was dat niet "see you in an other live"quote:Op maandag 15 mei 2006 11:51 schreef RevneD het volgende:
Wat mij weer opviel in de laatste aflevering was die waarzegger die iets zei in de trant van: There are no miracles, not in this world anyway...
Desmond had het toch ook al over een andere wereld toen ie Jack sprak op die tribune??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weisst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep... en ze moeten nu echt met antwoorden gaan komen...quote:
Ja, da's ook nogal vaag. Is het figuurlijk bedoeld, of hebben ze het letterlijk over een ziekte (net als die koter van Claire)quote:Op maandag 15 mei 2006 14:32 schreef Gremen het volgende:
Misschien hangt desmond wel bij die franse uit. Die denken beide dat er een ziekte is......
Kvind het juist wel erg goed op niveau blijven itt Desperate Housewives..quote:
De laatste episode was erg goed, hoop de volgende ook en de final ook. Zolang we maar antwoorden krijgen ipv vragen.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kvind het juist wel erg goed op niveau blijven itt Desperate Housewives..![]()
ik denk dat die zogenaamde ziekte een soort van "control" van de Hanso Wetenschappers is, het zorgt ervoor dat Desmond de knop bleef drukken (het was immers gevaarlijk als hij zou stoppen, en hij mocht niet buiten komen), en misschien is Rousseau ook wel een van de "knopdrukkers" geweest, en is ze dus ook bang voor de ziekte.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, da's ook nogal vaag. Is het figuurlijk bedoeld, of hebben ze het letterlijk over een ziekte (net als die koter van Claire)![]()
Klinkt heel plausibel. Het eiland is een psychologische experiment hoe ver je kunt gaan met mensen automatismen/ routines te laten doen. Dit levert dan die psychologische, compulsive, ziekte/ disorder op, met alle gevolgen zoals je hierboven beschrijft.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:10 schreef greatgonzo het volgende:
[..]ik denk dat die zogenaamde ziekte een soort van "control" van de Hanso Wetenschappers is, het zorgt ervoor dat Desmond de knop bleef drukken (het was immers gevaarlijk als hij zou stoppen, en hij mocht niet buiten komen), en misschien is Rousseau ook wel een van de "knopdrukkers" geweest, en is ze dus ook bang voor de ziekte.
En wie zegt dat "the others" de hanso wetenschappers zijn? Misschien zijn ze ook gestrand, en drukten ze ook eerst de knop. Misschien kwamen ze daarna in opstand en wantrouwen ze alles wat er op het eiland komt (en zien zij de 815' ers dus als others en als hanso-wetenschappers)
Ik mis 'm ff.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik mis 'm ff.Omdat ik over Lost speculeer?
Dat is er ook. Waar heb jij dit seizoen uitgehangen? Niet de aflevering met Claire haar flashbacks gezien waarin 'the others' haar een inenting tegen een ziekte gaven?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:32 schreef Gremen het volgende:
Misschien hangt desmond wel bij die franse uit. Die denken beide dat er een ziekte is......
Nee, om het woordje plausibel. Die hoor ik alleen maar in mythbusters langskomen...quote:Op maandag 15 mei 2006 20:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik mis 'm ff.Omdat ik achter het verhaal van Lost probeer te komen?
Oh dat. Ff het niveau omhoog krikkenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, om het woordje plausibel. Die hoor ik alleen maar in mythbusters langskomen...![]()
Henry toch? Ok, niet echt betrouwbaar....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:17 schreef phileine het volgende:
Maar niemand heeft beweert dat ie ook echt niets doet...
Hee wat slim van je, daar had ik helemaal niet aan gedacht. Er zou dan dus ergens een gat van meer dan 1:48 moeten zitten...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:03 schreef phileine het volgende:
Ik neem aan dat ze aan de hand van die uitdraaien gaan ontdekken of Henry nu wel of niet op die knop heeft gedrukt. Maar dan nog, wellicht dat die voedseldropping een gevolg is geweest van niet drukken? Aan de andere kant, er leek een samenhang tussen de voedseldropping en de lockdown, en die lockdown gebeurde al vóórdat de knop ingedrukt moest worden.
Wat betreft die ziektes: er zijn wel flink wat mensen aan het hallucineren geweest. Dat zou ook onder die ziekte kunnen vallen...
Maar misschien is het bestuderen van de hatch juist óók een psychologisch experiment.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:14 schreef Molluck het volgende:
Maar toch kreeg ik het idee dat het werkelijk alleen een psychologisch experiment was door die instructievideo, maar aan de andere kant zei Yemi (?) wel dat het werk dat daar gedaan werd heel belangrijk was...
Zou het niet een soort van atlantis ofzo zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar misschien is het bestuderen van de hatch juist óók een psychologisch experiment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |