[offtopic]quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:39 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Vette shit.. omdat jullie alles prijsgeven ben ik genoodzaakt om me torrentje een schop te geven (doetikandersnooithoor!!)
Wel indirect maar wel zo gekozen.. Why???quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:55 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
[offtopic]
Is dat nou een typo in je naam of zo gekozen?
General interest.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:05 schreef JhonnyEnglish het volgende:
[..]
Wel indirect maar wel zo gekozen.. Why???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep 22![]()
hi
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Nou ik zie dat jullie me gemist hebben, dus een spoiler'tje jullie kant op kan geen kwaad![]()
Komt ie dan héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep 22![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Dan houden we het lekker spannendquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:06 schreef Miguel het volgende:
Ik kan de OP niet editten in dit topique...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:48 schreef Miguel het volgende:
En die nieuwe link voor de topics danHeb ik gisteren nog een fokking html file voor zitten schrijven...
ik wel...?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dan houden we het lekker spannend![]()
![]()
Voordat er weer een riot uitbreekt, heb ik mijn sporen gewistquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:28 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
ik wel...?Maar ik zie dat je je post alweer hebt gedelete ^^
Eindelijk een post op niveauquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:11 schreef Crane. het volgende:
nieuwe screen van 22!![]()
http://img72.imageshack.us/img72/4129/screenshot5zm.jpg
hoop dat ie 't red..![]()
Die heb ik niet kunnen vinden. Deze wel, daar zie je alle acteurs op de rode loper. Dan dringt pas echt tot me door dat het gewoon allemaal nep is, raar om te zien!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Op de site van Fox kun je een clip van 30 seconden bekijken van ep 22![]()
Coolquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:56 schreef ImPrEzA het volgende:
Omdat ik na 14 topics en bijna het eind van seizoen 1, het PB-logo in de openingspost wel erg irritant vind (doordat het wordt verkleind), maar eens even subtiel onder handen genomen.
[afbeelding]
Waar..?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:01 schreef ImPrEzA het volgende:
En by the way, deze zie ik nu ook voor het eerst:
[afbeelding]
net als yoshies neusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:26 schreef YoshiBignose het volgende:
ja en te groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |