Volgens mij heeft Micheal een ruilovereenkomst bewerkstelligd, en stonden Ana Lucia en Libby gewoon in de weg om Henry Gale veilig terug te laten brengen. Ik denk alleen niet dat The Others Walt terug gaan sturen als Henry (eventueel) aankomt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:56 schreef sleepflower het volgende:
Die beschrijvingen in de OP van de cast moeten een keer geupdate worden.
Um, okay...waarom quote je mij daarvoor?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:08 schreef wadgem het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Micheal een ruilovereenkomst bewerkstelligd, en stonden Ana Lucia en Libby gewoon in de weg om Henry Gale veilig terug te laten brengen. Ik denk alleen niet dat The Others Walt terug gaan sturen als Henry (eventueel) aankomt.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[Vermoedelijke promo-spoiler]
Valt wel mee, je ziet in de promo alleen maar Claire "Oh my God" roepen als ze ergens naar kijkt, meer niet. Rest is puur speculatie.quote:
Het zal wel weer meevallen, in de vorige promo zag je Michael ook met grote ogen kijken, daar eindigt het mee...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valt wel mee, je ziet in de promo alleen maar Claire "Oh my God" roepen als ze ergens naar kijkt, meer niet. Rest is puur speculatie.
Whehe, verkeerde deel van de quote weggehaald. Ik wilde inhaken op je opmerking dat Micheal niet meer op zoek naar Walt is.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:10 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Um, okay...waarom quote je mij daarvoor?
Ik dacht al.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:25 schreef wadgem het volgende:
[..]
Whehe, verkeerde deel van de quote weggehaald. Ik wilde inhaken op je opmerking dat Micheal niet meer op zoek naar Walt is..
Die doorzichtigheid vind ik wel meevallen. Jack vertrouwt Michael en de gedachte dat Michael de moordenaar zou kunnen zijn zou dus nooit bij hem opkomen. Zoals al gezegd is, waren er geen videobanden om terug te spoelen en Eko wil niet stoppen door die droom die hij had in het begin van de aflevering. Yemi zei toen:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verder zitten er wat dingetjes in die toch iets te doorzichtig zijn, en die hier boven al genoemd zijn, zoals Jack die niet snapt dat Libby haar moordenaar meldt en dat ze niet ff de video's terugspoelen. En die logs zijn natuurlijk de momenten dat er op de knop gedrukt is, ik snap idd ook niet waarom Eko nu ineens zo obssessed is met die knop, je kunt er natuurlijk gewoon mee stoppen lijkt me.
quote:The work being done in this place is important, Eko. It is more important than anything. And it is in danger.
Gelukkig denken de schrijvers er ook zo over.quote:Wat mij betreft is het wel weer tijd voor iets fris in de groep.
Dat ze doorademt is niet zo raar, soms worden zulke shots wel 20 keer opnieuw gedaan. Bovendien was het alleen te zien als je er op let, in tegenstelling tot het lijk van Ethan in seizoen 1, dát was pas opzichtig.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:10 schreef 7eVeNL het volgende:
Zielige aflevering hoor 21en ook erg jammer dat het verhaal van Libby nooit meer verteld kan worden, verder een aantal grappige dingen die hier boven ook al waren opgenoemd, bijvoorbeeld dat ze vrolijk door ademt terwijl ze dood is, een beetje regisseur ziet dat toch? en zou die professor nou echt een cameo van Peter Jackson zijn geweest? zou best kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou een anti-climax zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Walt is dood
Je denkt dat er niets interessants meer gaat gebeuren dit seizoen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:15 schreef Slayage het volgende:
De laatste Lost thread tot het einde van het seizoen of zullen er zulke spectaculaire dingen gebeuren, dat er nog een paar zullen volgen?
Ik hoop het laatste.
Promo belooft veel spannends iigquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat nou het "Oh my god!!" effect gaf bij Claire, nog een vliegtuig neergstort?
Nog 2 eps te gaan en in totaal 12 dagen ofzo. Gemiddeld genomen redden we het niet om em vol te krijgen nee.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:20 schreef Symer het volgende:
[..]
Je denkt dat er niets interessants meer gaat gebeuren dit seizoen?![]()
Slecht argument, want de andere hatch (Swan) heeft ook meer dan één ingangquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:12 schreef Gamedemon het volgende:
Lijkt me sterk, er lag een vliegtuig op de ingang...
Preciesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:20 schreef Gremen het volgende:
Ze hadden ook niks voor niks zo een notitie blok om belangrijke gebeurtenissen te loggen.
Dus waarschijnlik kunnen ze helemaal geen beelden terug kijken........?
Ga je gang zou ik zeggen, post ze hier maar dan kunnen ze worden opgenomen in de txt-filequote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:56 schreef sleepflower het volgende:
Die beschrijvingen in de OP van de cast moeten een keer geupdate worden. Michael is niet meer naar Walt op zoek en er is intussen al meer over Mr Eko bekend.
Heel scherp...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
Die camera's hadden wel een goede kwaliteit voor spul uit de jaren 80.
Gemiddeld lullen we een topic vol in 10,95 dagen, deze komt dus ook nog wel volquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nog 2 eps te gaan en in totaal 12 dagen ofzo. Gemiddeld genomen redden we het niet om em vol te krijgen nee.
Nou nou, er zat amper kleur in. The Godfather komt uit 1970 en die heeft een veel betere beeldkwaliteit. Dus :ik vind het wel meevallenquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:13 schreef Symer het volgende:Scheelt weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die film is toch echt niet opgenomen met camera's die we in de episode te zien krijgen. Dat is het formaat webcam, anders waren ze natuurlijk allang opgevallenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou nou, er zat amper kleur in. The Godfather komt uit 1970 en die heeft een veel betere beeldkwaliteit. Dus :ik vind het wel meevallen.
Die cameras waarmee Godfather gefilmd is waren 10 keer zo groot hoor...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou nou, er zat amper kleur in. The Godfather komt uit 1970 en die heeft een veel betere beeldkwaliteit. Dus :ik vind het wel meevallen.
ik vermoed een uitgebreidere ontmoeting met the others.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:58 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben wel erg benieuwt naar de season cliffhanger, in S1 bouwde ze naar de opening van the Hatch toe, hier eigenlijk nergens naar, ben benieuwt wat ze gaan gebruiken
Of de laatste 5 minuten gaan ze even praten en dan weer een leuke spannings boog naar seizoen 3.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:25 schreef phileine het volgende:
[..]
ik vermoed een uitgebreidere ontmoeting met the others.
Dat noem ik pas scherpquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:39 schreef Symer het volgende:
De link in de OP naar deel 8 klopt trouwens niet, die gaat weer naar deel 7.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:30 schreef SolidasRock het volgende:
In de promo *BLEEP*
Sommige mensen willen helemaal niks weten over de promo's, gaarne spoilertags te gebruiken wanneer je het over promo's en previews hebt!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
In de promo *BLEEP*
Topquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:36 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dat noem ik pas scherpOP txtfile aangepast
Waar is die hond van Michael eigenlijk? Hij zou een belangrijke rol spelen in seizoen 2, ze hadden hem allemaal nieuwe trucjes geleerd enzo, maar ik heb hem nog nauwelijks gezienquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:55 schreef dfens het volgende:
Ik hoop dat die hond van een Michael snel ontmaskerd wordt.
Ik ook, vind hem nu meteen helemaal nix meerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:55 schreef dfens het volgende:
Ik hoop dat die hond van een Michael snel ontmaskerd wordt.
Je was me net voorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Top![]()
[..]
Waar is die hond van Michael eigenlijk? Hij zou een belangrijke rol spelen in seizoen 2, ze hadden hem allemaal nieuwe trucjes geleerd enzo, maar ik heb hem nog nauwelijks gezien![]()
die kerel is niet nieuw:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
In de promo is toch duidelijk te zien dat we andere 'others' te zien gaan krijgen. Vent met een baard en een slingshot.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:44 schreef Ascaroth het volgende:
[afbeelding]
Ana-Lucia Cortez Hardstikke dood!
Je vergreet de grote vraag: Waar ze nu eigenlijk in godsnaam zijn?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:47 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
die kerel is niet nieuw:
- zat op de boot toen ze Walt ontvoerden
- vertelde in de cirkel met vuur aan Jack etc dat ze beter NIET over die lijn konden gaan
- was in de medische hatch in gesprek met Ethan in Claire's flashback, alleen toen zonder baard volgens mij
Oude raadsels die ik nog steeds zou willen weten:
- paarden en ijsberen? hoe zit dat?
- 'rook-monster'- hoe zit dat (Locke: "I've looked the Island in the eyes; and it was beautiful")
- wat is dat gefluister in de jungle? waren dat wel others?
En over die nieuwe hatch:
die werd ook met camera's geobserveerd; wie zegt dat ook díe missie geen mind-game is, of dat alle hatches met elkaar in verbinding dmv een 'cirkel' van mindgames, en dat alleen de Darma centrale al het overzicht heeft?
Begin toch wat links te zien met het plot van Event Horizon: iedereen kwam daar zijn in het ruimteschip zijn grootste angsten tegen; op dit eiland worden ook mensen geconfronteerd met hele persoonlijke dingen van vroeger (paard van Kate, Dave van Hugo, die broer van Ecko etc).
Idd. Tijdje op de achtergrond geweest.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:22 schreef Frenkel het volgende:
Ik hoop dat Sayid de volgende aflevering zijn 'ding' weer mag doen
Sterker nog, Eko opende een willekeurig schrift en blies de stof van de pagina's!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:25 schreef truStie het volgende:
En er lag zoveel stof op die boeken dat Eko het eraf moest blazen.. dus lijkt me sterk dat ze ff waren lunchen
Die film draait nu op de BBC. The English patient. Een pracht filmquote:
Is allang verbeterd in de OP txt-filequote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:14 schreef Merkie het volgende:
't Is alleen hartstikke en geen hardstikke.
Maar was het niet zo dat Sawyer dat paard ook zag?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:47 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Begin toch wat links te zien met het plot van Event Horizon: iedereen kwam daar zijn in het ruimteschip zijn grootste angsten tegen; op dit eiland worden ook mensen geconfronteerd met hele persoonlijke dingen van vroeger (paard van Kate, Dave van Hugo, die broer van Ecko etc).
quote:Op zondag 14 mei 2006 08:56 schreef FoXje het volgende:
Ben benieuwd naar de cliffhanger!
Ik wil dit idd niet weten!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
In de promo is toch duidelijk te zien dat we andere 'others' te zien gaan krijgen. Vent met een baard en een slingshot.
Dat lijkt me duidelijk:quote:Op zondag 14 mei 2006 03:38 schreef remlof het volgende:
Behoorlijk vage aflevring "question mark", ben benieuwd naar de beweegredenen van Michael
Die Michael was de hele tijd zo hysterisch bezig om ineens vadertje te spelen, dat stopt niet lijkt mequote:Michael de Mol is weer terug en hij is natuurlijk bezig zijn zoon te 'redden' (wat niet gaat lukken, want The Others belazeren hem en zo kiest ie weer partij voor zijn oude matties )
Aan de hand daarvan zal ie ook wel gecast zijn voor Lost lijkt me, of het moet de Kama Sutra film zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
Die film draait nu op de BBC. The English patient. Een pracht filmSayid is nog niet in beeld gekomen, geloof ik.
Of het is gewoon een huisnummer. Eén van de makers heeft wel ooit gezegd dat iedereen ervan uit gaat dat de serie zich afspeelt in 2004/2005, maar dat dat nooit gezegd is in de serie.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is het trouwens niemand opgevallen dat het huisnummer van het huis van dat meisje met die waarzeggers-vader het nummer '2001' had?
Moet toch een jaartal betekenen lijkt me.
In dezelfde aflevering was die leider te zien zonder baard en dat was niet Henry. En The Others hebben vast gezegd dat Michael Henry vrij moet laten, anders krijgt hij Walt niet terug.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:55 schreef MuKe het volgende:
die leider van the others (met de baard) is denk ik gewoon Henry.. Kate had al ergens midden in seizoen 2 een nepbaard gevonden in die dharma-lab. Waarom zou Micheal anders zoveel moeite doen om die gozer te komen redden.
in de claire/ziekenhatch aflevering zie je hem zonder baard en ljikt daar totaal niet op henry maar euh ben wel erg benieuwd naar de volgende ep dat gaat wat worden die andere others zienquote:Op zondag 14 mei 2006 18:55 schreef MuKe het volgende:
die leider van the others (met de baard) is denk ik gewoon Henry.. Kate had al ergens midden in seizoen 2 een nepbaard gevonden in die dharma-lab. Waarom zou Micheal anders zoveel moeite doen om die gozer te komen redden.
Op lost.cubit.net staan een paar onder 'Investigations'.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:21 schreef Superschaapje het volgende:
BTW:
Zijn er ook screenshots van het snelle stukje oftewel mr eko's eerste droom. die wou ik graag zien en mn reactie vermogen is niet snel genoeg om mn mediaplayer op pause en play te krijgen bij elk nieuwe beeldje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Walt heeft een druiper.![]()
Die loopt toch nog ergens rond te rennen op het eiland? Dan is ie misschien wel overgelopen naar The Others.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:25 schreef Merkie het volgende:
Hoop dat Desmond nog terugkomt. Een nieuw karakter in de eerste 3 afleveringen en daarna hebben we hem nooit meer gezien.
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Autoreply het volgende:
Hebben jullie gezien in wat voor stoel Locke zat in die kleine hatch... een rolstoelAls dat wat je in die spoiler schrijft waar is stop ik subiet met kijken, dan kan de EO het wel uit gaan zendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
![]()
Ik heb inmiddels een vermoeden wat er gebeurd is....quote:Op maandag 15 mei 2006 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dat wat je in die spoiler schrijft waar is stop ik subiet met kijken, dan kan de EO het wel uit gaan zenden
Waarschijnlijk is het toch complete BS, dus maak je niet teveel zorgenquote:Op maandag 15 mei 2006 09:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een vermoeden wat er gebeurd is....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het maar! Ik zou het jammer vinden als ik nu al dingen van komende afleveringen wistquote:Op maandag 15 mei 2006 09:14 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het toch complete BS, dus maak je niet teveel zorgen![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Autoreply het volgende:
Hebben jullie gezien in wat voor stoel Locke zat in die kleine hatch... een rolstoellol, die verbanden zijn wel eng :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Seriously!?
De acteur die Michael speelt zei het ook:quote:Op maandag 15 mei 2006 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dat wat je in die spoiler schrijft waar is stop ik subiet met kijken, dan kan de EO het wel uit gaan zenden
quote:There is a subliminal Christian message in the writing of Lost!" Harold Perrineau revealed (jokingly). "Sex is bad, okay? Even the thought of sex! But only for women; the men are all right.
Ik vermoed dat ze als cliffhanger een tipje van de sluier oplichten over wat het eiland nou echt is.quote:Op zondag 14 mei 2006 08:56 schreef FoXje het volgende:
Ben benieuwd naar de cliffhanger!
Wow jeetje, dat moet haast wel wat betekenen zeg...quote:Op maandag 15 mei 2006 11:51 schreef RevneD het volgende:
Wat mij weer opviel in de laatste aflevering was die waarzegger die iets zei in de trant van: There are no miracles, not in this world anyway...
Desmond had het toch ook al over een andere wereld toen ie Jack sprak op die tribune??
was dat niet "see you in an other live"quote:Op maandag 15 mei 2006 11:51 schreef RevneD het volgende:
Wat mij weer opviel in de laatste aflevering was die waarzegger die iets zei in de trant van: There are no miracles, not in this world anyway...
Desmond had het toch ook al over een andere wereld toen ie Jack sprak op die tribune??
Weisst
Yep... en ze moeten nu echt met antwoorden gaan komen...quote:
Ja, da's ook nogal vaag. Is het figuurlijk bedoeld, of hebben ze het letterlijk over een ziekte (net als die koter van Claire)quote:Op maandag 15 mei 2006 14:32 schreef Gremen het volgende:
Misschien hangt desmond wel bij die franse uit. Die denken beide dat er een ziekte is......
Kvind het juist wel erg goed op niveau blijven itt Desperate Housewives..quote:
De laatste episode was erg goed, hoop de volgende ook en de final ook. Zolang we maar antwoorden krijgen ipv vragen.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kvind het juist wel erg goed op niveau blijven itt Desperate Housewives..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |