Ik ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:12 schreef Borkydude het volgende:
Ik kan op 16 jarige leeftijd nog steeds mijn grote teen in mijn mond stoppen
Of kan iedereen dat?
Dat is hip bij ons in de klas, ik kan ut nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
ontopic, ik kan de bovenste kootjes van mijn vingers apart bewegen.
Kan ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:41 schreef LoggedIn het volgende:
niet veel raars, ik kan alleen mn oren bewegen
weet je wel zeker dat je nog een botje hebt?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:39 schreef j0rrit het volgende:
Mijn neusbotje is flexibel waardoor ik m'n hele neus opzij kan vouwen. Daarnaast maakt hij ook een 'knak' geluid als ik er zijwaardse druk op uitoefen.
Mijn vriend ook! Die kan zijn oren ook onafhankelijk bewegen en "klapperen"quote:
Kan ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
ontopic, ik kan de bovenste kootjes van mijn vingers apart bewegen.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:11 schreef Croupouque het volgende:
Ik kan tot in het kleinste detail de act van Herman van Idols nadoen.
Het gezicht koste me de minste moeite, dat lijkt er gelukkig al exact op. Maar de stem en de danspasjes, daar heb ik toch wel een hele dag op moeten oefenen.
Ook kan ik twee pennen tussen mijn neus en bovenlip en tussen mijn onderlip en kin klemmen. Maar dat valt in het niets bij mijn Herman-act, iets waar ik hopelijk ooit mijn brood mee kan verdienen.
Ik ook .quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn been in mijn nek leggen.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:36 schreef Bupatih het volgende:
edit:
Oh ja, ik kan ook met één oog scheel kijken.Dus met één oog recht naar voren kijken en met het andere naar binnen gericht.
Dat kan ook niet iedereen, heb ik vernomen.
Dat kan ik ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:36 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan ook wat de TS kan.
En verder kan ik mijn tong uit mijn mond hangen terwijl het uiteinde ervan, het 'puntje', dubbelgeklapt is.
Ik kan mijn neusvleugels en mijn oren bewegen.
Ik kan mijn wenkbrauwen apart van elkaar optrekken (dus [afbeelding] en [afbeelding]).
Ik kan een heel irritant 'fluit'-geluidje maken.(Vergelijkbaar met het fluiten van een fluitketel)
edit:
Oh ja, ik kan ook met één oog scheel kijken.Dus met één oog recht naar voren kijken en met het andere naar binnen gericht.
mijn scheikunde leraar! die kan nog veel meer rare dingen die normale mensen niet horen te kunnen. rare gast is dat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:08 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Dat kan ik ook.![]()
Is er trouwens al iemand die aan z'n elleboog kan likken!?
dat kan ik ook en met me oren flapperenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:09 schreef ia het volgende:
Ik kan mijn buik zo ver opzetten, dat het lijkt alsof ik zwanger ben..
Dat kan ik ook! En dat kan ik ook met mn scheenbenen! Die zitten echt vol deuken bij mij, mn vriendin vind het altijd een ranzig gevoelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:28 schreef tartaarsaus het volgende:
ik kan het geluid van een zaag nadoen door mn onderarm onder enige druk over de rand van een tafelblad heen en weer te bewegen
Dus ik ben helemaal niet zo speciaal volgens mama!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:54 schreef Webcrowler het volgende:
[...]
Verder kan ik mn neus vleugels bewegen [...]
Je bedoelt opzij kijken? Dat kan ik ook. Naar twee kanten zelfs.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:09 schreef Litso het volgende:
Met mijn ene oog naar binnen en mijn andere naar buiten kijken.
De vraag is natuurlijk of je het op commando kan, of dat je het eigenlijk altijd doet. In dat laatste geval zou ik niet té trots zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:36 schreef Bupatih het volgende:
edit:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |