Ik gebruik ook Fok Silver, maar bij mij verdwijnen die resize randen zodra de pagina geladen is, misschien ook browser afhankelijk?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:56 schreef ImPrEzA het volgende:
Ligt dat niet aan het Fok theme dat je gebruikt ipv de resolutie? Want ik werk hier met 1280x1024, en het "normale" nieuwste template.. Fok Silver ofzo? Daar wordt ie iig verkleind, omdat het plaatje maar 578px breed mag zijn blijkbaar.
een dvdbox!! hebben!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:01 schreef ImPrEzA het volgende:
En by the way, deze zie ik nu ook voor het eerst:
[afbeelding]
Ja die stonden er bij mij dus al nooit, maar dat Fok! logo erin was wel zooooo lelijk, de doorzichtige look vond ik ook wel mooi staan en dat was in een minuutje gedaan dusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:20 schreef ImPrEzA het volgende:
Nice job Miguel.. nu is hij dus zoals ik hem ook had aangepast, maar dan zonder het Fok-logoZonder die resize-randen oogt het meteen een stuk beter.
Mijn plaatje is koningquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:46 schreef YoshiBignose het volgende:
en dan de grand finale! om eerlijk te zijn wordt ik nou niet echt nieuwschierig door die trailer![]()
s0k jouw plaatje is irritant![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk iets meer, of zelfs 7 erbij. Bush gaat maandagavond het amerikaanse volk toespreken via de TV. Dit wordt live uitgezonden door Fox en 3x raden op welk tijdstip dit komt; juist, het tijdstip waarop Prison Break wordt uitgezonden..quote:
Ahh lees net dat het op een Canadese zender wel gewoon doorgaat waarschijnlijk dus dat is mazzel voor ons als het waar is!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:31 schreef s0k het volgende:
24 boeit me niet, maar idd, wel een vuile klootzak. Kijkt die gozer zelf soms geen prison break? Wat een kut-amerikaan
Zie je Bush strax heel bedenkelijk de Scofield-look nadoenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:31 schreef s0k het volgende:
Kijkt die gozer zelf soms geen prison break?
Komt hij in een echte kut kwaliteit, let maar eens op.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:37 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ahh lees net dat het op een Canadese zender wel gewoon doorgaat waarschijnlijk dus dat is mazzel voor ons als het waar is!
Volgens mij zijn een aantal afleveringen die ik gezien heb van de canadese tv afgekomen, deze hebben Global in het scherm staan ipv Fox. Als het die kwali is, is het niet anders dan normaal.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Komt hij in een echte kut kwaliteit, let maar eens op.
Check die moorden nuquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:12 schreef mic_forever het volgende:
op geographic is docu over Pelican bay
Best een domme opmerking voor iemand die meteen 'newbie' roept op het moment dat hij niks beters kan verzinnen..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:51 schreef tonks het volgende:
Komt hij in een echte kut kwaliteit, let maar eens op.
Dat zijn nog eens tekstenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
24 en Prison Break worden 20 minuutjes later uitgezonden..geen week dus.
mooizo!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
PRISON BREAK and 24 will air in their entirety Monday night following live FOX News coverage of President Bush's address to the nation (8:00-8:20 PM ET/7:00-7:20 PM CT/6:00-6:20 PM MT/5:00-5:20 PM PT) on the FOX network. In the Eastern and Central time zones, the season finale of PRISON BREAK and the season's penultimate episode of 24 each will air 20 minutes later than previously announced. There are no changes to the previously announced primetime schedule in Mountain Time and Pacific Time, since primetime in those time zones is not impacted by the President's speech.
Ik heb hem ook gisteravond gekeken ja, damn wat was dat een spannende afleveringquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:16 schreef Mike het volgende:
Ik had gisteren pas tijd om de aflevering van deze week te bekijken, maar het was dan eindelijk zo ver. Raar eigenlijk dat je weet dat de ontsnapping goed gaat komen, maar dat het toch zo spannend blijft. Het was echt een topaflevering.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik hoop dat die dikke neef van sucre gemarteld gaat owrden door Bellick.
Zomaar een tip, maar de uitzendtijden van Prison Break en vele andere series zijn te vinden op de uitermate handige website http://www.next-episode.net.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets meer, of zelfs 7 erbij. Bush gaat maandagavond het amerikaanse volk toespreken via de TV. Dit wordt live uitgezonden door Fox en 3x raden op welk tijdstip dit komt; juist, het tijdstip waarop Prison Break wordt uitgezonden..Waarschijnlijk wordt PB dus op een andere dag of zelfs een week later pas uitgezonden.
Hopelijk lult die kerel niet te lang door zodat 24 ook nog in de problemen komt..
zielig, zonder hem was de ontsnapping anders niet doorgegaan. maar michael had vanaf begin al moeten weten dat zo'n speckneck niet aan dat touw kan hangen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik hoop dat die dikke neef van sucre gemarteld gaat owrden door Bellick.
Lag in de lijn der verwachting.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:54 schreef _SnoepHond het volgende:
Ja het is echt lullig dat die dikzak het niet haalde
Die dikke zei zelf dat het misschien verstandiger was als Michael eerst ging.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:55 schreef truStie het volgende:
Waarom denk je dat Michael eerst wou dan die vetzakIk had zo het idee dat toen die dikzak wilde klimmen, Michael hem naar achter trok en zelf eerst ging
precies, zo ATTENT!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Die dikke zei zelf dat het misschien verstandiger was als Michael eerst ging.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:54 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
precies, zo ATTENT!![]()
@linc the sinc: AAAAAAAAAAH. had niet eens door dat jij het was![]()
hij is perfect
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |