten nemen.
bewijs mij eens het tegendeel om me op andere gedachten te brengen.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als jij dat wilt denken is dat je goed recht.
Wheheehequote:Op zondag 14 mei 2006 01:25 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht alex zit weer z'n sjaggerrijn op ons te botvieren
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[..]
Wheheehe
Zal ik maar weer bloemetjes strooien?
Sure...quote:Op zondag 14 mei 2006 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, ik ga ook nara bed. en ik hoop voor sandra dat ze slaapt, ander gaat ze maar lekke rin het logeerbed
ja een ontbijtje wel hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 09:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toch wel eh?
Ik ben al klaar met 't gedoe![]()
Iemand een wafel?
Trouwens, weet jij wat riessuiker is? Er stond riessuiker bij de ingrediëntenquote:Op zondag 14 mei 2006 10:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja een ontbijtje wel hoor![]()
En doet u maar een wafeltje hoor
[afbeelding]
Tiepmiep van de verpakking heeft een foutje gemaakt danquote:Op zondag 14 mei 2006 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Trouwens, weet jij wat riessuiker is? Er stond riessuiker bij de ingrediëntenNog nooit van gehoord.
Dus ik heb maar gewoon suiker meegenomen.
En de wafel komt eraan
Het stond er 8 keer inquote:Op zondag 14 mei 2006 10:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tiepmiep van de verpakking heeft een foutje gemaakt dan
Rietsuiker bestaat wel (licht bruin) en die kan je overal kopen![]()
[afbeelding]
Buitenlandse vertaalbureausquote:Op zondag 14 mei 2006 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het stond er 8 keer in
Ik dacht ook aan rietsuiker, maarja, die heb ik dus niet genomen. Dus als de wafels niet smaken, weet je waarom
Ik zal het mijn moeder melden!quote:Op zondag 14 mei 2006 10:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Buitenlandse vertaalbureaus
Nou maar ik vind hem lekker hoor[afbeelding]
[afbeelding]
ja maar die zijn oud.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:05 schreef ijsmeis het volgende:
Dit is meer mijn humor
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:12:42:10 w******e@hotmail.com: hahaha ik had hier nog ruzie
12:42:18 w******e@hotmail.com: met 2 belgen
12:42:20 w******e@hotmail.com: geniaal
12:42:28 hugster@hotmail.com: watdan?
12:42:44 w******e@hotmail.com: ik arne en hans fietsen naar een cafe toe
12:42:50 w******e@hotmail.com: gaan over de weg
12:43:00 w******e@hotmail.com: wij hadden gewoon groen bij een kruispunt
12:43:03 hugster@hotmail.com: okay
12:43:08 w******e@hotmail.com: maarja er was een scooter die vond dat niet
12:43:14 w******e@hotmail.com: en die brult zo wat naar ons
12:43:21 hugster@hotmail.com:
12:43:22 w******e@hotmail.com: en hans brult iets van sterf
12:43:34 w******e@hotmail.com: en arne roept je moeder
12:43:40 w******e@hotmail.com: dus die kwam achter ons aan
12:43:50 w******e@hotmail.com: geeft ie mij een trap op de fiets
12:43:54 hugster@hotmail.com:![]()
12:44:02 w******e@hotmail.com: wij met ze alle brullen naar hun
12:44:06 w******e@hotmail.com: keren ze om
12:44:12 w******e@hotmail.com: gaan ze staan schelden
12:44:14 w******e@hotmail.com: alles
12:44:18 w******e@hotmail.com: toen heb ik ze kort geslagen
12:44:23 hugster@hotmail.com:
er is nog een nieuwere zie ik nuquote:Op zondag 14 mei 2006 13:04 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn god, die kerel bij fifth gear met zijn car collection![]()
De afgelopen aflevering![]()
Edit:
Hij heeft een carrera GT staan waar hij nog nooit in heeft gereden![]()
Hij is nog en België, komt volgende week weer terug met alle spullen, en dan snel een kamer zoeken hierquote:
2 koenigsegg's, Ferrari F40, ZondaF, Detomasso, lambo's echt niet normaal hoeveel superwagensquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij is nog en België, komt volgende week weer terug met alle spullen, en dan snel een kamer zoeken hier
[afbeelding]
download ik hem wel van jouquote:
Uh? 04 is idd ook met een carclub, maar 05 is een kerel die heeft een privecollectiequote:Op zondag 14 mei 2006 13:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
er is nog een nieuwere zie ik nu![]()
S09E04 is met die supercarclub, en er is ook een S09E05
[afbeelding]
oh dan heb ik niks gezegd, ik heb beide nu binnen maar nog niet gekeken. Ga ik na de F1 maar eens doenquote:Op zondag 14 mei 2006 13:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Uh? 04 is idd ook met een carclub, maar 05 is een kerel die heeft een privecollectie![]()
ja geweldigquote:Op zondag 14 mei 2006 13:50 schreef Hugster het volgende:
die middelvingers van chris![]()
![]()
Wel met wat pit erachter
[afbeelding]
een schijntje inderdaad voor 17 inch en bandenquote:Op zondag 14 mei 2006 15:04 schreef PeuRac het volgende:
op de foto komen de velgen niet zo mooit uit, irl staan ze stukken beter. Het zijn ook geen velgen die ik zelf nieuw gekocht zou hebben, maar voor wat ik er voor heb betaald kon ik ze niet laten staan.
er tussen in, ik vind ze niet lelijk (nooit gevonden ook), maar er zijn mooiere velgen, maar ik wou heel graag 17" en ze waren inderdaad lekker goedkoop.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:02 schreef Hugster het volgende:
En als je heel eerlijk bent eh, als je naar je auto loopt heb je dan zoiets van OMFGwat een dubs heb ik toch [afbeelding]
Of denk je, mwah ze zijn wel een beetje sjonMaar wel goedkoop en 17"
![]()
[afbeelding]
vergis je niet, het zou me niet verbazen als Hugo dat wel zou doenquote:Op zondag 14 mei 2006 15:08 schreef PeuRac het volgende:
Hugo, als iemand jou 4x 17" met minimale stoeprand schade, 1 velg niks, 1 velg 1/4 rond, andere 2 velgen een aantal cm incl Pirelli's met ruim 2mm profiel -voldoende voor de zomer- voor 130 euro aanbied, zou jij ze ook niet laten liggen denk ik.
is dat zo?quote:Op zondag 14 mei 2006 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
PTA
[pta slowchat] Toyota Supra @ 1004bhp 2 3 4 5 6 7 »
ThaFreak
155 817 14/05 15:10 - BoJo
altijd BoJo die de 155e post maakt in de SC he?
Ben er slaperiger van geworden dan dat ik al wasquote:Op zondag 14 mei 2006 15:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb amper gekeken eerlijk gezegd, het staat wel aan![]()
Ook datquote:Op zondag 14 mei 2006 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
oh ja het is not done om fan te zijn van een kampioen
Bingoquote:Op zondag 14 mei 2006 15:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
vergis je niet, het zou me niet verbazen als Hugo dat wel zou doen![]()
Ik heb de hele dag (vanaf 9 uur) schoongemaakt en geleerd voor mn tentamens 13.gifquote:
damn wat een zondagsbestedingquote:Op zondag 14 mei 2006 16:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag (vanaf 9 uur) schoongemaakt en geleerd voor mn tentamens 13.gif
[afbeelding]
Prima gelukt allemaal.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
damn wat een zondagsbesteding![]()
Wel een beetje gelukt allemaal?
[afbeelding]
In Bo z'n ring?quote:
Hij beukt mijn F355 Challenge steeds met zijn gele pimperdepimp 360quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 16:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij beukt mijn F355 Challenge steeds met zijn gele pimperdepimp 360![]()
Wat voor Skyline killer heb je gemaakt dan?
[afbeelding]
Gewoon gassen want over een jaar staat we er met de motorquote:Op zondag 14 mei 2006 17:14 schreef BoJo het volgende:
ik bak er overigens weinig meer van op de ring![]()
Kan niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:51 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een mp3tje waar ik alleen de vocale uit wil halen zonder muziek dus.
Met welk programma kan ik dat doen?
iemand een idee.
Opnemen met een opname programa.quote:en op www.billytheklit.com staan nummers die wil ik ook hebben!
Probeer een ander subforumquote:Op zondag 14 mei 2006 17:51 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een mp3tje waar ik alleen de vocale uit wil halen zonder muziek dus.
Met welk programma kan ik dat doen?
iemand een idee.
en op www.billytheklit.com staan nummers die wil ik ook hebben!
Is Bo ook een FBGAy geworden?quote:
Ik heb er 4 vier staan, hebben/krijgenquote:Op zondag 14 mei 2006 15:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bingo
Zulke CRX velgen zullen mijn waggie (welke) never nooit sieren [afbeelding]
[afbeelding]
Passen ze ook op een Niva?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb er 4 vier staan, hebben/krijgen?
En motor sc niet te vergetenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan eet ie wel van alle walletjes mee heEN Alfapper EN FBGay
Weet ik 'tquote:Op zondag 14 mei 2006 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Passen ze ook op een Niva? [afbeelding]
Heb je in Turkije btw nog gare bakken op de foto gezet?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet ik 't
Je moet ze wel laten reparerenKost je 60 á 80 euro.
Zit eens op marktplaats en speurders te kijken voor niva's...quote:Op zondag 14 mei 2006 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een paar.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je in Turkije btw nog gare bakken op de foto gezet?
Ja, klote is dat. In België is een groter aan bod gelukkig. En in Litouwen schijnt het enorm te zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zit eens op marktplaats en speurders te kijken voor niva's...
Niet echt een groot aanbod moet ik zeggen?
Staan er 3 op die 10000 a 12000 euro kosten
VOl verwachting klopt mn hart. FOtografeer jij dan nog analoog btw?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een paar.
Maar ik heb de foto's nog niet, komt dus nog wel
soms is het best handig een mooie vrouw te zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zag ook een vage Honda, of nou ja vaag, zo vaag was ie niet. Toen kwam de eigenaar naar buiten gesprintOf ik niet een rondje wilde rijden, blabla.
Ah importeren dusquote:Op zondag 14 mei 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, klote is dat. In België is een groter aan bod gelukkig. En in Litouwen schijnt het enorm te zijn.
Zoals het er nu naar uitziet vanuit Litouwen inderdaad, maar ons contact daar heeft al een tijdje niks van zich laten horen....quote:
Neequote:Op zondag 14 mei 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
VOl verwachting klopt mn hart. FOtografeer jij dan nog analoog btw?
Tss, hij wilde me gewoon vast weer iets verkopenquote:soms is het best handig een mooie vrouw te zijn.
Ik gok eerder dat ie in je broekje wilde hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 18:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
NeeDat niet.
[..]
Tss, hij wilde me gewoon vast weer iets verkopenIk heb het aanbod dus ook afgeslagen
Nou, het grappige was dat het geeneens zijn auto was.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat ie in je broekje wilde hoor
40+?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, het grappige was dat het geeneens zijn auto was.
Hij riep ineens de eigenaar erbij zodat ie even de auto kon openmaken.
Maar die vent was 40+![]()
Het zijn maar 40 turkse centimeters eh.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
40+?Zo groot?
dat schijnt pijnlijk te zijn ja, ik snap dat je dat niet in je broekje wilde.
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
40+?Zo groot?
dat schijnt pijnlijk te zijn ja, ik snap dat je dat niet in je broekje wilde.
Wel kut om een auto helemaal vanuit daar te halen lijkt mequote:Op zondag 14 mei 2006 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet vanuit Litouwen inderdaad, maar ons contact daar heeft al een tijdje niks van zich laten horen....
lijkt me juist wel leukquote:Op zondag 14 mei 2006 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel kut om een auto helemaal vanuit daar te halen lijkt me
maar gelukkig is er op FOk iemand lid die al jaren in Litouwen woont, en daar een camping heeft. En gelukkig helpt hij ons mee. Als dat niet zo was geweest had ik het niet gedaan.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:55 schreef M5 het volgende:
[..]
en een hoop gekloot met papierenen gelukkig is dat taaltje in litouwen ook zo makkelijk
Pessimist!quote:Op zondag 14 mei 2006 18:55 schreef M5 het volgende:
[..]
en een hoop gekloot met papierenen gelukkig is dat taaltje in litouwen ook zo makkelijk
als je de kosten wist dan welquote:Op zondag 14 mei 2006 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij nooit met je jeep oor de bagger bent gaan banjeren he
185, maar daar moet nog 15 vanaf omdat die kut v10 van speed stuk gingquote:Op zondag 14 mei 2006 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
http://5gtt.com/f1/punten.php
180 punten bij de F1 gebeuren
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:57 schreef BoJo het volgende:
ik had ook geen Grand moeten kopen maar een Wrangler... dan had ik het hoogstwaarschijnlijk wel gedaan![]()
zal bij een niva wel meevallen aan kosten denk ik, als bij mij een dom reflectortje op de bumper al 22 euro ex btw kost dan wil je de echt technische meuk niet weten als dat stuk gaatquote:Op zondag 14 mei 2006 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh jaEn toch ga ik een terreincursus volgen
ik heb bijna hetzelfde team als jij geloof ik, ook met Rosberg, BMW en Michelinquote:Op zondag 14 mei 2006 18:58 schreef M5 het volgende:
[..]
185, maar daar moet nog 15 vanaf omdat die kut v10 van speed stuk ging
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een Wrangler met een eendenkoets
ga jij maar een vragen in litouwen naar de onderhouds historie van de auto die je op 't oog hebt bijvoorbeeld.quote:
boeit ook verder weinig op een nivaquote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef M5 het volgende:
[..]
ga jij maar een vragen in litouwen naar de onderhouds historie van de auto die je op 't oog hebt bijvoorbeeld.![]()
en op garantie hoef je al helemaal niet te rekenen.
Ik overweeg nu al een tweede Niva te kopen voor onderdelenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
zal bij een niva wel meevallen aan kosten denk ik, als bij mij een dom reflectortje op de bumper al 22 euro ex btw kost dan wil je de echt technische meuk niet weten als dat stuk gaat![]()
ik heb die BMW motor d'r uit gezet omdat die van villeneuve vervangen werd (weet ik veel dat het je geen 20 punten kost als het VOOR de kwalificatie is, maar gelukkig ging ie nog een keer stukquote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb bijna hetzelfde team als jij geloof ik, ook met Rosberg, BMW en Michelin
Wat fuckt dat, ik heb Duct Tape hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef M5 het volgende:
[..]
ga jij maar een vragen in litouwen naar de onderhouds historie van de auto die je op 't oog hebt bijvoorbeeld.![]()
en op garantie hoef je al helemaal niet te rekenen.
ik heb zo iets van, als ik een paar duizend euro uitgeef wil ik wel wat zekerheid hebben dat ie een maand later niet stuk is zonder enige vorm van garantie.quote:
Dan moet ie weer helemaal terugquote:Op zondag 14 mei 2006 19:03 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb zo iets van, als ik een paar duizend euro uitgeef wil ik wel wat zekerheid hebben dat ie een maand later niet stuk is zonder enige vorm van garantie.
tsja af en toe moet je het risico durven nemen in je leven jongenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:03 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb zo iets van, als ik een paar duizend euro uitgeef wil ik wel wat zekerheid hebben dat ie een maand later niet stuk is zonder enige vorm van garantie.
Paar duziend euro? Ik ga echt niet meer dan duziend euro uitegevn aan een Niva daar. de reis + import gaan me al genoeg kosten. En de niva zo vol mogelijk stouwen met wat extra onderdelen natuurlijkquote:Op zondag 14 mei 2006 19:03 schreef M5 het volgende:
[..]
hoe oud denk je dat het beestje ongeveer gaat worden dat je koopt?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Paar duziend euro? Ik ga echt niet meer dan duziend euro uitegevn aan een Niva daar. de reis + import gaan me al genoeg kosten. En de niva zo vol mogelijk stouwen met wat extra onderdelen natuurlijk
385 jaarquote:Op zondag 14 mei 2006 19:08 schreef M5 het volgende:
[..]
hoe oud denk je dat het beestje ongeveer gaat worden dat je koopt?
21 jaar of zoquote:Op zondag 14 mei 2006 19:08 schreef M5 het volgende:
[..]
hoe oud denk je dat het beestje ongeveer gaat worden dat je koopt?
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
21 jaar of zo1985 lijkt me wel een mooi jaar
Oh en als je in een topic meld dat het dubbel is, heeft niemand iets aan he. TR is beter.
Het is samen met die van F&F de beste van FOk.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:11 schreef M5 het volgende:
[..]mja. dan zal het niet veel centen kosten nee.
Dan moet je die FAQ maar wat uitgebreider maken, dat stelt zo ook geen **** voor
Die gaat ook nooit meer weg?quote:
Oee suc6 vast danquote:Op zondag 14 mei 2006 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga dinsdag die voor de auto halen, heb de ANWB pas van mn pa gekregen
Die gaat zeker niet snel weg neequote:Op zondag 14 mei 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die gaat ook nooit meer weg?BEst veel FOkkers dan die zoveel van hun auto houden dat ie voor eeuwig blijft. De 2cv van 2cv en de Multipla van Klonk blijven ook.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens zeg maarquote:Op zondag 14 mei 2006 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is samen met die van F&F de beste van FOk.
Wat mankeert er aan dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens zeg maar
D'r staat alleen in dat ik niemand toe mag wensen dat ie zich om een boom krult, dat ik voor verkoop van m'n auto niet hier moet zijn, geen topics over illegale zaken hoef te openen en dat ik normaal moet doen. En dat terwijl het laatste punt dus al in de gewone Fok!FAQ staat. M.a.w d'r staat gewoon bijna niets in behalve 2 e-mail adressen.quote:
Ja, totaal verouderde links, die ook niet in een FAQ thuis horen. Maar de oude FAQ bestaat ook nog steeds hoor, kijk maar bij de slotjesquote:Op zondag 14 mei 2006 19:20 schreef M5 het volgende:
[..]
D'r staat alleen in dat ik niemand toe mag wensen dat ie zich om een boom krult, dat ik voor verkoop van m'n auto niet hier moet zijn, geen topics over illegale zaken hoef te openen en dat ik normaal moet doen. En dat terwijl het laatste punt dus al in de gewone Fok!FAQ staat. M.a.w d'r staat gewoon bijna niets in behalve 2 e-mail adressen.
Zo stonden er in de vorige FAQ nog wat links naar wat nuttige sites/topics bijv.
Door MutZquote:Op zondag 14 mei 2006 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is samen met die van F&F de beste van FOk.
ik zie hem niet, als ik deze link open Planes, Trains & Automobiles zie ik alleen de nieuwe faq.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, totaal verouderde links, die ook niet in een FAQ thuis horen. Maar de oude FAQ bestaat ook nog steeds hoor, kijk maar bij de slotjes
Nee. Vanuit Mod perspectief zijnde is een zo kort mogelijke FAQ het best. Want elke situatie is anders, en zo geef je jezelf wat spelingsruimte.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:24 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zie hem niet, als ik deze link open Planes, Trains & Automobiles zie ik alleen de nieuwe faq.
en je had me ook kunnen vragen (of je doet het 't zelf) om de links wat te updaten of eventueel nieuwe toe te voegen.
Nee. De MutZ versie is in de prullenbakquote:
Je kunt in je faq ook gewoon wat informatieve dingen stoppen behalve alleen regeltjes wat niet mag.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Vanuit Mod perspectief zijnde is een zo kort mogelijke FAQ het best. Want elke situatie is anders, en zo geef je jezelf wat spelingsruimte.
PTAers zijn gewoon slim, die stellen niet vaak dezelfde vraag.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:30 schreef M5 het volgende:
[..]
Je kunt in je faq ook gewoon wat informatieve dingen stoppen behalve alleen regeltjes wat niet mag.
Nu is het een Regeltjes Topic en heeft het niets te maken met een Frequently Asked Questions - lijst.Goed voorbeeld vind ik DIG daar heb je een huisregeltjes topic en een echte FAQ.
Uhuhquote:Op zondag 14 mei 2006 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
PTAers zijn gewoon slim, die stellen niet vaak dezelfde vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang geleden heb ik dus de FAQ bekekenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. De MutZ versie is in de prullenbakDeze is doro mij gemakat en door TF aangevuld. (Ja, hij was eerst nog korter) En goedgekeurd door de FA's en het comitee van oude wijze mannen.
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
is ie weg?IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke dag voordat ik weer in PTA kom check ik even de FAQ ofdat de mods bepaalde regels hebben veranderd
![]()
De nieuwe is er ook nog maar netquote:Op zondag 14 mei 2006 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zolang geleden heb ik dus de FAQ bekeken![]()
vandaar dat het aantal pageview soms dagen hetzelfde isquote:Op zondag 14 mei 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
IkElke dag voordat ik weer in PTA kom check ik even de FAQ ofdat de mods bepaalde regels hebben veranderd
![]()
Kutquote:Op zondag 14 mei 2006 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vandaar dat het aantal pageview soms dagen hetzelfde is
Een gepimpte nivaquote:Op zondag 14 mei 2006 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neh. Ik weet niet wat ik qua wielen ga doenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een gepimpte niva
Zijn die spinner wieldoppen van de action niet wat voor je?
Juist niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
soms is het best handig een mooie vrouw te zijn.
Wat een onzin.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Juist niet.
Waarom denk je dat de make-up spiegeltjes op de zonneklep van de bijrijder zitten
Het valt ook op dat een vrouw in een snelle auto vrijwel altijd meerijdt
Het gaat om het avontuurquote:Op zondag 14 mei 2006 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel kut om een auto helemaal vanuit daar te halen lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |