ep. 21 is al uitgezonden, dus wellicht kun je dit topic beter even mijden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:35 schreef pmensink het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat het alleen maar spannender wordt (Heb tot aflevering 19 gezien!) Waarom kunnen ze niet in nederland zulke series maken?
Waarom staat in de startpost dat Charles Westmoreland & Nick Savrinn dood zijn??
Aflevering 19.. ze zijn nog springlevend.. of is dit draadje 14?? ipv aflevering 14?
Nou goed ik zie het wel straks
Dit is draadje 14 zo te merken.... Maar de topicstarter heeft inderdaad al wat verraden. Kijk nog maar n paar afleveringen verderquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:35 schreef pmensink het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat het alleen maar spannender wordt (Heb tot aflevering 19 gezien!) Waarom kunnen ze niet in nederland zulke series maken?
Waarom staat in de startpost dat Charles Westmoreland & Nick Savrinn dood zijn??
Aflevering 19.. ze zijn nog springlevend.. of is dit draadje 14?? ipv aflevering 14?
Nou goed ik zie het wel straks
Episode 21 al uitgezonden? te downloaden bedoel je waarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:41 schreef Powderfinger het volgende:
[..]
ep. 21 is al uitgezonden, dus wellicht kun je dit topic beter even mijden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:00 schreef s0k het volgende:
Gaat vlot, die topics
Trouwens nog een nieuwe spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
a.s. dinsdag komt de laatste aflevering.. en daarna komt een 2e seizoen ja.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:16 schreef Virus3000 het volgende:
Weeral wachten op dinsdag. Was dinsdag nu de laatste aflevering?
Weet iemand of er nog een seizoen 2 ofzo komt?
Waar kijken jullie dan op? (Of Zoals ik d8 downloaden)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:21 schreef Timmai het volgende:
[..]
a.s. dinsdag komt de laatste aflevering.. en daarna komt een 2e seizoen ja.
foxquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:43 schreef pmensink het volgende:
[..]
Waar kijken jullie dan op? (Of Zoals ik d8 downloaden)
Door zulk soort reactiesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:28 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Hoezo heb je het gevoel dan dat hij (te) weinig wordt gelezen?
Dan vraag ik me echt af waarom ik dat ding nog bij houd...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:16 schreef Virus3000 het volgende:
Weeral wachten op dinsdag. Was dinsdag nu de laatste aflevering?
Weet iemand of er nog een seizoen 2 ofzo komt?
En die nieuwe link voor de topics danquote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:40 schreef ImPrEzA het volgende:
Die nieuwe link is trouwens wel handig, ik haal Kellerman & co soms ook door de war.
Zoals ik al zei: dit is het USA-topic, en alles wat daar uitgezonden is (en dus 'downloadbaar' is) mag hier vrij uit worden besprokenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:48 schreef Abonides het volgende:
Misschien handig als je dat harstikke dood weghaald... of er een spoiler van maakt... aflevering 21 heb ik namelijk nog niet gezien en dan is nog niet iedereen dood...
dan moet je niet in het usa gedeelte gaan kijken want we gaan er van uit dat je de download zsm gekeken hebt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:48 schreef Abonides het volgende:
Misschien handig als je dat harstikke dood weghaald... of er een spoiler van maakt... aflevering 21 heb ik namelijk nog niet gezien en dan is nog niet iedereen dood...
Thx!
Nee dat is 22, volgende week dusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:51 schreef Abonides het volgende:
Gisteren ben ik tot aflevering 20 gekomen... en heb ik 21 gedownload...
Is dat trouwens ook de season finale?
Het is niet erg.. heb ze als DVD liggen (tot aflevering 20) en dan 21 en 22 nog ff bekijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:48 schreef Miguel het volgende:
En mijn excuses aan Pmensink, maar dit is het USA-topic, en alles wat daar uitgezonden is (en dus 'downloadbaar' is) mag hier vrij uit worden besproken
Ik heb niet altijd alle tijd om te kijken. Dus ik loop vaak een aantal afleveringen achter... Ik ben ook pas begonnen met kijken toen ze bij afl 15 waren (toen ben ik dus afl 1 gaan kijken).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan moet je niet in het usa gedeelte gaan kijken want we gaan er van uit dat je de download zsm gekeken hebt.
en aangezien dit topic 3 dagen na de uitzending is gemaakt mogen we er echt wel vanuit gaan dat je het gezien hebt.
Dat raad ik je met klem af deze topics te volgen, omdat de 'discussie' natuurlijk met name over de laatste ep gaat (alles zonder spoilertags!)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:01 schreef Abonides het volgende:
Ik heb niet altijd alle tijd om te kijken. Dus ik loop vaak een aantal afleveringen achter... Ik ben ook pas begonnen met kijken toen ze bij afl 15 waren (toen ben ik dus afl 1 gaan kijken).
ik ben toen idd ook begonnen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:01 schreef Abonides het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd alle tijd om te kijken. Dus ik loop vaak een aantal afleveringen achter... Ik ben ook pas begonnen met kijken toen ze bij afl 15 waren (toen ben ik dus afl 1 gaan kijken).
Trouwens... als ik het zo zie, dan is het niet zo verrassend...
Zolang de dokter niet dood gaat vind ik het niet zo erg...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:03 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dat raad ik je met klem af deze topics te volgen, omdat de 'discussie' natuurlijk met name over de laatste ep gaat (alles zonder spoilertags!)
Kom gezellig terug als je 'bij' bent, ons topic staat altijd wel hoog in de topics list van TV![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, gewoon zijn dochter.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:10 schreef Miguel het volgende:
Officiële recap van Fox:
Once Michael stands, Charles' eyes glass over. He's gone
of was het kleindochter? nee toch..
Je kan ook hard stikkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:19 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Nee, gewoon zijn dochter.
Btw, het is hartstikke, geen hardstikke.![]()
[offtopic]quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:39 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Vette shit.. omdat jullie alles prijsgeven ben ik genoodzaakt om me torrentje een schop te geven (doetikandersnooithoor!!)
Wel indirect maar wel zo gekozen.. Why???quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:55 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
[offtopic]
Is dat nou een typo in je naam of zo gekozen?
General interest.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:05 schreef JhonnyEnglish het volgende:
[..]
Wel indirect maar wel zo gekozen.. Why???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep 22![]()
hi
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Nou ik zie dat jullie me gemist hebben, dus een spoiler'tje jullie kant op kan geen kwaad![]()
Komt ie dan héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep 22![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Dan houden we het lekker spannendquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:06 schreef Miguel het volgende:
Ik kan de OP niet editten in dit topique...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:48 schreef Miguel het volgende:
En die nieuwe link voor de topics danHeb ik gisteren nog een fokking html file voor zitten schrijven...
ik wel...?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dan houden we het lekker spannend![]()
![]()
Voordat er weer een riot uitbreekt, heb ik mijn sporen gewistquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:28 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
ik wel...?Maar ik zie dat je je post alweer hebt gedelete ^^
Eindelijk een post op niveauquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:11 schreef Crane. het volgende:
nieuwe screen van 22!![]()
http://img72.imageshack.us/img72/4129/screenshot5zm.jpg
hoop dat ie 't red..![]()
Die heb ik niet kunnen vinden. Deze wel, daar zie je alle acteurs op de rode loper. Dan dringt pas echt tot me door dat het gewoon allemaal nep is, raar om te zien!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Op de site van Fox kun je een clip van 30 seconden bekijken van ep 22![]()
Coolquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:56 schreef ImPrEzA het volgende:
Omdat ik na 14 topics en bijna het eind van seizoen 1, het PB-logo in de openingspost wel erg irritant vind (doordat het wordt verkleind), maar eens even subtiel onder handen genomen.
[afbeelding]
Waar..?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:01 schreef ImPrEzA het volgende:
En by the way, deze zie ik nu ook voor het eerst:
[afbeelding]
net als yoshies neusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:26 schreef YoshiBignose het volgende:
ja en te groot
moet ik is een opsomming maken van jouw posts? dan piep je wel anders miskraam.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:41 schreef tonks het volgende:
Ga eens niet steeds offtopic man kneusje.
Jaja, dag newbiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:44 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
moet ik is een opsomming maken van jouw posts? dan piep je wel anders miskraam.
als sucre enigzins herseninhoud heetf gaat hij juist niet bij kenissen/familieleden langsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:39 schreef tonks het volgende:
Vraag me af of die neef Hector Sucre gaat aangeven als hij eenmaal terug is
Uhhhquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:45 schreef Crane. het volgende:
[..]
als sucre enigzins herseninhoud heetf gaat hij juist niet bij kenissen/familieleden langs
ik snap ook niet hoe hij het voor elkaar wilt krijgen. hij moet dan samen met die vriendin ergens heen verhuizen, wat die moeder vast niet goed vindt etc.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:45 schreef Crane. het volgende:
[..]
als sucre enigzins herseninhoud heetf gaat hij juist niet bij kenissen/familieleden langs
oh die moeder is geen probleem, maar je kan er donder opzeggen dat iedereen die sucre kent in de gaten word gehouden wegens contact. wat tonks zei is wel waar maar hij is dus eigenlijk best dom. als je ontsnapt betekent het niet dat je weer vrolijk over straat kan huppelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:49 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
ik snap ook niet hoe hij het voor elkaar wilt krijgen. hij moet dan samen met die vriendin ergens heen verhuizen, wat die moeder vast niet goed vindt etc.
EDIT: kutkutkut! ik druk steeds perongelijk op quote!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:58 schreef Crane. het volgende:
[..]
oh die moeder is geen probleem, maar je kan er donder opzeggen dat iedereen die sucre kent in de gaten word gehouden wegens contact. wat tonks zei is wel waar maar sucre is dus eigenlijk best dom. als je ontsnapt betekent het niet dat je weer vrolijk over straat kan huppelen.
idd, maja anders had hij zijn vriendin niet meerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:58 schreef Crane. het volgende:
[..]
oh die moeder is geen probleem, maar je kan er donder opzeggen dat iedereen die sucre kent in de gaten word gehouden wegens contact. wat tonks zei is wel waar maar hij is dus eigenlijk best dom. als je ontsnapt betekent het niet dat je weer vrolijk over straat kan huppelen.
daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:05 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
idd, maja anders had hij zijn vriendin niet meer![]()
Gatverdammequote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:56 schreef ImPrEzA het volgende:
Omdat ik na 14 topics en bijna het eind van seizoen 1, het PB-logo in de openingspost wel erg irritant vind (doordat het wordt verkleind), maar eens even subtiel onder handen genomen.
Leuke doosquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:01 schreef ImPrEzA het volgende:
[afbeelding]
die heb ik ook, alleen de kraanvogel niet. mijne was mislukt, ik kreeg een soort gans/zwaanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:31 schreef Miguel het volgende:
[..]
Leuke doos![]()
Ik heb alleen deze custom al in m'n verzameling staan...![]()
Ligt dat niet aan het Fok theme dat je gebruikt ipv de resolutie? Want ik werk hier met 1280x1024, en het "normale" nieuwste template.. Fok Silver ofzo? Daar wordt ie iig verkleind, omdat het plaatje maar 578px breed mag zijn blijkbaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:26 schreef Miguel het volgende:
[..]
Gatverdamme![]()
Bij mij wordt die niet verkleind, dus neem maar een goede schermresolutie voordat je begint te zeuren
Voor seizoen twee was ik wel van plan een nieuw logo aan te meten, maar niet voor de laatste ep van seizoen een...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:58 schreef YoshiBignose het volgende:
ik ook 1280x1024 en ook verkleind...
Ik heb die resolutie ook maar hier wordt ie niet verkleind. Maar bij veel andere forums kan je er ook voor kiezen dat alles verbreedt wordt... kan dat hier ook? Nee toch..?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:58 schreef YoshiBignose het volgende:
ik ook 1280x1024 en ook verkleind...
Ik gebruik ook Fok Silver, maar bij mij verdwijnen die resize randen zodra de pagina geladen is, misschien ook browser afhankelijk?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:56 schreef ImPrEzA het volgende:
Ligt dat niet aan het Fok theme dat je gebruikt ipv de resolutie? Want ik werk hier met 1280x1024, en het "normale" nieuwste template.. Fok Silver ofzo? Daar wordt ie iig verkleind, omdat het plaatje maar 578px breed mag zijn blijkbaar.
een dvdbox!! hebben!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:01 schreef ImPrEzA het volgende:
[afbeelding]
Ja die stonden er bij mij dus al nooit, maar dat Fok! logo erin was wel zooooo lelijk, de doorzichtige look vond ik ook wel mooi staan en dat was in een minuutje gedaan dusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:20 schreef ImPrEzA het volgende:
Nice job Miguel.. nu is hij dus zoals ik hem ook had aangepast, maar dan zonder het Fok-logoZonder die resize-randen oogt het meteen een stuk beter.
Mijn plaatje is koningquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:46 schreef YoshiBignose het volgende:
en dan de grand finale! om eerlijk te zijn wordt ik nou niet echt nieuwschierig door die trailer![]()
s0k jouw plaatje is irritant![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk iets meer, of zelfs 7 erbij. Bush gaat maandagavond het amerikaanse volk toespreken via de TV. Dit wordt live uitgezonden door Fox en 3x raden op welk tijdstip dit komt; juist, het tijdstip waarop Prison Break wordt uitgezonden..quote:
Ahh lees net dat het op een Canadese zender wel gewoon doorgaat waarschijnlijk dus dat is mazzel voor ons als het waar is!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:31 schreef s0k het volgende:
24 boeit me niet, maar idd, wel een vuile klootzak. Kijkt die gozer zelf soms geen prison break? Wat een kut-amerikaan
Zie je Bush strax heel bedenkelijk de Scofield-look nadoenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:31 schreef s0k het volgende:
Kijkt die gozer zelf soms geen prison break?
Komt hij in een echte kut kwaliteit, let maar eens op.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:37 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ahh lees net dat het op een Canadese zender wel gewoon doorgaat waarschijnlijk dus dat is mazzel voor ons als het waar is!
Volgens mij zijn een aantal afleveringen die ik gezien heb van de canadese tv afgekomen, deze hebben Global in het scherm staan ipv Fox. Als het die kwali is, is het niet anders dan normaal.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Komt hij in een echte kut kwaliteit, let maar eens op.
Check die moorden nuquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:12 schreef mic_forever het volgende:
op geographic is docu over Pelican bay
Best een domme opmerking voor iemand die meteen 'newbie' roept op het moment dat hij niks beters kan verzinnen..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:51 schreef tonks het volgende:
Komt hij in een echte kut kwaliteit, let maar eens op.
Dat zijn nog eens tekstenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
24 en Prison Break worden 20 minuutjes later uitgezonden..geen week dus.
mooizo!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
PRISON BREAK and 24 will air in their entirety Monday night following live FOX News coverage of President Bush's address to the nation (8:00-8:20 PM ET/7:00-7:20 PM CT/6:00-6:20 PM MT/5:00-5:20 PM PT) on the FOX network. In the Eastern and Central time zones, the season finale of PRISON BREAK and the season's penultimate episode of 24 each will air 20 minutes later than previously announced. There are no changes to the previously announced primetime schedule in Mountain Time and Pacific Time, since primetime in those time zones is not impacted by the President's speech.
Ik heb hem ook gisteravond gekeken ja, damn wat was dat een spannende afleveringquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:16 schreef Mike het volgende:
Ik had gisteren pas tijd om de aflevering van deze week te bekijken, maar het was dan eindelijk zo ver. Raar eigenlijk dat je weet dat de ontsnapping goed gaat komen, maar dat het toch zo spannend blijft. Het was echt een topaflevering.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik hoop dat die dikke neef van sucre gemarteld gaat owrden door Bellick.
Zomaar een tip, maar de uitzendtijden van Prison Break en vele andere series zijn te vinden op de uitermate handige website http://www.next-episode.net.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets meer, of zelfs 7 erbij. Bush gaat maandagavond het amerikaanse volk toespreken via de TV. Dit wordt live uitgezonden door Fox en 3x raden op welk tijdstip dit komt; juist, het tijdstip waarop Prison Break wordt uitgezonden..Waarschijnlijk wordt PB dus op een andere dag of zelfs een week later pas uitgezonden.
Hopelijk lult die kerel niet te lang door zodat 24 ook nog in de problemen komt..
zielig, zonder hem was de ontsnapping anders niet doorgegaan. maar michael had vanaf begin al moeten weten dat zo'n speckneck niet aan dat touw kan hangen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik hoop dat die dikke neef van sucre gemarteld gaat owrden door Bellick.
Lag in de lijn der verwachting.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:54 schreef _SnoepHond het volgende:
Ja het is echt lullig dat die dikzak het niet haalde
Die dikke zei zelf dat het misschien verstandiger was als Michael eerst ging.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:55 schreef truStie het volgende:
Waarom denk je dat Michael eerst wou dan die vetzakIk had zo het idee dat toen die dikzak wilde klimmen, Michael hem naar achter trok en zelf eerst ging
precies, zo ATTENT!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Die dikke zei zelf dat het misschien verstandiger was als Michael eerst ging.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:54 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
precies, zo ATTENT!![]()
@linc the sinc: AAAAAAAAAAH. had niet eens door dat jij het was![]()
hij is perfect
![]()
Die had Ambruzzi toch geregeld? Die auto stond klaar achter die molen ofzo?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:10 schreef NiNi het volgende:
Ja dat weet ik. Maar hoe komen ze bij het vliegveld?
Noppes, ik heb niets over een auto gehoord van Johnnie. Ze nemen gwn de benenwagen naar het vliegtuigquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Die had Ambruzzi toch geregeld? Die auto stond klaar achter die molen ofzo?
Hoezo stond die dikke dan achter dat huis te schuilen met een auto een paar straten van de gevangenis vandaanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Noppes, ik heb niets over een auto gehoord van Johnnie. Ze nemen gwn de benenwagen naar het vliegtuig![]()
owjahquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:32 schreef YoshiBignose het volgende:
die dikke lande met het vliegtuig samen met nog zo'n gangster toch??
Er is wel degelijk sprake geweest van een auto achter een molen o.i.d. kan het me ook niet precies meer herinneren, maar er zou wel ergens vlakbij de gevangenis een auto of busje ofzo staanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Noppes, ik heb niets over een auto gehoord van Johnnie. Ze nemen gwn de benenwagen naar het vliegtuig![]()
Ze hebben beiden wielenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Geeft niet joh, een auto heeft veel uiterlijke kenmerken van een vlieguig![]()
![]()
Het lag niet alleen aan mijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:40 schreef Miguel het volgende:
[..]
Er is wel degelijk sprake geweest van een auto achter een molen o.i.d. kan het me ook niet precies meer herinneren, maar er zou wel ergens vlakbij de gevangenis een auto of busje ofzo staan![]()
Klopt, dat waren die 2 niggers toch. Die kwamen daar op verzoek van C-Notequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:40 schreef Miguel het volgende:
[..]
Er is wel degelijk sprake geweest van een auto achter een molen o.i.d. kan het me ook niet precies meer herinneren, maar er zou wel ergens vlakbij de gevangenis een auto of busje ofzo staan![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Klopt, dat waren die 2 niggers toch. Die kwamen daar op verzoek van C-Note![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:40 schreef Miguel het volgende:
kan het me niet precies meer herinneren
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:16 schreef s0k het volgende:
Iets met een zonnebril en glimlach ofzo. Een drama iig.
Ik vraag je eigenlijk af hoever de Manhunt in seizoen 2 doorgaat. Als ze allemaal nou naar mexico vluchten, is het over, lijkt me. Aangezien mexico niet uitlevert toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar pin me niet vast op dat tweede stukje
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:20 schreef Miguel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar pin me niet vast op dat tweede stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:48 schreef NiNi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als filmlocatie??? En dat is een staat in de VS if I ain't wrong.Seriously!?
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:33 schreef ImPrEzA het volgende:
Volgens mij klopt wat hierboven staat niet helemaal.. er werd toch gesproken overOja, dat is waar idd. Maar het waren toch geruchten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als filmlocatie??? En dat is een staat in de VS if I ain't wrong.![]()
Is het nou ook waar dat ze pas in Juni gaan beginnen met de opnames van Season 2?![]()
Klopt, mea culpa, maar ik ga er wel vanuit datquote:Op zondag 14 mei 2006 13:33 schreef ImPrEzA het volgende:
Volgens mij klopt wat hierboven staat niet helemaal..
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:12 schreef Miguel het volgende:
[afbeelding]
Geef die vrouwen maar niet teveel hoop...
Zou heel goed kunnen, alhoewel 21 toch masterlijk wasquote:Op zondag 14 mei 2006 20:43 schreef Waltero het volgende:
kan niet meer wachten, heb toch maar de preview gekeken, het word denk ik echt MEESTERLIJK.. ik denk dat deze aflevering zelfs aflevering 21 gaat overtreffen..
good, good, ik vermeende ff dat ik een slecht geacteerd personage zonder gelaatsuitdrukkingen zag, maar ik zou me wel vergist hebbenquote:
Genoegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:53 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
Denk dat we dat ik S2 te zien krijgen.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:31 schreef stukovich het volgende:
Zal het die bitch lukken om de zaak rond te krijgen...
Zou het, misschien dat seizoen 2 een fucking bureaucratisch vervolg wordt zoals 'Law & Order'quote:Op zondag 14 mei 2006 22:43 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Denk dat we dat ik S2 te zien krijgen.
het zou me niks verbazen. zo'n neppe bullshit serie, beetje zoals the fugutive maar dan met meerdere. waarbij het zooo langdradig wordt als de pest. ach we zien wel, eerst maar the grand finale kijkenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
Zou het, misschien dat seizoen 2 een fucking bureaucratisch vervolg wordt zoals 'Law & Order'
*The horror*
Heb ik ook meegemaakt... Ik heb 20 afleveringen in 3 dagen gekekenquote:Op zondag 14 mei 2006 21:36 schreef UFOtje het volgende:
Jezus wat een leuke serie!![]()
In 1 week aflevering 1 t/m 21 gekeken, nu dus nog even wat dagen wachten op de 22!
Ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:37 schreef Gelderland het volgende:
komt er definitief een 2e seizoen?
Ik ook gewoon in de ochtend.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:25 schreef crossover het volgende:
Zijn er hier mensen die ook gewoon wakker blijven en op F5 blijven rammen tot de torrent op zo'n site staat??
Ik kijk em denk ik gewoon in de morgen.. ben toch vrij
[..]
Ja.
Nieuwsgroepenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:25 schreef crossover het volgende:
Zijn er hier mensen die ook gewoon wakker blijven en op F5 blijven rammen tot de torrent op zo'n site staat??
preview op youtube:quote:Op zondag 14 mei 2006 23:51 schreef Crazykill het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de preview?
Dat wordt vet!!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:30 schreef erkel het volgende:
[..]
preview op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=kdRfvFZdwrU&search=prison%20break%20
In onze community wordt die altijd rond 4 uur gepost, dan zet ik m'n wekker om hem aan te zetten en dan ga ik weer lekker slapen tot een uur of 9 om hem dan tijdens m'n ontbijt lekker te kunnen kijkenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:25 schreef crossover het volgende:
Ja, maar ik ben niet zo gek om mn wekker te zettenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:51 schreef Miguel het volgende:
[..]
In onze community wordt die altijd rond 4 uur gepost, dan zet ik m'n wekker om hem aan te zetten en dan ga ik weer lekker slapen tot een uur of 9 om hem dan tijdens m'n ontbijt lekker te kunnen kijken
* Miguel kan niet wachten tot morgen
De community waar ik hem vandaan haal daar download ik altijd met > 500 Kbytes/sec dus dan hoef ik niet speciaal m'n wekker te zettenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:51 schreef Miguel het volgende:
[..]
In onze community wordt die altijd rond 4 uur gepost, dan zet ik m'n wekker om hem aan te zetten en dan ga ik weer lekker slapen tot een uur of 9 om hem dan tijdens m'n ontbijt lekker te kunnen kijken
* Miguel kan niet wachten tot morgen
Ik kijk dan ook al sinds augustusquote:Op maandag 15 mei 2006 13:59 schreef RenzoBrad het volgende:
De community waar ik hem vandaan haal daar download ik altijd met > 500 Kbytes/sec dus dan hoef ik niet speciaal m'n wekker te zetten![]()
Props trouwens, je bent wel een die-hard fan!
Ow ja, ik zet m'n wekker eigenlijk voor twee dingen: Prison Break en m'n midnight protein-snackquote:Op maandag 15 mei 2006 13:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ja, maar ik ben niet zo gek om mn wekker te zetten![]()
Zou ik ook denken, in ieder geval, dat is het plan van Abruzzi.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:17 schreef meester_prison_break het volgende:
wie denken jullie dat er meej gaan in het vliegtuig ik denk linc, michael en abruzzi natuurlijk
Dude, die is dood. Allesweter van Prison Break?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:19 schreef meester_prison_break het volgende:
mar ik denk dat er nog een plaats vrij is want westmoreland zou hij nodig hebben voor het geld of nie
Omgquote:Op maandag 15 mei 2006 14:19 schreef meester_prison_break het volgende:
mar ik denk dat er nog een plaats vrij is want westmoreland zou hij nodig hebben voor het geld of nie
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:17 schreef Jaytonism het volgende:
Zou ik ook denken, in ieder geval, dat is het plan van Abruzzi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij wist toch niet dat westmoreland dood zou gaan toen hij dat vliegtuig aan het regelen wasquote:Op maandag 15 mei 2006 14:20 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Dude, die is dood. Allesweter van Prison Break?
En, eerst normaal posten en daarna een TVP posten?
Dat is de leukste manier om 't te kijken, destijds ook met Lost gedaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:50 schreef Heintje het volgende:
Ik ben begonnen met het volgen van deze serie op TV. (RTL5) maar ik kon afgelopen donderdag niet dus heb ik ook maar wat downloads aangeslingerd. En ik ben nou ook bij tot en met 21. Zaterdag op zondag nacht 8 afleveringen achter elkaar gekeken.
so truequote:Op maandag 15 mei 2006 14:20 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Dude, die is dood. Allesweter van Prison Break?
En, eerst normaal posten en daarna een TVP posten?
Westmoreland komt terug in season 12, geloof mij nou maarquote:
the wish of a dead man!quote:Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef Meneer_Storm het volgende:
Vinden jullie het ook al zo dom van Scofield om Westmoreland te beloven bij zijn dochtertje op visite te gaan?![]()
(Scofield is, ook wat dit betreft, natuurlijk een man van zijn woord...)
Hoezo dom? Je bedoelt als in het plaatje van de achtervolging?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef Meneer_Storm het volgende:
Vinden jullie het ook al zo dom van Scofield om Westmoreland te beloven bij zijn dochtertje op visite te gaan?![]()
(Scofield is, ook wat dit betreft, natuurlijk een man van zijn woord...)
Omdat Scofield zo'n figuur is welke zich aan zijn beloften aan overledenen gaat houden, en het opzich wel handig is om ASAP het land uit te vluchten, na een ontsnapping uit de gevangenisquote:Op maandag 15 mei 2006 15:48 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Hoezo dom? Je bedoelt als in het plaatje van de achtervolging?
True.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:16 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Omdat Scofield zo'n figuur is welke zich aan zijn beloften aan overledenen gaat houden, en het opzich wel handig is om ASAP het land uit te vluchten, na een ontsnapping uit de gevangenis![]()
Ah, Prison Break krijgt ook een zombieseizoen [14.gif].quote:Op maandag 15 mei 2006 15:18 schreef stukovich het volgende:
[..]
Westmoreland komt terug in season 12, geloof mij nou maar![]()
Dat is idd de leukste manier om een serie te kijken. Ik heb Stargate SG-1, 3 seizoenen in 1 week gekeken. Stargate Atlantis 2 seizoenen in 1 week.. Lost seizoen 1 en seizoen 2 t/m 19 in 2 weekjesquote:Op maandag 15 mei 2006 14:58 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Dat is de leukste manier om 't te kijken, destijds ook met Lost gedaan.
Lamme nieuwsgroep danquote:Op maandag 15 mei 2006 17:45 schreef TheFrankey het volgende:
ja morgen alweer de laatste.. maar ik kan pas donderdag kijken. dan is hij pas beschikbaar op mijn nieuwsgroep
32quote:Op maandag 15 mei 2006 17:51 schreef meester_prison_break het volgende:
ik keek niet naar lost maar mijn vader en broer wel en ze zijn nu bij 32 ofzoiets
ik ga misschien na seizoen 1 van pb ook daaraan kijken![]()
Zozo, meneertje weet dus alles over Prison Break. That's interestingquote:Op maandag 15 mei 2006 14:13 schreef meester_prison_break het volgende:
hello ik ben ook een echte fan van pb(wie niet hier)
ik kijk ook al lang pb en vind het toppie
De dinsdagen worden nooit meer hetzelfdequote:
Jij bent toch de kenner, wij zouden er 1 van jou moeten verwachtenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:28 schreef meester_prison_break het volgende:
heb je trouwens nog een nieuwe spoiler
linc_the_sink![]()
![]()
Ik ben The Shield seizoen 2 t/m 5 aan het binnenhalen, dan weet ik zeker dat ik me niet kan vervelen van de zomerquote:Op maandag 15 mei 2006 17:46 schreef Crazykill het volgende:
Dat is idd de leukste manier om een serie te kijken. Ik heb Stargate SG-1, 3 seizoenen in 1 week gekeken. Stargate Atlantis 2 seizoenen in 1 week.. Lost seizoen 1 en seizoen 2 t/m 19 in 2 weekjes.
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:30 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Jij bent toch de kenner, wij zouden er 1 van jou moeten verwachten![]()
Spoilers over de contracten van seizoen 2 dan maar. Komt ie dan hé:quote:Op maandag 15 mei 2006 18:32 schreef meester_prison_break het volgende:
ja maar ik ben op met suggesties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.burb!!!!!!!
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:36 schreef tonks het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Knap van je. Dat heb ik vaker gelezen...hoe zou dat nou komen, meneer de kenner'tjequote:Op maandag 15 mei 2006 18:38 schreef meester_prison_break het volgende:
ik weet ook nog iets
abruzzi vind aan de serie niet veel aan(ik weet nie waarom) maar heeft in ieder geval niet veel zin in seizoen 2 misschien speelt hij zelfs niet eens mee
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
- Peter Stromare told a Swedish newspaper that he only came back to PB because he couldn't get out of his contract, and it doesn't sound like he wants to be there.
Gaat lekker daar
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:dan moeten ze mar een nieuw schrijversteam aannemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
burb!!!!!!!
sorry hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 18:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Knap van je. Dat heb ik vaker gelezen...hoe zou dat nou komen, meneer de kenner'tje![]()
[..]
Ben juist wel blij met die beslissingquote:Op maandag 15 mei 2006 18:43 schreef meester_prison_break het volgende:
[..]
dan moeten ze mar een nieuw schrijversteam aannemen![]()
Idd, liever een goede serie die in 2 of 3 seizoenen is afgelopen dan een en hetzelfde concept 7 jaar lang uitmelken...quote:Op maandag 15 mei 2006 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben juist wel blij met die beslissing![]()
Misschien komt Fox met een andere serie, never knowsquote:Op maandag 15 mei 2006 18:56 schreef Miguel het volgende:
[..]
Idd, liever een goede serie die in 2 of 3 seizoenen is afgelopen dan een en hetzelfde concept 7 jaar lang uitmelken...
das waarquote:Op maandag 15 mei 2006 18:56 schreef Miguel het volgende:
[..]
Idd, liever een goede serie die in 2 of 3 seizoenen is afgelopen dan een en hetzelfde concept 7 jaar lang uitmelken...
Waarom? Ik heb idd liever een serie die in 3 seizoen een sterk verhaal verteld dan die in 4 seizoenen aanzienlijk minder word.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:00 schreef meester_prison_break het volgende:
[..]
das waar
maar als ze in seizoen 3 goede kijkcijfers hebben dan zou ik ook een seizoen 4 maken etc.
als er niets aan is kan je het toch alsnog cansellen k zou als ik hun was een ieder geval een open einde laten dan kan je nog alle kanten op toch???quote:Op maandag 15 mei 2006 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb idd liever een serie die in 3 seizoen een sterk verhaal verteld dan die in 4 seizoenen aanzienlijk minder word.
Kun je aub interpunctie gebruikenquote:Op maandag 15 mei 2006 19:04 schreef meester_prison_break het volgende:
[..]
als er niets aan is kan je het toch alsnog cansellencancellen. k zou als ik hun was een ieder geval een open einde laten dan kan je nog alle kanten op toch???![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kun je aub interpunctie gebruiken
Liever niet, als iets erg is zijn het wel open eindes. Gewoon afronden. Als je wil kun je er toch wel weer iets achter verzinnen.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:04 schreef meester_prison_break het volgende:
[..]
als er niets aan is kan je het toch alsnog cansellen k zou als ik hun was een ieder geval een open einde laten dan kan je nog alle kanten op toch???![]()
mogen avondquote:Op maandag 15 mei 2006 22:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Nog een paar uurtjes![]()
Wie gaat hem al om 4 uur 's nachts bekijken![]()
Is het zeker dat het er 3 gaan worden dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kun je aub interpunctie gebruiken
En ik ben blij dat ze het houden bij 3 seizoenen
Bedankt he???!!!!quote:Op maandag 15 mei 2006 16:57 schreef meester_prison_break het volgende:
wie denken jullie dat als eerste gepakt wordt
ik denk c-note of t-bag want c-note ga naar zijn vrouw en kinden en daar zoeken ze als eerste.t-bag wordt de hand waarschijnlijk erafgehakt door abruzzi en zal dat nie lang volhouden wie denken jullie![]()
D'r komt echt een 2e seizoen hoor. Manhunt gaat ie heten.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef Virus3000 het volgende:
morgen om 4u opstaan om te downloaden...
Nee, toch niet![]()
Maar euhm, komt hiervan nu een Season 2 van?
"Season 2, over the wall..."
En ze beginnen 15 juni met filmen van het 2de seizoen. Seizoen 2 wordt opgenomen in..........quote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
D'r komt echt een 2e seizoen hoor. Manhunt gaat ie heten.
BZN zong d'r toch al wat over? Of was dat ZZN?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
En ze beginnen 15 juni met filmen van het 2de seizoen. Seizoen 2 wordt opgenomen in..........
![]()
Juist. Ik vind Lost bijvoorbeeld een toffe serie, maar het begint zich nu al te herhalen, en ik zou liever zien dat seizoen 3 de laatste is, ipv de geplande weetikhoeveel.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:56 schreef Miguel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |