Ik ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:12 schreef Borkydude het volgende:
Ik kan op 16 jarige leeftijd nog steeds mijn grote teen in mijn mond stoppen
Of kan iedereen dat?
Dat is hip bij ons in de klas, ik kan ut nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
ontopic, ik kan de bovenste kootjes van mijn vingers apart bewegen.
Kan ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:41 schreef LoggedIn het volgende:
niet veel raars, ik kan alleen mn oren bewegen
weet je wel zeker dat je nog een botje hebt?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:39 schreef j0rrit het volgende:
Mijn neusbotje is flexibel waardoor ik m'n hele neus opzij kan vouwen. Daarnaast maakt hij ook een 'knak' geluid als ik er zijwaardse druk op uitoefen.
Mijn vriend ook! Die kan zijn oren ook onafhankelijk bewegen en "klapperen"quote:
Kan ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:11 schreef Croupouque het volgende:
Ik kan tot in het kleinste detail de act van Herman van Idols nadoen.
Het gezicht koste me de minste moeite, dat lijkt er gelukkig al exact op. Maar de stem en de danspasjes, daar heb ik toch wel een hele dag op moeten oefenen.
Ook kan ik twee pennen tussen mijn neus en bovenlip en tussen mijn onderlip en kin klemmen. Maar dat valt in het niets bij mijn Herman-act, iets waar ik hopelijk ooit mijn brood mee kan verdienen.
Ik ook .quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn been in mijn nek leggen.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:36 schreef Bupatih het volgende:
edit:
Oh ja, ik kan ook met één oog scheel kijken.Dus met één oog recht naar voren kijken en met het andere naar binnen gericht.
Dat kan ook niet iedereen, heb ik vernomen.
Dat kan ik ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:36 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan ook wat de TS kan.
En verder kan ik mijn tong uit mijn mond hangen terwijl het uiteinde ervan, het 'puntje', dubbelgeklapt is.
Ik kan mijn neusvleugels en mijn oren bewegen.
Ik kan mijn wenkbrauwen apart van elkaar optrekken (dus [afbeelding] en [afbeelding]).
Ik kan een heel irritant 'fluit'-geluidje maken.(Vergelijkbaar met het fluiten van een fluitketel)
edit:
Oh ja, ik kan ook met één oog scheel kijken.Dus met één oog recht naar voren kijken en met het andere naar binnen gericht.
mijn scheikunde leraar! die kan nog veel meer rare dingen die normale mensen niet horen te kunnen. rare gast is dat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:08 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Dat kan ik ook.![]()
Is er trouwens al iemand die aan z'n elleboog kan likken!?
dat kan ik ook en met me oren flapperenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:09 schreef ia het volgende:
Ik kan mijn buik zo ver opzetten, dat het lijkt alsof ik zwanger ben..
Dat kan ik ook! En dat kan ik ook met mn scheenbenen! Die zitten echt vol deuken bij mij, mn vriendin vind het altijd een ranzig gevoelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:28 schreef tartaarsaus het volgende:
ik kan het geluid van een zaag nadoen door mn onderarm onder enige druk over de rand van een tafelblad heen en weer te bewegen
Dus ik ben helemaal niet zo speciaal volgens mama!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:54 schreef Webcrowler het volgende:
[...]
Verder kan ik mn neus vleugels bewegen [...]
Je bedoelt opzij kijken? Dat kan ik ook. Naar twee kanten zelfs.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:09 schreef Litso het volgende:
Met mijn ene oog naar binnen en mijn andere naar buiten kijken.
De vraag is natuurlijk of je het op commando kan, of dat je het eigenlijk altijd doet. In dat laatste geval zou ik niet té trots zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:36 schreef Bupatih het volgende:
edit:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:16 schreef MichielPH het volgende:
De vraag is natuurlijk of je het op commando kan, of dat je het eigenlijk altijd doet. In dat laatste geval zou ik niet té trots zijn.
Dat kan ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:36 schreef Bupatih het volgende:
edit:
Whehe.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:19 schreef Jett het volgende:
[..]
Dat kan ik. Moet ik altijd doen van oma als we uit eten gaan
![]()
Pfff, dat kan toch iedereen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe.!
Ik kan gewoon iets wat Jett ook kan.
Het enige uit dit topic wat ik ook kan!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:09 schreef ia het volgende:
Ik kan mijn buik zo ver opzetten, dat het lijkt alsof ik zwanger ben..
Ja hier nog zo iemand. Ik kan ook mijn twee wijvingers naast elkaar leggen en er dan slangachtige bewegingen mee maken, net zoals Bill cosby deed tijdens de tune van de cosby show.quote:
heey dat kan ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
hehehe cool ik kan het ook allemaal behalve met 1 oog scheel kijkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:36 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan ook wat de TS kan.
En verder kan ik mijn tong uit mijn mond hangen terwijl het uiteinde ervan, het 'puntje', dubbelgeklapt is.
Ik kan mijn neusvleugels en mijn oren bewegen.
Ik kan mijn wenkbrauwen apart van elkaar optrekken (dus [afbeelding] en [afbeelding]).
Ik kan een heel irritant 'fluit'-geluidje maken.(Vergelijkbaar met het fluiten van een fluitketel)
edit:
Geen tussenschot?quote:
Komt door het snuiven !quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:05 schreef rekenwonder het volgende:
Ik kan doen alsof ik geld in mijn knie heb.
[..]
Geen tussenschot?
Wél een tussenschot dus, die beweegt gewoon mee. Alleen het puntje is gewoon "leeg".quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:05 schreef rekenwonder het volgende:
Ik kan doen alsof ik geld in mijn knie heb.
[..]
Geen tussenschot?
zitten ze allemaal aan de drugs?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet au. Ik ben geboren zonder neusbot, dat zit in de familie.
Beetje zoals babies die met aids worden geboren?quote:
Ik ook maar dan veel meer vouwtjes (of hoe noem je datquote:
Dat kan ik ook, is dat iets geks?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:00 schreef faberic het volgende:
Ik kan m'n wenkbrouwen apart optillen. Geweldig, niet?!
Dat kan ik ook! Maar dan moet ik wel op een hardcore feest staan en dan vlak voor de boxen, overigens kan ik dan ook mijn kleding laten trillen zonder dat ik beweegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:55 schreef _Nienna_ het volgende:
Wat ik hier nog niet ben tegengekomen is het kunnen trillen met ogen, kan iemand dat hier ook??![]()
Dat kan ik ook, maar dan nog veel verder, alleen is niet zo goed voor m'n knieeen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
en m'n voeten helemaal recht met de hielen tegen elkaar aan zetten, zo dus:
...plaatje...
Ik kan dat met me borst en me voorhuid.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:30 schreef VarsesteR het volgende:
Ik kan (nep) scheten laten met mijn oksel, elleboog, nek, knie, handen, oren en zelfs met mijn ogen![]()
Vraag me niet hoelang ik erop getraind heb...![]()
Dat kan ik dus ook, alleen dan nog verder naar achterenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
Ik kan m'n neusvleugels laten bewegen, en m'n voeten helemaal recht met de hielen tegen elkaar aan zetten, zo dus:
[afbeelding]![]()
Oh, en ik maar denken dat ik bijzonder was.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:05 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat kan ik dus ook, alleen dan nog verder naar achterengeen idee hoe ik het ooit ontdekt heb
![]()
Jaquote:Op zondag 14 mei 2006 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh, en ik maar denken dat ik bijzonder was.
Doet dat geen pijn?quote:Op zondag 14 mei 2006 00:14 schreef JackHerrer het volgende:
Ik kan mijn armen vanaf achter mijn rug naar voren brengen, met mijn handen vast en zonder los te laten,over mijn hoofd.
Lol, als het moet kan ik hier de hele boulevard over, met m'n voeten zo gedraaid.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:12 schreef Vava het volgende:
[..]
ik kan ook een stukje lopen met mijn voeten naar buiten gedraaid![]()
Niet echt, alleen het gaat niet zo soepel meer als vroeger.quote:
Dat kan ik ook maar ook daarvan wist ik niet dat het apart wasquote:Op zondag 14 mei 2006 00:24 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja!
Ik kan mijn tong ook helemaal linksom en rechtsom draaien.
Welke boulevard? Ik ga het ook een keer doenquote:Op zondag 14 mei 2006 00:27 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Lol, als het moet kan ik hier de hele boulevard over, met m'n voeten zo gedraaid.
Ik heb wel eens een kilometertje ofzo zo over strand gelopen, leuk voor de mensen die die voetafdrukken zien.
Tegenwoordig loop ik liever op m'n handen over strand, doet minder zeer aan m'n knieen
Nou ja, ik kom altijd weer mensen tegen die het niet kunnen.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat kan ik ook maar ook daarvan wist ik niet dat het apart was![]()
Vraag je dan, als je iemand spreek, "kan jij je tong draaien"quote:Op zondag 14 mei 2006 00:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, ik kom altijd weer mensen tegen die het niet kunnen.
Bupatih, leraar der tongkunsten, klinkt wel okequote:
Ik krijg mijn benen best ver, ik durf ze alleen niet over mijn hoofd te doen, bang dat ik mijn been dan niet meer uit mijn nek krijgquote:Op zondag 14 mei 2006 00:26 schreef Bob. het volgende:
Ik wil ook tong kunstjes kunnen![]()
Net trouwens ook nog even geprobeert mijn benen in mn nek te leggen en het lukt2 tegelijk! Echt comfortabel is het alleen niet
![]()
hahaquote:Op zondag 14 mei 2006 00:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik krijg mijn benen best ver, ik durf ze alleen niet over mijn hoofd te doen, bang dat ik mijn been dan niet meer uit mijn nek krijg![]()
![]()
Ik geloof je graagquote:Op zondag 14 mei 2006 00:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
hahaBij mij knaller ze er juist telkens vanzelf weer af, het lastigste is juist ze op hun plek houden
![]()
Ik bel met liefde 112 voor je als het mis gaat nu hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 00:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik geloof je graagik durf het nu alleen echt niet te proberen
er is niemand in de buurt om me naar de EHBO te rijden mocht het toch niet lukken mijn been achter mijn hoofd vandaan te krijgen
VLISSINGEN!!! Kom gerust een keertje langs, lijkt me gezellig.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Welke boulevard? Ik ga het ook een keer doendaarna ga ik op een bankje zitten en de verbaasde blikken van voorbijgangers bekijken
Voor je knieen is het idd minder goed helaas..
En toch durf ik het nietquote:Op zondag 14 mei 2006 00:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik bel met liefde 112 voor je als het mis gaat nu hoor![]()
Moet je alleen wel eerst even met die benen in je nek naar de computer kruipen om te melden dat je benen klem zitten![]()
Dezelfde boulevard als die ik in mijn hoofd had dusquote:Op zondag 14 mei 2006 00:51 schreef kingjotte het volgende:
[..]
VLISSINGEN!!! Kom gerust een keertje langs, lijkt me gezellig.
Alleen het op de boulevard komen is wat minder.
superlange steile helling
Dacht ik al, ik had even in je profiel gespiekt waar je woondequote:Op zondag 14 mei 2006 00:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Dezelfde boulevard als die ik in mijn hoofd had dus![]()
Leuk, 2 paar voeten achterstevoren
Dat zat ik net te bedenken, het beeld aan blikken van omstanders wat dat oplevert moet geweldig zijnquote:Op zondag 14 mei 2006 01:10 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Dacht ik al, ik had even in je profiel gespiekt waar je woonde
Zal ik anders ernaast lopen op m'n handen, krijg je helemaal een leuk effect.![]()
Dat kan ik ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
Ik kan m'n neusvleugels laten bewegen, en m'n voeten helemaal recht met de hielen tegen elkaar aan zetten, zo dus:
[afbeelding]![]()
Mijn duim, rechterhand, kan 3 knikjes maken in een bewegingquote:Op zondag 14 mei 2006 01:18 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dat kan ik ookIk liet op de middelbare school mensen tegen men voeten aantrappen zodat ik men poten in een hoek van 90 graden kon krijgen
Hoezo O-benen
![]()
Verder kan ik met men tong op men neusje(Zelfs in men neus
)
En ik kan men duim heel snel op en neer laten bewegen, dat er zo'n botje verschuift![]()
En men neusgaten erg wijd openen![]()
o maar dat kan ik ook!quote:Op zondag 14 mei 2006 01:25 schreef DuranK het volgende:
Ik ken iemand die kan zen duim tegen zen pols aanleggen. Als keeper ooit bal tegen zen vinger aangeschoten gekregenZiet er creepy uit
![]()
Zit jij nu ook alles wat je hier leest uit te proberenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
o maar dat kan ik ook!
Ik ontdek steeds meer gekke dingen die ik kan hier joh![]()
Jaquote:Op zondag 14 mei 2006 01:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Zit jij nu ook alles wat je hier leest uit te proberen![]()
Bij mij blijft het maar heel even zitten, maar damn wat voelt dat raarquote:Op zondag 14 mei 2006 01:32 schreef koenboelrijk het volgende:
ik kan m'n ooglid binnenstebuiten vouwen en dan zo laten zitten. En als ik dan knipper dan zit het weer normaal
Ja ik ookquote:Op zondag 14 mei 2006 01:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vermaak me hier ook echt verschrikkelijk joh![]()
ja echt lekker is het niet iddquote:Op zondag 14 mei 2006 01:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij mij blijft het maar heel even zitten, maar damn wat voelt dat raar![]()
Dat kan ik ook, dan klap ik m'n onderlip naar beneden en leg m'n tong over m'n bovenlip.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:33 schreef vaudej het volgende:
ik kan mijn lippen omklappen, dan lijkt het net alsof ik zulu lippen heb. ook dat met je tong uit de OP kan ik. en ik kan mijn duim in een hoek van 90 graden doen.
Dat kan ik ook met allebei de duimen. Kost ook helemaal geen moeite. Het lijkt wel of ik een botje mis ofzo... ze houden gewoon pas op met buigen als ik zelfs nog iets verder ben als jou...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:59 schreef kingjotte het volgende:
Dit schijnt ook eng te zijn:
[afbeelding]
Verder, ach, vingers knakken enzo, rechterpols knakken (gebroken geweest) knie-en knakken, verder wat enge turndingen (inloqueren enzo) ow, en jongleren, das ook redelijk gek :-p
[..]
Dat kan ik ook, maar dan nog veel verder, alleen is niet zo goed voor m'n knieeen.
Kan ik ookquote:Op zondag 14 mei 2006 12:55 schreef DuranK het volgende:
Ik kan eigenlijk het leukste van allemaal. Gitaar spelen![]()
Dat kan ik ook! Sommige mensen vinden dat er super ranzig uitzien!quote:Op zondag 14 mei 2006 15:57 schreef Brammie1 het volgende:
zover buigt een normale duim naar achteren:
[afbeelding]
zover kan mijn linkerduim naar achteren:
[afbeelding]
kut webcam kwaliteit
Heb je al gesolliciteerd bij het circus?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:51 schreef Spacehamster het volgende:
- benen in de nek leggen
- lotus positie
- oren bewegen, ook onafhankelijk van elkaar
- neus bewegen (als konijn)
- borsten bewegen, ook apart van elkaar
- billen bewegen...ja ook al onafhankelijk
- tong oprollen
- eigen neus aanraken met de tong
- "nerveus" trekken met huid onder de ogen
- ogen wegdraaien
- vulcan groet met de handen
- wenkbrauwen optrekken onafhankelijk van elkaar.
- pen onder de neus klemmen
- bovenlip scheef optrekken
- de "buikrol" (golfjes maken met de buik)
- een pen of doekje oppakken met mijn voet
- polsen draaien met eng krakend geluid
- alleen bovenste vingerkootjes buigen
- duim dubbel scharnieren.
- ...(en dit truukje mag alleen mijn vriendje weten)...
Het is me een raadsel dat ik nog geen hoog topbaantje heb met al mijn talenten.
moah valt tegen.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:11 schreef steeg het volgende:
dat is echt het makkelijkste dat er is
..quote:Op maandag 15 mei 2006 00:08 schreef NeoPhythe het volgende:
ik kan zowat elke chick binnen 30 min 5 orgasmes geven schijnt :/ of ze hebben allemaal gefaked
je bent gepwnt.....quote:Op maandag 15 mei 2006 00:08 schreef NeoPhythe het volgende:
ik kan zowat elke chick binnen 30 min 5 orgasmes geven schijnt :/ of ze hebben allemaal gefaked
een beetje overbelicht maar het idee is duidelijk...quote:Op maandag 15 mei 2006 01:17 schreef Perico het volgende:
Volgens mij kan ik mijn linkerduim wel exceptioneel ver ombuigen:
[afbeelding]
En mijn rechterduim ook:
[afbeelding]
Verder kan ik mijn oren bewegen, afzonderlijk van elkaar, zonder een spier in mijn gezicht te vertrekken (al gaat rechts beter dan links).
eh dude.. wtfquote:Op maandag 15 mei 2006 01:19 schreef Kresj het volgende:
[..]
een beetje overbelicht maar het idee is duidelijk...![]()
[afbeelding]
*probeert dit ook*....Auw!quote:Op maandag 15 mei 2006 10:49 schreef stFz het volgende:
Ik kan het puntje van mn neus aanraken met mn tong en wat Kresj hierboven doet
Dat kan ik ook, en ik kan ook mijn duim tegen m'n pols aandrukkenquote:Op maandag 15 mei 2006 01:17 schreef Perico het volgende:
Volgens mij kan ik mijn linkerduim wel exceptioneel ver ombuigen:
[afbeelding]
En mijn rechterduim ook:
[afbeelding]
dat vind ik btw super interessant, kan je hier iets meer info over geven ?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:55 schreef sitting_elfling het volgende:
-mensen hypnotizeren
Ik ben 20 en kan dat ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:12 schreef Borkydude het volgende:
Ik kan op 16 jarige leeftijd nog steeds mijn grote teen in mijn mond stoppen
Of kan iedereen dat?
Ik ben 28 en kan dat ook.quote:
Ik 35 en ik red het ook nog (been in mijn nek lukt ook nog). Hypermobielquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:14 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik ben 28 en kan dat ook.
Ik kan niet meer mijn been in mijn nek leggen en de spagaat gaat ook niet meer
de yoga zit! heel pijnlijk, ook met handen..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:17 schreef Claudiu het volgende:
Ik kan zittend op de grond zonder handen (heel belangrijk zonder handen) mijn rechterbeen over mijn linkerbovenbeen leggen en mijn linkerbeen over mijn rechterbovenbeen, soort van kleermakerszit kruislings..nog nooit iemand gezien of gehoord die dat zonder zijn handen te gebruiken nadoet
Bij mij doet het dus geen pijn gek genoeg..ik kan zelfs naar voren buigen en met mijn neus de grond raken en zo een uur blijven zittenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:20 schreef ryangozer het volgende:
[..]
de yoga zit! heel pijnlijk, ook met handen..
herman act? linkje?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:11 schreef Croupouque het volgende:
Ik kan tot in het kleinste detail de act van Herman van Idols nadoen.
Het gezicht koste me de minste moeite, dat lijkt er gelukkig al exact op. Maar de stem en de danspasjes, daar heb ik toch wel een hele dag op moeten oefenen.
Ook kan ik twee pennen tussen mijn neus en bovenlip en tussen mijn onderlip en kin klemmen. Maar dat valt in het niets bij mijn Herman-act, iets waar ik hopelijk ooit mijn brood mee kan verdienen.
das neit zo moeilijk dat kan ik ook, zelfs met handboeien omquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:09 schreef MJay1 het volgende:
Ik zelf kan niks raars, iemand uit mijn klas daarentegen! Die kan haar handen op haar rug leggen zeg maar (denk aan iemand die handboeien om heeft, met zijn handen op de rug) en dan haar handen weer voor haar krijgen door er overheen te stappen. Echt heel weird!
Doe je goed!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:49 schreef Maikol het volgende:
[..]
das neit zo moeilijk dat kan ik ook, zelfs met handboeien om![]()
Dat kan ik ookquote:Op zondag 14 mei 2006 00:27 schreef kingjotte het volgende:
Lol, als het moet kan ik hier de hele boulevard over, met m'n voeten zo gedraaid.
Lukt mij ook, maar dan heb ik wel een hand nodig om m'n been op het andere te leggen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:17 schreef Claudiu het volgende:
Ik kan zittend op de grond zonder handen (heel belangrijk zonder handen) mijn rechterbeen over mijn linkerbovenbeen leggen en mijn linkerbeen over mijn rechterbovenbeen, soort van kleermakerszit kruislings..nog nooit iemand gezien of gehoord die dat zonder zijn handen te gebruiken nadoet
Handjes op de rug in elkaar klemmen en dan weer naar voren krijgen door er door er met je benen overheen te stappen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:09 schreef MJay1 het volgende:
Ik zelf kan niks raars, iemand uit mijn klas daarentegen! Die kan haar handen op haar rug leggen zeg maar (denk aan iemand die handboeien om heeft, met zijn handen op de rug) en dan haar handen weer voor haar krijgen door er overheen te stappen. Echt heel weird!
kan ik ook, volgens bmij kan iedereen dat, probeer maar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:09 schreef MJay1 het volgende:
kan ik ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:52 schreef Vava het volgende:
Mijn voeten heel ver naar buiten draaienbijna achterste voren
Been there, don that, and still doing itquote:
Geil standjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn been in mijn nek leggen.
Dat kan ik ook, maar ik moet me bij beide wel concentreren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:54 schreef Webcrowler het volgende:
Verder kan ik mn neus vleugels bewegen en mn wenkbrauwen apart op en neer bewegen alleen moet ik me daar voor concentreren en mn neus vleugels niet
Dat kraken kan ik ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:16 schreef MichielPH het volgende:
Met elk scharnierend bot in m'n lichaam kraken.. Tenen, enkels, vingers, polsen, ellebogen, schouders en nek. 1× gedaan met m'n ruggegraat, wat opzich niet slecht voelde; toch maar niet weer gedaan, uit angst.
En dat zonder een bodybuilder te zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:41 schreef Panzer het volgende:
Mijn borsten apart laten bewegen.
Kan ik ook (zelfs nog verder naar achter), en dan ook nog zo blijven staan zonder iets vast te pakken of aan te raken (zoals een muur).quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
m'n voeten helemaal recht met de hielen tegen elkaar aan zetten, zo dus:
[afbeelding]![]()
Verder kan ik ook nog mijn rechterpink verder naar boven (achter) buigen zonder hulp dan de meeste mensen die ik ken, ook kan ik mijn schouders naar voren buigen waardoor deze haaks op mijn lichaam staanquote:Op zondag 14 mei 2006 20:51 schreef Spacehamster het volgende:
- benen in de nek leggen ik niet meer, iets teveel ongelukken gehad daarvoor
- lotus positie kan ik ook, is trouwens leuk als je dat doet terwijl je op de scooter rijd![]()
- oren bewegen, ook onafhankelijk van elkaar zie hierboven
- neus bewegen (als konijn) zie hierboven
- borsten bewegen, ook apart van elkaar zie hierboven
- billen bewegen...ja ook al onafhankelijk kan ik niet
- tong oprollen kan ik ook
- eigen neus aanraken met de tong kan ik ook
- "nerveus" trekken met huid onder de ogen kan ik niet
- ogen wegdraaien kan ik bijna, ze verdwijnen niet helemaal
- vulcan groet met de handen kan ik ook en dat zonder moeite
- wenkbrauwen optrekken onafhankelijk van elkaar. kan ik ook
- pen onder de neus klemmen kan ik ook
- bovenlip scheef optrekken kan ik ook
- de "buikrol" (golfjes maken met de buik) kan ik ook, met moeite
- een pen of doekje oppakken met mijn voet kan ik ook
- polsen draaien met eng krakend geluid kan ik ook, zie boven
- alleen bovenste vingerkootjes buigen kan ik alleen bij mijn duimen
- duim dubbel scharnieren. zie hierboven
Jou wil ik niet in het donker ergens in een stil steegje tegenkomen.quote:Op maandag 6 november 2006 13:32 schreef jack4ya het volgende:
Als ik op blote voeten loop, bij iedere afrol beweging knakt mijn grote teen (bij iedere voet)
Dus je hoort mij dan altijd aankomen: Knik-knak-knik-knak![]()
Maar ik kan het niet "uit" zetten![]()
Zeker veel geoefend met je vader?quote:Op zondag 5 november 2006 19:54 schreef Keios het volgende:
terwijl mn moeder het perfect kan (zelfs tot in haar neus).
Nou, je hoort me tenminste wel aankomenquote:Op maandag 6 november 2006 13:39 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Jou wil ik niet in het donker ergens in een stil steegje tegenkomen.
Veel mensen zeggen dat dat niet kan. Toch is mijn broer erin geslaagd het te doenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:19 schreef The_Voice_Within het volgende:
Als je dan echt goed wilt overkomen, probeer dan maar eens aan je elleboog te likken.
dat kan ik ook,quote:Op woensdag 1 november 2006 23:56 schreef Agiath het volgende:
Ik kan hartkloppingen levensecht nadoen met behulp van mijn keel, altijd leuk tijdens een spannend moment van een film
Je hebt een medische woordenboek ingeslikt!quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:03 schreef intoxicated het volgende:
Anterieure luxatie van m'n linker clavicula op het sternoclaviculaire gewricht tijdens extensie van m'n arm. En hij springt ook vanzelf weer terug met een harde knak![]()
Laat eens horenquote:Op maandag 6 november 2006 14:48 schreef PteV het volgende:
Ik kan m'n tong oprollen en dan het geluid van een duif nadoen
zeker klappen met je schaamlippen voor je vriendjequote:Op zondag 14 mei 2006 20:51 schreef Spacehamster het volgende:
Holy crap, dat is vies.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:13 schreef Nik--St het volgende:
Ik las dit en ik moest me eigen ff aanmelden
ik kan mn elleboog likken, staand mn been in mn nek leggen zoals ik bij iemand anders las wat ik niet wist met mn linkse arm achtermn rug door via recht mn navel aan raken, ik kan met mn tong achterin mn neus komen dus achter mn huigje, met mn tong mn neus aanraken...,
als je nog iets weet laat mij dat dan ff weten dan ga ik 't proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |