Ja, jij hebt er al 2 gemaaktquote:Op zondag 14 mei 2006 22:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Yvonne maakt zoals iedereen wel eens foutjes, zoals je zelf nota bene beweert in FB.
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:42 schreef yvonne het volgende:
Ah POL wil het niet, en terecht, dan maar nnaar KLB, mag Tha_T dit aan z'n collegamods uitleggen
>> KLB
Santa Esmeralda - Don't let me be misunderstood?quote:
ik institutionalizedquote:Op zondag 14 mei 2006 22:48 schreef SCH het volgende:
Suicidal Tendencies - alles
You do the honours matequote:Op zondag 14 mei 2006 22:49 schreef The_Terminator het volgende:
Wat doet dit nou weer in KLB![]()
Wie het ook hier heen geschopt heeft, schop het maar mooi terug naar muziek ofzo![]()
Ik dacht zelf meer aan FC ofzo. Maar da's kut. F&F maar?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:49 schreef Pool het volgende:
Damn, wat mis ik mijn rechten nu. Zo'n topic even lekker naar het Keldertje schoppen en dan wachten op een boze Knorretje.![]()
Als ik hem naar MED schop, heb ik dan een probleem?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:49 schreef Pool het volgende:
Damn, wat mis ik mijn rechten nu. Zo'n topic even lekker naar het Keldertje schoppen en dan wachten op een boze Knorretje.![]()
Vraag maar aan je collegaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:49 schreef The_Terminator het volgende:
Wat doet dit nou weer in KLB![]()
Wie het ook hier heen geschopt heeft, schop het maar mooi terug naar muziek ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |