quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik hoop dat die dikke neef van sucre gemarteld gaat owrden door Bellick.
Zomaar een tip, maar de uitzendtijden van Prison Break en vele andere series zijn te vinden op de uitermate handige website http://www.next-episode.net.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets meer, of zelfs 7 erbij. Bush gaat maandagavond het amerikaanse volk toespreken via de TV. Dit wordt live uitgezonden door Fox en 3x raden op welk tijdstip dit komt; juist, het tijdstip waarop Prison Break wordt uitgezonden..Waarschijnlijk wordt PB dus op een andere dag of zelfs een week later pas uitgezonden.
Hopelijk lult die kerel niet te lang door zodat 24 ook nog in de problemen komt..
zielig, zonder hem was de ontsnapping anders niet doorgegaan. maar michael had vanaf begin al moeten weten dat zo'n speckneck niet aan dat touw kan hangen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik hoop dat die dikke neef van sucre gemarteld gaat owrden door Bellick.
Lag in de lijn der verwachting.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:54 schreef _SnoepHond het volgende:
Ja het is echt lullig dat die dikzak het niet haalde
Die dikke zei zelf dat het misschien verstandiger was als Michael eerst ging.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:55 schreef truStie het volgende:
Waarom denk je dat Michael eerst wou dan die vetzakIk had zo het idee dat toen die dikzak wilde klimmen, Michael hem naar achter trok en zelf eerst ging
precies, zo ATTENT!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Die dikke zei zelf dat het misschien verstandiger was als Michael eerst ging.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:54 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
precies, zo ATTENT!![]()
@linc the sinc: AAAAAAAAAAH. had niet eens door dat jij het was![]()
hij is perfect
![]()
Die had Ambruzzi toch geregeld? Die auto stond klaar achter die molen ofzo?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:10 schreef NiNi het volgende:
Ja dat weet ik. Maar hoe komen ze bij het vliegveld?
Noppes, ik heb niets over een auto gehoord van Johnnie. Ze nemen gwn de benenwagen naar het vliegtuigquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Die had Ambruzzi toch geregeld? Die auto stond klaar achter die molen ofzo?
Hoezo stond die dikke dan achter dat huis te schuilen met een auto een paar straten van de gevangenis vandaanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Noppes, ik heb niets over een auto gehoord van Johnnie. Ze nemen gwn de benenwagen naar het vliegtuig![]()
owjahquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:32 schreef YoshiBignose het volgende:
die dikke lande met het vliegtuig samen met nog zo'n gangster toch??
Er is wel degelijk sprake geweest van een auto achter een molen o.i.d. kan het me ook niet precies meer herinneren, maar er zou wel ergens vlakbij de gevangenis een auto of busje ofzo staanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Noppes, ik heb niets over een auto gehoord van Johnnie. Ze nemen gwn de benenwagen naar het vliegtuig![]()
Ze hebben beiden wielenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Geeft niet joh, een auto heeft veel uiterlijke kenmerken van een vlieguig![]()
![]()
Het lag niet alleen aan mijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:40 schreef Miguel het volgende:
[..]
Er is wel degelijk sprake geweest van een auto achter een molen o.i.d. kan het me ook niet precies meer herinneren, maar er zou wel ergens vlakbij de gevangenis een auto of busje ofzo staan![]()
Klopt, dat waren die 2 niggers toch. Die kwamen daar op verzoek van C-Notequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:40 schreef Miguel het volgende:
[..]
Er is wel degelijk sprake geweest van een auto achter een molen o.i.d. kan het me ook niet precies meer herinneren, maar er zou wel ergens vlakbij de gevangenis een auto of busje ofzo staan![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Klopt, dat waren die 2 niggers toch. Die kwamen daar op verzoek van C-Note![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:40 schreef Miguel het volgende:
kan het me niet precies meer herinneren
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:16 schreef s0k het volgende:
Iets met een zonnebril en glimlach ofzo. Een drama iig.
Ik vraag je eigenlijk af hoever de Manhunt in seizoen 2 doorgaat. Als ze allemaal nou naar mexico vluchten, is het over, lijkt me. Aangezien mexico niet uitlevert toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar pin me niet vast op dat tweede stukje
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:20 schreef Miguel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar pin me niet vast op dat tweede stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:48 schreef NiNi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als filmlocatie??? En dat is een staat in de VS if I ain't wrong.Seriously!?
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:33 schreef ImPrEzA het volgende:
Volgens mij klopt wat hierboven staat niet helemaal.. er werd toch gesproken overOja, dat is waar idd. Maar het waren toch geruchten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als filmlocatie??? En dat is een staat in de VS if I ain't wrong.![]()
Is het nou ook waar dat ze pas in Juni gaan beginnen met de opnames van Season 2?![]()
Klopt, mea culpa, maar ik ga er wel vanuit datquote:Op zondag 14 mei 2006 13:33 schreef ImPrEzA het volgende:
Volgens mij klopt wat hierboven staat niet helemaal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:12 schreef Miguel het volgende:
[afbeelding]
Geef die vrouwen maar niet teveel hoop...
Zou heel goed kunnen, alhoewel 21 toch masterlijk wasquote:Op zondag 14 mei 2006 20:43 schreef Waltero het volgende:
kan niet meer wachten, heb toch maar de preview gekeken, het word denk ik echt MEESTERLIJK.. ik denk dat deze aflevering zelfs aflevering 21 gaat overtreffen..
good, good, ik vermeende ff dat ik een slecht geacteerd personage zonder gelaatsuitdrukkingen zag, maar ik zou me wel vergist hebbenquote:
Genoegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |