Die nummers waren tijdstippen, er is namelijk steeds een verschil van precies 108 minuten tussen twee opeenvolgende getallenreeksen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:19 schreef Miguel het volgende:
Zeker wel een gave aflevering! Zoals al eerder gezegd, had echt dat seizoen-1 gevoel terug.
[..]
Die nummers waren toch echt geen 4815162342, al dacht ik ook wel dacht dat erop zou staan toen hij
>: PRINT LOG? Y/N Y drukte... Kijk nog maar eens goed
1 2 | accepted 41602066:41 accepted 41602068:29 accepted |
Dat leken mij ook hatches. Alleen weten we ook daar zo erg weinig van.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:42 schreef Zhenar het volgende:
Toffe aflevering weer. Leuk om een nieuwe hatch & video te zien. Ik las hier ergens dat er nu twee waren gevonden, maar hoe zit dat met de hatch waarin de Tailies zich verschuilden en de hatch waar ze het vaccin voor Aaron hebben opgehaald? Of waren dat geen hatces?![]()
Ik had zelf meer het idee dat die psychic in principe een oplichter is, maar dat die verdrinking en Claire's voorspelling echt waren. Die psychic is constant bezig met mensen op te lichten, maar als er dan echt een wonder/iets gebeurt schrikt hij zich de pleuris en kan er niet mee omgaan zoals bij Claire of niet accepteert zoals bij zijn dochter. Een "Be careful what you wish, because you might get it"-idee.quote:Dat het allemaal (oorspronkelijk) een experiment is was wel al redelijk duidelijk, dus wat dat betreft weinig nieuws. Wat me nog het meest intrigeerde, was de betrokkenheid van de "psychich" van Claire in het verhaal van Eko. Ik heb een paar mogelijheden bedacht over het verhaal dat hij en zijn dochter aan Eko vertelden:
1 - Zowel de psychic als de dochter hebben Eko verteld wat zij werkelijk geloofden.
2 - Hij loog opzettelijk tegen Eko (om hem op het vliegtuig te krijgen?), maar zijn dochter besloot stiekem zijn leugen te ontkrachten
3 - De psychic en zijn dochter speelden onder een hoedje, met als doel Eko op het vliegtuig te krijgen EN zijn "faith" te vinden.
Ik ga zelf voor optie 3.
Raak wel steeds benieuwder naar de verschillende "partijen" die er meespelen en naar hun invloed. Heeft de psychic er opzettelijk voor gezorgd dat Eko en Claire (en wie weet wie nog meer) op het eiland belandden? Heeft de vader van Jack (ook betrokken bij de voorgeschiedenis van diverse personen) mensen opzettelijk een "pad" opgestuurd? Zoveel vragen... daarom vind ik de show zo tof![]()
Ik zou me daar geen zorgen over maken, ik kan me niet voorstellen dat de schrijvers dat verhaal zo'n abrupt einde geven en verder zouden laten rusten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:56 schreef TheGame het volgende:
Ik baal er wel behoorlijk van dat we Libby's verhaal nu nooit te weten komen. Waarom ze in het gesticht met Hurley zat bijvoorbeeld.
Ik wel eigenlijk. Is typisch Lost namelijk.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik zou me daar geen zorgen over maken, ik kan me niet voorstellen dat de schrijvers dat verhaal zo'n abrupt einde geven en verder zouden laten rusten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:54 schreef Legally_Brunette het volgende:
Wat een coole aflevering!!!
Over de promo:De promo's kennende zal het wel vies tegenvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ik ook al. Maar dat zal wel niet de bedoeling zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:45 schreef bolivian het volgende:
Zeg, die scientist uit dat Dharmafilmpje he, lijkt die niet erg veel op Peter jackson?
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Misschien minus een tiental kilo's, maar de resemblance is striking!
En dan Michael martelen!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
LibbyVind het echt zielig voor Hurley.
Ik hoop dat Sayid snel ontdekt dat Micheal de echte moordenaar is. Die lijkt me slim genoeg om in te zien dat Micheals verhaal rammelt.
Nehh. Ze zag gewoon een grote boze neger tegen een klein meisje brullen, en maakte zich zorgen. Wel vreemd idd, want in het echt bestaan dat soort mensen niet meer.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
Die libby wist volgens mij ook meer, als je naar die scene kijkt waar ze eko en dat meisje onderbreekt ging het zo : "Eko vraagt wat aan dat meisje" Libby onderbreekt : Cause....Is everything allright here?
het ging mij erom hoe ze zich ermee bemoeide , die Eko vroeg wat en vervolgens zegt libby : Cause.....Is everything allright here? alsof zij die vraag ging beantwoordenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Nehh. Ze zag gewoon een grote boze neger tegen een klein meisje brullen, en maakte zich zorgen. Wel vreemd idd, want in het echt bestaan dat soort mensen niet meer.
Ethan door charlie, en A-L heeft 2 others omgelegt, 1tje op het strand als die kinderen ontvoerd worden en die meneer de boswachter die zich in het groepje mengdequote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:36 schreef SolidasRock het volgende:
Zijn er best veel dood ondertussen, die agent die kate moest begeleiden, die volgeling van Locke en zijn zus, Ana Lucia, Libby, meneer-voorzichtig-en-toch-BOEM, die gast die in kuil werd gegooid en later vermoord door een other, 1 other die door A-L is vermoord, 2 others door Eko vermoord, de piloot, Ethan (door wie werd ie ook al weer vermoord?)...
Hmm, is me niet opgemerkt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
het ging mij erom hoe ze zich ermee bemoeide , die Eko vroeg wat en vervolgens zegt libby : Cause.....Is everything allright here? alsof zij die vraag ging beantwoorden
Tis een drama-serie, zonder doden geen dramaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:36 schreef SolidasRock het volgende:
Zijn er best veel dood ondertussen
En ik maar denken dat het humor was, met al die bijnamen die sawyer verzint plus zijn uilenbril...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:45 schreef Miguel het volgende:
[..]
Tis een drama-serie, zonder doden geen drama![]()
goed punt! hij wilde ook al dat claire op dat vliegtuig zat.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:04 schreef robertvt het volgende:
En of die waarzegger Eko expres wegstuurde zodat hij alsnog op het vliegtuig zat.
Iers volgens mij.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:24 schreef eperon het volgende:
[..]
goed punt! hij wilde ook al dat claire op dat vliegtuig zat.
Was desmond ook australisch? of schottig?
Ik verwacht in die log ook wel een "rejected" waar MichaelTheOther met Walt zat te chatten...quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:45 schreef Symer het volgende:
Die nummers waren tijdstippen, er is namelijk steeds een verschil van precies 108 minuten tussen twee opeenvolgende getallenreeksen.
1 2 | accepted 41602066:41 accepted 41602068:29 accepted |
Ja idd, ik zat ook al te kijken of er misschien een datum van gemaakt kon zijn, maar dan zou het verhaal zich in 2002 afspelen...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:38 schreef RemcoDelft het volgende:
Niet te vergeten: Michael heeft nog een pistool (verstopt)!
Die link met Clair d'r waarzegger had ik even gemist... Nu is het inderdaad de vraag welke delen er gelogen zijn!
[..]
Ik verwacht in die log ook wel een "rejected" waar MichaelTheOther met Walt zat te chatten...
[ code verwijderd ]
Zeg... als dit uren:minuten zijn... Dan hebben we hier een teller die, mits bij 0 begonnen, 4750 jaar draait!
dat had ik dus gisteravondquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:35 schreef truStie het volgende:
Net aflevering 20 gezien.. aan het eind had ik echt iets van, wtf
Gelijk maar 21 kijken
Kan ook minuten:seconden zijn. Dan draait het iets meer dan een jaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:38 schreef RemcoDelft het volgende:
Niet te vergeten: Michael heeft nog een pistool (verstopt)!
Die link met Clair d'r waarzegger had ik even gemist... Nu is het inderdaad de vraag welke delen er gelogen zijn!
[..]
Ik verwacht in die log ook wel een "rejected" waar MichaelTheOther met Walt zat te chatten...
[ code verwijderd ]
Zeg... als dit uren:minuten zijn... Dan hebben we hier een teller die, mits bij 0 begonnen, 4750 jaar draait!
Nee want er zit iedere keer 108 minuten tussen, als je het inderdaad als uren:minuten bekijkt. Als het seconden zouden zijn zouden ze de code iedere 1,5 minuut moeten intoetsen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan ook minuten:seconden zijn. Dan draait het iets meer dan een jaar.
Dat is niet helemaal correct. Dharma nam toch alles op? Ze hebben camera's in elkequote:en ook erg jammer dat het verhaal van Libby nooit meer verteld kan worden
Da's dan weer tv lijkt me, zo vraag ik me ook al af waarom ze niet de boel een beetje organiseren en mensen wat taken geven of zo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:43 schreef C_V_S het volgende:
Dat niemand zich afvraagt waarom alles al verlaten is en alleen "The Swan" nog bevolkt werd door Desmond en nu door Jack & Co.
Dat is iets wat denk ik aan het einde van de serie niet ecbt rechtgeschreven kan worden: of het is al jaren verlaten omdat er iets is misgegaan, maar dan zijn de apparaten etc wel er goed behouden, of het experiment loopt nog gewoon door en de mensen uit de control room zijn net ff lunchen wanneer Locke en Eko langskomen.quote:Dat filmpje in de ? - Hatch komt uit 1980, dus dat is gewoon 25 jaar geleden en het zag er ook niet uit dat het nu één weekje niet gebruikt werdt.
Je moet nog wat overhouden voor de volgende afleveringenquote:Jammer dat ze niet uitzochten waar die buizen post heen ging.
Lijkt me sterk, er lag een vliegtuig op de ingang...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
of het experiment loopt nog gewoon door en de mensen uit de control room zijn net ff lunchen wanneer Locke en Eko langskomen.
Daar hebbie gelijk inquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, er lag een vliegtuig op de ingang...
En er lag zoveel stof op die boeken dat Eko het eraf moest blazen.. dus lijkt me sterk dat ze ff waren lunchenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, er lag een vliegtuig op de ingang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |