moet ik is een opsomming maken van jouw posts? dan piep je wel anders miskraam.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:41 schreef tonks het volgende:
Ga eens niet steeds offtopic man kneusje.
Jaja, dag newbiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:44 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
moet ik is een opsomming maken van jouw posts? dan piep je wel anders miskraam.
als sucre enigzins herseninhoud heetf gaat hij juist niet bij kenissen/familieleden langsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:39 schreef tonks het volgende:
Vraag me af of die neef Hector Sucre gaat aangeven als hij eenmaal terug is
Uhhhquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:45 schreef Crane. het volgende:
[..]
als sucre enigzins herseninhoud heetf gaat hij juist niet bij kenissen/familieleden langs
ik snap ook niet hoe hij het voor elkaar wilt krijgen. hij moet dan samen met die vriendin ergens heen verhuizen, wat die moeder vast niet goed vindt etc.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:45 schreef Crane. het volgende:
[..]
als sucre enigzins herseninhoud heetf gaat hij juist niet bij kenissen/familieleden langs
oh die moeder is geen probleem, maar je kan er donder opzeggen dat iedereen die sucre kent in de gaten word gehouden wegens contact. wat tonks zei is wel waar maar hij is dus eigenlijk best dom. als je ontsnapt betekent het niet dat je weer vrolijk over straat kan huppelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:49 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
ik snap ook niet hoe hij het voor elkaar wilt krijgen. hij moet dan samen met die vriendin ergens heen verhuizen, wat die moeder vast niet goed vindt etc.
EDIT: kutkutkut! ik druk steeds perongelijk op quote!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:58 schreef Crane. het volgende:
[..]
oh die moeder is geen probleem, maar je kan er donder opzeggen dat iedereen die sucre kent in de gaten word gehouden wegens contact. wat tonks zei is wel waar maar sucre is dus eigenlijk best dom. als je ontsnapt betekent het niet dat je weer vrolijk over straat kan huppelen.
idd, maja anders had hij zijn vriendin niet meerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:58 schreef Crane. het volgende:
[..]
oh die moeder is geen probleem, maar je kan er donder opzeggen dat iedereen die sucre kent in de gaten word gehouden wegens contact. wat tonks zei is wel waar maar hij is dus eigenlijk best dom. als je ontsnapt betekent het niet dat je weer vrolijk over straat kan huppelen.
daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:05 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
idd, maja anders had hij zijn vriendin niet meer![]()
Gatverdammequote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:56 schreef ImPrEzA het volgende:
Omdat ik na 14 topics en bijna het eind van seizoen 1, het PB-logo in de openingspost wel erg irritant vind (doordat het wordt verkleind), maar eens even subtiel onder handen genomen.
Leuke doosquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:01 schreef ImPrEzA het volgende:
En by the way, deze zie ik nu ook voor het eerst:
[afbeelding]
die heb ik ook, alleen de kraanvogel niet. mijne was mislukt, ik kreeg een soort gans/zwaanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:31 schreef Miguel het volgende:
[..]
Leuke doos![]()
Ik heb alleen deze custom al in m'n verzameling staan...![]()
Ligt dat niet aan het Fok theme dat je gebruikt ipv de resolutie? Want ik werk hier met 1280x1024, en het "normale" nieuwste template.. Fok Silver ofzo? Daar wordt ie iig verkleind, omdat het plaatje maar 578px breed mag zijn blijkbaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:26 schreef Miguel het volgende:
[..]
Gatverdamme![]()
Bij mij wordt die niet verkleind, dus neem maar een goede schermresolutie voordat je begint te zeuren
Voor seizoen twee was ik wel van plan een nieuw logo aan te meten, maar niet voor de laatste ep van seizoen een...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:58 schreef YoshiBignose het volgende:
ik ook 1280x1024 en ook verkleind...
Ik heb die resolutie ook maar hier wordt ie niet verkleind. Maar bij veel andere forums kan je er ook voor kiezen dat alles verbreedt wordt... kan dat hier ook? Nee toch..?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:58 schreef YoshiBignose het volgende:
ik ook 1280x1024 en ook verkleind...
Ik gebruik ook Fok Silver, maar bij mij verdwijnen die resize randen zodra de pagina geladen is, misschien ook browser afhankelijk?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:56 schreef ImPrEzA het volgende:
Ligt dat niet aan het Fok theme dat je gebruikt ipv de resolutie? Want ik werk hier met 1280x1024, en het "normale" nieuwste template.. Fok Silver ofzo? Daar wordt ie iig verkleind, omdat het plaatje maar 578px breed mag zijn blijkbaar.
een dvdbox!! hebben!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:01 schreef ImPrEzA het volgende:
En by the way, deze zie ik nu ook voor het eerst:
[afbeelding]
Ja die stonden er bij mij dus al nooit, maar dat Fok! logo erin was wel zooooo lelijk, de doorzichtige look vond ik ook wel mooi staan en dat was in een minuutje gedaan dusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:20 schreef ImPrEzA het volgende:
Nice job Miguel.. nu is hij dus zoals ik hem ook had aangepast, maar dan zonder het Fok-logoZonder die resize-randen oogt het meteen een stuk beter.
Mijn plaatje is koningquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:46 schreef YoshiBignose het volgende:
en dan de grand finale! om eerlijk te zijn wordt ik nou niet echt nieuwschierig door die trailer![]()
s0k jouw plaatje is irritant![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk iets meer, of zelfs 7 erbij. Bush gaat maandagavond het amerikaanse volk toespreken via de TV. Dit wordt live uitgezonden door Fox en 3x raden op welk tijdstip dit komt; juist, het tijdstip waarop Prison Break wordt uitgezonden..quote:
Ahh lees net dat het op een Canadese zender wel gewoon doorgaat waarschijnlijk dus dat is mazzel voor ons als het waar is!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:31 schreef s0k het volgende:
24 boeit me niet, maar idd, wel een vuile klootzak. Kijkt die gozer zelf soms geen prison break? Wat een kut-amerikaan
Zie je Bush strax heel bedenkelijk de Scofield-look nadoenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:31 schreef s0k het volgende:
Kijkt die gozer zelf soms geen prison break?
Komt hij in een echte kut kwaliteit, let maar eens op.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:37 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ahh lees net dat het op een Canadese zender wel gewoon doorgaat waarschijnlijk dus dat is mazzel voor ons als het waar is!
Volgens mij zijn een aantal afleveringen die ik gezien heb van de canadese tv afgekomen, deze hebben Global in het scherm staan ipv Fox. Als het die kwali is, is het niet anders dan normaal.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Komt hij in een echte kut kwaliteit, let maar eens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |