dan heeft ze helemaal niets te zeggenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
jawel, 1 kip die het boeit... Sandrahet is hara Spartamet, en ze kent mn scooterverleden
En de reden waarom ik weg moet is om haar op te halen
Moet je gewoon fietsend aankomen en op de heenweg als zij het niet ziet stiekem ff lekker een jetser aan dat startkoord geven en brullen met dat dingquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
jawel, 1 kip die het boeit... Sandrahet is hara Spartamet, en ze kent mn scooterverleden
En de reden waarom ik weg moet is om haar op te halen
Ze ziet het verschil wel hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Moet je gewoon fietsend aankomen en op de heenweg als zij het niet ziet stiekem ff lekker een jetser aan dat startkoord geven en brullen met dat ding![]()
[afbeelding]
Ik vind het ook gewoon gezellig hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan heeft ze helemaal niets te zeggen![]()
ja maar met de motor uit is het een doodnormale fietsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze ziet het verschil wel hoorOp mn gewone fiets zitten grote witte glow in the dark fietstassen
En de spartamet staat binnen, mijn fiets buiten, vlat ook op bij aankomst thuis
en dan haar op volle snelheid voorbij scheuren met de spartametquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon gezellig hoorik fiets haar tegemoet
en dan doet Sandra plotseling een KLEIN beetje haar best op de fiets en komt ze Alexxx weer voorbijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en dan haar op volle snelheid voorbij scheuren met de spartamet![]()
Ik ben op mn fiets sneller dan op de spartamet gok ik zoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en dan haar op volle snelheid voorbij scheuren met de spartamet![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
en dan doet Sandra plotseling een KLEIN beetje haar best op de fiets en komt ze Alexxx weer voorbij
[afbeelding]
wat moet zij nou in dat kakdorpquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
dat owrd nog wat als de Niva er is, kan ik haar 13 keer per jaar naar Assen brengen en halen en 6 keer naar Zeist of zo
Cursusquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat moet zij nou in dat kakdorp
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Cursus
maar ze belde me net, dus ik ga haar tegemoet fietsen
Was ze ondankbaarquote:Op zondag 14 mei 2006 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou dat was in ieder geval de laatste keer dat ik haar op heb gehaald
nee, toen ik al in hartje leeuwarden was, was zij nog niet eens vertrokken. ze dacht leuk te wezen door een hal;f uur te vroeg te bellen.. terwijl ze weet dat ik in een kwrtier in Leeuwarden ben... en niet vertellen waar ik langs moet hoorquote:
vrouwenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, toen ik al in hartje leeuwarden was, was zij nog niet eens vertrokken. ze dacht leuk te wezen door een hal;f uur te vroeg te bellen.. terwijl ze weet dat ik in een kwrtier in Leeuwarden ben... en niet vertellen waar ik langs moet hoornou, ze kan de volgende keer moi de pot op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |