Die had Ambruzzi toch geregeld? Die auto stond klaar achter die molen ofzo?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:10 schreef NiNi het volgende:
Ja dat weet ik. Maar hoe komen ze bij het vliegveld?
Noppes, ik heb niets over een auto gehoord van Johnnie. Ze nemen gwn de benenwagen naar het vliegtuigquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Die had Ambruzzi toch geregeld? Die auto stond klaar achter die molen ofzo?
Hoezo stond die dikke dan achter dat huis te schuilen met een auto een paar straten van de gevangenis vandaanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Noppes, ik heb niets over een auto gehoord van Johnnie. Ze nemen gwn de benenwagen naar het vliegtuig![]()
owjahquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:32 schreef YoshiBignose het volgende:
die dikke lande met het vliegtuig samen met nog zo'n gangster toch??
Er is wel degelijk sprake geweest van een auto achter een molen o.i.d. kan het me ook niet precies meer herinneren, maar er zou wel ergens vlakbij de gevangenis een auto of busje ofzo staanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Noppes, ik heb niets over een auto gehoord van Johnnie. Ze nemen gwn de benenwagen naar het vliegtuig![]()
Ze hebben beiden wielenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Geeft niet joh, een auto heeft veel uiterlijke kenmerken van een vlieguig![]()
![]()
Het lag niet alleen aan mijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:40 schreef Miguel het volgende:
[..]
Er is wel degelijk sprake geweest van een auto achter een molen o.i.d. kan het me ook niet precies meer herinneren, maar er zou wel ergens vlakbij de gevangenis een auto of busje ofzo staan![]()
Klopt, dat waren die 2 niggers toch. Die kwamen daar op verzoek van C-Notequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:40 schreef Miguel het volgende:
[..]
Er is wel degelijk sprake geweest van een auto achter een molen o.i.d. kan het me ook niet precies meer herinneren, maar er zou wel ergens vlakbij de gevangenis een auto of busje ofzo staan![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Klopt, dat waren die 2 niggers toch. Die kwamen daar op verzoek van C-Note![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:40 schreef Miguel het volgende:
kan het me niet precies meer herinneren
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:16 schreef s0k het volgende:
Iets met een zonnebril en glimlach ofzo. Een drama iig.
Ik vraag je eigenlijk af hoever de Manhunt in seizoen 2 doorgaat. Als ze allemaal nou naar mexico vluchten, is het over, lijkt me. Aangezien mexico niet uitlevert toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar pin me niet vast op dat tweede stukje
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:20 schreef Miguel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar pin me niet vast op dat tweede stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:48 schreef NiNi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als filmlocatie??? En dat is een staat in de VS if I ain't wrong.Seriously!?
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:33 schreef ImPrEzA het volgende:
Volgens mij klopt wat hierboven staat niet helemaal.. er werd toch gesproken overOja, dat is waar idd. Maar het waren toch geruchten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als filmlocatie??? En dat is een staat in de VS if I ain't wrong.![]()
Is het nou ook waar dat ze pas in Juni gaan beginnen met de opnames van Season 2?![]()
Klopt, mea culpa, maar ik ga er wel vanuit datquote:Op zondag 14 mei 2006 13:33 schreef ImPrEzA het volgende:
Volgens mij klopt wat hierboven staat niet helemaal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:12 schreef Miguel het volgende:
[afbeelding]
Geef die vrouwen maar niet teveel hoop...
Zou heel goed kunnen, alhoewel 21 toch masterlijk wasquote:Op zondag 14 mei 2006 20:43 schreef Waltero het volgende:
kan niet meer wachten, heb toch maar de preview gekeken, het word denk ik echt MEESTERLIJK.. ik denk dat deze aflevering zelfs aflevering 21 gaat overtreffen..
good, good, ik vermeende ff dat ik een slecht geacteerd personage zonder gelaatsuitdrukkingen zag, maar ik zou me wel vergist hebbenquote:
Genoegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:53 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
Denk dat we dat ik S2 te zien krijgen.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:31 schreef stukovich het volgende:
Zal het die bitch lukken om de zaak rond te krijgen...
Zou het, misschien dat seizoen 2 een fucking bureaucratisch vervolg wordt zoals 'Law & Order'quote:Op zondag 14 mei 2006 22:43 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Denk dat we dat ik S2 te zien krijgen.
het zou me niks verbazen. zo'n neppe bullshit serie, beetje zoals the fugutive maar dan met meerdere. waarbij het zooo langdradig wordt als de pest. ach we zien wel, eerst maar the grand finale kijkenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
Zou het, misschien dat seizoen 2 een fucking bureaucratisch vervolg wordt zoals 'Law & Order'
*The horror*
Heb ik ook meegemaakt... Ik heb 20 afleveringen in 3 dagen gekekenquote:Op zondag 14 mei 2006 21:36 schreef UFOtje het volgende:
Jezus wat een leuke serie!![]()
In 1 week aflevering 1 t/m 21 gekeken, nu dus nog even wat dagen wachten op de 22!
Ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:37 schreef Gelderland het volgende:
komt er definitief een 2e seizoen?
Ik ook gewoon in de ochtend.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:25 schreef crossover het volgende:
Zijn er hier mensen die ook gewoon wakker blijven en op F5 blijven rammen tot de torrent op zo'n site staat??
Ik kijk em denk ik gewoon in de morgen.. ben toch vrij
[..]
Ja.
Nieuwsgroepenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:25 schreef crossover het volgende:
Zijn er hier mensen die ook gewoon wakker blijven en op F5 blijven rammen tot de torrent op zo'n site staat??
preview op youtube:quote:Op zondag 14 mei 2006 23:51 schreef Crazykill het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de preview?
Dat wordt vet!!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:30 schreef erkel het volgende:
[..]
preview op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=kdRfvFZdwrU&search=prison%20break%20
In onze community wordt die altijd rond 4 uur gepost, dan zet ik m'n wekker om hem aan te zetten en dan ga ik weer lekker slapen tot een uur of 9 om hem dan tijdens m'n ontbijt lekker te kunnen kijkenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:25 schreef crossover het volgende:
Ja, maar ik ben niet zo gek om mn wekker te zettenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:51 schreef Miguel het volgende:
[..]
In onze community wordt die altijd rond 4 uur gepost, dan zet ik m'n wekker om hem aan te zetten en dan ga ik weer lekker slapen tot een uur of 9 om hem dan tijdens m'n ontbijt lekker te kunnen kijken
* Miguel kan niet wachten tot morgen
De community waar ik hem vandaan haal daar download ik altijd met > 500 Kbytes/sec dus dan hoef ik niet speciaal m'n wekker te zettenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:51 schreef Miguel het volgende:
[..]
In onze community wordt die altijd rond 4 uur gepost, dan zet ik m'n wekker om hem aan te zetten en dan ga ik weer lekker slapen tot een uur of 9 om hem dan tijdens m'n ontbijt lekker te kunnen kijken
* Miguel kan niet wachten tot morgen
Ik kijk dan ook al sinds augustusquote:Op maandag 15 mei 2006 13:59 schreef RenzoBrad het volgende:
De community waar ik hem vandaan haal daar download ik altijd met > 500 Kbytes/sec dus dan hoef ik niet speciaal m'n wekker te zetten![]()
Props trouwens, je bent wel een die-hard fan!
Ow ja, ik zet m'n wekker eigenlijk voor twee dingen: Prison Break en m'n midnight protein-snackquote:Op maandag 15 mei 2006 13:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ja, maar ik ben niet zo gek om mn wekker te zetten![]()
Zou ik ook denken, in ieder geval, dat is het plan van Abruzzi.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:17 schreef meester_prison_break het volgende:
wie denken jullie dat er meej gaan in het vliegtuig ik denk linc, michael en abruzzi natuurlijk
Dude, die is dood. Allesweter van Prison Break?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:19 schreef meester_prison_break het volgende:
mar ik denk dat er nog een plaats vrij is want westmoreland zou hij nodig hebben voor het geld of nie
Omgquote:Op maandag 15 mei 2006 14:19 schreef meester_prison_break het volgende:
mar ik denk dat er nog een plaats vrij is want westmoreland zou hij nodig hebben voor het geld of nie
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:17 schreef Jaytonism het volgende:
Zou ik ook denken, in ieder geval, dat is het plan van Abruzzi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij wist toch niet dat westmoreland dood zou gaan toen hij dat vliegtuig aan het regelen wasquote:Op maandag 15 mei 2006 14:20 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Dude, die is dood. Allesweter van Prison Break?
En, eerst normaal posten en daarna een TVP posten?
Dat is de leukste manier om 't te kijken, destijds ook met Lost gedaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:50 schreef Heintje het volgende:
Ik ben begonnen met het volgen van deze serie op TV. (RTL5) maar ik kon afgelopen donderdag niet dus heb ik ook maar wat downloads aangeslingerd. En ik ben nou ook bij tot en met 21. Zaterdag op zondag nacht 8 afleveringen achter elkaar gekeken.
so truequote:Op maandag 15 mei 2006 14:20 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Dude, die is dood. Allesweter van Prison Break?
En, eerst normaal posten en daarna een TVP posten?
Westmoreland komt terug in season 12, geloof mij nou maarquote:
the wish of a dead man!quote:Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef Meneer_Storm het volgende:
Vinden jullie het ook al zo dom van Scofield om Westmoreland te beloven bij zijn dochtertje op visite te gaan?![]()
(Scofield is, ook wat dit betreft, natuurlijk een man van zijn woord...)
Hoezo dom? Je bedoelt als in het plaatje van de achtervolging?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef Meneer_Storm het volgende:
Vinden jullie het ook al zo dom van Scofield om Westmoreland te beloven bij zijn dochtertje op visite te gaan?![]()
(Scofield is, ook wat dit betreft, natuurlijk een man van zijn woord...)
Omdat Scofield zo'n figuur is welke zich aan zijn beloften aan overledenen gaat houden, en het opzich wel handig is om ASAP het land uit te vluchten, na een ontsnapping uit de gevangenisquote:Op maandag 15 mei 2006 15:48 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Hoezo dom? Je bedoelt als in het plaatje van de achtervolging?
True.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:16 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Omdat Scofield zo'n figuur is welke zich aan zijn beloften aan overledenen gaat houden, en het opzich wel handig is om ASAP het land uit te vluchten, na een ontsnapping uit de gevangenis![]()
Ah, Prison Break krijgt ook een zombieseizoen [14.gif].quote:Op maandag 15 mei 2006 15:18 schreef stukovich het volgende:
[..]
Westmoreland komt terug in season 12, geloof mij nou maar![]()
Dat is idd de leukste manier om een serie te kijken. Ik heb Stargate SG-1, 3 seizoenen in 1 week gekeken. Stargate Atlantis 2 seizoenen in 1 week.. Lost seizoen 1 en seizoen 2 t/m 19 in 2 weekjesquote:Op maandag 15 mei 2006 14:58 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Dat is de leukste manier om 't te kijken, destijds ook met Lost gedaan.
Lamme nieuwsgroep danquote:Op maandag 15 mei 2006 17:45 schreef TheFrankey het volgende:
ja morgen alweer de laatste.. maar ik kan pas donderdag kijken. dan is hij pas beschikbaar op mijn nieuwsgroep
32quote:Op maandag 15 mei 2006 17:51 schreef meester_prison_break het volgende:
ik keek niet naar lost maar mijn vader en broer wel en ze zijn nu bij 32 ofzoiets
ik ga misschien na seizoen 1 van pb ook daaraan kijken![]()
Zozo, meneertje weet dus alles over Prison Break. That's interestingquote:Op maandag 15 mei 2006 14:13 schreef meester_prison_break het volgende:
hello ik ben ook een echte fan van pb(wie niet hier)
ik kijk ook al lang pb en vind het toppie
De dinsdagen worden nooit meer hetzelfdequote:
Jij bent toch de kenner, wij zouden er 1 van jou moeten verwachtenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:28 schreef meester_prison_break het volgende:
heb je trouwens nog een nieuwe spoiler
linc_the_sink![]()
![]()
Ik ben The Shield seizoen 2 t/m 5 aan het binnenhalen, dan weet ik zeker dat ik me niet kan vervelen van de zomerquote:Op maandag 15 mei 2006 17:46 schreef Crazykill het volgende:
Dat is idd de leukste manier om een serie te kijken. Ik heb Stargate SG-1, 3 seizoenen in 1 week gekeken. Stargate Atlantis 2 seizoenen in 1 week.. Lost seizoen 1 en seizoen 2 t/m 19 in 2 weekjes.
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:30 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Jij bent toch de kenner, wij zouden er 1 van jou moeten verwachten![]()
Spoilers over de contracten van seizoen 2 dan maar. Komt ie dan hé:quote:Op maandag 15 mei 2006 18:32 schreef meester_prison_break het volgende:
ja maar ik ben op met suggesties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.burb!!!!!!!
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:36 schreef tonks het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Knap van je. Dat heb ik vaker gelezen...hoe zou dat nou komen, meneer de kenner'tjequote:Op maandag 15 mei 2006 18:38 schreef meester_prison_break het volgende:
ik weet ook nog iets
abruzzi vind aan de serie niet veel aan(ik weet nie waarom) maar heeft in ieder geval niet veel zin in seizoen 2 misschien speelt hij zelfs niet eens mee
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
- Peter Stromare told a Swedish newspaper that he only came back to PB because he couldn't get out of his contract, and it doesn't sound like he wants to be there.
Gaat lekker daar
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:dan moeten ze mar een nieuw schrijversteam aannemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
burb!!!!!!!
sorry hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 18:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Knap van je. Dat heb ik vaker gelezen...hoe zou dat nou komen, meneer de kenner'tje![]()
[..]
Ben juist wel blij met die beslissingquote:Op maandag 15 mei 2006 18:43 schreef meester_prison_break het volgende:
[..]
dan moeten ze mar een nieuw schrijversteam aannemen![]()
Idd, liever een goede serie die in 2 of 3 seizoenen is afgelopen dan een en hetzelfde concept 7 jaar lang uitmelken...quote:Op maandag 15 mei 2006 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben juist wel blij met die beslissing![]()
Misschien komt Fox met een andere serie, never knowsquote:Op maandag 15 mei 2006 18:56 schreef Miguel het volgende:
[..]
Idd, liever een goede serie die in 2 of 3 seizoenen is afgelopen dan een en hetzelfde concept 7 jaar lang uitmelken...
das waarquote:Op maandag 15 mei 2006 18:56 schreef Miguel het volgende:
[..]
Idd, liever een goede serie die in 2 of 3 seizoenen is afgelopen dan een en hetzelfde concept 7 jaar lang uitmelken...
Waarom? Ik heb idd liever een serie die in 3 seizoen een sterk verhaal verteld dan die in 4 seizoenen aanzienlijk minder word.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:00 schreef meester_prison_break het volgende:
[..]
das waar
maar als ze in seizoen 3 goede kijkcijfers hebben dan zou ik ook een seizoen 4 maken etc.
als er niets aan is kan je het toch alsnog cansellen k zou als ik hun was een ieder geval een open einde laten dan kan je nog alle kanten op toch???quote:Op maandag 15 mei 2006 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb idd liever een serie die in 3 seizoen een sterk verhaal verteld dan die in 4 seizoenen aanzienlijk minder word.
Kun je aub interpunctie gebruikenquote:Op maandag 15 mei 2006 19:04 schreef meester_prison_break het volgende:
[..]
als er niets aan is kan je het toch alsnog cansellencancellen. k zou als ik hun was een ieder geval een open einde laten dan kan je nog alle kanten op toch???![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kun je aub interpunctie gebruiken
Liever niet, als iets erg is zijn het wel open eindes. Gewoon afronden. Als je wil kun je er toch wel weer iets achter verzinnen.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:04 schreef meester_prison_break het volgende:
[..]
als er niets aan is kan je het toch alsnog cansellen k zou als ik hun was een ieder geval een open einde laten dan kan je nog alle kanten op toch???![]()
mogen avondquote:Op maandag 15 mei 2006 22:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Nog een paar uurtjes![]()
Wie gaat hem al om 4 uur 's nachts bekijken![]()
Is het zeker dat het er 3 gaan worden dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kun je aub interpunctie gebruiken
En ik ben blij dat ze het houden bij 3 seizoenen
Bedankt he???!!!!quote:Op maandag 15 mei 2006 16:57 schreef meester_prison_break het volgende:
wie denken jullie dat als eerste gepakt wordt
ik denk c-note of t-bag want c-note ga naar zijn vrouw en kinden en daar zoeken ze als eerste.t-bag wordt de hand waarschijnlijk erafgehakt door abruzzi en zal dat nie lang volhouden wie denken jullie![]()
D'r komt echt een 2e seizoen hoor. Manhunt gaat ie heten.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:10 schreef Virus3000 het volgende:
morgen om 4u opstaan om te downloaden...
Nee, toch niet![]()
Maar euhm, komt hiervan nu een Season 2 van?
"Season 2, over the wall..."
En ze beginnen 15 juni met filmen van het 2de seizoen. Seizoen 2 wordt opgenomen in..........quote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
D'r komt echt een 2e seizoen hoor. Manhunt gaat ie heten.
BZN zong d'r toch al wat over? Of was dat ZZN?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
En ze beginnen 15 juni met filmen van het 2de seizoen. Seizoen 2 wordt opgenomen in..........
![]()
Juist. Ik vind Lost bijvoorbeeld een toffe serie, maar het begint zich nu al te herhalen, en ik zou liever zien dat seizoen 3 de laatste is, ipv de geplande weetikhoeveel.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:56 schreef Miguel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |