quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:16 schreef MichielPH het volgende:
De vraag is natuurlijk of je het op commando kan, of dat je het eigenlijk altijd doet. In dat laatste geval zou ik niet té trots zijn.
Dat kan ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:36 schreef Bupatih het volgende:
edit:
Oh ja, ik kan ook met één oog scheel kijken.Dus met één oog recht naar voren kijken en met het andere naar binnen gericht.
Dat kan ook niet iedereen, heb ik vernomen.
Whehe.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:19 schreef Jett het volgende:
[..]
Dat kan ik. Moet ik altijd doen van oma als we uit eten gaan
![]()
Pfff, dat kan toch iedereen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe.!
Ik kan gewoon iets wat Jett ook kan.
Het enige uit dit topic wat ik ook kan!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:09 schreef ia het volgende:
Ik kan mijn buik zo ver opzetten, dat het lijkt alsof ik zwanger ben..
Ja hier nog zo iemand. Ik kan ook mijn twee wijvingers naast elkaar leggen en er dan slangachtige bewegingen mee maken, net zoals Bill cosby deed tijdens de tune van de cosby show.quote:
heey dat kan ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
ontopic, ik kan de bovenste kootjes van mijn vingers apart bewegen.
hehehe cool ik kan het ook allemaal behalve met 1 oog scheel kijkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:36 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan ook wat de TS kan.
En verder kan ik mijn tong uit mijn mond hangen terwijl het uiteinde ervan, het 'puntje', dubbelgeklapt is.
Ik kan mijn neusvleugels en mijn oren bewegen.
Ik kan mijn wenkbrauwen apart van elkaar optrekken (dus [afbeelding] en [afbeelding]).
Ik kan een heel irritant 'fluit'-geluidje maken.(Vergelijkbaar met het fluiten van een fluitketel)
edit:
Oh ja, ik kan ook met één oog scheel kijken.Dus met één oog recht naar voren kijken en met het andere naar binnen gericht.
Dat kan ook niet iedereen, heb ik vernomen.
Geen tussenschot?quote:
Komt door het snuiven !quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:05 schreef rekenwonder het volgende:
Ik kan doen alsof ik geld in mijn knie heb.
[..]
Geen tussenschot?
Wél een tussenschot dus, die beweegt gewoon mee. Alleen het puntje is gewoon "leeg".quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:05 schreef rekenwonder het volgende:
Ik kan doen alsof ik geld in mijn knie heb.
[..]
Geen tussenschot?
zitten ze allemaal aan de drugs?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet au. Ik ben geboren zonder neusbot, dat zit in de familie.
Beetje zoals babies die met aids worden geboren?quote:
Ik ook maar dan veel meer vouwtjes (of hoe noem je datquote:
Dat kan ik ook, is dat iets geks?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:00 schreef faberic het volgende:
Ik kan m'n wenkbrouwen apart optillen. Geweldig, niet?!
Dat kan ik ook! Maar dan moet ik wel op een hardcore feest staan en dan vlak voor de boxen, overigens kan ik dan ook mijn kleding laten trillen zonder dat ik beweegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:55 schreef _Nienna_ het volgende:
Wat ik hier nog niet ben tegengekomen is het kunnen trillen met ogen, kan iemand dat hier ook??![]()
Dat kan ik ook, maar dan nog veel verder, alleen is niet zo goed voor m'n knieeen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
en m'n voeten helemaal recht met de hielen tegen elkaar aan zetten, zo dus:
...plaatje...
Ik kan dat met me borst en me voorhuid.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:30 schreef VarsesteR het volgende:
Ik kan (nep) scheten laten met mijn oksel, elleboog, nek, knie, handen, oren en zelfs met mijn ogen![]()
Vraag me niet hoelang ik erop getraind heb...![]()
Dat kan ik dus ook, alleen dan nog verder naar achterenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
Ik kan m'n neusvleugels laten bewegen, en m'n voeten helemaal recht met de hielen tegen elkaar aan zetten, zo dus:
[afbeelding]![]()
Oh, en ik maar denken dat ik bijzonder was.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:05 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat kan ik dus ook, alleen dan nog verder naar achterengeen idee hoe ik het ooit ontdekt heb
![]()
Jaquote:Op zondag 14 mei 2006 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh, en ik maar denken dat ik bijzonder was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |