abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:44:15 #1
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_37786413

* Lost?

Lost is een serie die twee jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Maar waar gaat het dan over?
Lost gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

De hoofdpersonen

Wanneer Lost van de grond komt, en een aantal afleveringen verder is, zijn er veertien hoofdpersonen. Dit getal is aan een wijziging toe na een bepaald aantal afleveringen, maar voor de 'beginners' nemen we gewoon het standaard aantal personages.

Jack Sheppard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Michael Dawson
Michael is de vader van Walt, en hij is naar Australie gekomen om de voogdijschap over Walt te krijgen na het overlijden van diens moeder. Hij heeft zijn zoon een aantal jaren niet meer gezien, en het contact tussen de twee is daarom erg stroef. Hij is wel als een van de weinigen bezig om daadwerkelijk van het eiland te komen, d.m.v. een vlot. Helaas steken 'The Others' daar een stokje voor door hun vlot op te blazen en Walt te ontvoeren. Michael is op dit moment op een solo-missie in de jungle om Walt te vinden.

Walt Lloyd-Dawson
Walt is dus de zoon van Michael. Walt is 9 jaar oud en zijn moeder is doodgegaan. Daarom reist hij nu met samen met Michaeal en zijn hond, Vincent. Ook Walt zat op het vlot, maar tijdens de tocht is hij ontvoerd door 'The Others'. Wat ze met hem van plan zijn en waar hij momenteel verblijft is onduidelijk.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Ana-Lucia Cortez Hardstikke dood!
Ana-Lucia is een van de overlevenden van het staartgedeelte. Ze is nogal opvliegend, wat haar in het verleden in de problemen heeft gebracht in haar werk als agente. Ze gaat graag solo, wat niet echt helpt bij de acceptatie van de groep.

Mr. Eko
Mr. Eko is nog een groot mysterie. Samen met Ana-Lucia is hij een van de weinigen die de crash in het staartstuk hebben overleefd. Er is nog weinig van hem bekend, behalve dat hij sterk is en open staat voor religieuze dingen.

Onbevestigde uitzendschema (Bron)
2-22 17 Mei 06 Three Minutes
2-23 24 Mei 06 Live Together, Die Alone (dubbele ep)

Nuttige links:

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
http://www.thefuselage.com

Informatieve sites:
"Lost" op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.dharmaindustries.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://www.s8.invisionfree.com/Lost_Online
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
http://www.home.no/lostcountdown/episodepromo.htm (WMV format)
http://www.lostlinks.net/promo.htm (Real format)
http://lost-media.com (Zipped Real format)
Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen (Divx format)

De vorige topics:
  • Lost: nieuwe Serie van J.J. Abrams, de maker van Alias
  • Lost season 1 @ USA (deel 2)
  • Lost @ USA (deel 3)
  • Lost @ USA (deel 4)
  • Lost : USA (deel 5).
  • Lost (USA) Deeltje 6
  • Lost (USA) Deeltje 7
  • Lost (USA) Deel 8
  • Lost (USA) deel 9
  • Lost (USA) deel 10
  • Lost (USA) deel 11
  • Lost (USA) Deel 12
  • Lost (USA) Deel 13: You All Everybody!
  • Lost (USA) deel 14 You all everybody
  • Lost (USA) Deel 15: Don't tell me what I can't do!
  • Lost (USA) Deel 16: Waar is die ijsbeer gebleven?!
  • Lost (USA) Deel 17: This is our island!
  • Lost (USA) Deel 18: Are you using again?!
  • Lost (USA) Deel 19: Don't I know you from somewhere
  • Lost (USA) Deel 20: There's a new sheriff in town!
  • Lost (USA) Deel 21: What is this place?!
  • Lost (USA) Deel 22: See another man lying
  • Lost (USA) Deel 23: No boys allowed, huh?
  • Lost (USA) Deel 24: You guys have any milk?
  • Lost (USA) Deel 25: Put your mangos where you mouth is
  • Lost (USA) Deel 26: Here be dragons
  • Lost (USA) Deel 27: This place is a joke
  • Lost (USA) Deel 28: We can take them
  • Lost (USA) Deel 29: "What you gonna do now muchacha?!"

***Deze openingspost is hier te vinden!***

Met dank aan InTre

[ Bericht 1% gewijzigd door Ascaroth op 13-05-2006 17:28:40 ]
  • Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
    "I call, I call your tits."
    Last.fm
    pi_37786747
    Ik ben wel benieuwd wat nou het "Oh my god!!" effect gaf bij Claire, nog een vliegtuig neergstort?
    Powered by Janetje®
      zaterdag 13 mei 2006 @ 13:55:49 #3
    29444 RemcoDelft
    4 8 15 16 23 42
    pi_37786748
    Tijd voor een update wat betreft Michael Dawson!
    censuur :O
      zaterdag 13 mei 2006 @ 13:56:07 #4
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_37786757
    Die beschrijvingen in de OP van de cast moeten een keer geupdate worden. Michael is niet meer naar Walt op zoek en er is intussen al meer over Mr Eko bekend.
      zaterdag 13 mei 2006 @ 14:08:45 #5
    41684 wadgem
    Vvvbwleargh.
    pi_37787084
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 13:56 schreef sleepflower het volgende:
    Die beschrijvingen in de OP van de cast moeten een keer geupdate worden.
    Volgens mij heeft Micheal een ruilovereenkomst bewerkstelligd, en stonden Ana Lucia en Libby gewoon in de weg om Henry Gale veilig terug te laten brengen. Ik denk alleen niet dat The Others Walt terug gaan sturen als Henry (eventueel) aankomt.
    Anatidaephobia
    The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
      zaterdag 13 mei 2006 @ 14:10:16 #6
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_37787126
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 14:08 schreef wadgem het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Micheal een ruilovereenkomst bewerkstelligd, en stonden Ana Lucia en Libby gewoon in de weg om Henry Gale veilig terug te laten brengen. Ik denk alleen niet dat The Others Walt terug gaan sturen als Henry (eventueel) aankomt.
    Um, okay...waarom quote je mij daarvoor?
      zaterdag 13 mei 2006 @ 14:13:38 #7
    22352 Ascaroth
    sitting out.
    pi_37787222
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
    [Vermoedelijke promo-spoiler]
    Dankjewel.
    Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
    Last.fm
    pi_37787283
    De laatste Lost thread tot het einde van het seizoen of zullen er zulke spectaculaire dingen gebeuren, dat er nog een paar zullen volgen?

Ik hoop het laatste.
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
      zaterdag 13 mei 2006 @ 14:17:09 #9
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_37787316
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 14:13 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Dankjewel.
    Valt wel mee, je ziet in de promo alleen maar Claire "Oh my God" roepen als ze ergens naar kijkt, meer niet. Rest is puur speculatie.
    2000 light years from home
    pi_37787372
    Hmmmmz, kuttopictitel .
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_37787390
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 14:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Valt wel mee, je ziet in de promo alleen maar Claire "Oh my God" roepen als ze ergens naar kijkt, meer niet. Rest is puur speculatie.
    Het zal wel weer meevallen, in de vorige promo zag je Michael ook met grote ogen kijken, daar eindigt het mee...
    pi_37787411
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 14:19 schreef kastanova het volgende:
    Hmmmmz, kuttopictitel .
    Geef eens een voorzetje dan
    Powered by Janetje®
      zaterdag 13 mei 2006 @ 14:20:54 #13
    22352 Ascaroth
    sitting out.
    pi_37787416
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 14:19 schreef kastanova het volgende:
    Hmmmmz, kuttopictitel .
    Voorstel?
    Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
    Last.fm
      zaterdag 13 mei 2006 @ 14:25:39 #14
    41684 wadgem
    Vvvbwleargh.
    pi_37787542
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 14:10 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Um, okay...waarom quote je mij daarvoor?
    Whehe, verkeerde deel van de quote weggehaald. Ik wilde inhaken op je opmerking dat Micheal niet meer op zoek naar Walt is. .
    Anatidaephobia
    The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
      zaterdag 13 mei 2006 @ 14:31:24 #15
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_37787710
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 14:25 schreef wadgem het volgende:

[..]

Whehe, verkeerde deel van de quote weggehaald. Ik wilde inhaken op je opmerking dat Micheal niet meer op zoek naar Walt is. .
    Ik dacht al. Nou ja, natuurlijk is hij nog wel op zoek naar Walt, hij wil hem terug. Maar ik bedoelde dat hij niet meer door de jungle aan het lopen is.
    pi_37787755
    Walt is dood
    Houd van een lijntje.
      zaterdag 13 mei 2006 @ 14:41:23 #17
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_37787961
    Ik ben benieuwd naar Desmond
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_37788570
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 14:13 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Dankjewel.
    Claire zegt "Oh my god" in de promo, wat een spoiler zeg.
    Powered by Janetje®
    pi_37788639
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 09:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
    Verder zitten er wat dingetjes in die toch iets te doorzichtig zijn, en die hier boven al genoemd zijn, zoals Jack die niet snapt dat Libby haar moordenaar meldt en dat ze niet ff de video's terugspoelen. En die logs zijn natuurlijk de momenten dat er op de knop gedrukt is, ik snap idd ook niet waarom Eko nu ineens zo obssessed is met die knop, je kunt er natuurlijk gewoon mee stoppen lijkt me.
    Die doorzichtigheid vind ik wel meevallen. Jack vertrouwt Michael en de gedachte dat Michael de moordenaar zou kunnen zijn zou dus nooit bij hem opkomen. Zoals al gezegd is, waren er geen videobanden om terug te spoelen en Eko wil niet stoppen door die droom die hij had in het begin van de aflevering. Yemi zei toen:
    quote:
    The work being done in this place is important, Eko. It is more important than anything. And it is in danger.
    quote:
    Wat mij betreft is het wel weer tijd voor iets fris in de groep.
    Gelukkig denken de schrijvers er ook zo over.
    ik heb alweer meer over seizoen 3 gelezen dan mijn bedoeling was
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 23:10 schreef 7eVeNL het volgende:
    Zielige aflevering hoor 21 en ook erg jammer dat het verhaal van Libby nooit meer verteld kan worden, verder een aantal grappige dingen die hier boven ook al waren opgenoemd, bijvoorbeeld dat ze vrolijk door ademt terwijl ze dood is, een beetje regisseur ziet dat toch? en zou die professor nou echt een cameo van Peter Jackson zijn geweest? zou best kunnen
    Dat ze doorademt is niet zo raar, soms worden zulke shots wel 20 keer opnieuw gedaan. Bovendien was het alleen te zien als je er op let, in tegenstelling tot het lijk van Ethan in seizoen 1, dát was pas opzichtig.
    Ik denk niet dat DeGroot een cameo van Jackson was, ik vond hem namelijk erg op de DeGroot van het andere filmpje lijken en dat was Greg Grunberg.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zaterdag 13 mei 2006 @ 15:16:21 #20
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_37788698
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 14:33 schreef Erwtensoep het volgende:
    Walt is dood
    Zou een anti-climax zijn.
      zaterdag 13 mei 2006 @ 15:18:27 #21
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_37788740
    Walt heeft een druiper.
    pi_37788790
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 14:15 schreef Slayage het volgende:
    De laatste Lost thread tot het einde van het seizoen of zullen er zulke spectaculaire dingen gebeuren, dat er nog een paar zullen volgen?

Ik hoop het laatste.
    Je denkt dat er niets interessants meer gaat gebeuren dit seizoen?
      zaterdag 13 mei 2006 @ 15:50:40 #23
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_37789497
    Nu gaat het Lost-geweld pas losbarsten!
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_37789738
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
    Ik ben wel benieuwd wat nou het "Oh my god!!" effect gaf bij Claire, nog een vliegtuig neergstort?
    Promo belooft veel spannends iig
    pi_37789962
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 15:20 schreef Symer het volgende:

[..]

Je denkt dat er niets interessants meer gaat gebeuren dit seizoen?
    Nog 2 eps te gaan en in totaal 12 dagen ofzo. Gemiddeld genomen redden we het niet om em vol te krijgen nee.
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
      zaterdag 13 mei 2006 @ 16:13:49 #27
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_37790053
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 13:12 schreef Gamedemon het volgende:
    Lijkt me sterk, er lag een vliegtuig op de ingang...
    Slecht argument, want de andere hatch (Swan) heeft ook meer dan één ingang
    Maar het stof-argument van TruStie zegt daarentegen een stuk meer En de deur van de kast van de notitieblokken brak al af toen Eko hem open wilde maken
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 13:20 schreef Gremen het volgende:
    Ze hadden ook niks voor niks zo een notitie blok om belangrijke gebeurtenissen te loggen.
    Dus waarschijnlik kunnen ze helemaal geen beelden terug kijken........?
    Precies
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 13:56 schreef sleepflower het volgende:
    Die beschrijvingen in de OP van de cast moeten een keer geupdate worden. Michael is niet meer naar Walt op zoek en er is intussen al meer over Mr Eko bekend.
    Ga je gang zou ik zeggen, post ze hier maar dan kunnen ze worden opgenomen in de txt-file

btw, slechte TT, dan was de vorige toch wel veeel beter
    pi_37790072
    Lol
    pi_37790546
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Die camera's hadden wel een goede kwaliteit voor spul uit de jaren 80.
    Heel scherp...
    pi_37790644
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 16:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nog 2 eps te gaan en in totaal 12 dagen ofzo. Gemiddeld genomen redden we het niet om em vol te krijgen nee.
    Gemiddeld lullen we een topic vol in 10,95 dagen, deze komt dus ook nog wel vol

De link in de OP naar deel 8 klopt trouwens niet, die gaat weer naar deel 7.
      zaterdag 13 mei 2006 @ 17:09:21 #31
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_37791282
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 16:34 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Heel scherp...
    Nou nou, er zat amper kleur in. The Godfather komt uit 1970 en die heeft een veel betere beeldkwaliteit. Dus :ik vind het wel meevallen .
    pi_37791877
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 15:13 schreef Symer het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Scheelt weer
    pi_37792171
    promo ziet er tof uit
      zaterdag 13 mei 2006 @ 17:53:58 #34
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_37792371
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 17:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nou nou, er zat amper kleur in. The Godfather komt uit 1970 en die heeft een veel betere beeldkwaliteit. Dus :ik vind het wel meevallen .
    Die film is toch echt niet opgenomen met camera's die we in de episode te zien krijgen. Dat is het formaat webcam, anders waren ze natuurlijk allang opgevallen .
    Dus dat argument slaat nergens op.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_37792411
    Ik hoop dat die hond van een Michael snel ontmaskerd wordt.
      zaterdag 13 mei 2006 @ 17:58:51 #36
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_37792507
    Ik ben wel erg benieuwt naar de season cliffhanger, in S1 bouwde ze naar de opening van the Hatch toe, hier eigenlijk nergens naar, ben benieuwt wat ze gaan gebruiken
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_37792564
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 17:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

Die cameras waarmee Godfather gefilmd is waren 10 keer zo groot hoor...
      zaterdag 13 mei 2006 @ 18:19:02 #38
    29444 RemcoDelft
    4 8 15 16 23 42
    pi_37793085
    In de nieuwe hatch waar Locke en Eko die TV's zagen, vielen de camera's die daar hingen wel meteen op! In de andere hatch moeten ze dan wel heel goed verstopt zitten!
    censuur :O
    pi_37793275
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 17:58 schreef Gamedemon het volgende:
    Ik ben wel erg benieuwt naar de season cliffhanger, in S1 bouwde ze naar de opening van the Hatch toe, hier eigenlijk nergens naar, ben benieuwt wat ze gaan gebruiken
    ik vermoed een uitgebreidere ontmoeting met the others.
    mooi he, alles
    pi_37793424
    *

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2006 18:48:01 ]
      zaterdag 13 mei 2006 @ 18:31:31 #41
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_37793437
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 18:25 schreef phileine het volgende:

[..]

ik vermoed een uitgebreidere ontmoeting met the others.
    Of de laatste 5 minuten gaan ze even praten en dan weer een leuke spannings boog naar seizoen 3.
    "Veni, vidi, vici."
      zaterdag 13 mei 2006 @ 18:35:02 #42
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_37793533
    In de promo is toch duidelijk te zien dat we andere 'others' te zien gaan krijgen. Vent met een baard en een slingshot .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zaterdag 13 mei 2006 @ 18:36:04 #43
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_37793564
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 16:39 schreef Symer het volgende:
    De link in de OP naar deel 8 klopt trouwens niet, die gaat weer naar deel 7.
    Dat noem ik pas scherp OP txtfile aangepast
      zaterdag 13 mei 2006 @ 18:37:17 #44
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_37793590
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 18:30 schreef SolidasRock het volgende:
    In de promo *BLEEP*
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 18:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
    In de promo *BLEEP*
    Sommige mensen willen helemaal niks weten over de promo's, gaarne spoilertags te gebruiken wanneer je het over promo's en previews hebt!
    pi_37794687
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 18:36 schreef Miguel het volgende:

[..]

Dat noem ik pas scherp OP txtfile aangepast
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 17:55 schreef dfens het volgende:
    Waar is die hond van Michael eigenlijk? Hij zou een belangrijke rol spelen in seizoen 2, ze hadden hem allemaal nieuwe trucjes geleerd enzo, maar ik heb hem nog nauwelijks gezien
    pi_37794728
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 17:55 schreef dfens het volgende:
    Ik ook, vind hem nu meteen helemaal nix meer
    Over honden gesproken, waar is die hond van Walt eigenlijk?
    pi_37794738
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 19:11 schreef Symer het volgende:

[..]

[..]

Waar is die hond van Michael eigenlijk? Hij zou een belangrijke rol spelen in seizoen 2, ze hadden hem allemaal nieuwe trucjes geleerd enzo, maar ik heb hem nog nauwelijks gezien
    Je was me net voor
    pi_37794977
    Ik hoop dat Sayid de volgende aflevering zijn 'ding' weer mag doen
    pi_37795649
    quote:
    In de promo is toch duidelijk te zien dat we andere 'others' te zien gaan krijgen. Vent met een baard en een slingshot .
    die kerel is niet nieuw:

- zat op de boot toen ze Walt ontvoerden
    - vertelde in de cirkel met vuur aan Jack etc dat ze beter NIET over die lijn konden gaan
    - was in de medische hatch in gesprek met Ethan in Claire's flashback, alleen toen zonder baard volgens mij

Oude raadsels die ik nog steeds zou willen weten:
    - paarden en ijsberen? hoe zit dat?
    - 'rook-monster'- hoe zit dat (Locke: "I've looked the Island in the eyes; and it was beautiful" )
    - wat is dat gefluister in de jungle? waren dat wel others?

En over die nieuwe hatch:
    die werd ook met camera's geobserveerd; wie zegt dat ook díe missie geen mind-game is, of dat alle hatches met elkaar in verbinding dmv een 'cirkel' van mindgames, en dat alleen de Darma centrale al het overzicht heeft?

Begin toch wat links te zien met het plot van Event Horizon: iedereen kwam daar zijn in het ruimteschip zijn grootste angsten tegen; op dit eiland worden ook mensen geconfronteerd met hele persoonlijke dingen van vroeger (paard van Kate, Dave van Hugo, die broer van Ecko etc).
    "Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
    pi_37795843
    Die vent met die baard is toch die vent van US army, die Sayid onder druk zette?!
      zaterdag 13 mei 2006 @ 19:54:47 #51
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_37795873
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 13:44 schreef Ascaroth het volgende:

[afbeelding]

Ana-Lucia Cortez Hardstikke dood!
      zaterdag 13 mei 2006 @ 19:58:31 #52
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_37795976
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 19:47 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

die kerel is niet nieuw:

- zat op de boot toen ze Walt ontvoerden
    - vertelde in de cirkel met vuur aan Jack etc dat ze beter NIET over die lijn konden gaan
    - was in de medische hatch in gesprek met Ethan in Claire's flashback, alleen toen zonder baard volgens mij

Oude raadsels die ik nog steeds zou willen weten:
    - paarden en ijsberen? hoe zit dat?
    - 'rook-monster'- hoe zit dat (Locke: "I've looked the Island in the eyes; and it was beautiful" )
    - wat is dat gefluister in de jungle? waren dat wel others?

En over die nieuwe hatch:
    die werd ook met camera's geobserveerd; wie zegt dat ook díe missie geen mind-game is, of dat alle hatches met elkaar in verbinding dmv een 'cirkel' van mindgames, en dat alleen de Darma centrale al het overzicht heeft?

Begin toch wat links te zien met het plot van Event Horizon: iedereen kwam daar zijn in het ruimteschip zijn grootste angsten tegen; op dit eiland worden ook mensen geconfronteerd met hele persoonlijke dingen van vroeger (paard van Kate, Dave van Hugo, die broer van Ecko etc).
    Je vergreet de grote vraag: Waar ze nu eigenlijk in godsnaam zijn?
    En hoe een Nigeriaans vliegtuig daar terecht kan komen?
    Hoe het precies zit met de nummers?
    Of de passagiers "uitverkoren" waren? En zo'ja hoe en waarom?
      zaterdag 13 mei 2006 @ 20:04:47 #53
    38070 Kabouter_Krulleput
    Kabouter_Krulleput
    pi_37796174
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 19:22 schreef Frenkel het volgende:
    Ik hoop dat Sayid de volgende aflevering zijn 'ding' weer mag doen
    Idd. Tijdje op de achtergrond geweest.
    I don't really come from outer space || Last.fm
      zaterdag 13 mei 2006 @ 20:14:29 #54
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_37796484
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 19:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
      zaterdag 13 mei 2006 @ 21:14:30 #55
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_37798294
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 20:14 schreef Miguel het volgende:

[..]

't Is alleen hartstikke en geen hardstikke .
      zaterdag 13 mei 2006 @ 22:28:46 #56
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_37800459
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 13:25 schreef truStie het volgende:
    En er lag zoveel stof op die boeken dat Eko het eraf moest blazen.. dus lijkt me sterk dat ze ff waren lunchen
    Sterker nog, Eko opende een willekeurig schrift en blies de stof van de pagina's!
    Hoe stoffig moet het daar wel niet zijn wil dat gebeuren!
    And so I throw the windows wide /
    And call to you across the sky
    Lissabon!
    pi_37800890
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 16:14 schreef dapluiz het volgende:
    Lol
    Die film draait nu op de BBC. The English patient. Een pracht film Sayid is nog niet in beeld gekomen, geloof ik.
    -Rabia Al-Basri
      zaterdag 13 mei 2006 @ 23:37:02 #58
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_37802655
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 21:14 schreef Merkie het volgende:
    't Is alleen hartstikke en geen hardstikke .
    Is allang verbeterd in de OP txt-file
    pi_37802974
    Zou de laatste aflevering weer 90 mins duren net zoals bij seizoen 1?
    Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
      zaterdag 13 mei 2006 @ 23:56:41 #60
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_37803289
    quote:
    2-23 24 Mei 06 Live Together, Die Alone (dubbele ep)
    Dat zet ik niet voor de grap in de OP hè
      zondag 14 mei 2006 @ 03:38:45 #61
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_37807079
    Behoorlijk vage aflevring "question mark", ben benieuwd naar de beweegredenen van Michael en of ie nog ontmaskerd wordt...
      zondag 14 mei 2006 @ 08:56:21 #62
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_37808168
    Ben benieuwd naar de cliffhanger!
    opgezegd@fok.nl
      zondag 14 mei 2006 @ 09:44:57 #63
    118340 Green_eye
    Phenomenon
    pi_37808444
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 19:47 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

Maar was het niet zo dat Sawyer dat paard ook zag?
    pi_37808950
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 08:56 schreef FoXje het volgende:

"Ben zo benieuwd naar het einde"
      zondag 14 mei 2006 @ 10:46:07 #65
    124676 RobertoCarlos
    Zit je nou naar me te loeruh?
    pi_37809069
    quote:
    Ik wil dit idd niet weten! Volgende keer graag spoiler-tags!

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertoCarlos op 14-05-2006 11:38:20 ]
    Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
      zondag 14 mei 2006 @ 10:55:02 #66
    124676 RobertoCarlos
    pi_37809214
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 03:38 schreef remlof het volgende:
    Behoorlijk vage aflevring "question mark", ben benieuwd naar de beweegredenen van Michael
    Dat lijkt me duidelijk:
    quote:
    Michael de Mol is weer terug en hij is natuurlijk bezig zijn zoon te 'redden' (wat niet gaat lukken, want The Others belazeren hem en zo kiest ie weer partij voor zijn oude matties )
    Die Michael was de hele tijd zo hysterisch bezig om ineens vadertje te spelen, dat stopt niet lijkt me
      zondag 14 mei 2006 @ 10:57:44 #67
    124676 RobertoCarlos
    pi_37809255
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 22:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

Die film draait nu op de BBC. The English patient. Een pracht film Sayid is nog niet in beeld gekomen, geloof ik.
    Aan de hand daarvan zal ie ook wel gecast zijn voor Lost lijkt me, of het moet de Kama Sutra film zijn
    http://www.imdb.com/title/tt0116743/
      zondag 14 mei 2006 @ 18:09:38 #69
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_37820526
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 16:25 schreef Autoreply het volgende:
    tvp
      zondag 14 mei 2006 @ 18:45:59 #70
    124676 RobertoCarlos
    pi_37821512
    Is het trouwens niemand opgevallen dat het huisnummer van het huis van dat meisje met die waarzeggers-vader het nummer '2001' had?
    Moet toch een jaartal betekenen lijkt me.
      zondag 14 mei 2006 @ 18:55:53 #71
    91600 MuKe
    Pagos Mensuales
    pi_37821847
    die leider van the others (met de baard) is denk ik gewoon Henry.. Kate had al ergens midden in seizoen 2 een nepbaard gevonden in die dharma-lab. Waarom zou Micheal anders zoveel moeite doen om die gozer te komen redden.
    To Live and Die in LA
    pi_37822336
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 18:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
    Is het trouwens niemand opgevallen dat het huisnummer van het huis van dat meisje met die waarzeggers-vader het nummer '2001' had?
    Moet toch een jaartal betekenen lijkt me.
    Of het is gewoon een huisnummer. Eén van de makers heeft wel ooit gezegd dat iedereen ervan uit gaat dat de serie zich afspeelt in 2004/2005, maar dat dat nooit gezegd is in de serie.
    Ik vond die dochter trouwens maar enge ogen hebben, ik dacht eerst dat ze blind was.
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 18:55 schreef MuKe het volgende:
    die leider van the others (met de baard) is denk ik gewoon Henry.. Kate had al ergens midden in seizoen 2 een nepbaard gevonden in die dharma-lab. Waarom zou Micheal anders zoveel moeite doen om die gozer te komen redden.
    In dezelfde aflevering was die leider te zien zonder baard en dat was niet Henry. En The Others hebben vast gezegd dat Michael Henry vrij moet laten, anders krijgt hij Walt niet terug.
    pi_37824574
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 18:55 schreef MuKe het volgende:
    in de claire/ziekenhatch aflevering zie je hem zonder baard en ljikt daar totaal niet op henry maar euh ben wel erg benieuwd naar de volgende ep dat gaat wat worden die andere others zien

BTW:
    Zijn er ook screenshots van het snelle stukje oftewel mr eko's eerste droom. die wou ik graag zien en mn reactie vermogen is niet snel genoeg om mn mediaplayer op pause en play te krijgen bij elk nieuwe beeldje
    The sheep rule - www.superschaapje.nl
    pi_37825047
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 20:21 schreef Superschaapje het volgende:
    BTW:
    Zijn er ook screenshots van het snelle stukje oftewel mr eko's eerste droom. die wou ik graag zien en mn reactie vermogen is niet snel genoeg om mn mediaplayer op pause en play te krijgen bij elk nieuwe beeldje
    Op lost.cubit.net staan een paar onder 'Investigations'.
    Je kunt dat stukje zelf ook beeldje voor beeldje afspelen door in WMP naar Beeld > Verbeteringen > Instellingen voor afspeelsnelheid te gaan.
      zondag 14 mei 2006 @ 20:38:30 #75
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
      zondag 14 mei 2006 @ 20:44:41 #76
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_37825259
    halverwege toen de nieuwe hatch geopend werd kreeg ik echt het gevoel: Yes!! nu gaan we het krijgen!! Nu gaat John eindelijk eens niet naar "het eiland" luisteren. Toen Eko echter zei dat hij wel de knop zou gaan drukken had ik zoeits van

Anders doen die lui ff niet precies wat er in het boekje staat, maar eens ongehoorzaam, en kijken wat de gevolgen zijn
    Bij tijd en wijle aanwezig...
      zondag 14 mei 2006 @ 20:50:10 #77
    124676 RobertoCarlos
    pi_37825429
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 19:08 schreef Symer het volgende:

[..]

Of het is gewoon een huisnummer.
    Het is wel "Lost" he We zullen zien.
      zondag 14 mei 2006 @ 21:25:10 #78
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_37826573
    Hoop dat Desmond nog terugkomt. Een nieuw karakter in de eerste 3 afleveringen en daarna hebben we hem nooit meer gezien .
    pi_37829227
    Hebben jullie gezien in wat voor stoel Locke zat in die kleine hatch... een rolstoel
    SPOILER
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Walt heeft een druiper.
      zondag 14 mei 2006 @ 23:37:33 #80
    124676 RobertoCarlos
    pi_37832183
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 21:25 schreef Merkie het volgende:
    Hoop dat Desmond nog terugkomt. Een nieuw karakter in de eerste 3 afleveringen en daarna hebben we hem nooit meer gezien .
    Die loopt toch nog ergens rond te rennen op het eiland? Dan is ie misschien wel overgelopen naar The Others.
      maandag 15 mei 2006 @ 00:24:49 #81
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_37833530
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Autoreply het volgende:
    Hebben jullie gezien in wat voor stoel Locke zat in die kleine hatch... een rolstoel
    SPOILER
    [..]

Als dat wat je in die spoiler schrijft waar is stop ik subiet met kijken, dan kan de EO het wel uit gaan zenden
      maandag 15 mei 2006 @ 09:13:05 #82
    124676 RobertoCarlos
    pi_37836420
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 00:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Als dat wat je in die spoiler schrijft waar is stop ik subiet met kijken, dan kan de EO het wel uit gaan zenden
    Ik heb inmiddels een vermoeden wat er gebeurd is....
    pi_37836445
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 09:13 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels een vermoeden wat er gebeurd is....
    Waarschijnlijk is het toch complete BS, dus maak je niet teveel zorgen
    pi_37836465
    super serie:) we wachten weer vol spanning op de next episode
    SPOILER
      maandag 15 mei 2006 @ 09:35:06 #85
    124676 RobertoCarlos
    pi_37836744
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 09:14 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het toch complete BS, dus maak je niet teveel zorgen
    Ik hoop het maar! Ik zou het jammer vinden als ik nu al dingen van komende afleveringen wist

Daarom volg ik ook niet al die analyse-sites en fora. De kans op spoilers is mij iets te groot, en het moet allemaal nog wel een verrassing blijven.
      maandag 15 mei 2006 @ 10:18:01 #86
    25186 ImPrEzA
    @taalpurist
    pi_37837616
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Autoreply het volgende:
    SPOILER
    [..]

lol, die verbanden zijn wel eng :p
    Seriously!?
    pi_37837798
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 00:24 schreef remlof het volgende:

[..]

De acteur die Michael speelt zei het ook:
    quote:
    There is a subliminal Christian message in the writing of Lost!" Harold Perrineau revealed (jokingly). "Sex is bad, okay? Even the thought of sex! But only for women; the men are all right.
    pi_37838294
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 08:56 schreef FoXje het volgende:
    Ik vermoed dat ze als cliffhanger een tipje van de sluier oplichten over wat het eiland nou echt is.

Een paar afleveringen terug heeft iemand een discussie met Henry en maakt een opmerking in de trant van "if God know's" waarop Henry iets in de richting zegt dat God het eiland niet kan zien.
    Het zou me dus niets verbazen als het hele verhaal een soort virtual reality experiment ofzo is.

of natuurlijk een droom van Hurley
    zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
    pi_37840082
    Wat mij weer opviel in de laatste aflevering was die waarzegger die iets zei in de trant van: There are no miracles, not in this world anyway...

Desmond had het toch ook al over een andere wereld toen ie Jack sprak op die tribune??
    pi_37842276
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 11:51 schreef RevneD het volgende:
    Wat mij weer opviel in de laatste aflevering was die waarzegger die iets zei in de trant van: There are no miracles, not in this world anyway...

Desmond had het toch ook al over een andere wereld toen ie Jack sprak op die tribune??
    Wow jeetje, dat moet haast wel wat betekenen zeg...
    pi_37842344
    Ik geef het alleen maar aan hoor Mr. Sarcastic. Vroeg me alleen af of het anderen ook opgevallen was.
      maandag 15 mei 2006 @ 13:16:51 #92
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_37842519
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 11:51 schreef RevneD het volgende:

was dat niet "see you in an other live"

Dat zou betekenen dat ze dood zijn
    Bij tijd en wijle aanwezig...
    pi_37842644
    Er zit wel een dalende lijn in zeg
    Fuck you Jane Austen!
      maandag 15 mei 2006 @ 14:28:42 #94
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_37844459
    SPOILER
    Weisst
      maandag 15 mei 2006 @ 14:30:56 #95
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_37844515
    SPOILER
      maandag 15 mei 2006 @ 14:32:14 #96
    24313 Gremen
    Eindbaas
    pi_37844560
    Misschien hangt desmond wel bij die franse uit. Die denken beide dat er een ziekte is......
    "This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
    "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
    pi_37845636
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 13:20 schreef Boondock_Saint het volgende:
    Yep... en ze moeten nu echt met antwoorden gaan komen...

Nog meer vragen en en geen antwoorden voor het einde van seizoen 2,
    dan ben ik Lost als kijker, en kom ik ook niet meer terug
    pi_37846938
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 14:32 schreef Gremen het volgende:
    Misschien hangt desmond wel bij die franse uit. Die denken beide dat er een ziekte is......
    Ja, da's ook nogal vaag. Is het figuurlijk bedoeld, of hebben ze het letterlijk over een ziekte (net als die koter van Claire)
      maandag 15 mei 2006 @ 15:51:21 #99
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_37846977
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 13:20 schreef Boondock_Saint het volgende:
    Kvind het juist wel erg goed op niveau blijven itt Desperate Housewives..
    pi_37848042
    quote:
    Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Kvind het juist wel erg goed op niveau blijven itt Desperate Housewives..
    De laatste episode was erg goed, hoop de volgende ook en de final ook. Zolang we maar antwoorden krijgen ipv vragen.
    pi_37850667
    Ik vind er juist het hele seizoen al geen verandering in zitten, hier en daar wat uitschieters, maar over het algemeen: SAAI.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')