Been there, don that, and still doing itquote:
Geil standjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn been in mijn nek leggen.
Dat kan ik ook, maar ik moet me bij beide wel concentreren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:54 schreef Webcrowler het volgende:
Verder kan ik mn neus vleugels bewegen en mn wenkbrauwen apart op en neer bewegen alleen moet ik me daar voor concentreren en mn neus vleugels niet
Dat kraken kan ik ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:16 schreef MichielPH het volgende:
Met elk scharnierend bot in m'n lichaam kraken.. Tenen, enkels, vingers, polsen, ellebogen, schouders en nek. 1× gedaan met m'n ruggegraat, wat opzich niet slecht voelde; toch maar niet weer gedaan, uit angst.
En dat zonder een bodybuilder te zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:41 schreef Panzer het volgende:
Mijn borsten apart laten bewegen.
Kan ik ook (zelfs nog verder naar achter), en dan ook nog zo blijven staan zonder iets vast te pakken of aan te raken (zoals een muur).quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
m'n voeten helemaal recht met de hielen tegen elkaar aan zetten, zo dus:
[afbeelding]![]()
Verder kan ik ook nog mijn rechterpink verder naar boven (achter) buigen zonder hulp dan de meeste mensen die ik ken, ook kan ik mijn schouders naar voren buigen waardoor deze haaks op mijn lichaam staanquote:Op zondag 14 mei 2006 20:51 schreef Spacehamster het volgende:
- benen in de nek leggen ik niet meer, iets teveel ongelukken gehad daarvoor
- lotus positie kan ik ook, is trouwens leuk als je dat doet terwijl je op de scooter rijd![]()
- oren bewegen, ook onafhankelijk van elkaar zie hierboven
- neus bewegen (als konijn) zie hierboven
- borsten bewegen, ook apart van elkaar zie hierboven
- billen bewegen...ja ook al onafhankelijk kan ik niet
- tong oprollen kan ik ook
- eigen neus aanraken met de tong kan ik ook
- "nerveus" trekken met huid onder de ogen kan ik niet
- ogen wegdraaien kan ik bijna, ze verdwijnen niet helemaal
- vulcan groet met de handen kan ik ook en dat zonder moeite
- wenkbrauwen optrekken onafhankelijk van elkaar. kan ik ook
- pen onder de neus klemmen kan ik ook
- bovenlip scheef optrekken kan ik ook
- de "buikrol" (golfjes maken met de buik) kan ik ook, met moeite
- een pen of doekje oppakken met mijn voet kan ik ook
- polsen draaien met eng krakend geluid kan ik ook, zie boven
- alleen bovenste vingerkootjes buigen kan ik alleen bij mijn duimen
- duim dubbel scharnieren. zie hierboven
- ...(en dit truukje mag alleen mijn vriendje weten)...
Het is me een raadsel dat ik nog geen hoog topbaantje heb met al mijn talenten.
Jou wil ik niet in het donker ergens in een stil steegje tegenkomen.quote:Op maandag 6 november 2006 13:32 schreef jack4ya het volgende:
Als ik op blote voeten loop, bij iedere afrol beweging knakt mijn grote teen (bij iedere voet)
Dus je hoort mij dan altijd aankomen: Knik-knak-knik-knak![]()
Maar ik kan het niet "uit" zetten![]()
Zeker veel geoefend met je vader?quote:Op zondag 5 november 2006 19:54 schreef Keios het volgende:
terwijl mn moeder het perfect kan (zelfs tot in haar neus).
Nou, je hoort me tenminste wel aankomenquote:Op maandag 6 november 2006 13:39 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Jou wil ik niet in het donker ergens in een stil steegje tegenkomen.
Veel mensen zeggen dat dat niet kan. Toch is mijn broer erin geslaagd het te doenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:19 schreef The_Voice_Within het volgende:
Als je dan echt goed wilt overkomen, probeer dan maar eens aan je elleboog te likken.
dat kan ik ook,quote:Op woensdag 1 november 2006 23:56 schreef Agiath het volgende:
Ik kan hartkloppingen levensecht nadoen met behulp van mijn keel, altijd leuk tijdens een spannend moment van een film
Je hebt een medische woordenboek ingeslikt!quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:03 schreef intoxicated het volgende:
Anterieure luxatie van m'n linker clavicula op het sternoclaviculaire gewricht tijdens extensie van m'n arm. En hij springt ook vanzelf weer terug met een harde knak![]()
Laat eens horenquote:Op maandag 6 november 2006 14:48 schreef PteV het volgende:
Ik kan m'n tong oprollen en dan het geluid van een duif nadoen
zeker klappen met je schaamlippen voor je vriendjequote:Op zondag 14 mei 2006 20:51 schreef Spacehamster het volgende:
- ...(en dit truukje mag alleen mijn vriendje weten)...
Het is me een raadsel dat ik nog geen hoog topbaantje heb met al mijn talenten.
Holy crap, dat is vies.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:13 schreef Nik--St het volgende:
Ik las dit en ik moest me eigen ff aanmelden
ik kan mn elleboog likken, staand mn been in mn nek leggen zoals ik bij iemand anders las wat ik niet wist met mn linkse arm achtermn rug door via recht mn navel aan raken, ik kan met mn tong achterin mn neus komen dus achter mn huigje, met mn tong mn neus aanraken...,
als je nog iets weet laat mij dat dan ff weten dan ga ik 't proberen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |