Vorige keer duurde het van 2045 tot 2230, het voorprogramma begon toen al om 1945quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:06 schreef Longmen het volgende:
Hoe laat zal het morgen klaar zijn?
Ikzelf sta rond 1845 bij de achterste deur (die het dichtst bij het podium, vlak voor de trap naar de internetafdeling).quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:50 schreef Asmodean het volgende:
Hoe laat staan jullie morgen eigenlijk voor de HMH?
Da's lang zat, langer trek ik het niet ben ik bang...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vorige keer duurde het van 2045 tot 2230, het voorprogramma begon toen al om 1945
Ja!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef TheTh1ng het volgende:
Iemand nog interesse in 1 kaartje?
Heb er waarschijnlijk een over....![]()
Omstandigheden..![]()
Ja, mag hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:42 schreef peaceman het volgende:
Zou je een digitaal fototoestel mee mogen nemen naarbinnen?
http://www.actionradio.nl/forum.php?action=showtopic&topic=2928quote:
Onderstaande foto is van achterin de zaal gemaakt. Ik weet niet of het een goed beeld geeft, de zaal is niet heel erg groot. Verder achter mij, heb je nog de zitplaatsen die omhoog lopen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:43 schreef London_Calling het volgende:
Wat is eigenlijk de grootte van de zaal. Als je middenin staat heb je dan een beetje goed zicht of wat verder naar achter?
ja, maar dat wil je niet! In plaats daarvan zou ik de oordopjes aanradenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:42 schreef peaceman het volgende:
Zou je een digitaal fototoestel mee mogen nemen naarbinnen?
rot toch es een keer opquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ja, maar dat wil je niet! In plaats daarvan zou ik de oordopjes aanradenLOLLERZ!!!
Ik zit niet zo in Radiohead, maar volgens mij is openen met You and whose army redelijk on-standaardquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:28 schreef -Dries- het volgende:
Nog opvallende nummers of bijzondere gebeurtenissen?
Bong woo wah bong wa wa pong, hehehe!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:24 schreef Q. het volgende:
Het voorprogramma was trouwens wel echt dramatisch slecht. Echt. Huuu!
Heb ik alle vertrouwen in, dit waren gewoon ff 4 tourmaandjes voorafgaand aan de wereldtour die gaat volgen na het nieuwe album.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:47 schreef VixenFromHell het volgende:
ik hoop trouwens dat ze snel weer eens terug komen en niet pas over 3 jaar ofzo![]()
Jij vindt geloof ik alles leuk wat zeer afwijkend van 'de standaard' is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:30 schreef peaceman het volgende:
In tegenstelling tot de vorige sprekers vond ik het voorprogramma wel leuk, maar ik kende het dan ook wel een beetje...
Wat betreft Radiohead is er maar 1 smiley van toepassing:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(en dan tot de macht XXX)
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij vindt geloof ik alles leuk wat zeer afwijkend van 'de standaard' is.
Ik kon het 'Bunny, Bunny, Bunny'- en het 'Flower, Flower, Power, Power'-gepiep van dat kleine Japanse vrouwtje niet echt waarderen.
En dan had je nog de pech ook dat ze veel nieuw werk speelden.... maar wat was het goed!quote:Radiohead zelf was een top-act, hoewel ik geen echt vergelijkingsmateriaal heb (1e keer live gezien) en het materiaal van hen ook niet zo goed ken, op de bekendere deuntjes na dan.
Verrassend/goed genoeg om nog eens terug te luisteren?...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:05 schreef peaceman het volgende:
En dan had je nog de pech ook dat ze veel nieuw werk speelden.... maar wat was het goed!
Zeerzeker ook een verrassende setlist vond ik.![]()
Ga je je aan de belofte houden dat deze niet via de bekende kanalen beschikbaar wordt gesteld?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verrassend/goed genoeg om nog eens terug te luisteren?...![]()
je had al meel...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verrassend/goed genoeg om nog eens terug te luisteren?...![]()
Exit music heb ik dan gemist de vorige keer...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:38 schreef spacemangraig het volgende:
De band had er duidelijk een stuk meer plezier in en speelde veel minder plichtmatig dan de vorige keer. Waar nummers als Exit music en Street spirit vorige keer iets geforceerd over kwamen, hebben ze me dit keer echt weten te raken.
Not sure yet, sommige mensen in de Radiohead-scene (vanwege de flame-wars op de message boards van ateaseweb.com richting sommige personen die wel een souvenirtje beschikbaar hadden gesteld) gun ik het namelijk niet...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je je aan de belofte houden dat deze niet via de bekende kanalen beschikbaar wordt gesteld?![]()
Jawel maar dat staat buiten beschouwing. En ja The gloaming live was geweldig, de album versie daarentegen..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:41 schreef Longmen het volgende:
Niemand die Everything in it's... ook zo goed vond? Verder was the Gloaming live ook super!
Prima concert, wat kunnen die gasten goed en afwisselend spelen. Het betere concert wat ik gezien heb dit jaar!![]()
Ik ga duimen dan... Voor wat het waard is, van het vorige concert waren ik en mijn mede concertgangers in ieder geval hartstikke blij met de briljante opnamen! (en we hebben ze netjes in het originele audioformaat behoudenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Not sure yet, sommige mensen in de Radiohead-scene (vanwege de flame-wars op de message boards van ateaseweb.com richting sommige personen die wel een souvenirtje beschikbaar hadden gesteld) gun ik het namelijk niet...
Vanavond beslis ik wat ik doe.
hmm ja je hebt gelijkt, laat ik dan zeggen dat de nummers met veel emotie gisteravond ook daadwerkelijk met emotie gebracht werden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Exit music heb ik dan gemist de vorige keer...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |