wow, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Gewoon de hele dag proberen of er weer wat vrij is..? Ik ben echt stikjaloers..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Elusive het volgende:
net een kaartje weten te bemachtigen via ticketmaster.nl![]()
het was ook echt de laatste denk ik, nu is er niks meer beschikbaar
![]()
* Elusive blij is![]()
anders ik welquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:54 schreef Asmodean het volgende:
wow, mazzelpik. Ik probeer echt 50 keer per dag, maar ik krijg telkens de melding "Voor uw keuze zijn geen tickets verkrijgbaar."
verdomme man, ik wil er ook naartoe...
Die kun je ook Fokkend doorbrengen in de internet lounge...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik twijfel.. Ik weet niet of ik nóg een keer 30 minuten Willy Mason overleef
Hm.. daar zeg je zowat. Dat is wel een goed idee jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kun je ook Fokkend doorbrengen in de internet lounge...![]()
of ik dat overleef betwijfel ik ook, maar dat houdt me niet tegenquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik twijfel.. Ik weet niet of ik nóg een keer 30 minuten Willy Mason overleef
Dat was mijn kaartje!quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:39 schreef TheTh1ng het volgende:
Beter! Ik heb er ook nog 1 via ticketmaster kunnen krijgen...![]()
Kwestie van veel geduld en veel opnieuw blijven proberen...quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Altijd fijn, als je net ff 2 uurtjes van huis bent.
Hij staat permanent in m'n taakbalkquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van veel geduld en veel opnieuw blijven proberen...
Je kan 't!![]()
Ja kan hier ook:quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:18 schreef nein het volgende:
Ben nu videotape aan het luisteren................MOOI
www.ticketmaster.nlquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:31 schreef MGdutch het volgende:
Ik ben ook op zoek naar 1 kaartje voor 28 augustus.![]()
![]()
Als iemand nog een kaartje beschikbaar heeft, neem aub even contact met mij op.![]()
Ik heb sinds gisteren al zo'n 150 keer Ticketmaster gecheckt maar het heeft tot nu toe nog geen zin gehad.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:36 schreef Sjizzel het volgende:
[..]
www.ticketmaster.nl
gewoon paar keer proberen![]()
ik heb laatst ook een halve dag besteed aan het F5'en van ticketmaster, serieus om de paar minuten geprobeerd. En met succes, want ik heb 2 kaarten kunnen bemachtigenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:40 schreef MGdutch het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren al zo'n 150 keer Ticketmaster gecheckt maar het heeft tot nu toe nog geen zin gehad.![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:42 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ik heb laatst ook een halve dag besteed aan het F5'en van ticketmaster, serieus om de paar minuten geprobeerd. En met succes, want ik heb 2 kaarten kunnen bemachtigen![]()
succes ermee!
Gewoon ff op marktplaats proberen, voor 60 to 70 euro moet het lukkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:31 schreef MGdutch het volgende:
Ik ben ook op zoek naar 1 kaartje voor 28 augustus.![]()
![]()
Als iemand nog een kaartje beschikbaar heeft, neem aub even contact met mij op.![]()
nee man, gore uitzuigers daar. Gewoon heel erg veel ticketservice f5'en. Op een gegeven moment heb je wel beet. Ik heb ook een halve dag lopen F5'en, en heb zo 2 kaarten bemachtigdquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:54 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Gewoon ff op marktplaats proberen, voor 60 to 70 euro moet het lukken
goeie, zelfs de tweede keer is het grappigquote:Op maandag 22 mei 2006 11:33 schreef YellowLedbetter het volgende:
radiohoofden
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
In Amerika zouden ze zeggen: We are going to Radiohoofd!
Snap je, ik heb het engels en nederlands omgedraaid
Hi-la-rischquote:Op maandag 22 mei 2006 11:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
In Amerika zouden ze zeggen: We are going to Radiohoofd!
Snap je, ik heb het engels en nederlands omgedraaid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |