Masterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:54 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren ruim 2 uur als een paspop in de houding gebleven, geen drank, geen sigaretten, geen toiletbezoek (en ik voelde na een uur toch wel mijn blaas...), helemaal niks.
Het oorzaak van dit alles is vanavond op een welbekende plek te vinden, ik gok over 1,5 à 2 uur...![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:53 schreef TheTh1ng het volgende:
Ik wil ook bekend worden met die plek![]()
Ik gok dime..?
Altijd toch?quote:
Flauwekul. Ik heb dit nog nooit ergens meegemaakt, althans niet in deze mate. Gisteren dus wel en dat maakt het opvallend (en irritant). Dat jij dan zegt dat je dat voor lief moet nemen is dan blijkbaar van toepassing op de HMH. Jammer...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:08 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Ja en? Ik heb vanaf het moment dat ik buiten in de rij stond tot na het concert ook niks gedronken, dat moet je er dan misschien maar voor over hebben. Je kan toch moeilijk iedereen met een glas drinken voor laten gaan, dan sta je uiteindelijk zelf achteraan of heb je ineens een of ander te lang persoon voor jeSympathieke mensen laat ik sowieso wel passeren hoor
![]()
Natuurlijk snap ik dat wel, dat mensen zo denken, maar ik vind het dus opvallend dat het hier zo erg was.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:59 schreef thaleia het volgende:
Tja, als je zelf al twee uur hebt staan wachten om vooraan te kunnen staan en er komt zo'n figuur op het allerlaatste moment binnen en dringt zich helemaal naar voren....da's gewoon irritant. En aan iemands neus kun je niet zien of het er zo een betreft of iemand die er allang was en alleen maar effe naar de plee was.
Die liep toch zeker een meter of 10 van het midden.. en verder kwam ie ook nietquote:Overigens was er voorafgaand aan het concert wel drinken te krijgen in het publiek; er liep tenminste 1 jongen met zo'n Heinekentank op zijn rug rond.
Vanochtend heerlijk mee wakker geworden in de bus! Top gedaan! Bedanktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:54 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren ruim 2 uur als een paspop in de houding gebleven, geen drank, geen sigaretten, geen toiletbezoek (en ik voelde na een uur toch wel mijn blaas...), helemaal niks.
Het oorzaak van dit alles is vanavond op een welbekende plek te vinden, ik gok over 1,5 à 2 uur...![]()
Prachtige foto's. mijn complimenten!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:00 schreef Taigurrr het volgende:
Verse pica's!
Goed en voor de fanzzz van Deerhoof (ja zo heten ze)
BUNNY BUNNY BUNNY
[afbeelding]
Ik heb bij concerten inmiddels iets te vaak meegemaakt dat ik met mijn 1m65 iemand doorliet die dan vervolgens recht voor m'n neus stil bleef staan. De laatste keer heb ik die toen op de schouder getikt en mocht voor hem gaan staan, maar het liefst laat ik mensen nu dus gewoon niet meer passeren. Als ze per se voorbij willen, mogen ze achter me langs. Voorlangs echt niet meer!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:52 schreef peaceman het volgende:
Natuurlijk snap ik dat wel, dat mensen zo denken, maar ik vind het dus opvallend dat het hier zo erg was.
Vanuit dat opzicht snap ik het ook wel... maar als dat tijdens het voorprogramma al begint... nee, dat is echt totaal nieuw voor mij en ik heb toch ook echt al veel gezien de afgelopen 5 jaar.... In behoorlijk wat verschillende zalen in Nederland.... Dat men tijdens het hoofdprogramma niet zo happig is om je er langs te laten is in mijn ogen dan weer wel logisch.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:00 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik heb bij concerten inmiddels iets te vaak meegemaakt dat ik met mijn 1m65 iemand doorliet die dan vervolgens recht voor m'n neus stil bleef staan. De laatste keer heb ik die toen op de schouder getikt en mocht voor hem gaan staan, maar het liefst laat ik mensen nu dus gewoon niet meer passeren. Als ze per se voorbij willen, mogen ze achter me langs. Voorlangs echt niet meer!
(en dit geldt dus algemeen, niet alleen in HMH)
Geen officiële, alleen van aanwezige fans en die waren allemaal lovend.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:55 schreef peaceman het volgende:
Iemand eigenlijk ergens nog een recensie gelezen?
OK, maar ze kunnen vaak wel het best een vergelijking maken met voorgaande concerten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:57 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Of juist niet. Fans zijn nou niet bepaald de meest objectieve recensenten....
hoe wat waar?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:42 schreef spacemangraig het volgende:
Ben eindelijk het concert aan't downloaden met behulp van de inloggegevens van een vriend, gaat lekker snel ook. Heel erg bedankt MadMaster, ik zal ze in ieder geval niet naar mp3 converteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |