Hi-la-rischquote:Op maandag 22 mei 2006 11:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
In Amerika zouden ze zeggen: We are going to Radiohoofd!
Snap je, ik heb het engels en nederlands omgedraaid
Laten we maar zeggen dat dat een enorme subjective waarneming van je isquote:Op maandag 22 mei 2006 12:02 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik ben wel de grootste grappenmaker in dit topic, nietwaar?
Wat? Hoe? Waar? Ik wil ookquote:Op maandag 22 mei 2006 12:03 schreef Sjizzel het volgende:
WOOOOHOOOO IK HEB EEN KAARTJE VOOR RADIOHEAD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:39 schreef whosvegas het volgende:
Op http://www.greenplastic.com/
een aantal live videos, waar onder mijn old time faverite, the Trickster![]()
dat is standaard.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:09 schreef Asmodean het volgende:
ik heb net het concert van 9 mei beluisterd, maar ik moet zeggen dat ik best wel schrok van de stem hoor. Het klonk geregeld echt supervals, niet om aan te horen. Is het vaker zo dat de stem van Thom Yorke niet helemaal meewerkt bij live-optredens, of was dit toevallig een missertje?
hou je bek yellowledbetter, ga pearl jam luisteren.quote:
Ik vond t wel meevallen, maar meestal is het wel iets zuiverder naar mijn idee. Zo als op de plaat wordt het uiteraard niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:09 schreef Asmodean het volgende:
ik heb net het concert van 9 mei beluisterd, maar ik moet zeggen dat ik best wel schrok van de stem hoor. Het klonk geregeld echt supervals, niet om aan te horen. Is het vaker zo dat de stem van Thom Yorke niet helemaal meewerkt bij live-optredens, of was dit toevallig een missertje?
nee goed, maar dat is ook logisch natuurlijk. Maar in sommige nummers van 9 mei zitten echt enorm valse stukken tussen. Ik hoop maar dat dat een toevallig missertje was danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond t wel meevallen, maar meestal is het wel iets zuiverder naar mijn idee. Zo als op de plaat wordt het uiteraard niet.
gefeliciteerdquote:Op maandag 29 mei 2006 20:37 schreef Muziekjunkie het volgende:
Zo, ik ben nu ook de gelukkig eigenaar van 2 kaartjes voor de 28e![]()
Ik heb nog steeds geen succes daarmeequote:Op maandag 29 mei 2006 20:38 schreef Asmodean het volgende:
[..]
gefeliciteerdOok ticketservice een hele dag geF5't
?
maar als je een beetje sportief bent verkoop je het kaartje uiteraard voor de inkoopsprijsquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:12 schreef Muziekjunkie het volgende:
Het heeft soms toch zin om op extra paarden te wedden.. Zo heb je niets, zo heb je kaartjes over
Als er niemand uit mijn omgeving heen wil gooi ik ze in de verkoop (Slecht, ik weet het). Gezien de achterlijke bedragen die ik voorbij heb zien komen zou ik mijn eigen kaartje er al zo'n beetje uit kunnen krijgen![]()
Vandaag gelukt?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:19 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ookF5en loont inderdaad
Is de eerste keer dat ik Radiohead ga zien, heb er zin in!
Vorige week vrijdagquote:
bron: www.ateaseweb.comquote:Deerhoof to support Radiohead in Europe
Deerhoof are to support Radiohead on their sold out August dates in Edinburgh (Meadouw Bank Stadium), Dublin (Marlay Park) and Amsterdam (Heineken Music Hall). Deerhoof have supported Radiohead on their June dates in California.
The Amsterdam show on August 28th, the last of the current tour, originally had Willy Mason on the bill as support act. Radiohead had to reschedule their May 10th show because of the death of Phil Selway's mother.
Een beetje... goede band wel en zeker beter dan Willy Mason!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:13 schreef London_Calling het volgende:
[..]
bron: www.ateaseweb.com
Wie is er bekend met Deerhoof?
Vorige 4 optredens hebben ze Creep gedaan, maar dat was wel in de UK... even kijken of ze hem vanavond spelen. Zo ja dan zullen ze hem in amsterdam ook wel doen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:18 schreef Peter6000 het volgende:
Zo te zien is het ook nog eens het laatste Radioheadoptreden dit jaar.
Wie weet levert dat nog iets speciaals op, bijvoorbeeld het spelen van "Creep".
Hierna de studio in voor de afronding van het nieuwe album, en volgend jaar komen ze dan dus weer.
Weet nog dat ze in mei 2004, bij hun allerlaatste optreden van die tour eindigden met Creep en daarna Everything in the Right Place. Als ze de laatste 4 optredens Creep gedaan hebben. zit het er wel in.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:46 schreef soul114 het volgende:
[..]
Vorige 4 optredens hebben ze Creep gedaan, maar dat was wel in de UK... even kijken of ze hem vanavond spelen. Zo ja dan zullen ze hem in amsterdam ook wel doen?
Wij ookquote:
Gelukkig is de Heineken Musical Hall nogal breedquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:08 schreef thaleia het volgende:
En wij waren ook al van plan vooraan te gaan staan. Wordt nog druk daar op die eerste rij
Ik ben het even helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:07 schreef thaleia het volgende:
Ik wil helemaal geen Creep, ik vind dat maar een cliche popnummer en dat ze het nooit spelen en dat het daarom nogal exclusief zou zijn boeit mij ook niet. Doe mij maar lekker veel electronisch gefreak
Jouw metgezel wilde toch geen Fokkers ontmoeten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:12 schreef Q. het volgende:
Ik moet maar eens eerder vrij nemen van mn werk denk ik. Ga ik je weer tegenkomen, thaleia?
Nee, maar de laatste keer kwam ik t. al tegen in het Gelredome, in het wild.quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw metgezel wilde toch geen Fokkers ontmoeten?![]()
Dan weet ik wat mij te doen staat!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, maar de laatste keer kwam ik t. al tegen in het Gelredome, in het wild.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |