Mijn laatste post in het voorgaande topic:quote:De beklemmende schoonheid van Radiohead
Van onze medewerker Pablo Cabenda
AMSTERDAM - Je hebt geen album uit, dus niets te promoten. Sterker nog, je laatste proeve van bekwaamheid is al drie jaar oud. Je hebt je contract bij de platenmaatschappij uitgediend en toekomstplannen zijn nog niet groter gegroeid dan voer voor speculatie voor fans en journalisten.
Nergens een directe aanleiding voor een uitgebreide tournee, met twee optredens in Nederland en een op het Belgische Pukkelpopfestival, toch? Maak dat de meterslange rijen bij de Music Hall in Amsterdam wijs.
Als Radiohead komt, is dat alleen al genoeg reden om te gaan horen en zien. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er een ding wel was: de belofte van nieuwe nummers van de Oxfordse band. Nummers die voorlopig alleen nog live worden gespeeld.
Daarbij, de meest onwaarschijnlijk superband in de pophistorieheeft ook een reputatie van dwars en experimenteel opgebouwd na een reeks van prachtige volstrekt eigenzinnige platen die werd afgesloten met Hail to the Thief in 2003. De gitaar als rocks alfa en omega had afgedaan, vers-refrein-vers is ook maar een conventie, en bij de aankondiging van nieuw materiaal speelt elke keer weer de onuitgesproken vraag of de band weer 'moeilijk' gaat doen met elektronica en zo.
Ja en nee. Het nieuwe materiaal weerspiegelt de veelzijdigheid van de band. Van het nummer met een gebroken vijfkwarts maat aan het begin van het optreden tot het gitaargedreven Bangers and Mash waar Yorke zelfs op meedrumt. De complexe nummers die wel eens als couveusekindjes in de studio worden gehouden blijken ook live levensvatbaar.
Paranoid Android, ook wel Radioheads Bohemian Rhapsody genoemd vanwege de opbouw en het vocale middenstuk, wordt aangepakt. Aan het begin van het langzame tweede gedeelte, waarin drie zangmelodiėn zijn verweven, dreigt zanger Thom Yorke met een schertsend 'Ah fuck it' de handdoek in de ring te gooien. Maar gitarist Jonny Greenwood speelt de koorpartij op toetsen. Yorke zingt mee met zijn ter plekke gesampelde stem, transformeert van spichtige bleke Engelsman in een transparant etherisch wezen en laat je met open mond op aarde achter.
Dat wordt even later weer overtroffen door het slepende How to Disappear Completely. Een lang aangehouden, bijna onhoorbare dissonant kondigt Yorke aan die zich halverwege het nummer overgeeft aan een falset die traploos stijgt om vervolgens mee te deinen op het trage tij van de strijkers. Het is van een intensiteit die van binnen schroeit. Als de muzikanten tot ver in het concert een groep in zichzelf gekeerde studiosi lijken waar, behalve het spastische dansje van Yorke tijdens Idioteque , niets aan te zien valt, dan komt het doordat elk grammetje concentratie aan de muziek moet worden gevoerd.
Van de inktzwarte melancholie van The Pyramid Song tot de geagiteerde gitarenwaanzin van Hail to the Thief. Van de gedementeerde disco van Idioteque tot de elektronische verknipte meditatie van Everything in its Right Place. De bescheiden gepresenteerde staalkaart toont haarfijn aan waar de band superieur in is: chaos en schoonheid tot een beklemmende eenheid smeden. Dan getuigt een concert als promotieactiviteit voor een nieuw product opeens als onverdraaglijke banaliteit.
Radiohead: 9-5, Music Hall Amsterdam. Als gevolg van een onverwacht sterfgeval in de familie van een van de bandleden, is het concert dat Radiohead woensdagavond zou geven in de Amsterdamse Music Hall afgelast. Het optreden is verplaatst naar maandag 28 augustus, aldus concertorganisator Mojo.
Link naar het vorige topic:quote:Ik wou deze concerten een t-shirtje kopen, nu had ik daar dinsdag geen zin in (zit je de hele avond met 2 t shirts aan te lopen). Ik dacht dat doe ik morgen wel, maar helaas ging dat niet door
Ben benieuwd wat voor nummers ze spelen, als ze Black star weer gaan spelen, hebben ze 28 augustus iets goed te maken
Wat vinden jullie van de live uitvoering van I might be wrong?
Die gitaar vind ik zo gaaf, zo lekker vet. Heel veel nummers vind ik live mooier als op de cd
Die is echt geniaalquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:51 schreef whosvegas het volgende:
Wat vinden jullie van de live uitvoering van I might be wrong?
Die gitaar vind ik zo gaaf, zo lekker vet. Heel veel nummer vind ik live mooier als op de cd
Voor elkaarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:27 schreef nein het volgende:
whosvegas, doe es ff linkje naar vorige topic in je openingspost!
Mijn Amerikaanse vriend (degene die de opname van de 9e mei gemaakt heeft) zou ook de 10e gaan en heeft nu zijn kaarten over. Waarschijnlijk komt hij in augustus niet nog eens naar Amsterdam.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:30 schreef TheTh1ng het volgende:
Zoek nog steeds kaarten voor 28 augustus
Zal jammer zijn als hij niet kanquote:Op zondag 14 mei 2006 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn Amerikaanse vriend (degene die de opname van de 9e mei gemaakt heeft) zou ook de 10e gaan en heeft nu zijn kaarten over. Waarschijnlijk komt hij in augustus niet nog eens naar Amsterdam.
Ik zal eens vragen of hij z'n kaarten kwijt wil en wat hij er eventueel voor hebben wil.
Nee, ik kreeg een tip van iemand van een andere sitequote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de show van Dime kunnen downloaden?
Ik hoop dat je je niet hebt laten verleiden om de MP3's te downloaden...quote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de show van Dime kunnen downloaden?
Ik ben al twee dagen met enige regelmaat aan het F5'en op Dime, maar zonder succes tot op heden. Tot die tijd moet het nog maar even met de MP3's.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je niet hebt laten verleiden om de MP3's te downloaden...![]()
Tip:quote:Op maandag 15 mei 2006 09:58 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben al twee dagen met enige regelmaat aan het F5'en op Dime, maar zonder succes tot op heden. Tot die tijd moet het nog maar even met de MP3's.
Ik ben wel erg benieuwd naar de kwaliteit van de shn, aangezien ik de MP3's, voor zover ik kon beoordelen, al vrij behoorlijk van kwaliteit vond.
Top: Dank je, registratie is gedaan. Vanaaf ff downloaden.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip:
Iemand heeft de SHN's ook geupload op www.purelivegigs.com.
Het is eenvoudiger om je daar aan te melden, mocht het Dime niet lukken.
En gelukt! Eindelijk!quote:Op maandag 15 mei 2006 09:58 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben al twee dagen met enige regelmaat aan het F5'en op Dime, maar zonder succes tot op heden.
Die link werkt niet, zou je 'm ergens anders kunnen uploaden? Dit is een soundboard recording toch? (ik las het op atease.)quote:Op maandag 15 mei 2006 21:50 schreef Longmen het volgende:
Mp3 uit Amsterdam, van Finefinemusic, 15step:
http://finefinemusic.com/media/radiohead15step090506.mp3
![]()
Wow, die is nog beterquote:Op maandag 15 mei 2006 21:50 schreef Longmen het volgende:
Mp3 uit Amsterdam, van Finefinemusic, 15step:
http://finefinemusic.com/media/radiohead15step090506.mp3
![]()
Hier ook niet hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef spacemangraig het volgende:
waarom doet die link het hier niet?
Geen idee waarom hij het niet doet. Zal kijken of ik hem vanavond kan uploaden naar een andere site...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef spacemangraig het volgende:
waarom doet die link het hier niet?
Geen soundboard, maar een extreem goede audience-opname.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:38 schreef spacemangraig het volgende:
Die link werkt niet, zou je 'm ergens anders kunnen uploaden? Dit is een soundboard recording toch? (ik las het op atease.)
Ja, ik snap dat ook nooit, en als je de flits niet kan uitzetten hou dan je vinger ervoor ofzo.Is net als flitsen voor een raam ofzowquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:34 schreef nein het volgende:
Leuke foto's hoor brentmeister! Maar mijn god, wat zijn er nog veel domme mensen tijdens een concert die hun FLITSER aan laten staan. Dat worden a) per definitie lelijke fotos en b) het is ergerlijk voor band en publiek.
ugh
Ik zou geen moeite doen als ik jou was. Lukt je nooit...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:38 schreef Muziekjunkie het volgende:
Ook bij mij is het weer gaan kriebelen, ben ook op zoek naar kaartjes voor de 28e. Als iemand daarbij kan helpen, pm'etjes worden zeer op prijs gesteld![]()
Is het dezelfde 15 step dan? Die heb ik namelijk al.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen soundboard, maar een extreem goede audience-opname.
Lees onderstaande even door:
Is toch een in ear monitor opname, met fake lineage om de taper niet verdacht te makenquote:MadMaster
Geen soundboard, maar een extreem goede audience-opname.
Heeeeeeeeeeel erg jammer inderdaad..quote:MadMaster
PLEASE DO NOT "REMASTER" OR CONVERT THESE FILES TO LOSSY FORMATS FOR REASONS OTHER THAN PERSONAL USE (ipod, etc)
===========
Dankzij websites als www.lders.nl en www.ateaseweb.com, waar mensen niet respecteren wat de taper vraagt, zal het aantal opname's dat beschikbaar komt aanzienlijk afnemen.
Diverse tapers die ik ken zullen nog wel opname's maken, maar niet meer beschikbaar stellen.
De opname van Amsterdam was een testcase en sommige mensen hebben het behoorlijk verkloot door de opname als MP3's op het web te zetten (en dat is niet voor personal use...).
Jammer....
Ik weet niet waar die info vandaan komt dat het een IEM-opname (In Ear Monitor-opname ) zou zijn, maar voor de niet-kenners:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:25 schreef soul114 het volgende:
[..]
Is toch een in ear monitor opname, met fake lineage om de taper niet verdacht te maken![]()
(^^ voor de mensen die het niet snappen, dat is hetdus NIET^^)
wow, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Gewoon de hele dag proberen of er weer wat vrij is..? Ik ben echt stikjaloers..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Elusive het volgende:
net een kaartje weten te bemachtigen via ticketmaster.nl![]()
het was ook echt de laatste denk ik, nu is er niks meer beschikbaar
![]()
* Elusive blij is![]()
anders ik welquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:54 schreef Asmodean het volgende:
wow, mazzelpik. Ik probeer echt 50 keer per dag, maar ik krijg telkens de melding "Voor uw keuze zijn geen tickets verkrijgbaar."
verdomme man, ik wil er ook naartoe...
Die kun je ook Fokkend doorbrengen in de internet lounge...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik twijfel.. Ik weet niet of ik nóg een keer 30 minuten Willy Mason overleef
Hm.. daar zeg je zowat. Dat is wel een goed idee jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kun je ook Fokkend doorbrengen in de internet lounge...![]()
of ik dat overleef betwijfel ik ook, maar dat houdt me niet tegenquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik twijfel.. Ik weet niet of ik nóg een keer 30 minuten Willy Mason overleef
Dat was mijn kaartje!quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:39 schreef TheTh1ng het volgende:
Beter! Ik heb er ook nog 1 via ticketmaster kunnen krijgen...![]()
Kwestie van veel geduld en veel opnieuw blijven proberen...quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Altijd fijn, als je net ff 2 uurtjes van huis bent.
Hij staat permanent in m'n taakbalkquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van veel geduld en veel opnieuw blijven proberen...
Je kan 't!![]()
Ja kan hier ook:quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:18 schreef nein het volgende:
Ben nu videotape aan het luisteren................MOOI
www.ticketmaster.nlquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:31 schreef MGdutch het volgende:
Ik ben ook op zoek naar 1 kaartje voor 28 augustus.![]()
![]()
Als iemand nog een kaartje beschikbaar heeft, neem aub even contact met mij op.![]()
Ik heb sinds gisteren al zo'n 150 keer Ticketmaster gecheckt maar het heeft tot nu toe nog geen zin gehad.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:36 schreef Sjizzel het volgende:
[..]
www.ticketmaster.nl
gewoon paar keer proberen![]()
ik heb laatst ook een halve dag besteed aan het F5'en van ticketmaster, serieus om de paar minuten geprobeerd. En met succes, want ik heb 2 kaarten kunnen bemachtigenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:40 schreef MGdutch het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren al zo'n 150 keer Ticketmaster gecheckt maar het heeft tot nu toe nog geen zin gehad.![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:42 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ik heb laatst ook een halve dag besteed aan het F5'en van ticketmaster, serieus om de paar minuten geprobeerd. En met succes, want ik heb 2 kaarten kunnen bemachtigen![]()
succes ermee!
Gewoon ff op marktplaats proberen, voor 60 to 70 euro moet het lukkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:31 schreef MGdutch het volgende:
Ik ben ook op zoek naar 1 kaartje voor 28 augustus.![]()
![]()
Als iemand nog een kaartje beschikbaar heeft, neem aub even contact met mij op.![]()
nee man, gore uitzuigers daar. Gewoon heel erg veel ticketservice f5'en. Op een gegeven moment heb je wel beet. Ik heb ook een halve dag lopen F5'en, en heb zo 2 kaarten bemachtigdquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:54 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Gewoon ff op marktplaats proberen, voor 60 to 70 euro moet het lukken
goeie, zelfs de tweede keer is het grappigquote:Op maandag 22 mei 2006 11:33 schreef YellowLedbetter het volgende:
radiohoofden
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
In Amerika zouden ze zeggen: We are going to Radiohoofd!
Snap je, ik heb het engels en nederlands omgedraaid
Hi-la-rischquote:Op maandag 22 mei 2006 11:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
Hi-la-rischquote:Op maandag 22 mei 2006 11:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
Laten we maar zeggen dat dat een enorme subjective waarneming van je isquote:Op maandag 22 mei 2006 12:02 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik ben wel de grootste grappenmaker in dit topic, nietwaar?
Wat? Hoe? Waar? Ik wil ookquote:Op maandag 22 mei 2006 12:03 schreef Sjizzel het volgende:
WOOOOHOOOO IK HEB EEN KAARTJE VOOR RADIOHEAD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:39 schreef whosvegas het volgende:
Op http://www.greenplastic.com/
een aantal live videos, waar onder mijn old time faverite, the Trickster![]()
dat is standaard.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:09 schreef Asmodean het volgende:
ik heb net het concert van 9 mei beluisterd, maar ik moet zeggen dat ik best wel schrok van de stem hoor. Het klonk geregeld echt supervals, niet om aan te horen. Is het vaker zo dat de stem van Thom Yorke niet helemaal meewerkt bij live-optredens, of was dit toevallig een missertje?
hou je bek yellowledbetter, ga pearl jam luisteren.quote:
Ik vond t wel meevallen, maar meestal is het wel iets zuiverder naar mijn idee. Zo als op de plaat wordt het uiteraard niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:09 schreef Asmodean het volgende:
ik heb net het concert van 9 mei beluisterd, maar ik moet zeggen dat ik best wel schrok van de stem hoor. Het klonk geregeld echt supervals, niet om aan te horen. Is het vaker zo dat de stem van Thom Yorke niet helemaal meewerkt bij live-optredens, of was dit toevallig een missertje?
nee goed, maar dat is ook logisch natuurlijk. Maar in sommige nummers van 9 mei zitten echt enorm valse stukken tussen. Ik hoop maar dat dat een toevallig missertje was danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond t wel meevallen, maar meestal is het wel iets zuiverder naar mijn idee. Zo als op de plaat wordt het uiteraard niet.
gefeliciteerdquote:Op maandag 29 mei 2006 20:37 schreef Muziekjunkie het volgende:
Zo, ik ben nu ook de gelukkig eigenaar van 2 kaartjes voor de 28e![]()
Ik heb nog steeds geen succes daarmeequote:Op maandag 29 mei 2006 20:38 schreef Asmodean het volgende:
[..]
gefeliciteerdOok ticketservice een hele dag geF5't
?
maar als je een beetje sportief bent verkoop je het kaartje uiteraard voor de inkoopsprijsquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:12 schreef Muziekjunkie het volgende:
Het heeft soms toch zin om op extra paarden te wedden.. Zo heb je niets, zo heb je kaartjes over
Als er niemand uit mijn omgeving heen wil gooi ik ze in de verkoop (Slecht, ik weet het). Gezien de achterlijke bedragen die ik voorbij heb zien komen zou ik mijn eigen kaartje er al zo'n beetje uit kunnen krijgen![]()
Vandaag gelukt?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:19 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ookF5en loont inderdaad
Is de eerste keer dat ik Radiohead ga zien, heb er zin in!
Vorige week vrijdagquote:
bron: www.ateaseweb.comquote:Deerhoof to support Radiohead in Europe
Deerhoof are to support Radiohead on their sold out August dates in Edinburgh (Meadouw Bank Stadium), Dublin (Marlay Park) and Amsterdam (Heineken Music Hall). Deerhoof have supported Radiohead on their June dates in California.
The Amsterdam show on August 28th, the last of the current tour, originally had Willy Mason on the bill as support act. Radiohead had to reschedule their May 10th show because of the death of Phil Selway's mother.
Een beetje... goede band wel en zeker beter dan Willy Mason!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:13 schreef London_Calling het volgende:
[..]
bron: www.ateaseweb.com
Wie is er bekend met Deerhoof?
Vorige 4 optredens hebben ze Creep gedaan, maar dat was wel in de UK... even kijken of ze hem vanavond spelen. Zo ja dan zullen ze hem in amsterdam ook wel doen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:18 schreef Peter6000 het volgende:
Zo te zien is het ook nog eens het laatste Radioheadoptreden dit jaar.
Wie weet levert dat nog iets speciaals op, bijvoorbeeld het spelen van "Creep".
Hierna de studio in voor de afronding van het nieuwe album, en volgend jaar komen ze dan dus weer.
Weet nog dat ze in mei 2004, bij hun allerlaatste optreden van die tour eindigden met Creep en daarna Everything in the Right Place. Als ze de laatste 4 optredens Creep gedaan hebben. zit het er wel in.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:46 schreef soul114 het volgende:
[..]
Vorige 4 optredens hebben ze Creep gedaan, maar dat was wel in de UK... even kijken of ze hem vanavond spelen. Zo ja dan zullen ze hem in amsterdam ook wel doen?
Wij ookquote:
Gelukkig is de Heineken Musical Hall nogal breedquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:08 schreef thaleia het volgende:
En wij waren ook al van plan vooraan te gaan staan. Wordt nog druk daar op die eerste rij
Ik ben het even helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:07 schreef thaleia het volgende:
Ik wil helemaal geen Creep, ik vind dat maar een cliche popnummer en dat ze het nooit spelen en dat het daarom nogal exclusief zou zijn boeit mij ook niet. Doe mij maar lekker veel electronisch gefreak
Jouw metgezel wilde toch geen Fokkers ontmoeten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:12 schreef Q. het volgende:
Ik moet maar eens eerder vrij nemen van mn werk denk ik. Ga ik je weer tegenkomen, thaleia?
Nee, maar de laatste keer kwam ik t. al tegen in het Gelredome, in het wild.quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw metgezel wilde toch geen Fokkers ontmoeten?![]()
Dan weet ik wat mij te doen staat!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, maar de laatste keer kwam ik t. al tegen in het Gelredome, in het wild.
Vorige keer duurde het van 2045 tot 2230, het voorprogramma begon toen al om 1945quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:06 schreef Longmen het volgende:
Hoe laat zal het morgen klaar zijn?
Ikzelf sta rond 1845 bij de achterste deur (die het dichtst bij het podium, vlak voor de trap naar de internetafdeling).quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:50 schreef Asmodean het volgende:
Hoe laat staan jullie morgen eigenlijk voor de HMH?
Da's lang zat, langer trek ik het niet ben ik bang...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vorige keer duurde het van 2045 tot 2230, het voorprogramma begon toen al om 1945
Ja!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef TheTh1ng het volgende:
Iemand nog interesse in 1 kaartje?
Heb er waarschijnlijk een over....![]()
Omstandigheden..![]()
Ja, mag hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:42 schreef peaceman het volgende:
Zou je een digitaal fototoestel mee mogen nemen naarbinnen?
http://www.actionradio.nl/forum.php?action=showtopic&topic=2928quote:
Onderstaande foto is van achterin de zaal gemaakt. Ik weet niet of het een goed beeld geeft, de zaal is niet heel erg groot. Verder achter mij, heb je nog de zitplaatsen die omhoog lopen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:43 schreef London_Calling het volgende:
Wat is eigenlijk de grootte van de zaal. Als je middenin staat heb je dan een beetje goed zicht of wat verder naar achter?
ja, maar dat wil je niet! In plaats daarvan zou ik de oordopjes aanradenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:42 schreef peaceman het volgende:
Zou je een digitaal fototoestel mee mogen nemen naarbinnen?
rot toch es een keer opquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ja, maar dat wil je niet! In plaats daarvan zou ik de oordopjes aanradenLOLLERZ!!!
Ik zit niet zo in Radiohead, maar volgens mij is openen met You and whose army redelijk on-standaardquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:28 schreef -Dries- het volgende:
Nog opvallende nummers of bijzondere gebeurtenissen?
Bong woo wah bong wa wa pong, hehehe!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:24 schreef Q. het volgende:
Het voorprogramma was trouwens wel echt dramatisch slecht. Echt. Huuu!
Heb ik alle vertrouwen in, dit waren gewoon ff 4 tourmaandjes voorafgaand aan de wereldtour die gaat volgen na het nieuwe album.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:47 schreef VixenFromHell het volgende:
ik hoop trouwens dat ze snel weer eens terug komen en niet pas over 3 jaar ofzo![]()
Jij vindt geloof ik alles leuk wat zeer afwijkend van 'de standaard' is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:30 schreef peaceman het volgende:
In tegenstelling tot de vorige sprekers vond ik het voorprogramma wel leuk, maar ik kende het dan ook wel een beetje...
Wat betreft Radiohead is er maar 1 smiley van toepassing:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(en dan tot de macht XXX)
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij vindt geloof ik alles leuk wat zeer afwijkend van 'de standaard' is.
Ik kon het 'Bunny, Bunny, Bunny'- en het 'Flower, Flower, Power, Power'-gepiep van dat kleine Japanse vrouwtje niet echt waarderen.
En dan had je nog de pech ook dat ze veel nieuw werk speelden.... maar wat was het goed!quote:Radiohead zelf was een top-act, hoewel ik geen echt vergelijkingsmateriaal heb (1e keer live gezien) en het materiaal van hen ook niet zo goed ken, op de bekendere deuntjes na dan.
Verrassend/goed genoeg om nog eens terug te luisteren?...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:05 schreef peaceman het volgende:
En dan had je nog de pech ook dat ze veel nieuw werk speelden.... maar wat was het goed!
Zeerzeker ook een verrassende setlist vond ik.![]()
Ga je je aan de belofte houden dat deze niet via de bekende kanalen beschikbaar wordt gesteld?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verrassend/goed genoeg om nog eens terug te luisteren?...![]()
je had al meel...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verrassend/goed genoeg om nog eens terug te luisteren?...![]()
Exit music heb ik dan gemist de vorige keer...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:38 schreef spacemangraig het volgende:
De band had er duidelijk een stuk meer plezier in en speelde veel minder plichtmatig dan de vorige keer. Waar nummers als Exit music en Street spirit vorige keer iets geforceerd over kwamen, hebben ze me dit keer echt weten te raken.
Not sure yet, sommige mensen in de Radiohead-scene (vanwege de flame-wars op de message boards van ateaseweb.com richting sommige personen die wel een souvenirtje beschikbaar hadden gesteld) gun ik het namelijk niet...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je je aan de belofte houden dat deze niet via de bekende kanalen beschikbaar wordt gesteld?![]()
Jawel maar dat staat buiten beschouwing. En ja The gloaming live was geweldig, de album versie daarentegen..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:41 schreef Longmen het volgende:
Niemand die Everything in it's... ook zo goed vond? Verder was the Gloaming live ook super!
Prima concert, wat kunnen die gasten goed en afwisselend spelen. Het betere concert wat ik gezien heb dit jaar!![]()
Ik ga duimen dan... Voor wat het waard is, van het vorige concert waren ik en mijn mede concertgangers in ieder geval hartstikke blij met de briljante opnamen! (en we hebben ze netjes in het originele audioformaat behoudenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Not sure yet, sommige mensen in de Radiohead-scene (vanwege de flame-wars op de message boards van ateaseweb.com richting sommige personen die wel een souvenirtje beschikbaar hadden gesteld) gun ik het namelijk niet...
Vanavond beslis ik wat ik doe.
hmm ja je hebt gelijkt, laat ik dan zeggen dat de nummers met veel emotie gisteravond ook daadwerkelijk met emotie gebracht werden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Exit music heb ik dan gemist de vorige keer...
Zie mijn sig. hieronder...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:59 schreef spacemangraig het volgende:
en Madmaster, niet zeiken, gewoon die zooi op internet gooien!![]()
Vrienden van mij, die de band totaal niet kenden vonden het ook best leuk en ik geloof dat Diaan zich ook niet echt gestoord heeft aan ze.. wel vond ze de zang niet al te best.. maar ja, dat hoort nu eenmaal bij Deerhoof...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:05 schreef Z het volgende:
Goedzo Peaceman! Deerhoof dient verdedigd te worden! Het is wel 100% acquired taste overigens
Het is zijn keus toch? Het gaat MM om het principe en ik kan dat heel goed begrijpen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:19 schreef spacemangraig het volgende:
Alsof je dat tegen kan houden? Bootlegs worden altijd wel in MP3's omgezet, jij kan zelf toch gewoon naar je eigen format luisteren? Wil je dan alles voor je zelf houden?
De setlist staat in dit topic.....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:27 schreef Longmen het volgende:
Hoe heet dat nieuwe nummer waar Thom dat mini drumstelletje gebruikt?
Sowieso alle nieuwe nummers klinken veel belovend...
I know die is ook heel intressant maar t is me even ontgaan wanneer die precies gespeeld werd...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
De setlist staat in dit topic.....
Bangers N Mash [Thom: "Nice to see your faces." afterwards, Thom: "That's Colin's sons' drumkit", Colin: "He's three and wants it backquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:27 schreef Longmen het volgende:
Hoe heet dat nieuwe nummer waar Thom dat mini drumstelletje gebruikt?
Sowieso alle nieuwe nummers klinken veel belovend...
Moet je minder drinken/blowen/snuiven..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:32 schreef Longmen het volgende:
[..]
I know die is ook heel intressant maar t is me even ontgaan wanneer die precies gespeeld werd...
sterker nog ik was wat ziekjes.. waardoor ik een tijdje op de tribune (1e verdieping) heb gezeten. Wel prima overzicht daar overigens....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet je minder drinken/blowen/snuiven..
nahja ik zal het wel gewoon niet begrijpen dan. Ik zie niet in waarom het jou zoveel kan schelen dat er versies met mindere geluidskwaliteit beschikbaar komen, des te meer mensen kunnen ze horen toch? Het is niet voor iedereen mogelijk zulke grote bestanden te downloaden.. Ik hoop dat je ze in ieder geval voor ons beschikbaar wilt stellen, je vorige opnames waren subliemquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:34 schreef MadMaster het volgende:
Nee, ik wil niet alles voor mezelf houden, tot nu toe heb ik al mijn opname's geshared.
Ik ben alleen wel degene die de tijd, moeite en investering heeft genomen/gedaan om mijn opname te maken en dus meen ik te kunnen beslissen wat ik met mijn opname doe.
Ik hoop (misschien ijdele hoop, eigenlijk wel zeker helaas...) dat mensen eens inzien dat het beschikbaar stellen van een opname niet meteen betekent dat je er daarna maar alles mee kan doen (omzetten naar crappy MP3 en die MP3's dan sharen via sites als megaupload.com e.d.), ondanks dat de wens van degene die de opname gemaakt heeft anders is.
Enne... opname's maken en sharen is wat anders dan bootlegging. Bootlegging is de commerciėle uitbating van opname's en dat is wat ik dus principieel niet doe. Ik stel eventueel iets voor nul ,nop, niks beschikbaar en het enige wat ik dan vraag is mijn wens te respecteren.
Is niet te veel gevraagd, toch?
Maar wacht even af tot vanavond of iets later deze week, misschien vind je de opname dan op de welbekende plek...
Oh ja de quote van Thom is logisch eigenlijk...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bangers N Mash [Thom: "Nice to see your faces." afterwards, Thom: "That's Colin's sons' drumkit", Colin: "He's three and wants it back
Sommige nieuwe nummers heb ik al zovaak gehoord, dat ik ze niet eens meer als nieuw zie
Bijvoorbeeld Bodysnatchers.
Thom maakte er zelf ook nog een opmerking over: dat alles al op de unofficial sites te vinden is.
Komt goed, trust me...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
Tja mn eerste Radioheadconcert en wat vind ik ervan?
Laat ik beginnen bij Deerhoof.... de muziek klinkt best lekker, apart, maar toch wel goed. Het gezang van het mevrouwtje vond ik niet best, soms wel grappig en op zich er ook wel bijhoren. Al met al een beetje vreemd, maar wel lekker.
En dan Radiohead...ik ben nog niet zo lang ingewijde (ong. 2 jaar) in het hele Radiohead gebeuren, dus mijn kennis van de nummers laat ook nog wel te wensen over. En dat heb ik gisteren ook wel duidelijk gemerkt. Wat mij betreft, is niet alleen de kwaliteit van de muziek de graadmeter voor hoe je een concert vindt, maar ook hoe je de nummers beleeft.
De nummers die ik wel kende, vond ik geweldig zowel muzikaal als beleving, de één wat meer dan de ander maar toch heel erg goed. De nieuwe nummers of nummers die ik niet kende, vond ik muzikaal wel goed, maar qua beleving een stuk minder.
Bij het volgende concert wil ik meer nummers kennen, zodat het hele concert geweldig wordt voor mij.
Dat is wel herkenbaar, ik weet nog dat ik een lichte teleurstelling had in Arnhem in 2003, omdat ik ze toen voor het eerst zag, en ze speelden heel veel van Hail to the Thief, terwijl ik juist kwam voor de oude hits van vorige albums, die ik nog nooit live gezien had.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
Tja mn eerste Radioheadconcert en wat vind ik ervan?
De nummers die ik wel kende, vond ik geweldig zowel muzikaal als beleving, de één wat meer dan de ander maar toch heel erg goed. De nieuwe nummers of nummers die ik niet kende, vond ik muzikaal wel goed, maar qua beleving een stuk minder.
Persoonlijk vind ik juist het nieuwere werk (het "electronische werk") zelfs het beste. Nummers als Everything in... , Idiotheque, Like spinning plates zijn geweldig om naar te kijken en te luisteren die mogen van mij achter elkaar doorgaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar, ik weet nog dat ik een lichte teleurstelling had in Arnhem in 2003, omdat ik ze toen voor het eerst zag, en ze speelden heel veel van Hail to the Thief, terwijl ik juist kwam voor de oude hits van vorige albums, die ik nog nooit live gezien had.
Wel grappig, want na een aantal keer live, zijn de nieuwere nummers juist even interessant.
Ja, dat maakte het ook beter dan 9 mei, toen was er een enthousiaster extraverter publiek, veel meer gespring enzo, en lawaai, maar dus ook minder concentratie om echt te genieten van de genialiteit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:53 schreef Longmen het volgende:
Ook mooi (de andere kant) De totale stilte bij Exit music in de zaal!
De nieuwe nummers aanhorend lijkt het weer wat anders te worden dan voorheen (prima!) en een combi van Kid A en Hail to the thief?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ben ook benieuwd naar de stijl van het nieuwe album, of er iets meer van die invloeden inzitten, of dat ze wat meer voortborduren op Hail To The Thief.
Eerst dacht ik dat ze dat laatste zouden doen, nu weet ik het niet zeker meer.
Smashing Pumpkins in 2001, aan de lopende band. Was perfect, ik stond destijds eerst 5 rijen van het podium, maar iedereen viel flauw waardoor ik op een gegeven moment helemaal vooraan stond.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef TheTh1ng het volgende:
Prachtig concert was het....![]()
Heb alleen nog nooit zoveel mensen flauw zien vallen..
4 stuks ofzo.. wel apart..![]()
Ja, ik zag ook iemand afgevoerd worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef TheTh1ng het volgende:
Prachtig concert was het....![]()
Heb alleen nog nooit zoveel mensen flauw zien vallen..
4 stuks ofzo.. wel apart..![]()
Als je vooraan staat, valt het niet mee om even drinken te halen. Vooral omdat men bepaald niet van zins is om eventjes je erdoor te laten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:57 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Die mensen die vooraan staan, drinken die te weinig ofzo?
Ook wel terecht, als je ziet hoeveel mensen voorkruipen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je vooraan staat, valt het niet mee om even drinken te halen. Vooral omdat men bepaald niet van zins is om eventjes je erdoor te laten.
Wat dat betreft wel even iets anders als festivalpubliek..
Tja ik weet t niet.. zo erg als gisteren heb ik het nog niet meegemaakt...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook wel terecht, als je ziet hoeveel mensen voorkruipen...
Het blijft verbazingwekkend hoeveel mensen toch maar stoppen met douwen als ze zien dat je 1m96 bent en bijna tegen de 100 kilo tegengewicht hebt...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook wel terecht, als je ziet hoeveel mensen voorkruipen...
Wij stonden rond kwart voor zeven ongeveer in het midden, 3 meter van het podium.... dit betekent dus dat je ALS je al drinken wilt hebben dit op zijn laatst voor het voorprogramma moet doen. Daarna laat niemand je er meer door. DAT is dus wat ik bedoelde en dat vind ik ongekend. Nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:27 schreef spacemangraig het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die idioten die dwars door iedereen heen nog even proberen zo ver mogelijk naar voren te komenKom op tijd, of neem genoegen met een plekje iets verder naar achter denk ik dan..
Indeed. Ik was dik op tijd vertrekken vanuit het zuiden maar dankzij een kijkfile bij Tilburg (waar ik nog iemand moest oppikken) kwamen we pas om 19:30 de zaal binnen. No way dat je nog ver naar voren kwam, en terecht. Maar wel jammer, zeker als je planning was om om half zes al in de rij te gaan staan.................quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:37 schreef peaceman het volgende:
Bovendien is het makkelijk lullen als je in A'dam woont natuurlijk..
Viel mij toen 9 mei juist op dat het publiek niet zo heel erg uit zijn dak ging, maargoed ik zat er dan ook niet midden in maar op het rolstoelpodium altijd relaxedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat maakte het ook beter dan 9 mei, toen was er een enthousiaster extraverter publiek, veel meer gespring enzo, en lawaai, maar dus ook minder concentratie om echt te genieten van de genialiteit.
Ja dat is een hel goede omschrijving ook ik noemde het toen meer een combi van het oude en het nieuwe Radioheadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:36 schreef Longmen het volgende:
[..]
De nieuwe nummers aanhorend lijkt het weer wat anders te worden dan voorheen (prima!) en een combi van Kid A en Hail to the thief?
Vanwege die ondoordringbaarheid van het publiek in de HMH?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:06 schreef whosvegas het volgende:
Daarom neem ik altijd genoegen met een plekje wat meer naar achteren en aan de zijkanten
Ja en? Ik heb vanaf het moment dat ik buiten in de rij stond tot na het concert ook niks gedronken, dat moet je er dan misschien maar voor over hebben. Je kan toch moeilijk iedereen met een glas drinken voor laten gaan, dan sta je uiteindelijk zelf achteraan of heb je ineens een of ander te lang persoon voor jequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij stonden rond kwart voor zeven ongeveer in het midden, 3 meter van het podium.... dit betekent dus dat je ALS je al drinken wilt hebben dit op zijn laatst voor het voorprogramma moet doen. Daarna laat niemand je er meer door. DAT is dus wat ik bedoelde en dat vind ik ongekend. Nog nooit meegemaakt.![]()
Bovendien is het makkelijk lullen als je in A'dam woont natuurlijk..
Grappigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:17 schreef thaleia het volgende:
Mijn hoogtepunt was een nr dat geloof ik hier nog niet als hoogtepunt is genoemd: Myxomatosis.
The Gloaming vond ik ook erg tof gedaan.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:54 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren ruim 2 uur als een paspop in de houding gebleven, geen drank, geen sigaretten, geen toiletbezoek (en ik voelde na een uur toch wel mijn blaas...), helemaal niks.
Het oorzaak van dit alles is vanavond op een welbekende plek te vinden, ik gok over 1,5 ą 2 uur...![]()
Ik weet niet waar die welbekende plek isquote:
Masterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:54 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren ruim 2 uur als een paspop in de houding gebleven, geen drank, geen sigaretten, geen toiletbezoek (en ik voelde na een uur toch wel mijn blaas...), helemaal niks.
Het oorzaak van dit alles is vanavond op een welbekende plek te vinden, ik gok over 1,5 ą 2 uur...![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:53 schreef TheTh1ng het volgende:
Ik wil ook bekend worden met die plek![]()
Ik gok dime..?
Altijd toch?quote:
Flauwekul. Ik heb dit nog nooit ergens meegemaakt, althans niet in deze mate. Gisteren dus wel en dat maakt het opvallend (en irritant). Dat jij dan zegt dat je dat voor lief moet nemen is dan blijkbaar van toepassing op de HMH. Jammer...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:08 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Ja en? Ik heb vanaf het moment dat ik buiten in de rij stond tot na het concert ook niks gedronken, dat moet je er dan misschien maar voor over hebben. Je kan toch moeilijk iedereen met een glas drinken voor laten gaan, dan sta je uiteindelijk zelf achteraan of heb je ineens een of ander te lang persoon voor jeSympathieke mensen laat ik sowieso wel passeren hoor
![]()
Natuurlijk snap ik dat wel, dat mensen zo denken, maar ik vind het dus opvallend dat het hier zo erg was.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:59 schreef thaleia het volgende:
Tja, als je zelf al twee uur hebt staan wachten om vooraan te kunnen staan en er komt zo'n figuur op het allerlaatste moment binnen en dringt zich helemaal naar voren....da's gewoon irritant. En aan iemands neus kun je niet zien of het er zo een betreft of iemand die er allang was en alleen maar effe naar de plee was.
Die liep toch zeker een meter of 10 van het midden.. en verder kwam ie ook nietquote:Overigens was er voorafgaand aan het concert wel drinken te krijgen in het publiek; er liep tenminste 1 jongen met zo'n Heinekentank op zijn rug rond.
Vanochtend heerlijk mee wakker geworden in de bus! Top gedaan! Bedanktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:54 schreef MadMaster het volgende:
Prachtige foto's. mijn complimenten!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:00 schreef Taigurrr het volgende:
Verse pica's!
Goed en voor de fanzzz van Deerhoof (ja zo heten ze)
BUNNY BUNNY BUNNY
[afbeelding]
Ik heb bij concerten inmiddels iets te vaak meegemaakt dat ik met mijn 1m65 iemand doorliet die dan vervolgens recht voor m'n neus stil bleef staan. De laatste keer heb ik die toen op de schouder getikt en mocht voor hem gaan staan, maar het liefst laat ik mensen nu dus gewoon niet meer passeren. Als ze per se voorbij willen, mogen ze achter me langs. Voorlangs echt niet meer!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:52 schreef peaceman het volgende:
Natuurlijk snap ik dat wel, dat mensen zo denken, maar ik vind het dus opvallend dat het hier zo erg was.
Vanuit dat opzicht snap ik het ook wel... maar als dat tijdens het voorprogramma al begint... nee, dat is echt totaal nieuw voor mij en ik heb toch ook echt al veel gezien de afgelopen 5 jaar.... In behoorlijk wat verschillende zalen in Nederland.... Dat men tijdens het hoofdprogramma niet zo happig is om je er langs te laten is in mijn ogen dan weer wel logisch.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:00 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik heb bij concerten inmiddels iets te vaak meegemaakt dat ik met mijn 1m65 iemand doorliet die dan vervolgens recht voor m'n neus stil bleef staan. De laatste keer heb ik die toen op de schouder getikt en mocht voor hem gaan staan, maar het liefst laat ik mensen nu dus gewoon niet meer passeren. Als ze per se voorbij willen, mogen ze achter me langs. Voorlangs echt niet meer!
(en dit geldt dus algemeen, niet alleen in HMH)
Geen officiėle, alleen van aanwezige fans en die waren allemaal lovend.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:55 schreef peaceman het volgende:
Iemand eigenlijk ergens nog een recensie gelezen?
OK, maar ze kunnen vaak wel het best een vergelijking maken met voorgaande concerten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:57 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Of juist niet. Fans zijn nou niet bepaald de meest objectieve recensenten....
hoe wat waar?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:42 schreef spacemangraig het volgende:
Ben eindelijk het concert aan't downloaden met behulp van de inloggegevens van een vriend, gaat lekker snel ook. Heel erg bedankt MadMaster, ik zal ze in ieder geval niet naar mp3 converteren
Kijk even wat postings terug...quote:
Er is een flac plugin voor Nero.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:49 schreef spacemangraig het volgende:
Ja de opnames zijn weer uitstekend! Maar een vraagje, kan je die FLAC bestanden zo op een CDR branden en dan afspelen op normale audioapparatuur of moet ik ze eerst omzetten?
ok het is geluktquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:57 schreef soul114 het volgende:
[..]
Er is een flac plugin voor Nero.
Anders moet je ze even omzetten naar wav en dan branden.
Staat op dime, maar voor de mensen die daar geen account hebben:quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:10 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
ok het is geluktheeft iemand nog het artwork van de eerste Amsterdam? Dan ga ik die ook meteen even op cd zetten.
![]()
Zo, dat is een goede opname...quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:17 schreef Longmen het volgende:
http://finefinemusic.com/(...)c-live-in-amsterdam/
Thanksquote:Op zondag 3 september 2006 16:30 schreef MadMaster het volgende:
Mail is onderweg naar Majo en Peter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |