Slecht argument, want de andere hatch (Swan) heeft ook meer dan één ingangquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:12 schreef Gamedemon het volgende:
Lijkt me sterk, er lag een vliegtuig op de ingang...
Preciesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:20 schreef Gremen het volgende:
Ze hadden ook niks voor niks zo een notitie blok om belangrijke gebeurtenissen te loggen.
Dus waarschijnlik kunnen ze helemaal geen beelden terug kijken........?
Ga je gang zou ik zeggen, post ze hier maar dan kunnen ze worden opgenomen in de txt-filequote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:56 schreef sleepflower het volgende:
Die beschrijvingen in de OP van de cast moeten een keer geupdate worden. Michael is niet meer naar Walt op zoek en er is intussen al meer over Mr Eko bekend.
Heel scherp...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
Die camera's hadden wel een goede kwaliteit voor spul uit de jaren 80.
Gemiddeld lullen we een topic vol in 10,95 dagen, deze komt dus ook nog wel volquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nog 2 eps te gaan en in totaal 12 dagen ofzo. Gemiddeld genomen redden we het niet om em vol te krijgen nee.
Nou nou, er zat amper kleur in. The Godfather komt uit 1970 en die heeft een veel betere beeldkwaliteit. Dus :ik vind het wel meevallenquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:13 schreef Symer het volgende:Scheelt weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die film is toch echt niet opgenomen met camera's die we in de episode te zien krijgen. Dat is het formaat webcam, anders waren ze natuurlijk allang opgevallenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou nou, er zat amper kleur in. The Godfather komt uit 1970 en die heeft een veel betere beeldkwaliteit. Dus :ik vind het wel meevallen.
Die cameras waarmee Godfather gefilmd is waren 10 keer zo groot hoor...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou nou, er zat amper kleur in. The Godfather komt uit 1970 en die heeft een veel betere beeldkwaliteit. Dus :ik vind het wel meevallen.
ik vermoed een uitgebreidere ontmoeting met the others.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:58 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben wel erg benieuwt naar de season cliffhanger, in S1 bouwde ze naar de opening van the Hatch toe, hier eigenlijk nergens naar, ben benieuwt wat ze gaan gebruiken
Of de laatste 5 minuten gaan ze even praten en dan weer een leuke spannings boog naar seizoen 3.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:25 schreef phileine het volgende:
[..]
ik vermoed een uitgebreidere ontmoeting met the others.
Dat noem ik pas scherpquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:39 schreef Symer het volgende:
De link in de OP naar deel 8 klopt trouwens niet, die gaat weer naar deel 7.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:30 schreef SolidasRock het volgende:
In de promo *BLEEP*
Sommige mensen willen helemaal niks weten over de promo's, gaarne spoilertags te gebruiken wanneer je het over promo's en previews hebt!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
In de promo *BLEEP*
Topquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:36 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dat noem ik pas scherpOP txtfile aangepast
Waar is die hond van Michael eigenlijk? Hij zou een belangrijke rol spelen in seizoen 2, ze hadden hem allemaal nieuwe trucjes geleerd enzo, maar ik heb hem nog nauwelijks gezienquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:55 schreef dfens het volgende:
Ik hoop dat die hond van een Michael snel ontmaskerd wordt.
Ik ook, vind hem nu meteen helemaal nix meerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:55 schreef dfens het volgende:
Ik hoop dat die hond van een Michael snel ontmaskerd wordt.
Je was me net voorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Top![]()
[..]
Waar is die hond van Michael eigenlijk? Hij zou een belangrijke rol spelen in seizoen 2, ze hadden hem allemaal nieuwe trucjes geleerd enzo, maar ik heb hem nog nauwelijks gezien![]()
die kerel is niet nieuw:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
In de promo is toch duidelijk te zien dat we andere 'others' te zien gaan krijgen. Vent met een baard en een slingshot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |