Doet dat geen pijn?quote:Op zondag 14 mei 2006 00:14 schreef JackHerrer het volgende:
Ik kan mijn armen vanaf achter mijn rug naar voren brengen, met mijn handen vast en zonder los te laten,over mijn hoofd.
Lol, als het moet kan ik hier de hele boulevard over, met m'n voeten zo gedraaid.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:12 schreef Vava het volgende:
[..]
ik kan ook een stukje lopen met mijn voeten naar buiten gedraaid![]()
Niet echt, alleen het gaat niet zo soepel meer als vroeger.quote:
Dat kan ik ook maar ook daarvan wist ik niet dat het apart wasquote:Op zondag 14 mei 2006 00:24 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja!
Ik kan mijn tong ook helemaal linksom en rechtsom draaien.
Welke boulevard? Ik ga het ook een keer doenquote:Op zondag 14 mei 2006 00:27 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Lol, als het moet kan ik hier de hele boulevard over, met m'n voeten zo gedraaid.
Ik heb wel eens een kilometertje ofzo zo over strand gelopen, leuk voor de mensen die die voetafdrukken zien.
Tegenwoordig loop ik liever op m'n handen over strand, doet minder zeer aan m'n knieen
Nou ja, ik kom altijd weer mensen tegen die het niet kunnen.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat kan ik ook maar ook daarvan wist ik niet dat het apart was![]()
Vraag je dan, als je iemand spreek, "kan jij je tong draaien"quote:Op zondag 14 mei 2006 00:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, ik kom altijd weer mensen tegen die het niet kunnen.
Bupatih, leraar der tongkunsten, klinkt wel okequote:
Ik krijg mijn benen best ver, ik durf ze alleen niet over mijn hoofd te doen, bang dat ik mijn been dan niet meer uit mijn nek krijgquote:Op zondag 14 mei 2006 00:26 schreef Bob. het volgende:
Ik wil ook tong kunstjes kunnen![]()
Net trouwens ook nog even geprobeert mijn benen in mn nek te leggen en het lukt2 tegelijk! Echt comfortabel is het alleen niet
![]()
hahaquote:Op zondag 14 mei 2006 00:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik krijg mijn benen best ver, ik durf ze alleen niet over mijn hoofd te doen, bang dat ik mijn been dan niet meer uit mijn nek krijg![]()
![]()
Ik geloof je graagquote:Op zondag 14 mei 2006 00:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
hahaBij mij knaller ze er juist telkens vanzelf weer af, het lastigste is juist ze op hun plek houden
![]()
Ik bel met liefde 112 voor je als het mis gaat nu hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 00:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik geloof je graagik durf het nu alleen echt niet te proberen
er is niemand in de buurt om me naar de EHBO te rijden mocht het toch niet lukken mijn been achter mijn hoofd vandaan te krijgen
VLISSINGEN!!! Kom gerust een keertje langs, lijkt me gezellig.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Welke boulevard? Ik ga het ook een keer doendaarna ga ik op een bankje zitten en de verbaasde blikken van voorbijgangers bekijken
Voor je knieen is het idd minder goed helaas..
En toch durf ik het nietquote:Op zondag 14 mei 2006 00:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik bel met liefde 112 voor je als het mis gaat nu hoor![]()
Moet je alleen wel eerst even met die benen in je nek naar de computer kruipen om te melden dat je benen klem zitten![]()
Dezelfde boulevard als die ik in mijn hoofd had dusquote:Op zondag 14 mei 2006 00:51 schreef kingjotte het volgende:
[..]
VLISSINGEN!!! Kom gerust een keertje langs, lijkt me gezellig.
Alleen het op de boulevard komen is wat minder.
superlange steile helling
Dacht ik al, ik had even in je profiel gespiekt waar je woondequote:Op zondag 14 mei 2006 00:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Dezelfde boulevard als die ik in mijn hoofd had dus![]()
Leuk, 2 paar voeten achterstevoren
Dat zat ik net te bedenken, het beeld aan blikken van omstanders wat dat oplevert moet geweldig zijnquote:Op zondag 14 mei 2006 01:10 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Dacht ik al, ik had even in je profiel gespiekt waar je woonde
Zal ik anders ernaast lopen op m'n handen, krijg je helemaal een leuk effect.![]()
Dat kan ik ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
Ik kan m'n neusvleugels laten bewegen, en m'n voeten helemaal recht met de hielen tegen elkaar aan zetten, zo dus:
[afbeelding]![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |