*Snik*. Ik zit hier zonder netstroom oplader en zonder muziek. En dat nog tot 14.00 uur.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:49 schreef Remzz het volgende:
Tvp en ik wil niet al te fanboy achtig overkomen maar het is iPod
Ik heb het probleem van Foxxy ook gehad ik had gelukkig een netstroom oplader, dat was dan ook de oplossing.
Ik heb bij mijne wel een netadapter gekregen hoor. Heb een 20Gb met clickwheel. Maar mijn netadapter ligt bij mij thuis (ben nu bij ouders). Dus kan 'm nu niet gebruiken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:24 schreef --- het volgende:
kan je hem niet in je pc opladen?
want die dingen worden toch niet verkocht met een netadapter, dus zou lullig zijn als je verplicht bent het te kopen
Niet met iTunes, daar moet je Anapod explorer of Ephod voor hebben(namen weet ik niet zeker).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:35 schreef jojomen4 het volgende:
Vraag van een beginnende Ipodter!
Ik heb thuis computer 1 staan waarop ik veel muziek heb staan. Ik sluit m'n nieuwe Ipod aan op deze computer en knal alle muziek die ik heb erop. Nu ga ik weg van huis en heb m'n laptop (computer 2) die ik soms aansluit op m'n Ipod (eigenlijk andersom natuurlijk: Ipod aansluiten op de laptop). Ik kan via Itunes de liedjes van m'n Ipod lezen.. maar kan verder niet de liedjes op m'n HD (van m'n laptop) zetten. Heeft iemand een idee of die wel mogelijk is? Als ik via "finder" op m'n HD van m'n Ipod kijk zie ik alleen 3 mappen waarin niks staat (Calender, Contact en Notes).
Help! svp
Bedankt, ik ga even kijken.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:27 schreef Remzz het volgende:
Is Ephod gratis?
Hier hetzelfde, heb een G5 30gb en daar heb ik nog 6gb vrij, mijn iPod zegt echter dat ik nog 17,3gb vrij heb..quote:Op maandag 15 mei 2006 16:03 schreef blup het volgende:
Ik heb een G5 60gb, en in mn ipod zelf blijft hij constant zeggen dat er nog 25.5GB vrij is, terwijl itunes zelf zegt dat er nog 10gb vrij is wat ik eerder geloof.. Iemand daar ook last van?
Hmm, ik hoor juist goede verhalen over iAudio. Maar ipod heeft dan wel een hogere fashion waardequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef Ewaldus het volgende:
zal ik mijn iAudio x5 opofferen voor een 5G ipod ?
Heb wel weer zin in een nieuw iets.......![]()
mijne heeft metalen behuizing en betere geluidskwalteit, en geen clickwheel dat kapot kan gaan.... en geen itunesn nodig...quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:08 schreef Scummy het volgende:
[..]
Hmm, ik hoor juist goede verhalen over iAudio. Maar ipod heeft dan wel een hogere fashion waarde.....en een clickwheel
![]()
play/pauze knop tijdje ingedrukt houdenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:12 schreef newyorkcity het volgende:
uhmmm mijn ipod wil niet meer uit..Wat nu?
Same here..quote:Op maandag 22 mei 2006 10:41 schreef VoreG het volgende:
Ik heb de laatste tijd het probleem dat mijn ipod niet meer uit wil... en resetten heeft geen zin..
aleen even op pauze zetten en daarna even wachten (minuut of 2, maar datr kan ook niet de bedoeling zijn
Die oordopjes heb ik zelf... voordeel is wel dat ze altijd blijven zitten (bij mij dan) bij de normale oortjes vallen ze snel eruit zeker bij het sporten ofzo. En ik vind het beter geluid geven. Nadeel is dat je hem echt je oor in moet duwen!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Iemand ervaring met de volgende apparaten?
IPOD PORTABLE SPEAKERS
iPod oordopjes
I-POD SPEAKER/DOCKINGSTATION
Die zijn gewoon online te bestellen bij de apple store, voor zo'n 30 euroquote:Op maandag 22 mei 2006 11:10 schreef newyorkcity het volgende:
ff een vraag, waarschijnlijk al eens voorbij gekomen maar toch. Ik zoek zo'n doorzichtige case voor mijn ipod. Zijn die online te bestellen of bij de mediamarkt te kopen ofzo???
Nu ik ff goed kijk, dat is geen iPod, maar een of andere Aziatische kloon(niets mis mee hoor)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:27 schreef dvdfreak het volgende:
KoopTip!!!!!
Ipod 2 gig kost nu 129.95 euro incl ass.
te koop Bij de HanyMan
www.handyman.nl
[afbeelding]
iPod Access of PodUtilquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:35 schreef jojomen4 het volgende:
Vraag van een beginnende Ipodter!
Ik heb thuis computer 1 staan waarop ik veel muziek heb staan. Ik sluit m'n nieuwe Ipod aan op deze computer en knal alle muziek die ik heb erop. Nu ga ik weg van huis en heb m'n laptop (computer 2) die ik soms aansluit op m'n Ipod (eigenlijk andersom natuurlijk: Ipod aansluiten op de laptop). Ik kan via Itunes de liedjes van m'n Ipod lezen.. maar kan verder niet de liedjes op m'n HD (van m'n laptop) zetten. Heeft iemand een idee of die wel mogelijk is? Als ik via "finder" op m'n HD van m'n Ipod kijk zie ik alleen 3 mappen waarin niks staat (Calender, Contact en Notes).
Help! svp
Weet je 100% zeker dat hij op hold staat als hij in je broekzak zit? Anders weet ik het ook niet en zou ik hem laten opsturen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:04 schreef renz0r het volgende:
-verhaal-
Er is iets fout met of je oordopjes of de geluidsuitgang van je ipod. Als je je oordopjes uit de ipod haalt, schiet deze standaard op pauze. Iets laat de ipod dus denken dat je oordopjes "disconnected" zijn. Probeer eerst je oordopjes te vervangen, als dat niet werkt zal je hem toch moeten laten repareren.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:04 schreef renz0r het volgende:
=I-POD PROBLEEM=
Ik heb nu bijna een i-pod mini 4 gig. Helaas ben ik niet zo tevreden met het ding...En doe ik het nog politiek correct uitspreken, aangezien ik na ieder woord die ik vanaf nu typ wel een ernstige vloek neer kan zetten van ergenis.
Mijn ipod schiet constant op pauze. Wanneer ik hem in broekzak heb schiet die om de zoveel tijd op pauze. Soms na 1 sec, soms na 5 minuten. Gemiddeld wel 2 a 4 keer per nummer. Ligt er net aan of ik stil sta of loop. Ik ben postbode, dus dan draag ik hem altijd bij me tijdens het lopen
Tijdens het fietsen naar het station, om naar school te gaan, schiet die in die trip van 8 minuutjes ook wel een aantal keren op pauze. Laat ik alvast voorop stellen dat die dat alleen doet wanneer die in een broekzak zit. Wanneer die gewoon ergens ligt doet die dat niet. Maarja, een ipod gebruik je vooral tijdens reizen of op werk moment mits dat mag. Ik word er lichtelijk zwaar ernstig gefrusteerd van om eerlijk te zijn. Om na ieder huis steeds dat ding weer van zn pauze af te halen heb je al gauw te neiging om onder een flinke vloek dat ding kapot te gooien. WAAROM!
Het maakt niks uit of die nou op Hold staat of niet. Wanneer ik hem uit mn broek haal en ik schut ermee ofzo schiet die niet op pauze. In mn broek gelijk wel. Sterker nog, wanneer ik hem in mn broek schuif is die op pauze geschoten voordat die er helemaal inzit.
Wanneer ik de pin van de oordopjes in hard ronddraai als die in de ipod zit schiet die geregeld op pauze, maar ronddraaien doet die in die broek niet. En dan nog, moet dan niet gebeuren, zo kan je niks gebruiken.
Net of ik het niet mag zien gebeuren. Komt het dat de ipod niet tegen broekzakken kan??? Dus doordat die steeds op en neer gaat en dat die soms wat strakjes ingeklemd zit...Lijkt me sterk, kom op zeg. Hij zit trouwens wel in een ipodbeschermhoes. Hij zelf nog gaaf en nooit gestuiterd, qua uiterlijk net of die een minuut geleden uit de winkel komt.
Terug gaan naar winkel doe ik niet, ze zeiden toen, tja raar probleem we sturen hem wel op en dan duurt het dik 3 weken dat je hem weer terug krijg. Daar ga ik geen moeite voor doen, aangezien ik hem binnen die tijd vaker nodig heb. Vakantie enzo. KUTDING!
I-pod zal vast goed zijn, maar ik zit dus nu al te kijken naar een andere mp3speler NIET van ipod. Heb niks tegen Apple ofzo, maar met dit kan ik niet leven...en andere denk ik ook niet.
Hoe komt dit en hoe kan ik het verhelpen
sorry voor lange bericht, maar is alles ff van me afgeschreven
Samenvatting: Ipod schiet constant op pauze in broekzak, gemiddeld 2 a 4 x per nr. Wordt er gek van. Apparaat nooit laten vallen.Maakt niet uit of die op Hold staat of niet.
Hij doet het weerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:39 schreef Brahimov het volgende:
M'n Nano is stil. Bij een update naar 1.1.1 liep de iPod-updater vast en sindsdien herkent iTunes de Nano niet meer. Er is nog 1,1 GB van de 3,7 beschikbaar, maar er staat niets op volgens de index. Bij resetten via de updater loopt de pc vast
. Iemand suggesties?
Ok.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 07:59 schreef Scummy het volgende:
[..]
Er is iets fout met of je oordopjes of de geluidsuitgang van je ipod. Als je je oordopjes uit de ipod haalt, schiet deze standaard op pauze. Iets laat de ipod dus denken dat je oordopjes "disconnected" zijn. Probeer eerst je oordopjes te vervangen, als dat niet werkt zal je hem toch moeten laten repareren.
Goodluck!
Wat een bullshit. Een groot deel van de mensen heeft oren waar niet fatsoenlijk oordoppen inkunnen zonder dat ze er bij de minste beweging uitvallen en Apple levert geen andere koptelefoons, en daarnaast is de 3.5mm jack gewoon een standaard. Lijkt me dus erg vreemd allemaal. Mijn Sennheiser koptelefoons (PMX 40 en HD 490) werken allebei iig prima.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:07 schreef renz0r het volgende:
Oke ik ben naar de dixons geweest. Naast misschien een software foutje denk die man ook dit:
Hij meent dat de oordopjes van ipod qua ingang (dus die pin) eigenlijk de perfecte is voor je ipod. Alle overige oordopjes kunnen, omdat ze niet van ipod zijn, SOMS problemen geven, Bijv omdat de pin anders is, namelijk niet van apple. Het ligt net aan de ipod of die ermee moeite heeft of niet. De mijne iig wel, als de software update niet hetgene is waardoor die kapt.
Wel, kijk ook mijn post hier boven vorige pagina.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:50 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Apple levert geen andere koptelefoons
Iskin bij Nano is niet echt nodig, zit namelijk een flashdrive in die wel tegen een paar stootjes kanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb een Ipod Nano 4gb
Met een groen/blauwe Iskinvoor de bescherming.
En dan nog een garantie + verzekering van 3 jaar.
Oh oh oh ik ben verliefd
Geef ff een directe link naar niet-oordopjes koptelefoons van Apple aubquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wel, kijk ook mijn post hier boven vorige pagina.
Is dat zo? 30 euro naar de klotequote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:50 schreef Scummy het volgende:
[..]
Iskin bij Nano is niet echt nodig, zit namelijk een flashdrive in die wel tegen een paar stootjes kan. En mijn ervaring met iskin = krasjes krasjes krasjes!
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/6234042/wo/1i3VCXJBQu1B3ruwWkeRHiQWiGy/1.PSLID?mco=16401A01&nplm=M9394quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:58 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Geef ff een directe link naar niet-oordopjes koptelefoons van Apple aub
Ik kan wel meerder iPhoto albums kiezen, maar niet direct meerdere directories. Misschien dat je het via iPhoto kan doen ?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik wil uit meerdere mappen foto's op mijn Ipod Nano zetten. Kan dat?
Die link werkt niet, maar met wat ik er van gemaakt heb (zelf naar apple store gaan en url editen met mijn unieke ID) krijg ik een site met andere oordopjes. Alle 'gewone' koptelefoons die op de Apple store staan zijn niet-Apple.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Is dat zo? 30 euro naar de klote![]()
[..]
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/6234042/wo/1i3VCXJBQu1B3ruwWkeRHiQWiGy/1.PSLID?mco=16401A01&nplm=M9394
wat is dat?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:04 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik kan wel meerder iPhoto albums kiezen, maar niet direct meerdere directories. Misschien dat je het via iPhoto kan doen ?
Foto beheer programma, zit v.z.iw. standaard bij elke Mac.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:13 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Aventura!! hier moet je zijn!
Is hier al duidelijkheid over?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:47 schreef Aaargh! het volgende:
Weet iemand meer over e.v.t. aanstaande iPod Nano upgrades ?
Ik zit er aan te denken zo'n ding aan te schaffen maar er waren een tijdje geleden wat geruchten dat de nano's binnenkort een upgrade kregen in de vorm van een verdubbeling van het geheugen van alle modellen
Daar ben ik ook op zoek naar!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:42 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
ik heb een ipoden nu wil ik boxjes voor mee te nemen weet iemand goede? Niet te duur
Al geprobeert te resetten ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:55 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn Nano wil niet meer opstarten, heb hem al op proberen te laden maar gewoon geen reactie, ook niet na een aantal uur.
Een heel interresant aanbod bij Dixons.quote:
Klinkt goed! Als je het hebt gekocht wil je zeggen hoe het geluid is en hoelang de boxen aanblijven?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Een heel interresant aanbod bij Dixons.
25 euro met oplaadbare accu! Dat is wel een vereiste voor mij.
http://www.dixons.nl/De_o(...)7072544/default.aspx
Sorry, ik ben m'n glazen bol kwijt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:28 schreef kokos het volgende:
Is er al meer bekend over de nano van 8gb?
Ik ga eerst even vragen of ik ze mag beluisteren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:29 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Klinkt goed! Als je het hebt gekocht wil je zeggen hoe het geluid is en hoelang de boxen aanblijven?
Ja was ik ook van plan.. Het liefst zou ik NU naar de winkel rennen maar moet nog superveel doen enzquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik ga eerst even vragen of ik ze mag beluisteren.
Hou me op de hoogtequote:Op woensdag 31 mei 2006 16:43 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik ga zo even kijken voor die boxjes![]()
Wat zie je als je naar Configuratiescherm -> Systeembeheer -> Computerbeheer gaat en daar in Schijfbeheer kijkt?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:56 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn iPod wil nu wel booten maar hij geeft nu dan als hij opstart een mapje met een uitroepteken Ik heb hem proberen te herstellen/restoren, maar als hij dat wil doen, dan is hij heel ff bezig en dan zegt hij dat hij niet kan connecten met mijn iPod.
Ik weet nu verder ook niet meer wat te doen ik las iets over formatteren ofzo, maar is datniet hetzelfde als restoren, en zoniet; hoe doek ik dat dan? Hoelang duurt het overigens voordat je hem terugkrijgt als je hem terug naar Apple doet? Help.![]()
Ibood?quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:03 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik wou ze opeens niet meer
Zal ik 'm voor je maken ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:48 schreef Aventura het volgende:
Vandaag moet ik dan definitief constateren dat mijn iPod niet meer te redden is.
Ik weet ook niet of ik wel een nieuwe iPod wil. Ik vind een levensduur van (in mijn geval) 2,5 jaar niet echt veel voor het bedrag wat ze ervoor vragen.
Aanbod blijft staan...quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb alles al geprobeerd trust me maar toch bedankt![]()
Ik hoop op zaterdag, maar dat is aan jou, schoonheid!quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:30 schreef Aventura het volgende:
Ok, wanneer ik je weer zie neem ik mijn gehavende schat mee
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb trouwens een probleem, mijn Ipod Nano gaat echt niet langer mee dan 4 uur. Dit is toch niet normaal? En wat kan ik hier aan doen? Nieuwe halen ofzo?
Jup ik zou een nieuwe aanvragen als ik jou was. Dat kan alleen als je nog garantie hebt uiteraard en, als ik jou was zou ik het via de fabrikant spelen...dat is sneller en winkeliers willen nog weleens onterecht moeilijk doen. Je moet een serviceverzoek indienen op http://depot.info.apple.com/ipod/?country=nl&language=nlquote:
Het kost je niks als je nog garantie hebt!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:32 schreef JeroenV het volgende:
Als het alleen aan je accu ligt kan je hem of zelf vervangen of dit laten doen. Dan kan je op internet goedkopere dingen vinden dan de Applestore.
Instructies vind je op die site! Maar als je garantie hebt, zou ik toch ff surfen naar http://depot.info.apple.com/ipod/?country=nl&language=nlquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb nog garantie ik heb hem vorige week gekocht namelijk
Maar hoe zet je hem er zelf in dan?
Ik wilde eigenlijk ook niet meer. In mijn geval heb ik er in 20 maanden 2 gehad (godzijdank 1x met garantie) en ik wilde dus een goedkoper or solider apparaat. Helaas is het me niet gelukt om andere spelers te laten werken met mijn audiblefiles, dus ik heb de witte vlag uit de kast gehaald en een 30GB versie besteld.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:48 schreef Aventura het volgende:
Vandaag moet ik dan definitief constateren dat mijn iPod niet meer te redden is.
Ik weet ook niet of ik wel een nieuwe iPod wil. Ik vind een levensduur van (in mijn geval) 2,5 jaar niet echt veel voor het bedrag wat ze ervoor vragen.
Brasso (overal te koop) of Displex (bij o.a. telefoonwinkels verkijgbaar)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:22 schreef Remzz het volgende:
Mijn iPod(5G) heeft krassen op het beeldscherm
Kan ik die weghalen?
Als ze zeggen dat ze hem op 6 juni verstuurd hebben dan denk ik dat het 2/3 werkdagen duurt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:38 schreef Flat-Eric het volgende:
Ik heb via de online Apple store een iPod besteld en die is op 6 juni verzonden. Weten jullie misschien hoe lang de gemiddelde verzendtijd is? Verwachte leverdatum staat op 8 juni maar als ze vanuit Nederland verzenden (is dat zo?) dan zou het toch wel op de 7e bezorgd kunnen worden....
Dat moet je uitzetten in je downloadprogramma.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Als ik een nummertje download () dat opent Itunes de hele tijd
Iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten? Tis bok irritant namelijk
Ik heb het gevonden. Dankje!quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat moet je uitzetten in je downloadprogramma.
Bij Limewire kun je het bijvoorbeeld uitzetten door te gaan naar: Preferences - Itunes - Importing.
bij mij werd hij 's maandags verzonden en had ik hem op donderdagmiddag binnen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:38 schreef Flat-Eric het volgende:
Ik heb via de online Apple store een iPod besteld en die is op 6 juni verzonden. Weten jullie misschien hoe lang de gemiddelde verzendtijd is? Verwachte leverdatum staat op 8 juni maar als ze vanuit Nederland verzenden (is dat zo?) dan zou het toch wel op de 7e bezorgd kunnen worden....
Heb ik ook, ik dacht dat dat er aan lag omdat ik in de playlist zat ofzoquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:11 schreef VoreG het volgende:
Is er al een oplossing voor het niet uitgaan van je Ipod?
Soms wil dat kreng gewoon niet uit, pas na een paar minuten. Waar kan dit aanliggen?
volgens mij heeft dat te maken met het feit dat de harddisk draait omdat hij nummers in de buffer aan het plaatsen is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:11 schreef VoreG het volgende:
Is er al een oplossing voor het niet uitgaan van je Ipod?
Soms wil dat kreng gewoon niet uit, pas na een paar minuten. Waar kan dit aanliggen?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan hem niet vinden?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Supertip voor wie zijn mp3's van goede tagging wil voorzien (zeker in je Ipod is het vreselijk irritant als nummers niet goed getagged zijn, je kan niet goed sorteren o.a.)
Met MusicBrainz Tagger kun je automatisch informatie (artiest, titel, album e.d.) over alle nummers in je muziekcollectie opzoek in de MusicBrainz database (dus niet GraceNote's CDDB) en deze informatie laten opslaan in de metatags van de nummers. MusicBrainz herkent het nummer op basis van een akoestische vingerafdruk. Mocht de informatie nog niet te vinden zijn in de online database, dan kun je de informatie toevoegen aan de database, zodat anderen er later van kunnen profiteren.
De metadata zit in een ID3v2 tag.
Check www.musicbrainz.com en download de tagger voor jouw OS.
Ik heb een Mac Ibook dus ik gebruik de Ieatbrainz software.
Het is echt heel simpel....je importeert muziek uit je Itunes library en gaan met die banaan!
Ik had heel veel oude, losse mp3's met vrijwel geen of verkeerde tags en zelfs die worden herkend in de database en 'omgetagd'!
De database is enorm, en er staat ook veel Nederlandse muziek en andere zeldzame muziek in.
Vertel het probleem er ook even bij .quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:30 schreef TheArowana het volgende:
Een paar vragen voor jullie iPod bezitters:
-Wie heeft z'n iPod al eens buiten de garantie laten repareren? (zo niet, dan in het geheel niet op deze post reageren, zo ja, ga dan door met de volgende vraag[/edit])
-Hoeveel kostte dit in totaal en wat voor soort reparatie was het?
-Heb je dit door Apple zelf laten doen, of door een electronica zaak oid?
Ik wacht met spanning op jullie antwoorden.
Nee het ligt aan mij! Het is niet .com maar .org, ik heb mijn post aangepast!quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan hem niet vinden?
Ga eens naar Configuratiescherm-> Systeembeheer ->Computerbeheer ->Schijfbeheer->Opslag->Schijfbeheer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:33 schreef jna het volgende:
[..]
Vertel het probleem er ook even bij .
Het probleem dus:
Het probleem is als volgt: Ik heb de iPod na het 'uitwerpen' iets te snel van de pc ontkoppelt; het 'niet ontkoppelen' symbooltje was nog in beeld dus.
Hierna raakte de iPod in een soort opstartloop waaruit hij niet is te bevrijden.
Wanneer ik hem aanzet, verschijnt het Apple-logo, wat na enkele seconden weer verdwijnt. Meteen hierna verschijnt het weer, en naar enkele seconden verdwijnt het wederom, om weer opnieuw te verschijnen, ad infinitum!
Rebooten helpt niet, aansluiten op het lichtnet helpt niet, aansluiten op de pc geeft hetzelfde resultaat als aansluiten op het lichtnet en bovendien herkent de PC hem absoluut niet meer. Geen melding 'nieuwe hardware', geen extra harde schijven bij 'Deze Computer', helemaal niets..
niksquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ga eens naar Configuratiescherm-> Systeembeheer ->Computerbeheer ->Schijfbeheer->Opslag->Schijfbeheer.
Zie je hem daar wel? Probeer de schijf eens te formatteren? Je bent dan uiteraard wel je data kwijt maar dat moge bekend zijn!
Dat had ik ook, zie je ook die map met het uitroepteken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:57 schreef jna het volgende:
Als ik in disk mode hem reset (center + menu) krijg ik weer hetzelfde als eerste, dus alsof ie opstart en weer opstart en weer opstart enz enz
Ik zie alleen dat vinkje en ok to disconnectquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat had ik ook, zie je ook die map met het uitroepteken?
Ik heb het opgegeven iig.
Hoor je ook steeds dat de Harddisk opspint en dan een klik geeft?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat vinkje en ok to disconnect
niksquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoor je ook steeds dat de Harddisk opspint en dan een klik geeft?
Ga eens naar windows naar Configuratiescherm- Systeembeheer-Computerbeheer-Schijfbeheer, zie je hem daar onder staan en kan je hem formatteren? Als dat lukt heb je mazzel, dan kun je daarna de ipod softwareb er weer opnieuw opzetten.
Ook Nano heeft.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:29 schreef Aventura het volgende:
Zijn er hier mensen met een nano? Ik denk erover om die aan te schaffen, ik wil nu liever een flash-gebaseerde speler...Sinds mijn eerste iPod 3rd gen stuk is gegaan (de harddisk).
Kan iemand misschien helpen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:00 schreef Zuen het volgende:
Hallo, ik heb een redelijke tijd terug een iPod mini gekocht. Hij werkte perfect, tot laatst. Ik zag hoe langzaam het beeldscherm slechter ging functioneren want het beeld werd steeds vager. Wat kan ik hieraan doen? ik kan nauwelijks meer mijn scherm zien en dat is best lastig want soms wil ik wel eens wisselen van nummers. Weet iemand een oplossing?
Je kan voor veels te veel geld (dacht 50 euro) zo'n ketting kopen met oordopjes der in (die ook altijd bij die goedkope mp3 spelers zittenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:26 schreef Aventura het volgende:
Ik Heb er wel een vraagje over, zit er een haakje oid aan voor een draagkoord of zit er een haakje aan die tubes? Dat is me niet helemaal duidelijk.
OF je doet hem in je zakquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:07 schreef Aventura het volgende:
Ja die zag ik, 55 euro
Dat doe ik niet, heb al goede oordopjes.
Misschien haal ik wel zo'n polsband.
Als ie nog geen jaar oud is heb je met je serienummer altijd nog recht op garantie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:08 schreef twentemeisje het volgende:
Damn SHIT! Ik heb met mijn domme kop deze week per ongeluk het bonnetje van mijn iPod weggeflikkert... Ben ik nu mijn garantie kwijt of is er een manier waarop ik deze domme fout kan herstellen...?
Hij is net 3 weken oud... Pfew, opluchting. Ik had 'm ook al geregistreerd via de site van Apple. Het is dus geen probleem begrijp ik... (behalve als ie gejat wordt...).?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als ie nog geen jaar oud is heb je met je serienummer altijd nog recht op garantie.
mijn G3 iPod heeft een tijd lang constant beweerd nog 312MB over te hebben, hoe veel muziek er ook op stond. Ik weet niet hoe het is opgelost (firmware update of een schijf format), maar nu geeft hij het iig goed weer....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:25 schreef Lunar het volgende:
Heb ik ook nog een vraag: Als ik in mijn 1GB Nano kijk onder About dan staat daar:
Songs 158 (klopt)
Photos 12 (klopt)
Capacity 892MB (klopt)
Available 892MB (huh?)
De iPod doet het wel goed. Updaten is okay enzo.
Heeft iemand dit ook wel eens gehad
* Lunar moet misschien z'n firmware eventjes restoren
neequote:Op maandag 12 juni 2006 22:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
zit er een haakje oid aan voor een draagkoord
jaquote:of zit er een haakje aan die tubes?
Voerde net mijn serial in op de Apple-website en voila:quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:10 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hij is net 3 weken oud... Pfew, opluchting. Ik had 'm ook al geregistreerd via de site van Apple. Het is dus geen probleem begrijp ik... (behalve als ie gejat wordt...).?
Thanks!quote:
waar dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:20 schreef CherryLips het volgende:
¤50
koop dan gewoon een losse oplader
Nope, helaas helaas..quote:Ga eens naar Configuratiescherm-> Systeembeheer ->Computerbeheer ->Schijfbeheer->Opslag->Schijfbeheer.
De Apple Store is even offline, maar zo ziet de officiele eruit:quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Apple Store is even offline, maar zo ziet de officiele eruit:
[afbeelding]
Die kost ¤30.
Ik heb dinsdag bij de Mediamarkt een merkloze gekocht van ¤15.
daar heb je volgens mij een tulp stekkertje voor nodig. bestaat ook een setje van van apple, maar die is natuurlijk best prijzig. ik vroeg me nl hetzelfde af, ik heb alleen zelf geen dockquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:48 schreef Stretto het volgende:
[..]
![]()
Achja kan gebeuren, kan ik wel de ipod opladen als ik 'm aansluit op een stereo?
Want ik wil 'm wel in ons vakantiehuis kunnen aansluiten op de stereo, ik heb echt geen zin om tig cd's mee te moeten nemen. Zo ja: Welke kabel ik nodig ?
Ik heb serieus nu een pesthekel gekregen aan Apple. De 1e pagina van de handleiding van de dock is gewoon belachelijk. Achter elke zin staat er: You have to order this seperately in order to use this function.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
daar heb je volgens mij een tulp stekkertje voor nodig. bestaat ook een setje van van apple, maar die is natuurlijk best prijzig. ik vroeg me nl hetzelfde af, ik heb alleen zelf geen dock
Ik heb dat ook gehad!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:59 schreef JeroenV het volgende:
Mijn iPod is weer vaag aan het doen.
De laatste tijd heb ik het steeds vaker dat ik nummers via iTunes op mijn Pod zet. Als ik daarna vrolijk dat ding uitwerp op de computer afsluit en ik de nummers wil gaan beluisteren staan ze er gewoon simpelweg niet op. Als ik dan terug ga naar iTunes terug ga, geeft hij inderdaad ook niet aan dat ze er niet op staan, maar wel dat de ruimte van de nummers in gebruik is.
Vooral zwaar irritant omdat me dit dus best veel ruimte scheelt, en ik niet weet hoe ik die ruimte terug kan krijgen zonder alles opnieuw erop te gooien.
Je moet jezelf gewoon beter voorlichten wat Apple betreftquote:Op donderdag 15 juni 2006 02:53 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik heb serieus nu een pesthekel gekregen aan Apple. De 1e pagina van de handleiding van de dock is gewoon belachelijk. Achter elke zin staat er: You have to order this seperately in order to use this function.![]()
Mja klopt, overhaast gehandeldquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je moet jezelf gewoon beter voorlichten wat Apple betreft
Je hoeft geen van hun dure bijproducten te kopen als je jezelf informeert. Er zijn goedkope lichtnetladers te koop. En wat betreft aansluiten op je stereo, een simpele tulpkabel van een paar euro werkt prima. Ik zag ook audiokabels staan op de applesite maar die kosten 20 euro ofzo. Belachelijk! De iPod laadt dan overigens niet op, maar dat kan sowieso niet via de audiojack. Je kunt ook de AV connection kit kopen van Apple waarmee je hem wel kunt aansluiten op tv of stereo én tegelijkertijd kunt opladen, maar dat kost 99 euro. Dan ben je knettergek als je dat koopt
Ik snap de meerwaarde van zo'n dock ook niet. Dattie mooi rechtop kan staan ofzoquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:33 schreef Stretto het volgende:
[..]
Mja klopt, overhaast gehandeld
Dure bijproducten is nog een understatement als je sommige dingen ziet. Maargoed dus ik kan nog eens 25 extra bijbetalen wil ik zo'n Ipod uberhaupt opladen. Wat is de functie van zo'n dock vraag ik me dan af? De iPod een mooi huisje geven dat o zo trendy is?![]()
Kan met een supergoedkope (4,5 euro voor 5 m.) kabel. Ik heb de mijne ermee aan een grote versterker aangesloten, np! Voor aansluiten aan stereo heb je een een mini 3,5-mm stereo-naar-RCA-adapterkabel nodig:quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:48 schreef Stretto het volgende:
[..]
![]()
Achja kan gebeuren, kan ik wel de ipod opladen als ik 'm aansluit op een stereo?
Want ik wil 'm wel in ons vakantiehuis kunnen aansluiten op de stereo, ik heb echt geen zin om tig cd's mee te moeten nemen. Zo ja: Welke kabel ik nodig ?
Bij mijn iPod zat de dock erbij en ik vind hem hartstikke makkelijk. Het ding staat standaard naast mijn stereo met de audio-kabel en de oplaadkabel er in. Als ik thuiskom dan staat de iPod al op de dock (en het geluid dus via mijn stereo) voordat ik de stekker van de koptelefoon er uit gehaald heb. Ik mis dus geen secondequote:Op donderdag 15 juni 2006 08:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik snap de meerwaarde van zo'n dock ook niet. Dattie mooi rechtop kan staan ofzo
[..]
Hmm, volgens mij is dat bij mij toch niet zo. Het gebeurde als ik net een bestand had gedownload en er gelijk opgezet had.quote:Op donderdag 15 juni 2006 03:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb dat ook gehad!
De ruimte die aangegeven wordt als zijnde in gebruik, zijn alle muziekbestanden bij elkaar opgeteld in de playlist.
Ik zat dus ook hiermee te eikelen, wat bleek nou: Ik had bepaalde mappen en muziekbestanden verplaatst, waardoor ze niet meer overgepompt kunnen worden naar je iPod, terwijl de (loze) vermeldingen gewoon wel in de bibliotheek en playlist blijven bestaan. (en daarmee ook de reeds berekende bestandsomvang)
heb je daar per se dat dock bij nodig of bestaat er nog een andere manier?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Kan met een supergoedkope (4,5 euro voor 5 m.) kabel. Ik heb de mijne ermee aan een grote versterker aangesloten, np! Voor aansluiten aan stereo heb je een een mini 3,5-mm stereo-naar-RCA-adapterkabel nodig:
[afbeelding]
Gewoon aan je koptelefoon aansluiting hangen werkt ook prima.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heb je daar per se dat dock bij nodig of bestaat er nog een andere manier?
Yup, garantie is gewoon geldig, gaat via serial nummer. Mijn zus had een iPod uit de USA, ging (binnen een jaar) kapot, kreeg gewoon via de Nederlandse Apple-garantie een nieuwe.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:06 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie naar de USA. Nou wil ik al een tijdje een Ipod en ik zag dat ze daar zo'n 100 Euro goedkoper zijn bij Radioshack vergeleken met de Apple store.
Ik weet dat de adapter dan niet past en dat daar een ander verloopje in moet. Maar hoe zit het met garantie ? Ik neem aan dat die ook hier geldig is ?
Heeft iemand ervaring met een Ipod in den vreemde kopen ?
hebben ze merkloze stekkers bij de mediamarkt? ook voor de ipod video?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Apple Store is even offline, maar zo ziet de officiele eruit:
[afbeelding]
Die kost ¤30.
Ik heb dinsdag bij de Mediamarkt een merkloze gekocht van ¤15.
Anders lijkt deze mij aardig merkloos:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:39 schreef _Supreme het volgende:
[..]
hebben ze merkloze stekkers bij de mediamarkt? ook voor de ipod video?
ik was er laatst en de meneer zei dat ze die niet hadden.
Annuleren?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:57 schreef HiZ het volgende:
OK, if ben officiëel stom. Ik heb de tip genegeerd om mijn serienummer te checken tegen de 'warranty'. Vervolgens wat gaan klooien met andere spelers, niks gevonden. En uiteindelijk heb ik dus mijn hoofd in de schoot gelegd en een nieuwe iPod besteld.
Om vandaag dus toch maar eens te checken. Blijkt dat ik vandaag nog TWINTIG dagen op mijn garantie heb staan. Dus dat ik dat ding gewoon had kunnen opsturen en nu al een nieuwe had kunnen hebben.
Hoelang doet jouwes op een batterij?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:49 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Anders lijkt deze mij aardig merkloos:
http://www.digiplanet.nl/(...)t.nl/N_art_2289.html
Is het trouwens beter om hem sowieso via een adapter op te laden? Ik doe het nu via de usb kabel, maar ondanks dat ie zegt opgeladen te zijn gaat ie toch wat snel leeg. Is dat met een adapter beter?
Ik vind mijn nano geweldig. Het is wel handig om van dat beschermfolie te gebruikenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:51 schreef jna het volgende:
Aangezien m'n Ipod mini dus kapot is en een reparatie waarschijnlijk even duur is als een nieuwe Ipod nano ben ik van plan om een nano te kopen.
Nu is mijn vraag hier hoe jullie ervaringen zijn? Ik hoorde in het begin dat er heel snel krassen op het scherm komen, is dit nog steeds zo? En zijn er mensen hier die er slechte ervaringen mee hebben?
Je moet hem gewoon naar "de map" mijn ipod of iets in die trend slepen. Want dan zet je hem gewoon in het algemeen op je ipod.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:38 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wil liedjes van mijn eigen cd's zetten in de map 'Mijn Favorieten' op mijn iPod nano. Kan dat? Het komt namelijk vaak voor dat ik één liedje van een bepaalde artiest heb dat ik goed vind en dan heb ik dus geen zin om er een aparte map voor te maken. En ik heb ook geen zin om 2 mappen met 'Mijn Favorieten' te maken.
Maar welke map is dat? Ik kan hem volgens mij alleen maar slepen naar de afspeellijsten die ik zelf heb gemaakt.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon naar "de map" mijn ipod of iets in die trend slepen. Want dan zet je hem gewoon in het algemeen op je ipod.
Ik had m laatst anderhalve dag gebruikt, hooguit een uur of 6 en toen was het balkje al roodquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hoelang doet jouwes op een batterij?
Want ik heb mijnes teruggestuurd naar Apple, omdat ie zo snel leeg was.
niemand?quote:Op zondag 18 juni 2006 22:46 schreef RAM_ het volgende:
ik heb naar apple gebelt dat me IPOD kapot was. sturen ze een lege doos heb ik alles in gedaan. maar komen ze em nu weer ophalen of moet ik bellen of zo
Ik heb het ook net gedaan. Ik kreeg ook een doos en ze wilden hem meteen mee nemen maar ik was er niet. Dus dan moest je bellen met UPS als ze de doos konden ophalen. En de je moet de envelop idd open laten totdat de postbode heeft gezien dat er idd een ipod inzitquote:Op zondag 18 juni 2006 22:46 schreef RAM_ het volgende:
ik heb naar apple gebelt dat me IPOD kapot was. sturen ze een lege doos heb ik alles in gedaan. maar komen ze em nu weer ophalen of moet ik bellen of zo
Heb jij al die nieuwe nano?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb het ook net gedaan. Ik kreeg ook een doos en ze wilden hem meteen mee nemen maar ik was er niet. Dus dan moest je bellen met UPS als ze de doos konden ophalen. En de je moet de envelop idd open laten totdat de postbode heeft gezien dat er idd een ipod inzit
Staat ook ALLEMAAL in de brief
Niemand?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:28 schreef SnuggLe het volgende:
Heb een probleempje met mijn iPod. Ineens staan AL mijn bestanden die erop staan er dubbel op. Oftewel: je ziet ze in je Anapod.Explorer dubbel en ook op je iPod zelf als je scrollt. Heel irritant. Maar...volgensmij neemt het niet2x zoveel ruimte in beslag , maar als je 1 van de 2 files delete is de 2e ook weg.
Iemand weet wat het probleem is/hoe het op te lossen is?
Nieuwe files die ik upload komen gewoon maar 1x op de iPod te staan.
Dan zal de library in je ipod een beetje overhoop liggen. Yami pod kan dat repareren dacht ik. Of anders terug naar de fabriek settings.quote:
Nee, ze hebben hem nog niet opgehaaldquote:
Kut, ik wou dat ik een witte had genomenquote:Op maandag 19 juni 2006 21:18 schreef timp0e het volgende:
Jeej, ik heb me iPod Nano binnen!
Tis echt een prachtige ding, en ben er superblij mee! Gravering is ook mooi!
Alleen jammer dat ie zo snel onder de vingerafdrukken zit aan de achterkant, maar lekker boeiend![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik me volgende loon binnen heb ga ik van die sokjes kopen![]()
Ok lolquote:Op maandag 19 juni 2006 21:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee, ze hebben hem nog niet opgehaald
[..]
Kut, ik wou dat ik een witte had genomen
Ik wil je de setup files wel mailen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:11 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb de software nodig om de Ipod the kunnen installeren. Ik ben de cd namelijk vergeten mee te nemen. Op de apple site kan ik het niet vinden omdat he zo verrekte sloom is. Kan iemand mij helpen?
MSN staat in m'n profiel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik wil je de setup files wel mailen?
Ik heb zelf al een tijdje een Moshi nanoPouch voor mijn iPod Nano.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:18 schreef timp0e het volgende:
Jeej, ik heb me iPod Nano binnen!
Tis echt een prachtige ding, en ben er superblij mee! Gravering is ook mooi!
Alleen jammer dat ie zo snel onder de vingerafdrukken zit aan de achterkant, maar lekker boeiend![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik me volgende loon binnen heb ga ik van die sokjes kopen![]()
Ah, dat ziet er wel tof uit! Is er toevallig ook een Nederlandse site of een winkel waar je 'm kan kopen? Of is die site echt de enige mogelijkheid?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
En waar je 'm kan bestellen: http://www.gadgetbasement.com/index.php?c=moshi&limit=1&pages=2&p=406
Toen ik 'm kocht, was de enige mogelijkheid om 'm via een Amerikaanse website te kopen, of via de Engelse website die ik net gaf.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:34 schreef timp0e het volgende:
[..]
Ah, dat ziet er wel tof uit! Is er toevallig ook een Nederlandse site of een winkel waar je 'm kan kopen? Of is die site echt de enige mogelijkheid?![]()
Ok, bedankt! Ik zal er over nadenken, want ik moet toch wachten op mijn loonquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Toen ik 'm kocht, was de enige mogelijkheid om 'm via een Amerikaanse website te kopen, of via de Engelse website die ik net gaf.
De eerste viel gelijk af omdat er met een creditcard betaald moet worden, bij de tweede kan je ook via Paypal betalen. (als je geen account hebt is dat in een paar tellen geregeld, dan geld overboeken en binnen paar dagen heb je geld op je Paypal account. Betalen met Paypal is ook lekker veilig)
Maarja, of je 'm nu ergens in Verweggistan of uit Amsterdam besteld, merk je tegenwoordig ook maar weinig van.
met goPod.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:17 schreef ryan_atwood het volgende:
een vraagje: wat is nou eigenlijk de manier om de volumebegrenzer er van af te halen?
Dat gaan we dus eens even heel snel doen.quote:
Je kan het er ook weer vanaf halen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat gaan we dus eens even heel snel doen.![]()
Of is de garantie dan verlopen?
Ik zat ook te twijfelen in de winkel, zwart leek mij geiler, maar nu heb ik er spijt van dat ik geen wit heb gehaaldquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:52 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik wil een nanotwijfel tussen zwart en wit
Ja, dat moet echt afzonderlijk per nummer!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:38 schreef Longmen het volgende:
Ik val midden in een Ipod topic, ik heb sinds dinsdag de nano![]()
Maar ehm misschien al uitgelegd toch mn vraag: hoe voeg je albumhoesjes toe? moet dat echt afzonderlijk bij elk nummer (zo ver ben ik al)?
Neequote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:25 schreef timp0e het volgende:
[..]
Ja, dat moet echt afzonderlijk per nummer!
Je kunt artwork ook per album toevoegen gelukkig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe moet het dan?
En hoe doe je dat dan?
jij bent gooooooeeeeeddd!!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:08 schreef C2C het volgende:
lollerbbq me ipoot deed het dus niet meer (photo 20 gig) ik dusch dat ding open gemaakt met 2 aardappel schil mesjes, contactjes met de hd aangedrukt (die spinde niet meer op) huppatee, k hoorde hem meteen opspinnen en ik kan weer muziek luistre
Ik heb dat ook wel 'ns gedaan, vervolgens een stuk van mijn moederbord afgebroken en drie barsten in het scherm gemaakt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:08 schreef C2C het volgende:
lollerbbq me ipoot deed het dus niet meer (photo 20 gig) ik dusch dat ding open gemaakt met 2 aardappel schil mesjes, contactjes met de hd aangedrukt (die spinde niet meer op) huppatee, k hoorde hem meteen opspinnen en ik kan weer muziek luistre
Hmmmquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:31 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik zat ook te twijfelen in de winkel, zwart leek mij geiler, maar nu heb ik er spijt van dat ik geen wit heb gehaald![]()
Beste MaRySe,quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:19 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik wil een nano maar weet nog niet hoeveel gb en welke kleur!
Een handtasje gaat boven alles. De keuze lijkt me niet zo heel moeilijk te maken dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:25 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik vind alle 2 mooi
maar mn gewone is wit mn kamer is wit en mn nieuwe laptop wordt wit
Maarrr mn handtasje, portemonnee & stuf zijn zwart
dillemaaa !
Ik kan natuurlijk ook een witte nemen met een zwart hoesjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Een handtasje gaat boven alles. De keuze lijkt me niet zo heel moeilijk te maken dus.
Doe dat maar niet, meid.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:29 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook een witte nemen met een zwart hoesje
Ik had de 4 gb, maar ik had hem niet volquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:10 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Jaa.... misschien neem ik toch maar wit
maar twijfel tussen 1 2 en 4 GB
op zich heb ik wel geld maar wil er niet zoveel aan uitgeven
maarrr als ik er wat liedjes op wil en foto's heb ik toch wel wat ruimte nodig........
ze zijn toch alle 3 even groot?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik had de 4 gb, maar ik had hem niet vol
En ik vind klein toch beter, vind ik lekkerder werken enzo. Dus misschien verkoop ik hem wel, en ruil ik hem met een 1 of 2 gb...
Jawel, maar het geheugen niet, en ik heb het niet zo op groot geheugenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:21 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
ze zijn toch alle 3 even groot?
Oh kutquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:27 schreef Aventura het volgende:
Als je al een 4gb hebt zou ik heb gewoon houden. Je verkoopt hem toch niet voor de nieuwprijs, hoogstens krijg je er een euro of 150 voor en dan zit je dus nagenoeg op de prijs van zo'n kleinere, beetje zinloze actie dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |