Het gaat daar al net zoals in NL, Net5 deed dat deze winter ook.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ZEVEN afleveringen?
Wacht dan echt gewoon tot januari a la 24..
Ik las dat de makers vinden dat ze het tegenover de kijkers niet kunnen maken om zolang met het begin van seizoen 3 te wachten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ZEVEN afleveringen?
Wacht dan echt gewoon tot januari a la 24..
Mwa, zegt eigenlijk meer over de dalende kijkcijfers vrees ik. Als ze te lang wachten, kijkt er geen hond meer.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:07 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik las dat de makers vinden dat ze het tegenover de kijkers niet kunnen maken om zolang met het begin van seizoen 3 te wachten.
Dat zegt veel over het einde van dit seizoen![]()
Dan helpt het opbreken van een seizoen in 2 stukken ook niet meer lijkt me. Het is toch een kwestie van mensen verslaafd krijgen..quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mwa, zegt eigenlijk meer over de dalende kijkcijfers vrees ik. Als ze te lang wachten, kijkt er geen hond meer.
22quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:41 schreef Slayage het volgende:
Welke ep kunnen we nou vandaag checken?
INderdaadquote:
quote:
Niet te veel erop hopen Symer, het zou voor jou wel eens een anticlimax kunnen worden, hoop maar op minstens een redelijke afleveringquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:17 schreef Symer het volgende:
Ik heb hem net in de auto op de snelweg gezien en heb dus alle donkere scenes nauwelijks kunnen zien. Wat ik wel gezien heb vond ik maar matig, ik hooop echt dat de finale vele malen beter wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
Ťshmoop|dingenť jawel, jij bent Superjump
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:35 schreef eperon het volgende:
Desmond zat volgens mij in het kamp (als michael er in komt, voorgrond links, met staartje).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Begin was erg saai, maar werd steeds leuker.Dat hoeft niet tussen spoilers hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik denk hetzelfde, daarom zet ik hetvolgende maar wel tussen spoiler tags.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by JanetjeŽ
Ja precies, vraag me alleen af waarom ' The Others' er zo bij lopen, bedoel ze beschikken over dure apparatuur lijkt me?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:59 schreef Trancelocator het volgende:
Een degelijke aflevering, maar eigenlijk ook niet meer dan een bevestiging van zaken die we wel min of meer wisten. Nu even de promo checken.
Als ze zich gewoon in hun witte jassen zouden presenteren aan de groep zou het overduidelijk zijn dat ze met een experiment bezig zijn. Locke en Eko zijn zich daar nu het meest van bewust. Ze vertellen de rest ook niet over de hatch die ze gevonden hebben, omdat dat alleen tot meer verwarring zou leiden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:26 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ja precies, vraag me alleen af waarom ' The Others' er zo bij lopen, bedoel ze beschikken over dure apparatuur lijkt me?
en Miss clue vond ik wel beetje cheap klinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Locke kan weer lopenquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig wat er met Locke gaat gebeuren. Die wordt er een beetje buiten gehouden nu.
Of je zegt gewoon niks...quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:43 schreef Bellator het volgende:
Al weer bijna in slaap gevallen.
Hij mocht 3 minuten met Walt praten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:08 schreef Merkie het volgende:
Waar sloeg de titel van de aflevering eigenlijk op, met dat "Three Minutes"?
Ohja. Verder is Eko behoorlijk irritant, met zijn religieuze gewauwel en z'n te weinig woorden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hij mocht 3 minuten met Walt praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |