Volgens mij heeft Micheal een ruilovereenkomst bewerkstelligd, en stonden Ana Lucia en Libby gewoon in de weg om Henry Gale veilig terug te laten brengen. Ik denk alleen niet dat The Others Walt terug gaan sturen als Henry (eventueel) aankomt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:56 schreef sleepflower het volgende:
Die beschrijvingen in de OP van de cast moeten een keer geupdate worden.
Um, okay...waarom quote je mij daarvoor?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:08 schreef wadgem het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Micheal een ruilovereenkomst bewerkstelligd, en stonden Ana Lucia en Libby gewoon in de weg om Henry Gale veilig terug te laten brengen. Ik denk alleen niet dat The Others Walt terug gaan sturen als Henry (eventueel) aankomt.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[Vermoedelijke promo-spoiler]
Valt wel mee, je ziet in de promo alleen maar Claire "Oh my God" roepen als ze ergens naar kijkt, meer niet. Rest is puur speculatie.quote:
Het zal wel weer meevallen, in de vorige promo zag je Michael ook met grote ogen kijken, daar eindigt het mee...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valt wel mee, je ziet in de promo alleen maar Claire "Oh my God" roepen als ze ergens naar kijkt, meer niet. Rest is puur speculatie.
Whehe, verkeerde deel van de quote weggehaald. Ik wilde inhaken op je opmerking dat Micheal niet meer op zoek naar Walt is.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:10 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Um, okay...waarom quote je mij daarvoor?
Ik dacht al.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:25 schreef wadgem het volgende:
[..]
Whehe, verkeerde deel van de quote weggehaald. Ik wilde inhaken op je opmerking dat Micheal niet meer op zoek naar Walt is..
Die doorzichtigheid vind ik wel meevallen. Jack vertrouwt Michael en de gedachte dat Michael de moordenaar zou kunnen zijn zou dus nooit bij hem opkomen. Zoals al gezegd is, waren er geen videobanden om terug te spoelen en Eko wil niet stoppen door die droom die hij had in het begin van de aflevering. Yemi zei toen:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verder zitten er wat dingetjes in die toch iets te doorzichtig zijn, en die hier boven al genoemd zijn, zoals Jack die niet snapt dat Libby haar moordenaar meldt en dat ze niet ff de video's terugspoelen. En die logs zijn natuurlijk de momenten dat er op de knop gedrukt is, ik snap idd ook niet waarom Eko nu ineens zo obssessed is met die knop, je kunt er natuurlijk gewoon mee stoppen lijkt me.
quote:The work being done in this place is important, Eko. It is more important than anything. And it is in danger.
Gelukkig denken de schrijvers er ook zo over.quote:Wat mij betreft is het wel weer tijd voor iets fris in de groep.
Dat ze doorademt is niet zo raar, soms worden zulke shots wel 20 keer opnieuw gedaan. Bovendien was het alleen te zien als je er op let, in tegenstelling tot het lijk van Ethan in seizoen 1, dát was pas opzichtig.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:10 schreef 7eVeNL het volgende:
Zielige aflevering hoor 21en ook erg jammer dat het verhaal van Libby nooit meer verteld kan worden, verder een aantal grappige dingen die hier boven ook al waren opgenoemd, bijvoorbeeld dat ze vrolijk door ademt terwijl ze dood is, een beetje regisseur ziet dat toch? en zou die professor nou echt een cameo van Peter Jackson zijn geweest? zou best kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou een anti-climax zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Walt is dood
Je denkt dat er niets interessants meer gaat gebeuren dit seizoen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:15 schreef Slayage het volgende:
De laatste Lost thread tot het einde van het seizoen of zullen er zulke spectaculaire dingen gebeuren, dat er nog een paar zullen volgen?
Ik hoop het laatste.
Promo belooft veel spannends iigquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat nou het "Oh my god!!" effect gaf bij Claire, nog een vliegtuig neergstort?
Nog 2 eps te gaan en in totaal 12 dagen ofzo. Gemiddeld genomen redden we het niet om em vol te krijgen nee.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:20 schreef Symer het volgende:
[..]
Je denkt dat er niets interessants meer gaat gebeuren dit seizoen?![]()
Slecht argument, want de andere hatch (Swan) heeft ook meer dan één ingangquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:12 schreef Gamedemon het volgende:
Lijkt me sterk, er lag een vliegtuig op de ingang...
Preciesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:20 schreef Gremen het volgende:
Ze hadden ook niks voor niks zo een notitie blok om belangrijke gebeurtenissen te loggen.
Dus waarschijnlik kunnen ze helemaal geen beelden terug kijken........?
Ga je gang zou ik zeggen, post ze hier maar dan kunnen ze worden opgenomen in de txt-filequote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:56 schreef sleepflower het volgende:
Die beschrijvingen in de OP van de cast moeten een keer geupdate worden. Michael is niet meer naar Walt op zoek en er is intussen al meer over Mr Eko bekend.
Heel scherp...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
Die camera's hadden wel een goede kwaliteit voor spul uit de jaren 80.
Gemiddeld lullen we een topic vol in 10,95 dagen, deze komt dus ook nog wel volquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nog 2 eps te gaan en in totaal 12 dagen ofzo. Gemiddeld genomen redden we het niet om em vol te krijgen nee.
Nou nou, er zat amper kleur in. The Godfather komt uit 1970 en die heeft een veel betere beeldkwaliteit. Dus :ik vind het wel meevallenquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:13 schreef Symer het volgende:Scheelt weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die film is toch echt niet opgenomen met camera's die we in de episode te zien krijgen. Dat is het formaat webcam, anders waren ze natuurlijk allang opgevallenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou nou, er zat amper kleur in. The Godfather komt uit 1970 en die heeft een veel betere beeldkwaliteit. Dus :ik vind het wel meevallen.
Die cameras waarmee Godfather gefilmd is waren 10 keer zo groot hoor...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou nou, er zat amper kleur in. The Godfather komt uit 1970 en die heeft een veel betere beeldkwaliteit. Dus :ik vind het wel meevallen.
ik vermoed een uitgebreidere ontmoeting met the others.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:58 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben wel erg benieuwt naar de season cliffhanger, in S1 bouwde ze naar de opening van the Hatch toe, hier eigenlijk nergens naar, ben benieuwt wat ze gaan gebruiken
Of de laatste 5 minuten gaan ze even praten en dan weer een leuke spannings boog naar seizoen 3.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:25 schreef phileine het volgende:
[..]
ik vermoed een uitgebreidere ontmoeting met the others.
Dat noem ik pas scherpquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:39 schreef Symer het volgende:
De link in de OP naar deel 8 klopt trouwens niet, die gaat weer naar deel 7.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:30 schreef SolidasRock het volgende:
In de promo *BLEEP*
Sommige mensen willen helemaal niks weten over de promo's, gaarne spoilertags te gebruiken wanneer je het over promo's en previews hebt!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
In de promo *BLEEP*
Topquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:36 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dat noem ik pas scherpOP txtfile aangepast
Waar is die hond van Michael eigenlijk? Hij zou een belangrijke rol spelen in seizoen 2, ze hadden hem allemaal nieuwe trucjes geleerd enzo, maar ik heb hem nog nauwelijks gezienquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:55 schreef dfens het volgende:
Ik hoop dat die hond van een Michael snel ontmaskerd wordt.
Ik ook, vind hem nu meteen helemaal nix meerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:55 schreef dfens het volgende:
Ik hoop dat die hond van een Michael snel ontmaskerd wordt.
Je was me net voorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Top![]()
[..]
Waar is die hond van Michael eigenlijk? Hij zou een belangrijke rol spelen in seizoen 2, ze hadden hem allemaal nieuwe trucjes geleerd enzo, maar ik heb hem nog nauwelijks gezien![]()
die kerel is niet nieuw:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
In de promo is toch duidelijk te zien dat we andere 'others' te zien gaan krijgen. Vent met een baard en een slingshot.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:44 schreef Ascaroth het volgende:
[afbeelding]
Ana-Lucia Cortez Hardstikke dood!
Je vergreet de grote vraag: Waar ze nu eigenlijk in godsnaam zijn?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:47 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
die kerel is niet nieuw:
- zat op de boot toen ze Walt ontvoerden
- vertelde in de cirkel met vuur aan Jack etc dat ze beter NIET over die lijn konden gaan
- was in de medische hatch in gesprek met Ethan in Claire's flashback, alleen toen zonder baard volgens mij
Oude raadsels die ik nog steeds zou willen weten:
- paarden en ijsberen? hoe zit dat?
- 'rook-monster'- hoe zit dat (Locke: "I've looked the Island in the eyes; and it was beautiful")
- wat is dat gefluister in de jungle? waren dat wel others?
En over die nieuwe hatch:
die werd ook met camera's geobserveerd; wie zegt dat ook díe missie geen mind-game is, of dat alle hatches met elkaar in verbinding dmv een 'cirkel' van mindgames, en dat alleen de Darma centrale al het overzicht heeft?
Begin toch wat links te zien met het plot van Event Horizon: iedereen kwam daar zijn in het ruimteschip zijn grootste angsten tegen; op dit eiland worden ook mensen geconfronteerd met hele persoonlijke dingen van vroeger (paard van Kate, Dave van Hugo, die broer van Ecko etc).
Idd. Tijdje op de achtergrond geweest.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:22 schreef Frenkel het volgende:
Ik hoop dat Sayid de volgende aflevering zijn 'ding' weer mag doen
Sterker nog, Eko opende een willekeurig schrift en blies de stof van de pagina's!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:25 schreef truStie het volgende:
En er lag zoveel stof op die boeken dat Eko het eraf moest blazen.. dus lijkt me sterk dat ze ff waren lunchen
Die film draait nu op de BBC. The English patient. Een pracht filmquote:
Is allang verbeterd in de OP txt-filequote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:14 schreef Merkie het volgende:
't Is alleen hartstikke en geen hardstikke.
Maar was het niet zo dat Sawyer dat paard ook zag?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:47 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Begin toch wat links te zien met het plot van Event Horizon: iedereen kwam daar zijn in het ruimteschip zijn grootste angsten tegen; op dit eiland worden ook mensen geconfronteerd met hele persoonlijke dingen van vroeger (paard van Kate, Dave van Hugo, die broer van Ecko etc).
quote:Op zondag 14 mei 2006 08:56 schreef FoXje het volgende:
Ben benieuwd naar de cliffhanger!
Ik wil dit idd niet weten!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
In de promo is toch duidelijk te zien dat we andere 'others' te zien gaan krijgen. Vent met een baard en een slingshot.
Dat lijkt me duidelijk:quote:Op zondag 14 mei 2006 03:38 schreef remlof het volgende:
Behoorlijk vage aflevring "question mark", ben benieuwd naar de beweegredenen van Michael
Die Michael was de hele tijd zo hysterisch bezig om ineens vadertje te spelen, dat stopt niet lijkt mequote:Michael de Mol is weer terug en hij is natuurlijk bezig zijn zoon te 'redden' (wat niet gaat lukken, want The Others belazeren hem en zo kiest ie weer partij voor zijn oude matties )
Aan de hand daarvan zal ie ook wel gecast zijn voor Lost lijkt me, of het moet de Kama Sutra film zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
Die film draait nu op de BBC. The English patient. Een pracht filmSayid is nog niet in beeld gekomen, geloof ik.
Of het is gewoon een huisnummer. Eén van de makers heeft wel ooit gezegd dat iedereen ervan uit gaat dat de serie zich afspeelt in 2004/2005, maar dat dat nooit gezegd is in de serie.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is het trouwens niemand opgevallen dat het huisnummer van het huis van dat meisje met die waarzeggers-vader het nummer '2001' had?
Moet toch een jaartal betekenen lijkt me.
In dezelfde aflevering was die leider te zien zonder baard en dat was niet Henry. En The Others hebben vast gezegd dat Michael Henry vrij moet laten, anders krijgt hij Walt niet terug.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:55 schreef MuKe het volgende:
die leider van the others (met de baard) is denk ik gewoon Henry.. Kate had al ergens midden in seizoen 2 een nepbaard gevonden in die dharma-lab. Waarom zou Micheal anders zoveel moeite doen om die gozer te komen redden.
in de claire/ziekenhatch aflevering zie je hem zonder baard en ljikt daar totaal niet op henry maar euh ben wel erg benieuwd naar de volgende ep dat gaat wat worden die andere others zienquote:Op zondag 14 mei 2006 18:55 schreef MuKe het volgende:
die leider van the others (met de baard) is denk ik gewoon Henry.. Kate had al ergens midden in seizoen 2 een nepbaard gevonden in die dharma-lab. Waarom zou Micheal anders zoveel moeite doen om die gozer te komen redden.
Op lost.cubit.net staan een paar onder 'Investigations'.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:21 schreef Superschaapje het volgende:
BTW:
Zijn er ook screenshots van het snelle stukje oftewel mr eko's eerste droom. die wou ik graag zien en mn reactie vermogen is niet snel genoeg om mn mediaplayer op pause en play te krijgen bij elk nieuwe beeldje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Walt heeft een druiper.![]()
Die loopt toch nog ergens rond te rennen op het eiland? Dan is ie misschien wel overgelopen naar The Others.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:25 schreef Merkie het volgende:
Hoop dat Desmond nog terugkomt. Een nieuw karakter in de eerste 3 afleveringen en daarna hebben we hem nooit meer gezien.
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Autoreply het volgende:
Hebben jullie gezien in wat voor stoel Locke zat in die kleine hatch... een rolstoelAls dat wat je in die spoiler schrijft waar is stop ik subiet met kijken, dan kan de EO het wel uit gaan zendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
![]()
Ik heb inmiddels een vermoeden wat er gebeurd is....quote:Op maandag 15 mei 2006 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dat wat je in die spoiler schrijft waar is stop ik subiet met kijken, dan kan de EO het wel uit gaan zenden
Waarschijnlijk is het toch complete BS, dus maak je niet teveel zorgenquote:Op maandag 15 mei 2006 09:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een vermoeden wat er gebeurd is....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het maar! Ik zou het jammer vinden als ik nu al dingen van komende afleveringen wistquote:Op maandag 15 mei 2006 09:14 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het toch complete BS, dus maak je niet teveel zorgen![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Autoreply het volgende:
Hebben jullie gezien in wat voor stoel Locke zat in die kleine hatch... een rolstoellol, die verbanden zijn wel eng :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Seriously!?
De acteur die Michael speelt zei het ook:quote:Op maandag 15 mei 2006 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dat wat je in die spoiler schrijft waar is stop ik subiet met kijken, dan kan de EO het wel uit gaan zenden
quote:There is a subliminal Christian message in the writing of Lost!" Harold Perrineau revealed (jokingly). "Sex is bad, okay? Even the thought of sex! But only for women; the men are all right.
Ik vermoed dat ze als cliffhanger een tipje van de sluier oplichten over wat het eiland nou echt is.quote:Op zondag 14 mei 2006 08:56 schreef FoXje het volgende:
Ben benieuwd naar de cliffhanger!
Wow jeetje, dat moet haast wel wat betekenen zeg...quote:Op maandag 15 mei 2006 11:51 schreef RevneD het volgende:
Wat mij weer opviel in de laatste aflevering was die waarzegger die iets zei in de trant van: There are no miracles, not in this world anyway...
Desmond had het toch ook al over een andere wereld toen ie Jack sprak op die tribune??
was dat niet "see you in an other live"quote:Op maandag 15 mei 2006 11:51 schreef RevneD het volgende:
Wat mij weer opviel in de laatste aflevering was die waarzegger die iets zei in de trant van: There are no miracles, not in this world anyway...
Desmond had het toch ook al over een andere wereld toen ie Jack sprak op die tribune??
Weisst
Yep... en ze moeten nu echt met antwoorden gaan komen...quote:
Ja, da's ook nogal vaag. Is het figuurlijk bedoeld, of hebben ze het letterlijk over een ziekte (net als die koter van Claire)quote:Op maandag 15 mei 2006 14:32 schreef Gremen het volgende:
Misschien hangt desmond wel bij die franse uit. Die denken beide dat er een ziekte is......
Kvind het juist wel erg goed op niveau blijven itt Desperate Housewives..quote:
De laatste episode was erg goed, hoop de volgende ook en de final ook. Zolang we maar antwoorden krijgen ipv vragen.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kvind het juist wel erg goed op niveau blijven itt Desperate Housewives..![]()
ik denk dat die zogenaamde ziekte een soort van "control" van de Hanso Wetenschappers is, het zorgt ervoor dat Desmond de knop bleef drukken (het was immers gevaarlijk als hij zou stoppen, en hij mocht niet buiten komen), en misschien is Rousseau ook wel een van de "knopdrukkers" geweest, en is ze dus ook bang voor de ziekte.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, da's ook nogal vaag. Is het figuurlijk bedoeld, of hebben ze het letterlijk over een ziekte (net als die koter van Claire)![]()
Klinkt heel plausibel. Het eiland is een psychologische experiment hoe ver je kunt gaan met mensen automatismen/ routines te laten doen. Dit levert dan die psychologische, compulsive, ziekte/ disorder op, met alle gevolgen zoals je hierboven beschrijft.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:10 schreef greatgonzo het volgende:
[..]ik denk dat die zogenaamde ziekte een soort van "control" van de Hanso Wetenschappers is, het zorgt ervoor dat Desmond de knop bleef drukken (het was immers gevaarlijk als hij zou stoppen, en hij mocht niet buiten komen), en misschien is Rousseau ook wel een van de "knopdrukkers" geweest, en is ze dus ook bang voor de ziekte.
En wie zegt dat "the others" de hanso wetenschappers zijn? Misschien zijn ze ook gestrand, en drukten ze ook eerst de knop. Misschien kwamen ze daarna in opstand en wantrouwen ze alles wat er op het eiland komt (en zien zij de 815' ers dus als others en als hanso-wetenschappers)
Ik mis 'm ff.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik mis 'm ff.Omdat ik over Lost speculeer?
Dat is er ook. Waar heb jij dit seizoen uitgehangen? Niet de aflevering met Claire haar flashbacks gezien waarin 'the others' haar een inenting tegen een ziekte gaven?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:32 schreef Gremen het volgende:
Misschien hangt desmond wel bij die franse uit. Die denken beide dat er een ziekte is......
Nee, om het woordje plausibel. Die hoor ik alleen maar in mythbusters langskomen...quote:Op maandag 15 mei 2006 20:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik mis 'm ff.Omdat ik achter het verhaal van Lost probeer te komen?
Oh dat. Ff het niveau omhoog krikkenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, om het woordje plausibel. Die hoor ik alleen maar in mythbusters langskomen...![]()
Henry toch? Ok, niet echt betrouwbaar....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:17 schreef phileine het volgende:
Maar niemand heeft beweert dat ie ook echt niets doet...
Hee wat slim van je, daar had ik helemaal niet aan gedacht. Er zou dan dus ergens een gat van meer dan 1:48 moeten zitten...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:03 schreef phileine het volgende:
Ik neem aan dat ze aan de hand van die uitdraaien gaan ontdekken of Henry nu wel of niet op die knop heeft gedrukt. Maar dan nog, wellicht dat die voedseldropping een gevolg is geweest van niet drukken? Aan de andere kant, er leek een samenhang tussen de voedseldropping en de lockdown, en die lockdown gebeurde al vóórdat de knop ingedrukt moest worden.
Wat betreft die ziektes: er zijn wel flink wat mensen aan het hallucineren geweest. Dat zou ook onder die ziekte kunnen vallen...
Maar misschien is het bestuderen van de hatch juist óók een psychologisch experiment.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:14 schreef Molluck het volgende:
Maar toch kreeg ik het idee dat het werkelijk alleen een psychologisch experiment was door die instructievideo, maar aan de andere kant zei Yemi (?) wel dat het werk dat daar gedaan werd heel belangrijk was...
Zou het niet een soort van atlantis ofzo zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar misschien is het bestuderen van de hatch juist óók een psychologisch experiment.
Dat was gewoon om aan te geven dat wat er gebeurd op dat eiland geheim is en slechts bij weinigen bekend (waar God niet onder valt).quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Zou het niet een soort van atlantis ofzo zijn.
Ik zit nog steeds met die opmerking van Henry dat God niets van de plek afweet in m'n hoofd.
[/quote][/url]quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:]http://www.tv.com/lost/show/24313/oh-my-god/topic/11431-247540/msgs.html&page=2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt in principe niet uit, want het geeft de groep wel een doel. Ik zie wel parallelen tussen die knop en religie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:58 schreef splendor het volgende:
Ik vind het vreemd dat eko doorblijft gaan met het drukken op de knop. Zijn uitleg dat het al die tijd niet zinloos was kan ik nog wel in meegaan maar gelooft hij nu nog steeds dat het meer is als alleen een psychologisch experiment?
Hmm. Best mogelijk, maar hoe plaat je dat in de context van seizoen 6 (het voodoo-seizoen) en seizoen 7 (het zombie-seizoen)?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Denk dat in de final ze allemaal worden meegenomen door een ufo. Season 3 gaat over het leven op mars
In seizoen 6 kwamen ze MacGyver tegen op Mars die van enkele simpele materialen een ruimteschip voor hen bouwde, ze strandden echter op Haiti waar een voodoodokter hen betoverde zodat ze in seizoen 7 in zijn macht waren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:43 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Hmm. Best mogelijk, maar hoe plaat je dat in de context van seizoen 6 (het voodoo-seizoen) en seizoen 7 (het zombie-seizoen)?
Waar kan ik die downloaden? Staat niet in de openingspost namelijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wie luistert er eigenlijk naar de podcasts, die producers zijn echt te droog. Die nu op de site staat is ook grappig, daar hoor je de echte stem van Sayid zonder Arabisch accent
Staat er wel, maar dan moet je wel zelf even nadenken als dat niet te moeilijk is voor jequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:22 schreef G-Mart het volgende:
Waar kan ik die downloaden? Staat niet in de openingspost namelijk.
Waar denk je dat ik dat zombie-seizoen-gedoe van heb?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wie luistert er eigenlijk naar de podcasts, die producers zijn echt te droog.
Is in feite ook een psychologisch experiment:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:52 schreef pfaf het volgende:
Van gebrek aan fantasie kan ik de meeste user hier niet betichten.
Okido, thanksquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:59 schreef Miguel het volgende:
[..]
Staat er wel, maar dan moet je wel zelf even nadenken als dat niet te moeilijk is voor je![]()
Dat kwam misschien een beetje agressief over, de podcasts zijn gewoon op de officiële site van ABC te vinden natuurlijk (die mensen waar de producers voor werken weet je wel)
Of je gaat direct naar deze link: http://abc.go.com/primetime/lost/podcasts/index.html
Van jou wist ik al dat je luisterde, ik lig echt krom hier af en toe. De laatste ook, de producers vertellen elkaar dus ook niet precies wat er allemaal gebeuren gaat. I'll tell you why Locke got in a wheelchair, and you tell me what the monster is aboutquote:Op woensdag 17 mei 2006 07:15 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik dat zombie-seizoen-gedoe van heb?.
Er werd eerder gezegd dat dit Desmonds dagboek is, hij had het altijd over 'brother', het is dus geen echte bloedverwant, maar gewoon een mattie van hem, het is niet verwonderlijk dat hij Henry kent want ze zijn allebei Others...quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:00 schreef Malebolgia het volgende:
om er dan toch nog een nuttig bericht van te maken:
in de diary sectie van de lost site schrijft iemand over het feit dat zijn broer in the hatch gevangen zou zitten. Dus de broer van Henry? Het is iig een lid van de groep; ik verdenk Bernard ervan de broer van Henry te zijn.
Dan zijn wij een van de weinigen die dat vindenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik hoop nog steeds dat A-L terugkomt![]()
(zit nog in rouwproces)
Ja, morgen nog één en volgende week is de dubbele finale.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:46 schreef Chen het volgende:
Nog maar 2 afleveringen toch? Maar de laatste is dubbel toch?
Het gaat daar al net zoals in NL, Net5 deed dat deze winter ook.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ZEVEN afleveringen?
Wacht dan echt gewoon tot januari a la 24..
Ik las dat de makers vinden dat ze het tegenover de kijkers niet kunnen maken om zolang met het begin van seizoen 3 te wachten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ZEVEN afleveringen?
Wacht dan echt gewoon tot januari a la 24..
Mwa, zegt eigenlijk meer over de dalende kijkcijfers vrees ik. Als ze te lang wachten, kijkt er geen hond meer.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:07 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik las dat de makers vinden dat ze het tegenover de kijkers niet kunnen maken om zolang met het begin van seizoen 3 te wachten.
Dat zegt veel over het einde van dit seizoen![]()
Dan helpt het opbreken van een seizoen in 2 stukken ook niet meer lijkt me. Het is toch een kwestie van mensen verslaafd krijgen..quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mwa, zegt eigenlijk meer over de dalende kijkcijfers vrees ik. Als ze te lang wachten, kijkt er geen hond meer.
22quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:41 schreef Slayage het volgende:
Welke ep kunnen we nou vandaag checken?
INderdaadquote:
quote:
Niet te veel erop hopen Symer, het zou voor jou wel eens een anticlimax kunnen worden, hoop maar op minstens een redelijke afleveringquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:17 schreef Symer het volgende:
Ik heb hem net in de auto op de snelweg gezien en heb dus alle donkere scenes nauwelijks kunnen zien. Wat ik wel gezien heb vond ik maar matig, ik hooop echt dat de finale vele malen beter wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:35 schreef eperon het volgende:
Desmond zat volgens mij in het kamp (als michael er in komt, voorgrond links, met staartje).
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Begin was erg saai, maar werd steeds leuker.Dat hoeft niet tussen spoilers hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik denk hetzelfde, daarom zet ik hetvolgende maar wel tussen spoiler tags.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
Ja precies, vraag me alleen af waarom ' The Others' er zo bij lopen, bedoel ze beschikken over dure apparatuur lijkt me?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:59 schreef Trancelocator het volgende:
Een degelijke aflevering, maar eigenlijk ook niet meer dan een bevestiging van zaken die we wel min of meer wisten. Nu even de promo checken.
Als ze zich gewoon in hun witte jassen zouden presenteren aan de groep zou het overduidelijk zijn dat ze met een experiment bezig zijn. Locke en Eko zijn zich daar nu het meest van bewust. Ze vertellen de rest ook niet over de hatch die ze gevonden hebben, omdat dat alleen tot meer verwarring zou leiden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:26 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ja precies, vraag me alleen af waarom ' The Others' er zo bij lopen, bedoel ze beschikken over dure apparatuur lijkt me?
en Miss clue vond ik wel beetje cheap klinken
Locke kan weer lopenquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig wat er met Locke gaat gebeuren. Die wordt er een beetje buiten gehouden nu.
Of je zegt gewoon niks...quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:43 schreef Bellator het volgende:
Al weer bijna in slaap gevallen.
Hij mocht 3 minuten met Walt praten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:08 schreef Merkie het volgende:
Waar sloeg de titel van de aflevering eigenlijk op, met dat "Three Minutes"?
Ohja. Verder is Eko behoorlijk irritant, met zijn religieuze gewauwel en z'n te weinig woorden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hij mocht 3 minuten met Walt praten.
Die wilde ik al voor dit topic gebruiken, maar toen was iemand me net voor met deze waardeloze titel.. als een paar vraagtekens dat überhaupt genoemd mogen wordenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Voorstel voor de Topic-Quote: 'It's a father's right!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Maak je borst maar nat, denk dat dat wel de clue is. Denk dat er een paar antwoorden komen, en dan als de confrontatie gaat beginnen is het wachten op season 3.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:42 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik vond het wel een aardige aflevering, maar het was wel duidelijk dat ze zich inhouden voor de season finale... als die eindigt op het moment dat de others en onze survivors weer face-to-face staan word ik gek![]()
Zat je te blowen of zo?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:00 schreef Trancelocator het volgende:
Toen ik vorige week de promo van deze aflevering zag dacht ik serieus dat de groep stond te kijken naar een zinkende cruiseschip of iets dergelijks.
Spannende gedachte!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zat je te blowen of zo?![]()
Vraag me trouwens al een tijdje af of er nou niet een verbinding is tussen de hatches is.
Ik bedoel, ze moeten toch een functie hebben, een soort van ondergronds verdedigingsnetwerk a la kasteel of zo?
Ik weet zeker dat de cijfers met het verhaal te maken hebben. Anders zou het wel erg stom zijn om steeds die nummers naar voren te laten komen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:29 schreef Merkie het volgende:
Nummers zjin gewoon een gimmick van de schrijvers. Hebben verder niks met het verhaal te maken. Hoop ik, gok ik.
Nou, denk het niet hoor. Hoe wil je verklaren dat alle cijfers op het dashboard van Hurley's auto stonden toen z'n auto kapot gingquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de cijfers met het verhaal te maken hebben. Anders zou het wel erg stom zijn om steeds die nummers naar voren te laten komen.
Juist door al die 'toevalligheden' zal er een verklaring komen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, denk het niet hoor. Hoe wil je verklaren dat alle cijfers op het dashboard van Hurley's auto stonden toen z'n auto kapot ging? Dat ze allemaal op die politieauto's van de vorige aflevering stonden
? Dat valt niet verklaren.
Dat 'De Cijfers' op dat soort momenten voorkomen is meer een gimmick, althans, dat beweren de makers in de podcastsquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, denk het niet hoor. Hoe wil je verklaren dat alle cijfers op het dashboard van Hurley's auto stonden toen z'n auto kapot ging? Dat ze allemaal op die politieauto's van de vorige aflevering stonden
? Dat valt niet verklaren.
Daar ben ik dus wel heel bang voorquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Maak je borst maar nat, denk dat dat wel de clue is. Denk dat er een paar antwoorden komen, en dan als de confrontatie gaat beginnen is het wachten op season 3.
Vandaag op discovery geleerd dat zo'n boedhistische kralenketting 108 kraaltjes heeftquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:22 schreef Autoreply het volgende:
Zijn er trouwens al betere theorieen over die nummers? Al een tijdje niets meer van gehoord en het lijkt me toch redelijk cruciaal![]()
Zie het NL-topic. Ik heb nu tot 22 gezien.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:58 schreef Masegate het volgende:
Ik ga alle posts hierboven niet zitten lezen, want ik ben denk ik nog niet bij, bij waar ze nu op tv zijn. Maar ik ben ondertussen bij seizoen 2, aflevering 7.
Kan iemand mij vertellen bij welk seizoen en welke aflevering ze nu hier op tv zijn?? Ik word namelijk altijd panisch als ik een voorstukje zie op tv. Daar kan ik echt niet tegen, dan zie ik allemaal gekke dingen die totaal nog geen sense maken.
23?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:59 schreef Merkie het volgende:
Ligt eraan wat je met hier bedoelt. In de topictitel staat USA. In Amerika is aflevering 23 gisteren uitgezonden.
Pagina 1 van dit topic, eerste post.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:06 schreef marsu het volgende:
Iemand een link naar de promo?
http://www.home.no/lostcountdown/episodepromo.htmquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:17 schreef marsu het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gezien. Maar of die links werken niet, of ze zijn niet up-to-date.![]()
Deze ???'s komen ook nog uit de vorige aflevering... Die heette "?".quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:42 schreef Miguel het volgende:
[..]
Die wilde ik al voor dit topic gebruiken, maar toen was iemand me net voor met deze waardeloze titel.. als een paar vraagtekens dat überhaupt genoemd mogen worden![]()
Ik vond het wel een aardige aflevering, maar het was wel duidelijk dat ze zich inhouden voor de season finale... als die eindigt op het moment dat de others en onze survivors weer face-to-face staan word ik gek![]()
Dat grafkind zelf daarentegen is heel wat intelligenter en dapperder dan Michael!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:48 schreef FLIPNEUS het volgende:
Aardige aflevering, maar wat begin ik een intense hekel aan Michael te krijgen zeg, damn. Niet eens vanwege het feit dat'ie de groep verraadt (dat vind ik wel tof geschreven), maar dat gejengel om z'n zoontje. Jezus Christus zeg, hij kent dat grafkind niet eens.
Niet zo leuk voor de Nederlandse kijkers.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:35 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Deze ???'s komen ook nog uit de vorige aflevering... Die heette "?".
Ik stem voor 'boat... boat! BOAT!!!' als nieuwe titel
Of "Michael has been compromised"
De titel sloeg op de timer tijdens de 'droom' van Eko.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Zijn die niet wat spoilerig voor de NL-kijkers?quote:Ik stem voor 'boat... boat! BOAT!!!' als nieuwe titel
Of "Michael has been compromised"
Zo dan:quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:40 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
De titel sloeg op de timer tijdens de 'droom' van Eko.
[..]
Zijn die niet wat spoilerig voor de NL-kijkers?
1 |
Denk toch dat Michael Moore erin zitquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:57 schreef Caoihmhin het volgende:
Desmond heeft toch ooit eens gezegd dat degene die de knopjes indrukken om de twee jaar worden afgewisseld? Misschien zitten er dus twee nieuwe "knopje-drukkers" op de zeilboot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
Iedereen weet dat Jack bauer in die boot zit omdat het zijn enige lead wasquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:57 schreef Caoihmhin het volgende:
Desmond heeft toch ooit eens gezegd dat degene die de knopjes indrukken om de twee jaar worden afgewisseld? Misschien zitten er dus twee nieuwe "knopje-drukkers" op de zeilboot.
Ik denk ook niet dat de nummers bogus zijn, volgens mij heeft hurley er veel mee te maken, aangezien hij ook mee moest van michealquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:29 schreef Merkie het volgende:
Nummers zjin gewoon een gimmick van de schrijvers. Hebben verder niks met het verhaal te maken. Hoop ik, gok ik.
Idd zwaar irritant, de informatie die ze laten zien is zo gefragmenteerd en eenzijdig dat het nog wel 3 seizoenen duurt voordat je ook maar een clue hebt van hoe de vork in de steel zit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:20 schreef greatgonzo het volgende:
tja, ze krijgen het toch steeds voor mekaar de makers:
de vaart is er 30 min van de ep uit, maar de resterende 10 maken zoveel goed dat je wil blijven kijken elke weet. Ik klaag dan ook niet, maar iets meer ontwikkelingen mogen wel. Zo zag je nu het Others' kamp, maar eigenlijk weet je nog niets extra.
Hopen dat het volgende week 100% non-stop actie zal zijn
Echt waar johquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:35 schreef RemcoDelft het volgende:
De nummers zijn juist erg belangrijk. Alvador Hanso is de enige die in het bezit is van een exemplaar van de Valenzetti equation. Zie Google voor meer info.. ga het hier niet allemaal spoilen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:42 schreef tjannie het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de nummers bogus zijn, volgens mij heeft hurley er veel mee te maken, aangezien hij ook mee moest van micheal
Ik snap het wel, het boeit hem simpelweg niets meer, eerst dacht hij ook dat anders de wereld zou vergaan, maar nu hij weet dat het allemaal maar een experiment is, kan het hem niet meer schelenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:36 schreef pfaf het volgende:
Goede EP weer. Ze zijn op de weg terug.
Al snap ik nog steeds niet dat Locke die logs niet door heeft gezocht, ivm met Henry's al dan niet code-intypen...
Zat bij de voedseldrop.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:06 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
maarre, waar haalt Charlie nu dat vaccin vandaan, dat kreeg ik niet mee
volgens mij gewoon zomaar ergens gevonden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:06 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Ik snap het wel, het boeit hem simpelweg niets meer, eerst dacht hij ook dat anders de wereld zou vergaan, maar nu hij weet dat het allemaal maar een experiment is, kan het hem niet meer schelen
maarre, waar haalt Charlie nu dat vaccin vandaan, dat kreeg ik niet mee
Ik dacht dat het bij die voedseldropping zat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
volgens mij gewoon zomaar ergens gevonden.
Maar ze weten toch nog niet zeker of de combinatie echt iets doet? Als ze van die diensten af willen komen is dit het moment. En Ekko moet z'n snuit dicht houden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:06 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Ik snap het wel, het boeit hem simpelweg niets meer, eerst dacht hij ook dat anders de wereld zou vergaan, maar nu hij weet dat het allemaal maar een experiment is, kan het hem niet meer schelen
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar ze weten toch nog niet zeker of de combinatie echt iets doet? Als ze van die diensten af willen komen is dit het moment. En Ekko moet z'n snuit dicht houden.
Bovendien ben ik gewoon erg benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:16 schreef greatgonzo het volgende:
[..]Ik doe niet aan spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's uit de promo.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:37 schreef Bullet-tooth het volgende:Niet echt duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's uit de promo.
Die weet ik niet, maar ik vond het "You're the closest the thing to a friend I have." erg mooiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:03 schreef Mip1988 het volgende:
Sawyer had echt een te mooie uitspraak, rond 19 a 20 minuten
iemand die em kan quoten?![]()
I'm not Irish.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:03 schreef Mip1988 het volgende:
Sawyer had echt een te mooie uitspraak, rond 19 a 20 minuten
iemand die em kan quoten?![]()
inderdaad ja, nu je het zeg.. toen sawjer en micheal en op dat vlot van hun zaten te dobberen... misschien is was het dan inderdaad geen goof....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:49 schreef Slayage het volgende:
Ey gasten. Ik heb het niemand zien posten, maar die boat aan het einde leek verdacht veel op die boat, die in seizoen 1 te zien was in een van de eerste eps. Als ik het goed voor de geest kan halen. Toen dachten we dat het een goof was. Was het misschien geen goof?
Wat is een goof?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:14 schreef tjannie het volgende:
[..]
inderdaad ja, nu je het zeg.. toen sawjer en micheal en op dat vlot van hun zaten te dobberen... misschien is was het dan inderdaad geen goof....
Ik ergerde me al groen en geel aan het feit dat niemand wantrouwen kreeg in dat absurd rare gedrag van micheal, toen sayid met zijn opmerking kwam was ik ook blij dat ze niet allemaal achterlijk warenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:48 schreef Ogala het volgende:
[..]
Idd zwaar irritant, de informatie die ze laten zien is zo gefragmenteerd en eenzijdig dat het nog wel 3 seizoenen duurt voordat je ook maar een clue hebt van hoe de vork in de steel zit.
Gelukkig heeft Said Michael door dat maakt het tenminste nog spannend!
Wat ik bedoel was een van de eerste eps, dat er ergens in de horizon een soort gelijke boot te zien was.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:14 schreef tjannie het volgende:
[..]
inderdaad ja, nu je het zeg.. toen sawjer en micheal en op dat vlot van hun zaten te dobberen... misschien is was het dan inderdaad geen goof....
Jij bedoelt dezequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:14 schreef tjannie het volgende:
[..]
Sawyer: It's time we finish thisquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:16 schreef skiczukie het volgende:
Wat zegt Saywer daarna?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:20 schreef skiczukie het volgende:
Jah, ik zie het zo. Dat is precies dezelfde boot.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:23 schreef Miguel het volgende:
[..]
Sawyer: Yeah well 'him' says eventhough pipi longstockings and the damn grape ape are ideal candidates for the dirty dozen, I'm just gonna say we might wanna bring the red baret.
Was ook moeilijk verstaanbaar (zoals wel meer van sawyer z'n uitspraakjesquote:
nouwja van wat we van lost kennen kan elk klein detail iets betekenenquote:
Michael en Charlie moeten dood.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:16 schreef Bellator het volgende:
Eko en Charlie moeten dood.
niet de ijsbeer vergetenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:14 schreef greatgonzo het volgende:
Ik houd die boot nog steeds op een teken van Walt, hij kan immers dingen zomaar laten verschijnen (rember de vogel uit S1, of hijzelf in Shannon's tent)
Misschien een teken zodat men niet naar de others heen wil, maar achter die boot aan? (Walt weet immers dat er gevaar is)
Dat vond ik ook wat vreemd maar als ie AL echt leuk vond is het wel te begrijpen..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:17 schreef Aurelium het volgende:
Ik vind sawyer steeds toffer worden. Maar wel een beetje raar dat ie eerst zo'n "blabla there is a new sherrif in town" moment heeft en nu jack verteld dat ie de enige is die een beetje zn vriend is.
Daar was ik in seizoen 1 al achter.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:57 schreef Dos37 het volgende:
Sawyer zijn rol is echt geweldig. Altijd scherp.
Ik vind het niet erg hoor, als er maar een einde aan komt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:33 schreef Symer het volgende:
Deze aflevering van Lost was de slechtst bekeken aflevering van Lost ooit, slechts 14 miljoen kijkers (het seizoen begon met 23 miljoen).
Laten we hopen dat dat gewoon door American Idol komt, anders kan volgend seizoen idd wel eens het laatste zijn.
Dat was echt kut ja. Die serie werd in Nederland wel goed bekeken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:40 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor, als er maar een einde aan komt.
Niet zoals met John Doe dat met een fucking cliffhanger afliep en vervolgens toch geen volgende seizoen kreeg om dat de fans weliswaar zeer fanatiek, maar met een te klein aantal waren...
Ik vind deze box maar lelijk:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:51 schreef greatgonzo het volgende:
volgend seizoen afkappen, inlijsten en genieten van de drie schitterende dvd-boxen die dan in je kast staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |