ep. 21 is al uitgezonden, dus wellicht kun je dit topic beter even mijden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:35 schreef pmensink het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat het alleen maar spannender wordt (Heb tot aflevering 19 gezien!) Waarom kunnen ze niet in nederland zulke series maken?
Waarom staat in de startpost dat Charles Westmoreland & Nick Savrinn dood zijn??
Aflevering 19.. ze zijn nog springlevend.. of is dit draadje 14?? ipv aflevering 14?
Nou goed ik zie het wel straks
Dit is draadje 14 zo te merken.... Maar de topicstarter heeft inderdaad al wat verraden. Kijk nog maar n paar afleveringen verderquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:35 schreef pmensink het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat het alleen maar spannender wordt (Heb tot aflevering 19 gezien!) Waarom kunnen ze niet in nederland zulke series maken?
Waarom staat in de startpost dat Charles Westmoreland & Nick Savrinn dood zijn??
Aflevering 19.. ze zijn nog springlevend.. of is dit draadje 14?? ipv aflevering 14?
Nou goed ik zie het wel straks
Episode 21 al uitgezonden? te downloaden bedoel je waarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:41 schreef Powderfinger het volgende:
[..]
ep. 21 is al uitgezonden, dus wellicht kun je dit topic beter even mijden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:00 schreef s0k het volgende:
Gaat vlot, die topics
Trouwens nog een nieuwe spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
a.s. dinsdag komt de laatste aflevering.. en daarna komt een 2e seizoen ja.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:16 schreef Virus3000 het volgende:
Weeral wachten op dinsdag. Was dinsdag nu de laatste aflevering?
Weet iemand of er nog een seizoen 2 ofzo komt?
Waar kijken jullie dan op? (Of Zoals ik d8 downloaden)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:21 schreef Timmai het volgende:
[..]
a.s. dinsdag komt de laatste aflevering.. en daarna komt een 2e seizoen ja.
foxquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:43 schreef pmensink het volgende:
[..]
Waar kijken jullie dan op? (Of Zoals ik d8 downloaden)
Door zulk soort reactiesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:28 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Hoezo heb je het gevoel dan dat hij (te) weinig wordt gelezen?
Dan vraag ik me echt af waarom ik dat ding nog bij houd...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:16 schreef Virus3000 het volgende:
Weeral wachten op dinsdag. Was dinsdag nu de laatste aflevering?
Weet iemand of er nog een seizoen 2 ofzo komt?
En die nieuwe link voor de topics danquote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:40 schreef ImPrEzA het volgende:
Die nieuwe link is trouwens wel handig, ik haal Kellerman & co soms ook door de war.
Zoals ik al zei: dit is het USA-topic, en alles wat daar uitgezonden is (en dus 'downloadbaar' is) mag hier vrij uit worden besprokenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:48 schreef Abonides het volgende:
Misschien handig als je dat harstikke dood weghaald... of er een spoiler van maakt... aflevering 21 heb ik namelijk nog niet gezien en dan is nog niet iedereen dood...
dan moet je niet in het usa gedeelte gaan kijken want we gaan er van uit dat je de download zsm gekeken hebt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:48 schreef Abonides het volgende:
Misschien handig als je dat harstikke dood weghaald... of er een spoiler van maakt... aflevering 21 heb ik namelijk nog niet gezien en dan is nog niet iedereen dood...
Thx!
Nee dat is 22, volgende week dusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:51 schreef Abonides het volgende:
Gisteren ben ik tot aflevering 20 gekomen... en heb ik 21 gedownload...
Is dat trouwens ook de season finale?
Het is niet erg.. heb ze als DVD liggen (tot aflevering 20) en dan 21 en 22 nog ff bekijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:48 schreef Miguel het volgende:
En mijn excuses aan Pmensink, maar dit is het USA-topic, en alles wat daar uitgezonden is (en dus 'downloadbaar' is) mag hier vrij uit worden besproken
Ik heb niet altijd alle tijd om te kijken. Dus ik loop vaak een aantal afleveringen achter... Ik ben ook pas begonnen met kijken toen ze bij afl 15 waren (toen ben ik dus afl 1 gaan kijken).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan moet je niet in het usa gedeelte gaan kijken want we gaan er van uit dat je de download zsm gekeken hebt.
en aangezien dit topic 3 dagen na de uitzending is gemaakt mogen we er echt wel vanuit gaan dat je het gezien hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |