Maakt in principe niet uit, want het geeft de groep wel een doel. Ik zie wel parallelen tussen die knop en religie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:58 schreef splendor het volgende:
Ik vind het vreemd dat eko doorblijft gaan met het drukken op de knop. Zijn uitleg dat het al die tijd niet zinloos was kan ik nog wel in meegaan maar gelooft hij nu nog steeds dat het meer is als alleen een psychologisch experiment?
Hmm. Best mogelijk, maar hoe plaat je dat in de context van seizoen 6 (het voodoo-seizoen) en seizoen 7 (het zombie-seizoen)?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Denk dat in de final ze allemaal worden meegenomen door een ufo. Season 3 gaat over het leven op mars
In seizoen 6 kwamen ze MacGyver tegen op Mars die van enkele simpele materialen een ruimteschip voor hen bouwde, ze strandden echter op Haiti waar een voodoodokter hen betoverde zodat ze in seizoen 7 in zijn macht waren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:43 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Hmm. Best mogelijk, maar hoe plaat je dat in de context van seizoen 6 (het voodoo-seizoen) en seizoen 7 (het zombie-seizoen)?
Waar kan ik die downloaden? Staat niet in de openingspost namelijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wie luistert er eigenlijk naar de podcasts, die producers zijn echt te droog. Die nu op de site staat is ook grappig, daar hoor je de echte stem van Sayid zonder Arabisch accent
Staat er wel, maar dan moet je wel zelf even nadenken als dat niet te moeilijk is voor jequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:22 schreef G-Mart het volgende:
Waar kan ik die downloaden? Staat niet in de openingspost namelijk.
Waar denk je dat ik dat zombie-seizoen-gedoe van heb?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wie luistert er eigenlijk naar de podcasts, die producers zijn echt te droog.
Is in feite ook een psychologisch experiment:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:52 schreef pfaf het volgende:
Van gebrek aan fantasie kan ik de meeste user hier niet betichten.
Okido, thanksquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:59 schreef Miguel het volgende:
[..]
Staat er wel, maar dan moet je wel zelf even nadenken als dat niet te moeilijk is voor je![]()
Dat kwam misschien een beetje agressief over, de podcasts zijn gewoon op de officiële site van ABC te vinden natuurlijk (die mensen waar de producers voor werken weet je wel)
Of je gaat direct naar deze link: http://abc.go.com/primetime/lost/podcasts/index.html
Van jou wist ik al dat je luisterde, ik lig echt krom hier af en toe. De laatste ook, de producers vertellen elkaar dus ook niet precies wat er allemaal gebeuren gaat. I'll tell you why Locke got in a wheelchair, and you tell me what the monster is aboutquote:Op woensdag 17 mei 2006 07:15 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik dat zombie-seizoen-gedoe van heb?.
Er werd eerder gezegd dat dit Desmonds dagboek is, hij had het altijd over 'brother', het is dus geen echte bloedverwant, maar gewoon een mattie van hem, het is niet verwonderlijk dat hij Henry kent want ze zijn allebei Others...quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:00 schreef Malebolgia het volgende:
om er dan toch nog een nuttig bericht van te maken:
in de diary sectie van de lost site schrijft iemand over het feit dat zijn broer in the hatch gevangen zou zitten. Dus de broer van Henry? Het is iig een lid van de groep; ik verdenk Bernard ervan de broer van Henry te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |