Pagina 1 van dit topic, eerste post.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:06 schreef marsu het volgende:
Iemand een link naar de promo?
http://www.home.no/lostcountdown/episodepromo.htmquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:17 schreef marsu het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gezien. Maar of die links werken niet, of ze zijn niet up-to-date.![]()
Deze ???'s komen ook nog uit de vorige aflevering... Die heette "?".quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:42 schreef Miguel het volgende:
[..]
Die wilde ik al voor dit topic gebruiken, maar toen was iemand me net voor met deze waardeloze titel.. als een paar vraagtekens dat überhaupt genoemd mogen worden![]()
Ik vond het wel een aardige aflevering, maar het was wel duidelijk dat ze zich inhouden voor de season finale... als die eindigt op het moment dat de others en onze survivors weer face-to-face staan word ik gek![]()
Dat grafkind zelf daarentegen is heel wat intelligenter en dapperder dan Michael!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:48 schreef FLIPNEUS het volgende:
Aardige aflevering, maar wat begin ik een intense hekel aan Michael te krijgen zeg, damn. Niet eens vanwege het feit dat'ie de groep verraadt (dat vind ik wel tof geschreven), maar dat gejengel om z'n zoontje. Jezus Christus zeg, hij kent dat grafkind niet eens.
Niet zo leuk voor de Nederlandse kijkers.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:35 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Deze ???'s komen ook nog uit de vorige aflevering... Die heette "?".
Ik stem voor 'boat... boat! BOAT!!!' als nieuwe titel
Of "Michael has been compromised"
De titel sloeg op de timer tijdens de 'droom' van Eko.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Zijn die niet wat spoilerig voor de NL-kijkers?quote:Ik stem voor 'boat... boat! BOAT!!!' als nieuwe titel
Of "Michael has been compromised"
Zo dan:quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:40 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
De titel sloeg op de timer tijdens de 'droom' van Eko.
[..]
Zijn die niet wat spoilerig voor de NL-kijkers?
1 |
Denk toch dat Michael Moore erin zitquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:57 schreef Caoihmhin het volgende:
Desmond heeft toch ooit eens gezegd dat degene die de knopjes indrukken om de twee jaar worden afgewisseld? Misschien zitten er dus twee nieuwe "knopje-drukkers" op de zeilboot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
Iedereen weet dat Jack bauer in die boot zit omdat het zijn enige lead wasquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:57 schreef Caoihmhin het volgende:
Desmond heeft toch ooit eens gezegd dat degene die de knopjes indrukken om de twee jaar worden afgewisseld? Misschien zitten er dus twee nieuwe "knopje-drukkers" op de zeilboot.
Ik denk ook niet dat de nummers bogus zijn, volgens mij heeft hurley er veel mee te maken, aangezien hij ook mee moest van michealquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:29 schreef Merkie het volgende:
Nummers zjin gewoon een gimmick van de schrijvers. Hebben verder niks met het verhaal te maken. Hoop ik, gok ik.
Idd zwaar irritant, de informatie die ze laten zien is zo gefragmenteerd en eenzijdig dat het nog wel 3 seizoenen duurt voordat je ook maar een clue hebt van hoe de vork in de steel zit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:20 schreef greatgonzo het volgende:
tja, ze krijgen het toch steeds voor mekaar de makers:
de vaart is er 30 min van de ep uit, maar de resterende 10 maken zoveel goed dat je wil blijven kijken elke weet. Ik klaag dan ook niet, maar iets meer ontwikkelingen mogen wel. Zo zag je nu het Others' kamp, maar eigenlijk weet je nog niets extra.
Hopen dat het volgende week 100% non-stop actie zal zijn
Echt waar johquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:35 schreef RemcoDelft het volgende:
De nummers zijn juist erg belangrijk. Alvador Hanso is de enige die in het bezit is van een exemplaar van de Valenzetti equation. Zie Google voor meer info.. ga het hier niet allemaal spoilen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:42 schreef tjannie het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de nummers bogus zijn, volgens mij heeft hurley er veel mee te maken, aangezien hij ook mee moest van micheal
Ik snap het wel, het boeit hem simpelweg niets meer, eerst dacht hij ook dat anders de wereld zou vergaan, maar nu hij weet dat het allemaal maar een experiment is, kan het hem niet meer schelenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:36 schreef pfaf het volgende:
Goede EP weer. Ze zijn op de weg terug.
Al snap ik nog steeds niet dat Locke die logs niet door heeft gezocht, ivm met Henry's al dan niet code-intypen...
Zat bij de voedseldrop.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:06 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
maarre, waar haalt Charlie nu dat vaccin vandaan, dat kreeg ik niet mee
volgens mij gewoon zomaar ergens gevonden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:06 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Ik snap het wel, het boeit hem simpelweg niets meer, eerst dacht hij ook dat anders de wereld zou vergaan, maar nu hij weet dat het allemaal maar een experiment is, kan het hem niet meer schelen
maarre, waar haalt Charlie nu dat vaccin vandaan, dat kreeg ik niet mee
Ik dacht dat het bij die voedseldropping zat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
volgens mij gewoon zomaar ergens gevonden.
Maar ze weten toch nog niet zeker of de combinatie echt iets doet? Als ze van die diensten af willen komen is dit het moment. En Ekko moet z'n snuit dicht houden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:06 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Ik snap het wel, het boeit hem simpelweg niets meer, eerst dacht hij ook dat anders de wereld zou vergaan, maar nu hij weet dat het allemaal maar een experiment is, kan het hem niet meer schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |