SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Omdat ze keihard genaaid is door Micheal?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:58 schreef kletskop het volgende:
Waarom Sara nu ineens weer aan de drugs gaat ontgaat mij eigenlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien..hi
Ik vind het wel een slappe rol voor die meis.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:01 schreef Leffe het volgende:
[..]
Omdat ze keihard genaaid is door Micheal?
Nou, als er een tweede seizoen aankomt zal een deel wel niet ontkomen denk ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:21 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga dit echt niet leuk vinden volgende week. Is 22 afgelopen, waarschijnlijk met een spannend einde, moeten we weken, zoniet maanden, gaan wachten op het nieuwe seizoen.
Seizoen 2 gaat "The Manhunt" heten. Dan weet je genoeg.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:28 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Nou, als er een tweede seizoen aankomt zal een deel wel niet ontkomen denk ik.
Ik gok erop dat micheal (of hoe die gast ook heet) als enige niet ontkomt
Waar moet seizoen 2 anders dan nog over gaan?
Zal wel geen prison "break" zijn dan.
OP NAAR SEIZOEN 2 EN 3 !
(wel goeie serie trouwens hoor ik bash niks, hele hele goeie serie, echt..)
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik denk dat T-bag:Het zou geweldig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien..![]()
Nu. Ik heb 21 net zitten kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik vind het wel een slappe rol voor die meis.
Overal heel over-emotioneel op reageren enzo. Dat figuur heeft totaal geen inlevingsvermogen
wbt. die gast.
Maareh, de laatste die ik heb gezien was afl. 20 Waanneer denken jullie dat ik me kan wenden
tot niet nader te noemen bron voor afl. 21?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |