* Sjoewe maakt loopjes van ouwe metallica nummersquote:
hadden ze t ook over enter sandman ietsquote:Op zondag 14 mei 2006 01:13 schreef Sjoewe het volgende:
nee?
ja johquote:Op zondag 14 mei 2006 01:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Soort kijk Soort en zo
een spiegel is goedkoperquote:Op zondag 14 mei 2006 01:18 schreef Youp het volgende:
[..]
ja johniks leukers dan lachen om mensen waar je jezelf in herkent
wat dacht je van: ik luister zelf ook wel eens vaker metallica?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Enter_Sandman
heb hier een redelijk grote praktisch naast me staan, maar ik geil niet zo op mezelfquote:
wat dacht je van: laat het denken maar over aan mensen die WEL verstand in hun kop hebben?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:18 schreef Youp het volgende:
[..]
wat dacht je van: ik luister zelf ook wel eens vaker metallica?
doe ik tochquote:Op zondag 14 mei 2006 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat dacht je van: laat het denken maar over aan mensen die WEL verstand in hun kop hebben?
ik laat jou helemala niets doen, alles wat je doet, doe je zelf. je zult de volledige verantwoordleijkhied voor je eigen daden op je moeten nemen.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:21 schreef Youp het volgende:
[..]
doe ik toch
begrijpend lezen
jij laat mij nu denken
nou ik ben gewoon vrolijkquote:Op zondag 14 mei 2006 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en wat mot jij nou weer vrolijk te doen en met je vlaggetje te zwaaien?
ik plaag je maar hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 01:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
nou ik ben gewoon vrolijk![]()
En het vlaggetje is voor die mannschaft
[afbeelding]
en dat lukt tot op heden primaquote:Op zondag 14 mei 2006 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik laat jou helemala niets doen, alles wat je doet, doe je zelf. je zult de volledige verantwoordleijkhied voor je eigen daden op je moeten nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |