abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:18:45 #1
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_37747319

Welke iPod's zijn er?
De iPod mini, de oudste (die nog verkocht word). In vier kleurvarianten(blauw, groen, grijs en roze) en je hebt de keuze uit 4 of 6 gig. Niet overal meer verkrijgbaar: klik.
De iPod Shuffle, eerste flash speler van Apple verkrijgbaar in een 512 mb en een 1 gig variant. De prijzen zijn respectievelijk 79 en 109 euro. klik
De iPod nano, eveneens een flash speler sinds kort ook verkrijgbaar met 1 gig intern geheugen. In totaal zijn er 3 verschillende versies van de nano, de 1 gig, de 2 gig en de 4 gig variant. Ook kun je nog kiezen tussen de 'kleuren' zwart en wit. klik
Dan is er ook nog de 'orginele' iPod. Eveneens verkrijgbaar in het zwart en in het wit. En je kunt nog kiezen tussen 30 en 60 gig. Deze speelt Video af, iets wat de andere iPod's niet kunnen. klik

Handige sites
http://www.ilounge.com
http://www.apple.com/support/
http://www.repod.nl
http://ipod.pagina.nl

Waar kan ik een iPod kopen?
http://www.apple.com/nlstore/
De nederlandse online winkel van Apple

http://www.mp3man.nl
Goede online winkel erg snel!

Help! mijn iPod start niet meer op!
Probeer eerst de menu knop en de afspeel knopt tegelijkertijd ingedrukt te houden tot de iPod start.
Werkt dit niet probeer hetzelfde maar dan met de iPod aan de lichtnet adapter.
Werken deze twee dingen niet vraag dan reparatie aan bij Apple hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door nils7 op 11-05-2006 21:19:27 (Kut kan een mod de topic titel aanpassen? thnx :D) ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:20:02 #2
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_37747373
Zo bij gebrek aan nieuw deel dan maar zo!

Sinds vanavond de trotse eigenaar van een witte 60GB
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_37748410
leuk
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_37754994
Help!

Ik zit hier met mijn iPod en hij doet een beetje raar. Ik heb 'm daarnet opgeladen door 'm aan te sluiten op de pc. Netjes uit de pc gehaald en wilde een muziekje gaan luisteren: staat er een stopcontact + oplader in beeld. Ik heb mijn netstroom-oplader echter niet bij de hand.

Is er nog een andere manier om mijn iPod weer aan de praat te krijgen?
pi_37755090
Tvp en ik wil niet al te fanboy achtig overkomen maar het is iPod

Ik heb het probleem van Foxxy ook gehad ik had gelukkig een netstroom oplader, dat was dan ook de oplossing.
pi_37755360
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:49 schreef Remzz het volgende:
Tvp en ik wil niet al te fanboy achtig overkomen maar het is iPod

Ik heb het probleem van Foxxy ook gehad ik had gelukkig een netstroom oplader, dat was dan ook de oplossing.
*Snik*. Ik zit hier zonder netstroom oplader en zonder muziek. En dat nog tot 14.00 uur.

pi_37756221
is hij dan echt niet te resetten? dus menu knop en midden knop lang ingedrukt houden tot hij reboot?
--- O, zo!
pi_37757073
Heb al 20x geprobeerd te resetten en nu gebeurt er eindelijk wat!

Het stopcontact is uit beeld, maar nu zie ik het batterijtje. Normaal zou het dan steeds vol moeten lopen, maar hij blijft nu hangen.

-edit-

Daar is het stopcontact weer .
pi_37757529
kan je hem niet in je pc opladen?

want die dingen worden toch niet verkocht met een netadapter, dus zou lullig zijn als je verplicht bent het te kopen
--- O, zo!
pi_37757892
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:24 schreef --- het volgende:
kan je hem niet in je pc opladen?

want die dingen worden toch niet verkocht met een netadapter, dus zou lullig zijn als je verplicht bent het te kopen
Ik heb bij mijne wel een netadapter gekregen hoor. Heb een 20Gb met clickwheel. Maar mijn netadapter ligt bij mij thuis (ben nu bij ouders). Dus kan 'm nu niet gebruiken.

Heb mijn iPod aan de pc hangen hier, maar zodra ik op play druk, krijg ik dat stopcontact weer in beeld .
  vrijdag 12 mei 2006 @ 17:02:19 #11
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_37765739
Echt erg.... ik ben gewent om telefoons te reviewen en soms ook te testen op bugs... en dat die iPod zit dus vol bugs... dit even na een middagje spelen waar ik al achter ben (en me aan zou kunnen ergeren)... en ja ik heb de laatste firmware erop zitten!!

- ten eerste hij is gewoon traag
- ten tweede hij synct niet alle contactpersonen heb ik het idee
- ten derde in photo mode als ik dan thumbs zie en ik scroll naar beneden en dan weer terug omhoog dan is de statusbalk pleite

En dan heb ik nog niet eens video erop gekeken
N/A
  vrijdag 12 mei 2006 @ 17:35:42 #12
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37766647
Vraag van een beginnende Ipodter!

Ik heb thuis computer 1 staan waarop ik veel muziek heb staan. Ik sluit m'n nieuwe Ipod aan op deze computer en knal alle muziek die ik heb erop. Nu ga ik weg van huis en heb m'n laptop (computer 2) die ik soms aansluit op m'n Ipod (eigenlijk andersom natuurlijk: Ipod aansluiten op de laptop). Ik kan via Itunes de liedjes van m'n Ipod lezen.. maar kan verder niet de liedjes op m'n HD (van m'n laptop) zetten. Heeft iemand een idee of die wel mogelijk is? Als ik via "finder" op m'n HD van m'n Ipod kijk zie ik alleen 3 mappen waarin niks staat (Calender, Contact en Notes).

Help! svp
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 12 mei 2006 @ 17:45:30 #13
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_37766865
Ipod
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_37767246
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:35 schreef jojomen4 het volgende:

Ik heb thuis computer 1 staan waarop ik veel muziek heb staan. Ik sluit m'n nieuwe Ipod aan op deze computer en knal alle muziek die ik heb erop. Nu ga ik weg van huis en heb m'n laptop (computer 2) die ik soms aansluit op m'n Ipod (eigenlijk andersom natuurlijk: Ipod aansluiten op de laptop). Ik kan via Itunes de liedjes van m'n Ipod lezen.. maar kan verder niet de liedjes op m'n HD (van m'n laptop) zetten. Heeft iemand een idee of die wel mogelijk is? Als ik via "finder" op m'n HD van m'n Ipod kijk zie ik alleen 3 mappen waarin niks staat (Calender, Contact en Notes).

Help! svp
Niet met iTunes, daar moet je Anapod explorer of Ephod voor hebben(namen weet ik niet zeker).
  zondag 14 mei 2006 @ 12:58:02 #15
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_37812446
Heeft iemand een gratis alternatief voor iTunes? Want ik vind het een enorm kut programma om even snel je MP3'tjes op je iPod te zetten. Gebruiks vriendelijkheid is ver te zoeken in iTunes.

Anapod zag er goed uit, alleen is er misschien een gratis alternatief?

Bedankt.
pi_37813134
Is Ephod gratis?
  zondag 14 mei 2006 @ 14:17:34 #17
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_37814272
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:27 schreef Remzz het volgende:
Is Ephod gratis?
Bedankt, ik ga even kijken.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:03:14 #18
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_37847419
Ik heb een G5 60gb, en in mn ipod zelf blijft hij constant zeggen dat er nog 25.5GB vrij is, terwijl itunes zelf zegt dat er nog 10gb vrij is wat ik eerder geloof.. Iemand daar ook last van?
pi_37892358
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:03 schreef blup het volgende:
Ik heb een G5 60gb, en in mn ipod zelf blijft hij constant zeggen dat er nog 25.5GB vrij is, terwijl itunes zelf zegt dat er nog 10gb vrij is wat ik eerder geloof.. Iemand daar ook last van?
Hier hetzelfde, heb een G5 30gb en daar heb ik nog 6gb vrij, mijn iPod zegt echter dat ik nog 17,3gb vrij heb..
The only thing to fear, is running out of beer!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 21:36:31 #20
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_37893005
zal ik mijn iAudio x5 opofferen voor een 5G ipod ?
Heb wel weer zin in een nieuw iets.......
niets
  donderdag 18 mei 2006 @ 19:08:41 #21
146683 Scummy
Teenage kicks!
pi_37959972
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef Ewaldus het volgende:
zal ik mijn iAudio x5 opofferen voor een 5G ipod ?
Heb wel weer zin in een nieuw iets.......
Hmm, ik hoor juist goede verhalen over iAudio. Maar ipod heeft dan wel een hogere fashion waarde .....en een clickwheel
  donderdag 18 mei 2006 @ 19:09:05 #22
146683 Scummy
Teenage kicks!
pi_37959984
Trouwens, mijn ipod nano 1gb gaat per dag maar 4/5 uur mee. Is dit normaal?
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:23:06 #23
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_37965221
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:08 schreef Scummy het volgende:

[..]

Hmm, ik hoor juist goede verhalen over iAudio. Maar ipod heeft dan wel een hogere fashion waarde .....en een clickwheel
mijne heeft metalen behuizing en betere geluidskwalteit, en geen clickwheel dat kapot kan gaan.... en geen itunesn nodig...
Enige argumenten nog over te stappen?
niets
pi_37967910
uhmmm mijn ipod wil niet meer uit.. Wat nu?
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_38031571
Iemand ervaring met de volgende apparaten?

IPOD PORTABLE SPEAKERS

iPod oordopjes

I-POD SPEAKER/DOCKINGSTATION

[ Bericht 15% gewijzigd door RoOoYtJuH op 20-05-2006 23:06:23 ]
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 23:23:18 #26
146683 Scummy
Teenage kicks!
pi_38032661
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:12 schreef newyorkcity het volgende:
uhmmm mijn ipod wil niet meer uit.. Wat nu?
play/pauze knop tijdje ingedrukt houden
pi_38076813
Ik heb de laatste tijd het probleem dat mijn ipod niet meer uit wil ... en resetten heeft geen zin..

aleen even op pauze zetten en daarna even wachten (minuut of 2, maar datr kan ook niet de bedoeling zijn
pi_38077556
ff een vraag, waarschijnlijk al eens voorbij gekomen maar toch. Ik zoek zo'n doorzichtige case voor mijn ipod. Zijn die online te bestellen of bij de mediamarkt te kopen ofzo???
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_38077563
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:41 schreef VoreG het volgende:
Ik heb de laatste tijd het probleem dat mijn ipod niet meer uit wil ... en resetten heeft geen zin..

aleen even op pauze zetten en daarna even wachten (minuut of 2, maar datr kan ook niet de bedoeling zijn
Same here..
Dvd'tjes
Cd'tjes
  maandag 22 mei 2006 @ 12:15:07 #30
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_38079383
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 22:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Iemand ervaring met de volgende apparaten?

IPOD PORTABLE SPEAKERS

iPod oordopjes

I-POD SPEAKER/DOCKINGSTATION
Die oordopjes heb ik zelf... voordeel is wel dat ze altijd blijven zitten (bij mij dan) bij de normale oortjes vallen ze snel eruit zeker bij het sporten ofzo. En ik vind het beter geluid geven. Nadeel is dat je hem echt je oor in moet duwen!
N/A
pi_38081506
quote:
Op maandag 22 mei 2006 11:11 schreef newyorkcity het volgende:

[..]

Same here..
Mijn broertje heeft hetzelfde prbleem met zijn ipod. Ipodvideo
pi_38082932
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:45 schreef StarGazer het volgende:
Ipod
iPod

Ik wil een video, mijn nano is
pi_38083837
quote:
Op maandag 22 mei 2006 11:10 schreef newyorkcity het volgende:
ff een vraag, waarschijnlijk al eens voorbij gekomen maar toch. Ik zoek zo'n doorzichtige case voor mijn ipod. Zijn die online te bestellen of bij de mediamarkt te kopen ofzo???
Die zijn gewoon online te bestellen bij de apple store, voor zo'n 30 euro
pi_38115360
kut ipod was opeens kapot
m'n schermpje deed het nog maar half.. ik mis hem
pi_38116422
iemand van jullie ervaring met Linux op je iPod?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:47:15 #36
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_38119067
Weet iemand meer over e.v.t. aanstaande iPod Nano upgrades ?

Ik zit er aan te denken zo'n ding aan te schaffen maar er waren een tijdje geleden wat geruchten dat de nano's binnenkort een upgrade kregen in de vorm van een verdubbeling van het geheugen van alle modellen
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:21:15 #37
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_38133216
Bij Sandisk hebben ze door hoe ze ons over moeten halen om hun mp3-spelers te kopen:

- bied mp3-spelers aan van maximaal 6GB
- beledig iPod-gebruikers

http://www.idont.com/

stakkertjes.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:27:12 #38
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_38133470
Ipod look a like
XX 2 gig kost nu 129.95 euro incl ass.
te koop Bij de HanyMan

[ Bericht 18% gewijzigd door dvdfreak op 23-05-2006 19:52:56 ]
pi_38134146
Weet je zeker dat dit inclusief BTW is?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:43:00 #40
146683 Scummy
Teenage kicks!
pi_38134168
haha, idd triest. Ik had Sandisk toch altijd vrij hoog in het vaandel.
pi_38134528
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:27 schreef dvdfreak het volgende:
KoopTip!!!!!
Ipod 2 gig kost nu 129.95 euro incl ass.
te koop Bij de HanyMan
www.handyman.nl
[afbeelding]
Nu ik ff goed kijk, dat is geen iPod, maar een of andere Aziatische kloon(niets mis mee hoor)
  vrijdag 26 mei 2006 @ 00:39:28 #42
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_38218712
M'n Nano is stil . Bij een update naar 1.1.1 liep de iPod-updater vast en sindsdien herkent iTunes de Nano niet meer. Er is nog 1,1 GB van de 3,7 beschikbaar, maar er staat niets op volgens de index. Bij resetten via de updater loopt de pc vast . Iemand suggesties?
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  vrijdag 26 mei 2006 @ 00:55:27 #43
135281 Brahimov
pi_38219112
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:35 schreef jojomen4 het volgende:

Help! svp
iPod Access of PodUtil
pi_38219374
=I-POD PROBLEEM=

Ik heb nu bijna een i-pod mini 4 gig. Helaas ben ik niet zo tevreden met het ding...En doe ik het nog politiek correct uitspreken, aangezien ik na ieder woord die ik vanaf nu typ wel een ernstige vloek neer kan zetten van ergenis.

Mijn ipod schiet constant op pauze. Wanneer ik hem in broekzak heb schiet die om de zoveel tijd op pauze. Soms na 1 sec, soms na 5 minuten. Gemiddeld wel 2 a 4 keer per nummer. Ligt er net aan of ik stil sta of loop. Ik ben postbode, dus dan draag ik hem altijd bij me tijdens het lopen
Tijdens het fietsen naar het station, om naar school te gaan, schiet die in die trip van 8 minuutjes ook wel een aantal keren op pauze. Laat ik alvast voorop stellen dat die dat alleen doet wanneer die in een broekzak zit. Wanneer die gewoon ergens ligt doet die dat niet. Maarja, een ipod gebruik je vooral tijdens reizen of op werk moment mits dat mag. Ik word er lichtelijk zwaar ernstig gefrusteerd van om eerlijk te zijn. Om na ieder huis steeds dat ding weer van zn pauze af te halen heb je al gauw te neiging om onder een flinke vloek dat ding kapot te gooien. WAAROM!
Het maakt niks uit of die nou op Hold staat of niet. Wanneer ik hem uit mn broek haal en ik schut ermee ofzo schiet die niet op pauze. In mn broek gelijk wel. Sterker nog, wanneer ik hem in mn broek schuif is die op pauze geschoten voordat die er helemaal inzit.
Wanneer ik de pin van de oordopjes in hard ronddraai als die in de ipod zit schiet die geregeld op pauze, maar ronddraaien doet die in die broek niet. En dan nog, moet dan niet gebeuren, zo kan je niks gebruiken.
Net of ik het niet mag zien gebeuren. Komt het dat de ipod niet tegen broekzakken kan??? Dus doordat die steeds op en neer gaat en dat die soms wat strakjes ingeklemd zit...Lijkt me sterk, kom op zeg. Hij zit trouwens wel in een ipodbeschermhoes. Hij zelf nog gaaf en nooit gestuiterd, qua uiterlijk net of die een minuut geleden uit de winkel komt.
Terug gaan naar winkel doe ik niet, ze zeiden toen, tja raar probleem we sturen hem wel op en dan duurt het dik 3 weken dat je hem weer terug krijg. Daar ga ik geen moeite voor doen, aangezien ik hem binnen die tijd vaker nodig heb. Vakantie enzo. KUTDING!
I-pod zal vast goed zijn, maar ik zit dus nu al te kijken naar een andere mp3speler NIET van ipod. Heb niks tegen Apple ofzo, maar met dit kan ik niet leven...en andere denk ik ook niet.

Hoe komt dit en hoe kan ik het verhelpen

sorry voor lange bericht, maar is alles ff van me afgeschreven

Samenvatting: Ipod schiet constant op pauze in broekzak, gemiddeld 2 a 4 x per nr. Wordt er gek van. Apparaat nooit laten vallen.Maakt niet uit of die op Hold staat of niet.
pi_38222811
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 01:04 schreef renz0r het volgende:
-verhaal-
Weet je 100% zeker dat hij op hold staat als hij in je broekzak zit? Anders weet ik het ook niet en zou ik hem laten opsturen.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 07:59:46 #46
146683 Scummy
Teenage kicks!
pi_38222849
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 01:04 schreef renz0r het volgende:
=I-POD PROBLEEM=

Ik heb nu bijna een i-pod mini 4 gig. Helaas ben ik niet zo tevreden met het ding...En doe ik het nog politiek correct uitspreken, aangezien ik na ieder woord die ik vanaf nu typ wel een ernstige vloek neer kan zetten van ergenis.

Mijn ipod schiet constant op pauze. Wanneer ik hem in broekzak heb schiet die om de zoveel tijd op pauze. Soms na 1 sec, soms na 5 minuten. Gemiddeld wel 2 a 4 keer per nummer. Ligt er net aan of ik stil sta of loop. Ik ben postbode, dus dan draag ik hem altijd bij me tijdens het lopen
Tijdens het fietsen naar het station, om naar school te gaan, schiet die in die trip van 8 minuutjes ook wel een aantal keren op pauze. Laat ik alvast voorop stellen dat die dat alleen doet wanneer die in een broekzak zit. Wanneer die gewoon ergens ligt doet die dat niet. Maarja, een ipod gebruik je vooral tijdens reizen of op werk moment mits dat mag. Ik word er lichtelijk zwaar ernstig gefrusteerd van om eerlijk te zijn. Om na ieder huis steeds dat ding weer van zn pauze af te halen heb je al gauw te neiging om onder een flinke vloek dat ding kapot te gooien. WAAROM!
Het maakt niks uit of die nou op Hold staat of niet. Wanneer ik hem uit mn broek haal en ik schut ermee ofzo schiet die niet op pauze. In mn broek gelijk wel. Sterker nog, wanneer ik hem in mn broek schuif is die op pauze geschoten voordat die er helemaal inzit.
Wanneer ik de pin van de oordopjes in hard ronddraai als die in de ipod zit schiet die geregeld op pauze, maar ronddraaien doet die in die broek niet. En dan nog, moet dan niet gebeuren, zo kan je niks gebruiken.
Net of ik het niet mag zien gebeuren. Komt het dat de ipod niet tegen broekzakken kan??? Dus doordat die steeds op en neer gaat en dat die soms wat strakjes ingeklemd zit...Lijkt me sterk, kom op zeg. Hij zit trouwens wel in een ipodbeschermhoes. Hij zelf nog gaaf en nooit gestuiterd, qua uiterlijk net of die een minuut geleden uit de winkel komt.
Terug gaan naar winkel doe ik niet, ze zeiden toen, tja raar probleem we sturen hem wel op en dan duurt het dik 3 weken dat je hem weer terug krijg. Daar ga ik geen moeite voor doen, aangezien ik hem binnen die tijd vaker nodig heb. Vakantie enzo. KUTDING!
I-pod zal vast goed zijn, maar ik zit dus nu al te kijken naar een andere mp3speler NIET van ipod. Heb niks tegen Apple ofzo, maar met dit kan ik niet leven...en andere denk ik ook niet.

Hoe komt dit en hoe kan ik het verhelpen

sorry voor lange bericht, maar is alles ff van me afgeschreven

Samenvatting: Ipod schiet constant op pauze in broekzak, gemiddeld 2 a 4 x per nr. Wordt er gek van. Apparaat nooit laten vallen.Maakt niet uit of die op Hold staat of niet.
Er is iets fout met of je oordopjes of de geluidsuitgang van je ipod. Als je je oordopjes uit de ipod haalt, schiet deze standaard op pauze. Iets laat de ipod dus denken dat je oordopjes "disconnected" zijn. Probeer eerst je oordopjes te vervangen, als dat niet werkt zal je hem toch moeten laten repareren.
Goodluck!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 12:44:25 #47
135281 Brahimov
pi_38227942
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 00:39 schreef Brahimov het volgende:
M'n Nano is stil . Bij een update naar 1.1.1 liep de iPod-updater vast en sindsdien herkent iTunes de Nano niet meer. Er is nog 1,1 GB van de 3,7 beschikbaar, maar er staat niets op volgens de index. Bij resetten via de updater loopt de pc vast . Iemand suggesties?
Hij doet het weer . Bij de Apple store hebben ze hem vanochtend kunnen resetten.
pi_38229136
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 07:59 schreef Scummy het volgende:

[..]

Er is iets fout met of je oordopjes of de geluidsuitgang van je ipod. Als je je oordopjes uit de ipod haalt, schiet deze standaard op pauze. Iets laat de ipod dus denken dat je oordopjes "disconnected" zijn. Probeer eerst je oordopjes te vervangen, als dat niet werkt zal je hem toch moeten laten repareren.
Goodluck!
Ok.

Iemand uit de apple slowchat zei dat er veel stress op je ipod kan komen wanneer hij een broekzak zit. Inklemmen ofzo. Dat kan nooit goed zijn. Zou kunnen. Maar laten we reeel zijn, wat is nou een mp3speler als dat ding niet eens tegen kan wanneer hij in een broekzak zit. Waar zit een mp3speler gemiddeld genomen 90% van zn tijd...Juist, in een broekzak.
pi_38232821
Oke ik ben naar de dixons geweest. Naast misschien een software foutje denk die man ook dit:
Hij meent dat de oordopjes van ipod qua ingang (dus die pin) eigenlijk de perfecte is voor je ipod. Alle overige oordopjes kunnen, omdat ze niet van ipod zijn, SOMS problemen geven, Bijv omdat de pin anders is, namelijk niet van apple. Het ligt net aan de ipod of die ermee moeite heeft of niet. De mijne iig wel, als de software update niet hetgene is waardoor die kapt.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:50:52 #50
16063 MonoSynth
pi_38234370
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:07 schreef renz0r het volgende:
Oke ik ben naar de dixons geweest. Naast misschien een software foutje denk die man ook dit:
Hij meent dat de oordopjes van ipod qua ingang (dus die pin) eigenlijk de perfecte is voor je ipod. Alle overige oordopjes kunnen, omdat ze niet van ipod zijn, SOMS problemen geven, Bijv omdat de pin anders is, namelijk niet van apple. Het ligt net aan de ipod of die ermee moeite heeft of niet. De mijne iig wel, als de software update niet hetgene is waardoor die kapt.
Wat een bullshit. Een groot deel van de mensen heeft oren waar niet fatsoenlijk oordoppen inkunnen zonder dat ze er bij de minste beweging uitvallen en Apple levert geen andere koptelefoons, en daarnaast is de 3.5mm jack gewoon een standaard. Lijkt me dus erg vreemd allemaal. Mijn Sennheiser koptelefoons (PMX 40 en HD 490) werken allebei iig prima.

Ik heb vaak zat oproepen gezien om de witte oordoppen niet te gebruiken ivm gevaar voor diefstal en beroving, en ik heb nog nooit als reactie daarop gehoord dat de iPod dan problemen vertoont.

Je iPod is dus gewoon kapot.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:24:48 #51
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_38237619
Ik kom er net achter dat als je je iPod op manual zet deze de ratings niet synchroniseerd met iTunes. Kent iemand een tooltje (voor OS X) om dit alsnog te fixen (liefst een iTunes plugin ofzo die volledig transparant is)
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_38241273
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:50 schreef MonoSynth het volgende:

[..]

Apple levert geen andere koptelefoons
Wel, kijk ook mijn post hier boven vorige pagina.
pi_38247464
Ik heb een Ipod Nano 4gb

Met een groen/blauwe Iskin voor de bescherming.

En dan nog een garantie + verzekering van 3 jaar.

Oh oh oh ik ben verliefd
  vrijdag 26 mei 2006 @ 22:50:40 #54
146683 Scummy
Teenage kicks!
pi_38250181
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 21:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb een Ipod Nano 4gb

Met een groen/blauwe Iskin voor de bescherming.

En dan nog een garantie + verzekering van 3 jaar.

Oh oh oh ik ben verliefd
Iskin bij Nano is niet echt nodig, zit namelijk een flashdrive in die wel tegen een paar stootjes kan . En mijn ervaring met iskin = krasjes krasjes krasjes!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 22:58:21 #55
16063 MonoSynth
pi_38250569
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Wel, kijk ook mijn post hier boven vorige pagina.
Geef ff een directe link naar niet-oordopjes koptelefoons van Apple aub
pi_38280970
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:50 schreef Scummy het volgende:

[..]

Iskin bij Nano is niet echt nodig, zit namelijk een flashdrive in die wel tegen een paar stootjes kan . En mijn ervaring met iskin = krasjes krasjes krasjes!
Is dat zo? 30 euro naar de klote
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:58 schreef MonoSynth het volgende:

[..]

Geef ff een directe link naar niet-oordopjes koptelefoons van Apple aub
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/6234042/wo/1i3VCXJBQu1B3ruwWkeRHiQWiGy/1.PSLID?mco=16401A01&nplm=M9394
pi_38295061
Kan je nou wel of niet andere oordopjes in de iPod doen? Ik ben namelijk slechthorend, en heb dus een hoortoestel, dus ik heb een aangepaste headset nodig, maar die kan dus wel gewoon in de iPod?
pi_38295094
Ja hoor net ze als in andere MP3 spelers
pi_38297501
quote:
Op zondag 28 mei 2006 11:32 schreef Remzz het volgende:
Ja hoor net ze als in andere MP3 spelers
Jeeej!
pi_38317203
Ik wil uit meerdere mappen foto's op mijn Ipod Nano zetten. Kan dat?
  zondag 28 mei 2006 @ 23:04:00 #61
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_38318418
quote:
Op zondag 28 mei 2006 22:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik wil uit meerdere mappen foto's op mijn Ipod Nano zetten. Kan dat?
Ik kan wel meerder iPhoto albums kiezen, maar niet direct meerdere directories. Misschien dat je het via iPhoto kan doen ?
  zondag 28 mei 2006 @ 23:06:04 #62
16063 MonoSynth
pi_38318494
quote:
Die link werkt niet, maar met wat ik er van gemaakt heb (zelf naar apple store gaan en url editen met mijn unieke ID) krijg ik een site met andere oordopjes. Alle 'gewone' koptelefoons die op de Apple store staan zijn niet-Apple.
  zondag 28 mei 2006 @ 23:06:43 #63
16063 MonoSynth
pi_38320335
quote:
Op zondag 28 mei 2006 23:04 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ik kan wel meerder iPhoto albums kiezen, maar niet direct meerdere directories. Misschien dat je het via iPhoto kan doen ?
wat is dat?
  maandag 29 mei 2006 @ 08:09:04 #65
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_38323960
quote:
Op maandag 29 mei 2006 00:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

wat is dat?
Foto beheer programma, zit v.z.iw. standaard bij elke Mac.
pi_38324548
Ik heb een klein krasje op het beeldscherm van mijn Nano. Iemand die weet of ik die nog weg kan poetsen (met een soort van Braso oid).Boeehh
  maandag 29 mei 2006 @ 10:13:26 #67
149818 ClapYourHandsSayYeah
ClapYourHandsSayYeah
pi_38325641
Aventura!! hier moet je zijn!
Sigh,A little die,No more a child,Goodbye!
pi_38325826
TerugVindPost. Eventjes in de gaten houden weer .
  maandag 29 mei 2006 @ 10:22:49 #69
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38325859
En nog steeds kan ik niks met mijn iPod. Sinds een maand kan ik hem niet meer aansluiten op mijn Windows PC. Hij kan 'niet geinstalleerd worden'. Ook komt-ie niet tevoorschijn in iTunes. Ook niet als harde schijf in 'My Computer.'Gek genoeg weer wel in Device Manager (Apparaatbeheer). Ik heb alles op de Apple supportpagina's al geprobeerd. iTunes verwijderen en herinstalleren, een reset en zelfs een complete restore, zodat er nu helemaal niks meer op mijn iPod staat. Het gekke is dat ik dit probleem zowel thuis als op mijn werkpc heb. Ik denk dan ook dat het aan 'iets'in mijn iPod ligt. Het is niet het kabeltje, heb al met een tweede getest maar tevergeefs. Ik weet het niet meer. Denk dat ik maar een nieuwe koop ofzo..
  maandag 29 mei 2006 @ 10:24:21 #70
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38325899
quote:
Op maandag 29 mei 2006 10:13 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Aventura!! hier moet je zijn!
  maandag 29 mei 2006 @ 10:26:41 #71
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_38325963
Bijna-dood-ervaring... Ik wil vanmorgen mijn iPod aanzetten, geeft ie een batterijtje met een uitroepteken. Lader geregeld, blijkt inderdaad mijn batterij helemaal leeg te zijn. Terwijl hij gisteren in de auto nog eindeloos aan de lader heeft gelegen.
Hm. Maar even afwachten dus...
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_38341667
Nieuwe Ipod nano.
Itunes geinstalleerd maar heb het verkeerde serial no. op gegeven. Is dat erg? En hoe kan ik het veranderen.
In Itunes krijg ik bij het importeren steeds een foutmelding om "onbekende reden (-50)" Houdt het 1 verband met het ander?
Wat moet ik doen?
pi_38361386
Maakt het nog uit of je via het stopcontact oplaadt of hem via je laptop?
pi_38371496
Stopcontact gaat sneller geloof ik
Pc duurt wat langer
pi_38375721
Dat constant op pauze springen van mn ipod lag dus aan mn oordopjes. Had nu gewoon de normale ipod oordopjes in en alles is weer goed.

Heb hem zojuist verkocht aan Thesorrow, die gaat een leuke tijd met mn podje beleven.
Waarom ik hem verkoop? Wilde graag één met meer geheugen en stap nu over op Zen.
Ipod is zeker goed qua kwaliteit toegeven. Die ophef over dat op pauze springen kwam gewoon door mezelf door niet goed werkende oordopjes te gebruiken. Zo werkt natuurlijk geen één mp3speler.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:28:14 #76
101852 kokos
mividaloca
pi_38378704
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:47 schreef Aaargh! het volgende:
Weet iemand meer over e.v.t. aanstaande iPod Nano upgrades ?

Ik zit er aan te denken zo'n ding aan te schaffen maar er waren een tijdje geleden wat geruchten dat de nano's binnenkort een upgrade kregen in de vorm van een verdubbeling van het geheugen van alle modellen
Is hier al duidelijkheid over?
Viva los Vatos Locos
pi_38379329
ik heb een ipod en nu wil ik boxjes voor mee te nemen en koptelefoon.. weet iemand goede? Niet te duur
pi_38379990
Mijn Nano wil niet meer opstarten, heb hem al op proberen te laden maar gewoon geen reactie, ook niet na een aantal uur.
pi_38382649
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:42 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
ik heb een ipod en nu wil ik boxjes voor mee te nemen weet iemand goede? Niet te duur
Daar ben ik ook op zoek naar!
pi_38383845
Ja ga jij voor me zoeken dan
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:17:43 #81
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_38384022
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:55 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn Nano wil niet meer opstarten, heb hem al op proberen te laden maar gewoon geen reactie, ook niet na een aantal uur.
Al geprobeert te resetten ?
pi_38385476
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:14 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ja ga jij voor me zoeken dan
Een heel interresant aanbod bij Dixons.

25 euro met oplaadbare accu! Dat is wel een vereiste voor mij.

http://www.dixons.nl/De_o(...)7072544/default.aspx
  dinsdag 30 mei 2006 @ 23:28:19 #83
101852 kokos
mividaloca
pi_38393510
Is er al meer bekend over de nano van 8gb?
Viva los Vatos Locos
pi_38393569
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Een heel interresant aanbod bij Dixons.

25 euro met oplaadbare accu! Dat is wel een vereiste voor mij.

http://www.dixons.nl/De_o(...)7072544/default.aspx
Klinkt goed! Als je het hebt gekocht wil je zeggen hoe het geluid is en hoelang de boxen aanblijven?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 23:31:12 #85
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_38393627
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 23:28 schreef kokos het volgende:
Is er al meer bekend over de nano van 8gb?
Sorry, ik ben m'n glazen bol kwijt.

Apple kondigt nooit producten van tevoren aan, dus alles is gewoon nog speculatie.
Ik ga naar huis.
pi_38393704
O blijkbaar zijn er bij ons twee Dixons had ze echt nog nooit gezien
En het design matcht wel mooi

pi_38398808
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 23:29 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Klinkt goed! Als je het hebt gekocht wil je zeggen hoe het geluid is en hoelang de boxen aanblijven?
Ik ga eerst even vragen of ik ze mag beluisteren.
pi_38400832
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 08:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Ik ga eerst even vragen of ik ze mag beluisteren.
Ja was ik ook van plan.. Het liefst zou ik NU naar de winkel rennen maar moet nog superveel doen enz
pi_38401932
Mijn iPod wil nu wel booten maar hij geeft nu dan als hij opstart een mapje met een uitroepteken Ik heb hem proberen te herstellen/restoren, maar als hij dat wil doen, dan is hij heel ff bezig en dan zegt hij dat hij niet kan connecten met mijn iPod.

Ik weet nu verder ook niet meer wat te doen ik las iets over formatteren ofzo, maar is datniet hetzelfde als restoren, en zoniet; hoe doek ik dat dan? Hoelang duurt het overigens voordat je hem terugkrijgt als je hem terug naar Apple doet? Help.
pi_38414712
Ik ga zo even kijken voor die boxjes
pi_38416605
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:43 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik ga zo even kijken voor die boxjes
Hou me op de hoogte
pi_38418039
Ik heb trouwens een probleem, mijn Ipod Nano gaat echt niet langer mee dan 4 uur. Dit is toch niet normaal? En wat kan ik hier aan doen? Nieuwe halen ofzo?
pi_38421772
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:31 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Hou me op de hoogte
Ik wou ze opeens niet meer
  donderdag 1 juni 2006 @ 12:40:49 #94
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38432861
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:56 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn iPod wil nu wel booten maar hij geeft nu dan als hij opstart een mapje met een uitroepteken Ik heb hem proberen te herstellen/restoren, maar als hij dat wil doen, dan is hij heel ff bezig en dan zegt hij dat hij niet kan connecten met mijn iPod.

Ik weet nu verder ook niet meer wat te doen ik las iets over formatteren ofzo, maar is datniet hetzelfde als restoren, en zoniet; hoe doek ik dat dan? Hoelang duurt het overigens voordat je hem terugkrijgt als je hem terug naar Apple doet? Help.
Wat zie je als je naar Configuratiescherm -> Systeembeheer -> Computerbeheer gaat en daar in Schijfbeheer kijkt?
pi_38440326
iPod video gekocht
pi_38441046
Hoe veel verschil zit er tussen de oordopjes die meegeleverd zijn en andere oordopjes die je koopt? (Zag ergens Sennheiser ofzo voor 12 euro, schijnt een goed merk te zijn). Die van mij zijn redelijk verrot.

En als je het volume in iTunes met alle nummers gelijk laat lopen, gaat het volume dan nog omhoog of wordt alles gelijk omlaag gezet?
pi_38441603
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
iPod video gekocht
Gefeliciteerd
pi_38443978
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
iPod video gekocht
Ibood?
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 20:03 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Ik wou ze opeens niet meer
Hoezo?
  donderdag 1 juni 2006 @ 19:48:20 #99
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38448428
Vandaag moet ik dan definitief constateren dat mijn iPod niet meer te redden is.
Ik weet ook niet of ik wel een nieuwe iPod wil. Ik vind een levensduur van (in mijn geval) 2,5 jaar niet echt veel voor het bedrag wat ze ervoor vragen.
  donderdag 1 juni 2006 @ 19:51:49 #100
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_38448584
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:48 schreef Aventura het volgende:
Vandaag moet ik dan definitief constateren dat mijn iPod niet meer te redden is.
Ik weet ook niet of ik wel een nieuwe iPod wil. Ik vind een levensduur van (in mijn geval) 2,5 jaar niet echt veel voor het bedrag wat ze ervoor vragen.
Zal ik 'm voor je maken ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  donderdag 1 juni 2006 @ 19:53:32 #101
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38448663
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:51 schreef ChOas het volgende:

[..]

Zal ik 'm voor je maken ?
Ik heb alles al geprobeerd trust me maar toch bedankt
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:02:06 #102
693 ChOas
pi_38449028
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:53 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik heb alles al geprobeerd trust me maar toch bedankt
Aanbod blijft staan...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:30:42 #103
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38450306
Ok, wanneer ik je weer zie neem ik mijn gehavende schat mee
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:35:39 #104
693 ChOas
pi_38450596
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:30 schreef Aventura het volgende:
Ok, wanneer ik je weer zie neem ik mijn gehavende schat mee
Ik hoop op zaterdag, maar dat is aan jou, schoonheid!

[Stephen Roberts]
  vrijdag 2 juni 2006 @ 04:38:01 #105
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_38463600
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_38464814
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 04:38 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
grapje hoop ik?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:11:50 #107
693 ChOas
pi_38467946
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 09:01 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

grapje hoop ik?
Helaas

[Stephen Roberts]
pi_38468621
De Wehkamp geeft trouwens nog 1 dag 10% korting op alle Ipods en accessoires...
pi_38474933
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb trouwens een probleem, mijn Ipod Nano gaat echt niet langer mee dan 4 uur. Dit is toch niet normaal? En wat kan ik hier aan doen? Nieuwe halen ofzo?
pi_38477107
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]
Jup ik zou een nieuwe aanvragen als ik jou was. Dat kan alleen als je nog garantie hebt uiteraard en, als ik jou was zou ik het via de fabrikant spelen...dat is sneller en winkeliers willen nog weleens onterecht moeilijk doen. Je moet een serviceverzoek indienen op http://depot.info.apple.com/ipod/?country=nl&language=nl

[ Bericht 3% gewijzigd door cinnamongirl op 02-06-2006 15:41:58 ]
pi_38479067
Als het alleen aan je accu ligt kan je hem of zelf vervangen of dit laten doen. Dan kan je op internet goedkopere dingen vinden dan de Applestore.
pi_38479414
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:32 schreef JeroenV het volgende:
Als het alleen aan je accu ligt kan je hem of zelf vervangen of dit laten doen. Dan kan je op internet goedkopere dingen vinden dan de Applestore.
Het kost je niks als je nog garantie hebt!
pi_38479806
Hij zegt ook nergens dat hij nog garantie heeft volgens mij.

Hebben jullie nog de gewone oordopjes? Ik wil nieuwe gaan kopen, die van mij zijn bijna kapot. Maar dan niet die van Apple, alleen zijn anderen ook zo duur als je een beetje kwaliteit wilt.

[ Bericht 43% gewijzigd door JeroenV op 02-06-2006 17:03:47 ]
pi_38480760
Als je geen garantie meer hebt op je Ipod, kun je hier een nieuwe batterij bestellen:

http://www.ipodreparatie.nl/

Kost 24,50 voo de Nano. Je kunt hem er zelf in zetten of laten doen. Dat kost 10 euro extra.
pi_38482305
Ik heb nog garantie ik heb hem vorige week gekocht namelijk

Maar hoe zet je hem er zelf in dan?
pi_38482369
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb nog garantie ik heb hem vorige week gekocht namelijk

Maar hoe zet je hem er zelf in dan?
Instructies vind je op die site! Maar als je garantie hebt, zou ik toch ff surfen naar http://depot.info.apple.com/ipod/?country=nl&language=nl
en daar je serienummer invullen, de rest wijst zichzelf!

Als je namelijk zelf gaat knutselen en het gaat mis, dan verlies je je garantie!
pi_38548281
Hooi.. jaja ik heb ook een Ipod, maar zo tevreden dat ik hier eigelijk niet hoef te komen maar toch, wat ben ik toch een boefje

Het is een 4g zonder kleurenscherm, maar er staat wel een map "afbeeldingen" tussen die keuzemogelijkheden ergens in een menuutje.. Dat is toch alleen voor de 4g met kleurenscherm, of kan de mijne grijstinten aan ofzo of is dat gewoon als opslagmap? En als ik er niks mee kan wat ik vermoed, waarom staat die map er dan?

Hoe dan ook, ik blijf tevreden met me ipod
  maandag 5 juni 2006 @ 02:00:09 #118
101852 kokos
mividaloca
pi_38550658
Ik haal volgende maand een nano, of kan ik beter wachten op ee 8gb versie?
Viva los Vatos Locos
  maandag 5 juni 2006 @ 12:27:54 #119
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38555324
Hier iemand enig idee hoeveel ik nog kan vangen voor een iPod 3rd g. met een defecte harddisk?
  maandag 5 juni 2006 @ 13:00:26 #120
101852 kokos
mividaloca
pi_38556151
Op http://www.ipodreparatie.nl/ kopen ze ook iPods van jou.
Viva los Vatos Locos
  maandag 5 juni 2006 @ 13:34:52 #121
12079 koele
The Koeler, the better
pi_38556992
hee, ik ga straks op vakantie en dacht bij mezelf, ik koop op schiphol nog wel ff een adapter... maare... als ik nou een usbhub meeneem en dus geen laptop oid kan ik dan mn ipod ook opladen..?
  maandag 5 juni 2006 @ 13:37:45 #122
12079 koele
The Koeler, the better
pi_38557065
die hub wordt sowieso gevoe, dus moet haast wel lukken... toch nog maar ff langs de zaak dus....
pi_38563950
god! Ik heb ook een usb hub met eigen voeding, dat ik daar nog niet aan gedacht heb!
pi_38565061
werkt dat??
pi_38565520
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:48 schreef Aventura het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook niet meer. In mijn geval heb ik er in 20 maanden 2 gehad (godzijdank 1x met garantie) en ik wilde dus een goedkoper or solider apparaat. Helaas is het me niet gelukt om andere spelers te laten werken met mijn audiblefiles, dus ik heb de witte vlag uit de kast gehaald en een 30GB versie besteld.
pi_38582965
Mijn iPod(5G) heeft krassen op het beeldscherm
Kan ik die weghalen?
pi_38583073
voor degenen die het overigens nog niet wisten; de volledige versie van Nero kan video bestanden omzetten in het formaat dat je kunt spelen op de iPod.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:45:36 #128
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38583315
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:22 schreef Remzz het volgende:
Mijn iPod(5G) heeft krassen op het beeldscherm
Kan ik die weghalen?
Brasso (overal te koop) of Displex (bij o.a. telefoonwinkels verkijgbaar)
pi_38583368
Hier een link met instructies m.b.t. krassen verwijderen van een Ipod met Brasso koperpoets.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1040268

Hier eentje incl. foto's.

http://todd.dailey.info/a(...)h-a-4-can-of-brasso/
pi_38583445
Bedankt allebei zal het eens proberen
pi_38583512
Er staat daar op Tweakers wel dat het alleen voor de mini is ....
pi_38616335
Als ik een nummertje download ( ) dat opent Itunes de hele tijd

Iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten? Tis bok irritant namelijk
pi_38617338
Ik heb via de online Apple store een iPod besteld en die is op 6 juni verzonden. Weten jullie misschien hoe lang de gemiddelde verzendtijd is? Verwachte leverdatum staat op 8 juni maar als ze vanuit Nederland verzenden (is dat zo?) dan zou het toch wel op de 7e bezorgd kunnen worden....
pi_38617407
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:38 schreef Flat-Eric het volgende:
Ik heb via de online Apple store een iPod besteld en die is op 6 juni verzonden. Weten jullie misschien hoe lang de gemiddelde verzendtijd is? Verwachte leverdatum staat op 8 juni maar als ze vanuit Nederland verzenden (is dat zo?) dan zou het toch wel op de 7e bezorgd kunnen worden....
Als ze zeggen dat ze hem op 6 juni verstuurd hebben dan denk ik dat het 2/3 werkdagen duurt.
pi_38618043
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 08:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Als ik een nummertje download ( ) dat opent Itunes de hele tijd

Iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten? Tis bok irritant namelijk
Dat moet je uitzetten in je downloadprogramma.
Bij Limewire kun je het bijvoorbeeld uitzetten door te gaan naar: Preferences - Itunes - Importing.
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:16:57 #136
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_38618240
Wat is m'n Iskin toch een ware held, m'n video ziet er nog steeds te nieuw uit.
Wit Lof.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_38621165
Ik heb een iPod bij focusline besteld dus 30GB model voor ¤258,--
pi_38631424
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:08 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat moet je uitzetten in je downloadprogramma.
Bij Limewire kun je het bijvoorbeeld uitzetten door te gaan naar: Preferences - Itunes - Importing.
Ik heb het gevonden. Dankje!
pi_38631534
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:38 schreef Flat-Eric het volgende:
bij mij werd hij 's maandags verzonden en had ik hem op donderdagmiddag binnen.
pi_38631851
Is er al een oplossing voor het niet uitgaan van je Ipod?

Soms wil dat kreng gewoon niet uit, pas na een paar minuten. Waar kan dit aanliggen?
pi_38631966
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:11 schreef VoreG het volgende:

Soms wil dat kreng gewoon niet uit, pas na een paar minuten. Waar kan dit aanliggen?
Heb ik ook, ik dacht dat dat er aan lag omdat ik in de playlist zat ofzo
pi_38654812
Supertip voor wie zijn mp3's van goede tagging wil voorzien (zeker in je Ipod is het vreselijk irritant als nummers niet goed getagged zijn, je kan niet goed sorteren o.a.)

Met MusicBrainz Tagger kun je automatisch informatie (artiest, titel, album e.d.) over alle nummers in je muziekcollectie opzoek in de MusicBrainz database (dus niet GraceNote's CDDB) en deze informatie laten opslaan in de metatags van de nummers. MusicBrainz herkent het nummer op basis van een akoestische vingerafdruk. Mocht de informatie nog niet te vinden zijn in de online database, dan kun je de informatie toevoegen aan de database, zodat anderen er later van kunnen profiteren.
De metadata zit in een ID3v2 tag.

Check www.musicbrainz.org en download de tagger voor jouw OS.
Ik heb een Mac Ibook dus ik gebruik de Ieatbrainz software.
Het is echt heel simpel....je importeert muziek uit je Itunes library en gaan met die banaan!
Ik had heel veel oude, losse mp3's met vrijwel geen of verkeerde tags en zelfs die worden herkend in de database en 'omgetagd'!
De database is enorm, en er staat ook veel Nederlandse muziek en andere zeldzame muziek in.

[ Bericht 0% gewijzigd door cinnamongirl op 08-06-2006 19:50:08 ]
  donderdag 8 juni 2006 @ 15:05:22 #143
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_38657800
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:11 schreef VoreG het volgende:

volgens mij heeft dat te maken met het feit dat de harddisk draait omdat hij nummers in de buffer aan het plaatsen is.
.
pi_38664323
Hallo, ik heb een redelijke tijd terug een iPod mini gekocht. Hij werkte perfect, tot laatst. Ik zag hoe langzaam het beeldscherm slechter ging functioneren want het beeld werd steeds vager. Wat kan ik hieraan doen? ik kan nauwelijks meer mijn scherm zien en dat is best lastig want soms wil ik wel eens wisselen van nummers. Weet iemand een oplossing?
zakelijk
pi_38664899
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Supertip voor wie zijn mp3's van goede tagging wil voorzien (zeker in je Ipod is het vreselijk irritant als nummers niet goed getagged zijn, je kan niet goed sorteren o.a.)

Met MusicBrainz Tagger kun je automatisch informatie (artiest, titel, album e.d.) over alle nummers in je muziekcollectie opzoek in de MusicBrainz database (dus niet GraceNote's CDDB) en deze informatie laten opslaan in de metatags van de nummers. MusicBrainz herkent het nummer op basis van een akoestische vingerafdruk. Mocht de informatie nog niet te vinden zijn in de online database, dan kun je de informatie toevoegen aan de database, zodat anderen er later van kunnen profiteren.
De metadata zit in een ID3v2 tag.

Check www.musicbrainz.com en download de tagger voor jouw OS.
Ik heb een Mac Ibook dus ik gebruik de Ieatbrainz software.
Het is echt heel simpel....je importeert muziek uit je Itunes library en gaan met die banaan!
Ik had heel veel oude, losse mp3's met vrijwel geen of verkeerde tags en zelfs die worden herkend in de database en 'omgetagd'!
De database is enorm, en er staat ook veel Nederlandse muziek en andere zeldzame muziek in.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan hem niet vinden?
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:30:23 #146
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_38665179
Een paar vragen voor jullie iPod bezitters:

-Wie heeft z'n iPod al eens buiten de garantie laten repareren? (zo niet, dan in het geheel niet op deze post reageren, zo ja, ga dan door met de volgende vraag[/edit])
-Hoeveel kostte dit in totaal en wat voor soort reparatie was het?
-Heb je dit door Apple zelf laten doen, of door een electronica zaak oid?

Ik wacht met spanning op jullie antwoorden.
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:33:45 #147
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_38667211
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:30 schreef TheArowana het volgende:
Een paar vragen voor jullie iPod bezitters:

-Wie heeft z'n iPod al eens buiten de garantie laten repareren? (zo niet, dan in het geheel niet op deze post reageren, zo ja, ga dan door met de volgende vraag[/edit])
-Hoeveel kostte dit in totaal en wat voor soort reparatie was het?
-Heb je dit door Apple zelf laten doen, of door een electronica zaak oid?

Ik wacht met spanning op jullie antwoorden.
Vertel het probleem er ook even bij .

Het probleem dus:
Het probleem is als volgt: Ik heb de iPod na het 'uitwerpen' iets te snel van de pc ontkoppelt; het 'niet ontkoppelen' symbooltje was nog in beeld dus.
Hierna raakte de iPod in een soort opstartloop waaruit hij niet is te bevrijden.
Wanneer ik hem aanzet, verschijnt het Apple-logo, wat na enkele seconden weer verdwijnt. Meteen hierna verschijnt het weer, en naar enkele seconden verdwijnt het wederom, om weer opnieuw te verschijnen, ad infinitum!
Rebooten helpt niet, aansluiten op het lichtnet helpt niet, aansluiten op de pc geeft hetzelfde resultaat als aansluiten op het lichtnet en bovendien herkent de PC hem absoluut niet meer. Geen melding 'nieuwe hardware', geen extra harde schijven bij 'Deze Computer', helemaal niets..
Jawel, je keek.
pi_38667734
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan hem niet vinden?
Nee het ligt aan mij! Het is niet .com maar .org, ik heb mijn post aangepast!
pi_38667988
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 19:33 schreef jna het volgende:

[..]

Vertel het probleem er ook even bij .

Het probleem dus:
Het probleem is als volgt: Ik heb de iPod na het 'uitwerpen' iets te snel van de pc ontkoppelt; het 'niet ontkoppelen' symbooltje was nog in beeld dus.
Hierna raakte de iPod in een soort opstartloop waaruit hij niet is te bevrijden.
Wanneer ik hem aanzet, verschijnt het Apple-logo, wat na enkele seconden weer verdwijnt. Meteen hierna verschijnt het weer, en naar enkele seconden verdwijnt het wederom, om weer opnieuw te verschijnen, ad infinitum!
Rebooten helpt niet, aansluiten op het lichtnet helpt niet, aansluiten op de pc geeft hetzelfde resultaat als aansluiten op het lichtnet en bovendien herkent de PC hem absoluut niet meer. Geen melding 'nieuwe hardware', geen extra harde schijven bij 'Deze Computer', helemaal niets..
Ga eens naar Configuratiescherm-> Systeembeheer ->Computerbeheer ->Schijfbeheer->Opslag->Schijfbeheer.
Zie je hem daar wel? Probeer de schijf eens te formatteren? Je bent dan uiteraard wel je data kwijt maar dat moge bekend zijn!
  donderdag 8 juni 2006 @ 20:11:51 #150
131729 jna
pi_38668424
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 19:58 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ga eens naar Configuratiescherm-> Systeembeheer ->Computerbeheer ->Schijfbeheer->Opslag->Schijfbeheer.
Zie je hem daar wel? Probeer de schijf eens te formatteren? Je bent dan uiteraard wel je data kwijt maar dat moge bekend zijn!
niks (bij mij tenminste, ik heb hetzelrde probleem namelijk als TheArowana)
Jawel, je keek.
pi_38669058
Jna, misschien is dit wat!!!Ik vond dit op een forum na wat Googlen:

I had a similar problem two days ago. Holding down the select and menu buttons would bring up the Apple logo but the iPod wouldn't then start up. I could hear the drive constantly trying to reboot like yours, and it would get as far as the Apple logo but no further. Had a quick trawl around on this forum, as it happens, and found the solution: Before trying to reset the iPod, put it in Disk Mode: hold down select and play buttons until you get a message with a big tick on the screen that says it's in Disk Mode. I had to connect my iPod to an external power source in order to do this. Then, reset it and to be on the safe side did a "restore" with the latest iPod software. Now working like a charm. Hope this helps. Let us know how you get on.

Met andere worden: je moet de 'select' button en de 'menu' button ingedrukt houden tot je een harde klik hoort en een Apple logo ziet en daarna druk je de 'play' en de 'menu' button.

Ook deze post bevestigt dit:

with it connected to your computer reset it by holding Center and Menu. When you see the Apple logo, press Center and Play to throw it into Disk Mode. With luck, it will be recognized by the updater and you'll be able to restore it.

[ Bericht 9% gewijzigd door cinnamongirl op 08-06-2006 20:48:38 ]
  donderdag 8 juni 2006 @ 20:47:42 #152
131729 jna
pi_38669863
Ik kom wel in de disk mode maar hoe reset ik hem dan?

Er staat nu:
Disk mode

Ok to disconnect

HIj zit in het stopcontact
Jawel, je keek.
pi_38670169
Check http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93651
Dit is stap 4:
When the Apple logo appears, release the Menu and Select buttons and immediately press and hold the Select and the Play/Pause buttons until the Disk Mode screen appears.

Je bent nu bij stap 5:
Disconnect iPod from the power adapter and connect it to your computer; the screen on the iPod will change and say "Do not disconnect"
  donderdag 8 juni 2006 @ 20:57:13 #154
131729 jna
pi_38670203
Als ik in disk mode hem reset (center + menu) krijg ik weer hetzelfde als eerste, dus alsof ie opstart en weer opstart en weer opstart enz enz
Jawel, je keek.
pi_38670301
Ai, je ziet dus niet dat laatste plaatje (dat oke teken met de tekst:'do not disconnect')?

Als je dat V-tje ziet moet je hem NIET nog een keer weer resetten, maar disconnecten en weer aan je pc linken met je USB kabel.
  donderdag 8 juni 2006 @ 21:00:01 #156
131729 jna
pi_38670318
Er blijft staan

Disk mode

ok to disconnect
Jawel, je keek.
pi_38673348
Ik heb net een dinges aanvraag ingediend voor mijn batterij. Hoop dat ik een nieuwe krijg

Zou ik ook een andere kleur kunnen krijgen?

[ Bericht 31% gewijzigd door RoOoYtJuH op 08-06-2006 22:12:03 ]
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:16:55 #158
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38684984
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 20:57 schreef jna het volgende:
Als ik in disk mode hem reset (center + menu) krijg ik weer hetzelfde als eerste, dus alsof ie opstart en weer opstart en weer opstart enz enz
Dat had ik ook, zie je ook die map met het uitroepteken?
Ik heb het opgegeven iig.
pi_38710234
Mijn iPod is weer vaag aan het doen.

De laatste tijd heb ik het steeds vaker dat ik nummers via iTunes op mijn Pod zet. Als ik daarna vrolijk dat ding uitwerp op de computer afsluit en ik de nummers wil gaan beluisteren staan ze er gewoon simpelweg niet op. Als ik dan terug ga naar iTunes terug ga, geeft hij inderdaad ook niet aan dat ze er niet op staan, maar wel dat de ruimte van de nummers in gebruik is.
Vooral zwaar irritant omdat me dit dus best veel ruimte scheelt, en ik niet weet hoe ik die ruimte terug kan krijgen zonder alles opnieuw erop te gooien.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:02:30 #160
131729 jna
pi_38710324
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:16 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat had ik ook, zie je ook die map met het uitroepteken?
Ik heb het opgegeven iig.
Ik zie alleen dat vinkje en ok to disconnect
Jawel, je keek.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:14:12 #161
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38710637
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 23:02 schreef jna het volgende:

[..]

Ik zie alleen dat vinkje en ok to disconnect
Hoor je ook steeds dat de Harddisk opspint en dan een klik geeft?
Ga eens naar windows naar Configuratiescherm- Systeembeheer-Computerbeheer-Schijfbeheer, zie je hem daar onder staan en kan je hem formatteren? Als dat lukt heb je mazzel, dan kun je daarna de ipod softwareb er weer opnieuw opzetten.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:53:16 #162
131729 jna
pi_38711611
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 23:14 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hoor je ook steeds dat de Harddisk opspint en dan een klik geeft?
Ga eens naar windows naar Configuratiescherm- Systeembeheer-Computerbeheer-Schijfbeheer, zie je hem daar onder staan en kan je hem formatteren? Als dat lukt heb je mazzel, dan kun je daarna de ipod softwareb er weer opnieuw opzetten.
niks
Jawel, je keek.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:54:01 #163
131729 jna
pi_38711633
Naar de reparatie brengen zal wel bijna evenveel kosten als een nieuwe zeker?
Jawel, je keek.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 00:06:23 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38711925
Gecondoleerd.
pi_38773810
dat 'gratis dock aanvragen' truucje werkt zeker niet meer?
Tap tap tap
pi_38773830
Nee je moet tegenwoordig zelfs je oordopjes terugsturen als je nieuwe aanvraagt
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_38773956
jammer
Tap tap tap
pi_38783778
Der kwam vandaag iemand om mijn Ipod op te halen. Krijg dus een nieuwe
  maandag 12 juni 2006 @ 20:29:24 #169
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38789538
Zijn er hier mensen met een nano? Ik denk erover om die aan te schaffen, ik wil nu liever een flash-gebaseerde speler...Sinds mijn eerste iPod 3rd gen stuk is gegaan (de harddisk).
pi_38790665
Ik heb een nano.

En dan?
Ik had liever een iPod met video gekocht
pi_38792859
Nano is fijn
pi_38792860
quote:
Op maandag 12 juni 2006 20:29 schreef Aventura het volgende:
Zijn er hier mensen met een nano? Ik denk erover om die aan te schaffen, ik wil nu liever een flash-gebaseerde speler...Sinds mijn eerste iPod 3rd gen stuk is gegaan (de harddisk).
Ook Nano heeft.
pi_38793212
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:00 schreef Zuen het volgende:
Hallo, ik heb een redelijke tijd terug een iPod mini gekocht. Hij werkte perfect, tot laatst. Ik zag hoe langzaam het beeldscherm slechter ging functioneren want het beeld werd steeds vager. Wat kan ik hieraan doen? ik kan nauwelijks meer mijn scherm zien en dat is best lastig want soms wil ik wel eens wisselen van nummers. Weet iemand een oplossing?
Kan iemand misschien helpen?
zakelijk
pi_38793280
Nano is the shiznit!
  maandag 12 juni 2006 @ 22:26:02 #175
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38794654
Ik heb een iPod nano 4GB gezien voor 220 euro inc. BTW. Goedkoper kan bijna niet denk ik (hij is bijna overal 259 euro). Okay het is nog steeds een klap geld. Daar tegenover staat dat ik al gewend ben aan iTunes, heb al een ipod adapter etc. En ik vind hem gewoon heel mooi
Natuurlijk heb je voor 100 euro meer een iPod. Maar die is veel kwetsbaarder. Bovendien heb ik geen 30 GB nodig en een video-optie al helemaal niet.
Heb er wel een vraagje over, zit er een haakje oid aan voor een draagkoord of zit er een haakje aan die tubes? Dat is me niet helemaal duidelijk.
pi_38802686
Aan de iPod zit geen mogelijkheid om er een draadje aan vast te knopen. Aan de tubes weet ik niet, heb ze niet...

Alternatief is lanyard? Of wil je dat niet
pi_38802720
Heb ik ook nog een vraag: Als ik in mijn 1GB Nano kijk onder About dan staat daar:

Songs 158 (klopt)
Photos 12 (klopt)
Capacity 892MB (klopt)
Available 892MB (huh?)

De iPod doet het wel goed. Updaten is okay enzo.
Heeft iemand dit ook wel eens gehad

* Lunar moet misschien z'n firmware eventjes restoren
pi_38804232
quote:
Op maandag 12 juni 2006 22:26 schreef Aventura het volgende:
Ik Heb er wel een vraagje over, zit er een haakje oid aan voor een draagkoord of zit er een haakje aan die tubes? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Je kan voor veels te veel geld (dacht 50 euro) zo'n ketting kopen met oordopjes der in (die ook altijd bij die goedkope mp3 spelers zitten ) Maar dan van Apple
  dinsdag 13 juni 2006 @ 10:07:10 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38804269
Ja die zag ik, 55 euro
Dat doe ik niet, heb al goede oordopjes.
Misschien haal ik wel zo'n polsband.
pi_38804329
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:07 schreef Aventura het volgende:
Ja die zag ik, 55 euro
Dat doe ik niet, heb al goede oordopjes.
Misschien haal ik wel zo'n polsband.
OF je doet hem in je zak
pi_38804428
Aventura, bij die goedkope siliconen hoesjes kan je er een touwtje omdoen.. maar of dat een aanrader is weet ik niet
pi_38821017
Ik heb ent bij de mediamarkt een goedkopere oplader gekocht, vond ¤30 iets te veel, maar nu durf ik hem niet te gebruiken omdat ik bang ben dat ik m'n iPod sloop Hoewel de gozer bij de MM zei dat hij wel voor iPods was (ik had eerst een andere vast, maar daarvan zei ie dat hij te weinig voltage gaf ofzo).
Tap tap tap
pi_38824265
ipod leeft nog en laadt gewoon op. phew.

Alleen, toen ik de stekker eruit haalde, ging m'n podje niet meer aan Ik in paniek, dacht dat ik hem vermoord had, maar hij stond op hold
Tap tap tap
pi_38829997
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:59 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.ciom.nl/
Jammer dat ze niet meer verkopen
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:08:00 #187
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_38842110
Damn SHIT! Ik heb met mijn domme kop deze week per ongeluk het bonnetje van mijn iPod weggeflikkert... Ben ik nu mijn garantie kwijt of is er een manier waarop ik deze domme fout kan herstellen...?
pi_38842138
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:08 schreef twentemeisje het volgende:
Damn SHIT! Ik heb met mijn domme kop deze week per ongeluk het bonnetje van mijn iPod weggeflikkert... Ben ik nu mijn garantie kwijt of is er een manier waarop ik deze domme fout kan herstellen...?
Als ie nog geen jaar oud is heb je met je serienummer altijd nog recht op garantie.
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:10:13 #189
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_38842166
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:09 schreef Remzz het volgende:

[..]

Als ie nog geen jaar oud is heb je met je serienummer altijd nog recht op garantie.
Hij is net 3 weken oud... Pfew, opluchting. Ik had 'm ook al geregistreerd via de site van Apple. Het is dus geen probleem begrijp ik... (behalve als ie gejat wordt...).?
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:31:36 #190
16063 MonoSynth
pi_38842799
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 08:25 schreef Lunar het volgende:
Heb ik ook nog een vraag: Als ik in mijn 1GB Nano kijk onder About dan staat daar:

Songs 158 (klopt)
Photos 12 (klopt)
Capacity 892MB (klopt)
Available 892MB (huh?)

De iPod doet het wel goed. Updaten is okay enzo.
Heeft iemand dit ook wel eens gehad

* Lunar moet misschien z'n firmware eventjes restoren
mijn G3 iPod heeft een tijd lang constant beweerd nog 312MB over te hebben, hoe veel muziek er ook op stond. Ik weet niet hoe het is opgelost (firmware update of een schijf format), maar nu geeft hij het iig goed weer....
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:33:34 #191
16063 MonoSynth
pi_38842865
quote:
Op maandag 12 juni 2006 22:26 schreef Aventura het volgende:
[..]

zit er een haakje oid aan voor een draagkoord
nee
quote:
of zit er een haakje aan die tubes?
ja
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:43:25 #192
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_38843198
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:10 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Hij is net 3 weken oud... Pfew, opluchting. Ik had 'm ook al geregistreerd via de site van Apple. Het is dus geen probleem begrijp ik... (behalve als ie gejat wordt...).?
Voerde net mijn serial in op de Apple-website en voila:

About your Apple product
iPod 5th Generation
[SERIAL]
Our records indicate that your product is covered under Apple’s Limited Warranty and your estimated date of purchase was 26-May-06. Based on this data, your product will be covered by Apple service warranty for 346 more days.
pi_38843241
ik heb de mijne 16 maart gekocht, volgens de Apple website op 6 april.
nouja, boeien, scheelt weer 3 hele weekjes garantie
Tap tap tap
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:17:27 #194
91856 Stretto
..........
pi_38850257
Ik heb dus net de dock gekregen, 50 euro voor een oplader
En dan krijg je er geen fucking kabel bij! Alleen al de 1e pagina is lachwekkend.....allemaal leuke functies die alleen werken als je er een kabeltje bij besteld...........Ik wil gewoon mijn ipod via het stroomnet opladen en niet nog meer geld uitgeven
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_38850406
¤50

koop dan gewoon een losse oplader
Tap tap tap
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:26:16 #196
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38850629
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:33 schreef MonoSynth het volgende:

[..]

nee
[..]

ja
Thanks!
Ik heb de nano (wit, 4GB) inmiddels besteld en opgehaald
Nu nog zo'n Tube regelen. Het is dat je hier niet meer samen mag bestellen. Maar ff op marktplaats kijken. Ik wil wel een originele.
pi_38859759
Net een witte iPod Nano 1 gig met gravering + lichtnet oplader besteld!
  woensdag 14 juni 2006 @ 20:37:37 #198
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_38861099
Kan je met iTunes de nummers handmatig bewerken (dus zelf erop slepen wat je erop wilt), en dan alsnog de ratings terugkopieren naar de PC wanneer je de ipod aansluit?

Net als de recently played playlist wil ik ook terug naar de PC, maar ik wil geen automatisch synchroniseren aan hebben. Kan dat?
Tot zover het nieuws
  woensdag 14 juni 2006 @ 22:39:19 #199
91856 Stretto
..........
pi_38866152
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:20 schreef CherryLips het volgende:
¤50

koop dan gewoon een losse oplader
waar dan?
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:30:30 #200
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_38868788
quote:
Nope, helaas helaas..
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_38870516
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:39 schreef Stretto het volgende:

[..]

waar dan?
De Apple Store is even offline, maar zo ziet de officiele eruit:

Die kost ¤30.

Ik heb dinsdag bij de Mediamarkt een merkloze gekocht van ¤15.
Tap tap tap
  donderdag 15 juni 2006 @ 00:48:35 #202
91856 Stretto
..........
pi_38871280
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

[afbeelding]
Die kost ¤30.

Achja kan gebeuren, kan ik wel de ipod opladen als ik 'm aansluit op een stereo?
Want ik wil 'm wel in ons vakantiehuis kunnen aansluiten op de stereo, ik heb echt geen zin om tig cd's mee te moeten nemen. Zo ja: Welke kabel ik nodig ?
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_38871462
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:48 schreef Stretto het volgende:

[..]

Achja kan gebeuren, kan ik wel de ipod opladen als ik 'm aansluit op een stereo?
Want ik wil 'm wel in ons vakantiehuis kunnen aansluiten op de stereo, ik heb echt geen zin om tig cd's mee te moeten nemen. Zo ja: Welke kabel ik nodig ?
daar heb je volgens mij een tulp stekkertje voor nodig. bestaat ook een setje van van apple, maar die is natuurlijk best prijzig. ik vroeg me nl hetzelfde af, ik heb alleen zelf geen dock
Tap tap tap
  donderdag 15 juni 2006 @ 02:53:33 #204
91856 Stretto
..........
pi_38873272
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

daar heb je volgens mij een tulp stekkertje voor nodig. bestaat ook een setje van van apple, maar die is natuurlijk best prijzig. ik vroeg me nl hetzelfde af, ik heb alleen zelf geen dock
Ik heb serieus nu een pesthekel gekregen aan Apple. De 1e pagina van de handleiding van de dock is gewoon belachelijk. Achter elke zin staat er: You have to order this seperately in order to use this function.
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  donderdag 15 juni 2006 @ 03:34:11 #205
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_38873426
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:59 schreef JeroenV het volgende:
Mijn iPod is weer vaag aan het doen.

De laatste tijd heb ik het steeds vaker dat ik nummers via iTunes op mijn Pod zet. Als ik daarna vrolijk dat ding uitwerp op de computer afsluit en ik de nummers wil gaan beluisteren staan ze er gewoon simpelweg niet op. Als ik dan terug ga naar iTunes terug ga, geeft hij inderdaad ook niet aan dat ze er niet op staan, maar wel dat de ruimte van de nummers in gebruik is.
Vooral zwaar irritant omdat me dit dus best veel ruimte scheelt, en ik niet weet hoe ik die ruimte terug kan krijgen zonder alles opnieuw erop te gooien.
Ik heb dat ook gehad!

De ruimte die aangegeven wordt als zijnde in gebruik, zijn alle muziekbestanden bij elkaar opgeteld in de playlist.

Ik zat dus ook hiermee te eikelen, wat bleek nou: Ik had bepaalde mappen en muziekbestanden verplaatst, waardoor ze niet meer overgepompt kunnen worden naar je iPod, terwijl de (loze) vermeldingen gewoon wel in de bibliotheek en playlist blijven bestaan. (en daarmee ook de reeds berekende bestandsomvang)
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  donderdag 15 juni 2006 @ 08:19:52 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38873858
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 02:53 schreef Stretto het volgende:

[..]

Ik heb serieus nu een pesthekel gekregen aan Apple. De 1e pagina van de handleiding van de dock is gewoon belachelijk. Achter elke zin staat er: You have to order this seperately in order to use this function.
Je moet jezelf gewoon beter voorlichten wat Apple betreft
Je hoeft geen van hun dure bijproducten te kopen als je jezelf informeert. Er zijn goedkope lichtnetladers te koop. En wat betreft aansluiten op je stereo, een simpele tulpkabel van een paar euro werkt prima. Ik zag ook audiokabels staan op de applesite maar die kosten 20 euro ofzo. Belachelijk! De iPod laadt dan overigens niet op, maar dat kan sowieso niet via de audiojack. Je kunt ook de AV connection kit kopen van Apple waarmee je hem wel kunt aansluiten op tv of stereo én tegelijkertijd kunt opladen, maar dat kost 99 euro. Dan ben je knettergek als je dat koopt
  donderdag 15 juni 2006 @ 08:24:03 #207
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38873916
Ik baal nu trouwens toch ook wel van Apple, heb ik een gloednieuwe Nano, ziet mijn pc hem niet. Godver...Alles al geprobeerd. Software verwijderd en opnieuw geinstalleerd, gereset...De Apple Updatersoftware werkt ook niet, die geeft na een tijdje aan dat de iPod 'niet gekoppeld kan worden'.
pi_38873976
Ik weet niet of het in elke stad zit maar z'n klein electrowinkeltje Handyman zit hier, daar verkopen ze dat spul heel goedkoop.
  donderdag 15 juni 2006 @ 08:33:16 #209
91856 Stretto
..........
pi_38873992
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 08:19 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je moet jezelf gewoon beter voorlichten wat Apple betreft
Je hoeft geen van hun dure bijproducten te kopen als je jezelf informeert. Er zijn goedkope lichtnetladers te koop. En wat betreft aansluiten op je stereo, een simpele tulpkabel van een paar euro werkt prima. Ik zag ook audiokabels staan op de applesite maar die kosten 20 euro ofzo. Belachelijk! De iPod laadt dan overigens niet op, maar dat kan sowieso niet via de audiojack. Je kunt ook de AV connection kit kopen van Apple waarmee je hem wel kunt aansluiten op tv of stereo én tegelijkertijd kunt opladen, maar dat kost 99 euro. Dan ben je knettergek als je dat koopt
Mja klopt, overhaast gehandeld
Dure bijproducten is nog een understatement als je sommige dingen ziet. Maargoed dus ik kan nog eens 25 extra bijbetalen wil ik zo'n Ipod uberhaupt opladen. Wat is de functie van zo'n dock vraag ik me dan af? De iPod een mooi huisje geven dat o zo trendy is?
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  donderdag 15 juni 2006 @ 08:43:18 #210
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38874074
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 08:33 schreef Stretto het volgende:

[..]

Mja klopt, overhaast gehandeld
Dure bijproducten is nog een understatement als je sommige dingen ziet. Maargoed dus ik kan nog eens 25 extra bijbetalen wil ik zo'n Ipod uberhaupt opladen. Wat is de functie van zo'n dock vraag ik me dan af? De iPod een mooi huisje geven dat o zo trendy is?
Ik snap de meerwaarde van zo'n dock ook niet. Dattie mooi rechtop kan staan ofzo
Maar inderdaad, ga naar Handyman of zo'n soort winkel. Of wat iemand eerder zei, Mediamarkt heeft ook ripoff lichtnetadaptors. Ook wel lame van Apple, toen ik in 2003 mijn eerste iPod kreeg, zat die adapter er nog gewoon bij. Daarentegen zat er toendertijd geen usb-kabel bijgeleverd en nu weer wel.
pi_38874554
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:48 schreef Stretto het volgende:

[..]

Kan met een supergoedkope (4,5 euro voor 5 m.) kabel. Ik heb de mijne ermee aan een grote versterker aangesloten, np! Voor aansluiten aan stereo heb je een een mini 3,5-mm stereo-naar-RCA-adapterkabel nodig:

donderdag 15 juni 2006 @ 09:25:51 #212
16063 MonoSynth
pi_38874719
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 08:43 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik snap de meerwaarde van zo'n dock ook niet. Dattie mooi rechtop kan staan ofzo
[..]
Bij mijn iPod zat de dock erbij en ik vind hem hartstikke makkelijk. Het ding staat standaard naast mijn stereo met de audio-kabel en de oplaadkabel er in. Als ik thuiskom dan staat de iPod al op de dock (en het geluid dus via mijn stereo) voordat ik de stekker van de koptelefoon er uit gehaald heb. Ik mis dus geen seconde

ps. weet iemand of je met de nieuwe docks (tv out (voor 5G) en remote) het 'gewone' beeld van je schermpje naar een tv of monitor kunt doorsluizen? Ik word er namelijk nogal ziek van dat ik heel vaak naar mijn ipod moet lopen om te zien welk nummer nu draait. Als ik dat op een wat groter beeldscherm vanaf mijn bureaustoel kan zien zou dat wel makkelijk zijn.
pi_38874758
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 03:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

Ik heb dat ook gehad!

De ruimte die aangegeven wordt als zijnde in gebruik, zijn alle muziekbestanden bij elkaar opgeteld in de playlist.

Ik zat dus ook hiermee te eikelen, wat bleek nou: Ik had bepaalde mappen en muziekbestanden verplaatst, waardoor ze niet meer overgepompt kunnen worden naar je iPod, terwijl de (loze) vermeldingen gewoon wel in de bibliotheek en playlist blijven bestaan. (en daarmee ook de reeds berekende bestandsomvang)
Hmm, volgens mij is dat bij mij toch niet zo. Het gebeurde als ik net een bestand had gedownload en er gelijk opgezet had.
pi_38879388
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:17 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Kan met een supergoedkope (4,5 euro voor 5 m.) kabel. Ik heb de mijne ermee aan een grote versterker aangesloten, np! Voor aansluiten aan stereo heb je een een mini 3,5-mm stereo-naar-RCA-adapterkabel nodig:

[afbeelding]
heb je daar per se dat dock bij nodig of bestaat er nog een andere manier?
Tap tap tap
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:50:02 #215
16063 MonoSynth
pi_38884396
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 12:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

heb je daar per se dat dock bij nodig of bestaat er nog een andere manier?
Gewoon aan je koptelefoon aansluiting hangen werkt ook prima.
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:21:08 #216
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38895818
Jippie, de nano wordt eindelijk herkend. Er was een format c: voor nodig
  zaterdag 17 juni 2006 @ 10:06:31 #217
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_38938631
Ik ga binnenkort op vakantie naar de USA. Nou wil ik al een tijdje een Ipod en ik zag dat ze daar zo'n 100 Euro goedkoper zijn bij Radioshack vergeleken met de Apple store.
Ik weet dat de adapter dan niet past en dat daar een ander verloopje in moet. Maar hoe zit het met garantie ? Ik neem aan dat die ook hier geldig is ?
Heeft iemand ervaring met een Ipod in den vreemde kopen ?
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  zaterdag 17 juni 2006 @ 10:29:22 #218
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_38938913
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 10:06 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie naar de USA. Nou wil ik al een tijdje een Ipod en ik zag dat ze daar zo'n 100 Euro goedkoper zijn bij Radioshack vergeleken met de Apple store.
Ik weet dat de adapter dan niet past en dat daar een ander verloopje in moet. Maar hoe zit het met garantie ? Ik neem aan dat die ook hier geldig is ?
Heeft iemand ervaring met een Ipod in den vreemde kopen ?
Yup, garantie is gewoon geldig, gaat via serial nummer. Mijn zus had een iPod uit de USA, ging (binnen een jaar) kapot, kreeg gewoon via de Nederlandse Apple-garantie een nieuwe.
Check mijn band Glorybox
pi_38942019
OK, if ben officiëel stom. Ik heb de tip genegeerd om mijn serienummer te checken tegen de 'warranty'. Vervolgens wat gaan klooien met andere spelers, niks gevonden. En uiteindelijk heb ik dus mijn hoofd in de schoot gelegd en een nieuwe iPod besteld.

Om vandaag dus toch maar eens te checken. Blijkt dat ik vandaag nog TWINTIG dagen op mijn garantie heb staan. Dus dat ik dat ding gewoon had kunnen opsturen en nu al een nieuwe had kunnen hebben.
pi_38945219
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

[afbeelding]
Die kost ¤30.

hebben ze merkloze stekkers bij de mediamarkt? ook voor de ipod video?

ik was er laatst en de meneer zei dat ze die niet hadden.
Tri State. Tri State. !
  zaterdag 17 juni 2006 @ 15:49:43 #221
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_38945453
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 15:39 schreef _Supreme het volgende:

[..]

hebben ze merkloze stekkers bij de mediamarkt? ook voor de ipod video?

ik was er laatst en de meneer zei dat ze die niet hadden.
Anders lijkt deze mij aardig merkloos:
http://www.digiplanet.nl/(...)t.nl/N_art_2289.html

Is het trouwens beter om hem sowieso via een adapter op te laden? Ik doe het nu via de usb kabel, maar ondanks dat ie zegt opgeladen te zijn gaat ie toch wat snel leeg. Is dat met een adapter beter?
Tot zover het nieuws
  zaterdag 17 juni 2006 @ 15:50:30 #222
101852 kokos
mividaloca
pi_38945473
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:57 schreef HiZ het volgende:
OK, if ben officiëel stom. Ik heb de tip genegeerd om mijn serienummer te checken tegen de 'warranty'. Vervolgens wat gaan klooien met andere spelers, niks gevonden. En uiteindelijk heb ik dus mijn hoofd in de schoot gelegd en een nieuwe iPod besteld.

Om vandaag dus toch maar eens te checken. Blijkt dat ik vandaag nog TWINTIG dagen op mijn garantie heb staan. Dus dat ik dat ding gewoon had kunnen opsturen en nu al een nieuwe had kunnen hebben.
Annuleren?
Viva los Vatos Locos
pi_38947307
Annuleren was gedurende 8 dagen mogelijk, daarna is hij verstuurd. Hij is nu onderweg.

Ik snap ook niet hoe ik nog 20 dagen garantie heb staan, want ik heb 'm gekocht op 7 juli 2005. Ik heb het vermoeden dat ze de garantie hebben verlengd toen ik de nieuwe kreeg of zo.
pi_38951257
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 15:49 schreef L.Mo het volgende:

[..]

Anders lijkt deze mij aardig merkloos:
http://www.digiplanet.nl/(...)t.nl/N_art_2289.html

Is het trouwens beter om hem sowieso via een adapter op te laden? Ik doe het nu via de usb kabel, maar ondanks dat ie zegt opgeladen te zijn gaat ie toch wat snel leeg. Is dat met een adapter beter?
Hoelang doet jouwes op een batterij?

Want ik heb mijnes teruggestuurd naar Apple, omdat ie zo snel leeg was.
  zondag 18 juni 2006 @ 21:28:02 #225
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_38982711
Heb een probleempje met mijn iPod. Ineens staan AL mijn bestanden die erop staan er dubbel op. Oftewel: je ziet ze in je Anapod.Explorer dubbel en ook op je iPod zelf als je scrollt. Heel irritant. Maar...volgensmij neemt het niet2x zoveel ruimte in beslag , maar als je 1 van de 2 files delete is de 2e ook weg.

Iemand weet wat het probleem is/hoe het op te lossen is?

Nieuwe files die ik upload komen gewoon maar 1x op de iPod te staan.
  zondag 18 juni 2006 @ 21:38:02 #226
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_38983133
Ik wil liedjes van mijn eigen cd's zetten in de map 'Mijn Favorieten' op mijn iPod nano. Kan dat? Het komt namelijk vaak voor dat ik één liedje van een bepaalde artiest heb dat ik goed vind en dan heb ik dus geen zin om er een aparte map voor te maken. En ik heb ook geen zin om 2 mappen met 'Mijn Favorieten' te maken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 18 juni 2006 @ 21:51:07 #227
131729 jna
pi_38983612
Aangezien m'n Ipod mini dus kapot is en een reparatie waarschijnlijk even duur is als een nieuwe Ipod nano ben ik van plan om een nano te kopen.
Nu is mijn vraag hier hoe jullie ervaringen zijn? Ik hoorde in het begin dat er heel snel krassen op het scherm komen, is dit nog steeds zo? En zijn er mensen hier die er slechte ervaringen mee hebben?
Jawel, je keek.
  zondag 18 juni 2006 @ 21:58:02 #228
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_38983871
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:51 schreef jna het volgende:
Aangezien m'n Ipod mini dus kapot is en een reparatie waarschijnlijk even duur is als een nieuwe Ipod nano ben ik van plan om een nano te kopen.
Nu is mijn vraag hier hoe jullie ervaringen zijn? Ik hoorde in het begin dat er heel snel krassen op het scherm komen, is dit nog steeds zo? En zijn er mensen hier die er slechte ervaringen mee hebben?
Ik vind mijn nano geweldig. Het is wel handig om van dat beschermfolie te gebruiken
dan blijft het wel mooi.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_38983913
Van de krassen op de Nano weet ik het niet, maar ik heb een Video en die zou ook zo krasgevoelig zijn. Nou, ik heb er totaal geen last van hoor. Maar ik houd hem wel in dat hoesje dat je er standaard bij krijgt.
pi_38983933
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:38 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wil liedjes van mijn eigen cd's zetten in de map 'Mijn Favorieten' op mijn iPod nano. Kan dat? Het komt namelijk vaak voor dat ik één liedje van een bepaalde artiest heb dat ik goed vind en dan heb ik dus geen zin om er een aparte map voor te maken. En ik heb ook geen zin om 2 mappen met 'Mijn Favorieten' te maken.
Je moet hem gewoon naar "de map" mijn ipod of iets in die trend slepen. Want dan zet je hem gewoon in het algemeen op je ipod.
  zondag 18 juni 2006 @ 22:17:04 #231
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_38984642
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Je moet hem gewoon naar "de map" mijn ipod of iets in die trend slepen. Want dan zet je hem gewoon in het algemeen op je ipod.
Maar welke map is dat? Ik kan hem volgens mij alleen maar slepen naar de afspeellijsten die ik zelf heb gemaakt.
Ik snap het al. Bedankt. Sorry voor de overbodige quote.
pi_38986124
ik heb naar apple gebelt dat me IPOD kapot was. sturen ze een lege doos heb ik alles in gedaan. maar komen ze em nu weer ophalen of moet ik bellen of zo
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
  zondag 18 juni 2006 @ 22:53:06 #233
101852 kokos
mividaloca
pi_38986514
Opsturen?
Viva los Vatos Locos
pi_38986844
in de brief staat dat ik de 'envelop' dicht moeten laten tot de postbode hem controleerd
  zondag 18 juni 2006 @ 23:16:53 #235
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_38987469
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Hoelang doet jouwes op een batterij?

Want ik heb mijnes teruggestuurd naar Apple, omdat ie zo snel leeg was.
Ik had m laatst anderhalve dag gebruikt, hooguit een uur of 6 en toen was het balkje al rood

Volgens mij vreet dat backlight ook aardig stroom, net als door het menu bladeren. Waarschijnlijk omdat ie nieuw was dat ik een beetje te vaak ermee aan het spelen was
Tot zover het nieuws
pi_39006051
quote:
Op zondag 18 juni 2006 22:46 schreef RAM_ het volgende:
ik heb naar apple gebelt dat me IPOD kapot was. sturen ze een lege doos heb ik alles in gedaan. maar komen ze em nu weer ophalen of moet ik bellen of zo
niemand?
  maandag 19 juni 2006 @ 16:37:40 #237
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_39006126
Als je zover bent gekomen dat ze je een lege doos sturen kun je toch ook wel uitzoeken waarnaar je het moet opsturen? zoiets moet er toch bij staan in een brief ofzo? En bel anders weer even met ze.
pi_39006273
Ja je moet bellen Staat als het goed is ook in de brief die je er bij kreeg
pi_39008219
Vreemd, ik heb toen meteen m'n iPod in die doos gestopt en de bezorger van de doos heeft 'm toen ook meteen weer meegenomen. Geen gedoe dus met verzenden.
pi_39008358
quote:
Op zondag 18 juni 2006 22:46 schreef RAM_ het volgende:
Ik heb het ook net gedaan. Ik kreeg ook een doos en ze wilden hem meteen mee nemen maar ik was er niet. Dus dan moest je bellen met UPS als ze de doos konden ophalen. En de je moet de envelop idd open laten totdat de postbode heeft gezien dat er idd een ipod inzit

Staat ook ALLEMAAL in de brief
  maandag 19 juni 2006 @ 18:46:20 #241
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_39009308
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Ik heb het ook net gedaan. Ik kreeg ook een doos en ze wilden hem meteen mee nemen maar ik was er niet. Dus dan moest je bellen met UPS als ze de doos konden ophalen. En de je moet de envelop idd open laten totdat de postbode heeft gezien dat er idd een ipod inzit

Staat ook ALLEMAAL in de brief
Heb jij al die nieuwe nano?
Tot zover het nieuws
  maandag 19 juni 2006 @ 19:27:13 #242
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_39010603
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:28 schreef SnuggLe het volgende:
Heb een probleempje met mijn iPod. Ineens staan AL mijn bestanden die erop staan er dubbel op. Oftewel: je ziet ze in je Anapod.Explorer dubbel en ook op je iPod zelf als je scrollt. Heel irritant. Maar...volgensmij neemt het niet2x zoveel ruimte in beslag , maar als je 1 van de 2 files delete is de 2e ook weg.

Iemand weet wat het probleem is/hoe het op te lossen is?

Nieuwe files die ik upload komen gewoon maar 1x op de iPod te staan.
Niemand?
  maandag 19 juni 2006 @ 19:52:57 #243
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_39011476
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:27 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Niemand?
Dan zal de library in je ipod een beetje overhoop liggen. Yami pod kan dat repareren dacht ik. Of anders terug naar de fabriek settings.
Tot zover het nieuws
pi_39015018
Jeej, ik heb me iPod Nano binnen!
Tis echt een prachtige ding, en ben er superblij mee! Gravering is ook mooi!
Alleen jammer dat ie zo snel onder de vingerafdrukken zit aan de achterkant, maar lekker boeiend

Als ik me volgende loon binnen heb ga ik van die sokjes kopen
pi_39015602
Dat nummer dat daar speelt he, dat heb je er voor de grap voor deze foto opgezet toch?
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_39016492
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:46 schreef L.Mo het volgende:

[..]

Heb jij al die nieuwe nano?
Nee, ze hebben hem nog niet opgehaald
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:18 schreef timp0e het volgende:
Alleen jammer dat ie zo snel onder de vingerafdrukken zit aan de achterkant, maar lekker boeiend

[afbeelding]

[afbeelding]

Kut, ik wou dat ik een witte had genomen
  maandag 19 juni 2006 @ 21:59:38 #247
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_39016958
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Nee, ze hebben hem nog niet opgehaald
[..]

Kut, ik wou dat ik een witte had genomen
Ok lol

Vandaag ging hij weer maar 5 uur mee totdat ie in het rood was Ik laad m nu dus ff op om te kijken of hij de nacht lang door kan spelen. Dus zonder iets te doen ofzo, en anders ga ik ook de ruil service proberen
Tot zover het nieuws
pi_39026074
Joepie, mijn mini is net opgehaald. Door een onverklaarbaar wonder bleek ik nog 3 weken garantietermijn over te hebben en mijn clickwheel was kapot. Nu moet ik alleen nog regelen dat dat ding pas weer wordt teruggestuurd na mijn vakantie.
pi_39030775
hoe kan ik mijn mini formateren?
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_39030896
Ik heb de software nodig om de Ipod the kunnen installeren. Ik ben de cd namelijk vergeten mee te nemen. Op de apple site kan ik het niet vinden omdat he zo verrekte sloom is. Kan iemand mij helpen?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:12:22 #251
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_39030924
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 12:11 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb de software nodig om de Ipod the kunnen installeren. Ik ben de cd namelijk vergeten mee te nemen. Op de apple site kan ik het niet vinden omdat he zo verrekte sloom is. Kan iemand mij helpen?
Ik wil je de setup files wel mailen?
pi_39030991
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 12:12 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik wil je de setup files wel mailen?
MSN staat in m'n profiel.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:20:33 #253
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_39033105
Hm ik zie nu dat het niet verzonden is. Het is ook een supergroot bestand, in .rar zelfs nog 31 MB..
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:21:22 #254
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_39033129
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:18 schreef timp0e het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb zelf al een tijdje een Moshi nanoPouch voor mijn iPod Nano.

Beter dan zo'n sok, want je 'm met een koordje dichttrekken, en je oordopjes erin opbergen.

Tevens zorgt het speciale materiaal er voor dat de vingerafdrukken er vanzelf afgepoetst worden bij het opbergen in het tasje. (Is van speciaal materiaal gemaakt)

Mijn Nano en nanoPouch:

Een "review" van mij: http://gathering.tweakers(...)ge/24989828#24989828

En waar je 'm kan bestellen: http://www.gadgetbasement.com/index.php?c=moshi&limit=1&pages=2&p=406

[ Bericht 1% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 20-06-2006 20:54:09 ]
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:27:45 #255
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_39033324
Ik heb deze:

Een leren etuitje voor de iPod Nano. Ik heb de zwarte, en dan op een witte Nano.
Ik vind hem ideaal, er zit een metalen ring aan die je zo aan je gesp of binnenkant tas haakt, of je haalt er een koord doorheen en hangt 'm om je nek. Het wieltje kan je door de uitsparing heen gewoon bedienen. Nadeel vind ik de uitsparing voor het display. Daar had wel een stukje plastic tussen mogen zitten, nu moet je nog steeds een beetje opletten hoe je het in je tas stopt. Maar dat is verder niet onoverkomelijk.

Hij kost 14,95 en is o.a. te koop bij de Mediamarkt.
pi_39033516
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
En waar je 'm kan bestellen: http://www.gadgetbasement.com/index.php?c=moshi&limit=1&pages=2&p=406
Ah, dat ziet er wel tof uit! Is er toevallig ook een Nederlandse site of een winkel waar je 'm kan kopen? Of is die site echt de enige mogelijkheid?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:46:58 #257
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_39033917
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:34 schreef timp0e het volgende:

[..]

Ah, dat ziet er wel tof uit! Is er toevallig ook een Nederlandse site of een winkel waar je 'm kan kopen? Of is die site echt de enige mogelijkheid?
Toen ik 'm kocht, was de enige mogelijkheid om 'm via een Amerikaanse website te kopen, of via de Engelse website die ik net gaf.

De eerste viel gelijk af omdat er met een creditcard betaald moet worden, bij de tweede kan je ook via Paypal betalen. (als je geen account hebt is dat in een paar tellen geregeld, dan geld overboeken en binnen paar dagen heb je geld op je Paypal account. Betalen met Paypal is ook lekker veilig)

Maarja, of je 'm nu ergens in Verweggistan of uit Amsterdam besteld, merk je tegenwoordig ook maar weinig van.
pi_39034112
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[..]

Toen ik 'm kocht, was de enige mogelijkheid om 'm via een Amerikaanse website te kopen, of via de Engelse website die ik net gaf.

De eerste viel gelijk af omdat er met een creditcard betaald moet worden, bij de tweede kan je ook via Paypal betalen. (als je geen account hebt is dat in een paar tellen geregeld, dan geld overboeken en binnen paar dagen heb je geld op je Paypal account. Betalen met Paypal is ook lekker veilig)

Maarja, of je 'm nu ergens in Verweggistan of uit Amsterdam besteld, merk je tegenwoordig ook maar weinig van.
Ok, bedankt! Ik zal er over nadenken, want ik moet toch wachten op mijn loon . Het voordeel aan de Apple iPod-sokjes is wel dat je kan afwisselen qua kleur, en dat vind ik leuk, maar die nanoPouch is ook wel weer handig met het opslag van de oordopjes en met het ''weghalen'' van de vingerafdrukken.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:04:24 #259
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_39034507
Wat mij is opgevallen na een week "sok-gebruik", is dat er wel veel kleine krasjes op de Nano zijn gekomen. (die pas opvallen in het licht en bij goed kijken)

De nanoPouch is gemaakt van een speciaal krasvrije vezel.
pi_39034946
een vraagje: wat is nou eigenlijk de manier om de volumebegrenzer er van af te halen?
pi_39043839
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:17 schreef ryan_atwood het volgende:
een vraagje: wat is nou eigenlijk de manier om de volumebegrenzer er van af te halen?
met goPod.
pi_39044760
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:27 schreef Lunar het volgende:

[..]

met goPod.
Dat gaan we dus eens even heel snel doen.
Of is de garantie dan verlopen?

[ Bericht 6% gewijzigd door RoOoYtJuH op 20-06-2006 19:09:14 ]
pi_39046101
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:27 schreef Lunar het volgende:

[..]

met goPod.
edit- laat maar, al gelukt

[ Bericht 12% gewijzigd door ryan_atwood op 20-06-2006 19:50:57 ]
pi_39047040
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Dat gaan we dus eens even heel snel doen.
Of is de garantie dan verlopen?
Je kan het er ook weer vanaf halen.
pi_39049746
niet je oortjes beschadigen jongens Is mij ook al gebeurt.
Tri State. Tri State. !
pi_39050366
GoPod kan mijn iPod niet vinden. Iermand enig idee wat ik kan doen? Ik heb de nieuwste updates er al opgegooid
pi_39050969
uncapped wil zeggen dat de begrenzer er vanaf gehaald is?
pi_39062640
Ja.
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:16:38 #269
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_39088820
Mn nano slaat niet meer op wanneer hij voor het laatst een nummer heeft afgespeeld.

Ik heb dus vandaag een heleboel liedjes geluisterd, maar die staan niet bij mijn 'laatst afgespeeld' playlist. (alleen van gister en daarvoor staan erin) Ook in itunes zelf staat het niet naast de nummers.

Bekend probleem? Toch niet weeeer een hele system restore doen?
Tot zover het nieuws
pi_39089432
Daar heb ik ook last van ja. Alleen maakt mij het opzich niet zo uit.
pi_39090128
Ik wil een nano twijfel tussen zwart en wit
pi_39096259
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:52 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik wil een nano twijfel tussen zwart en wit
Ik zat ook te twijfelen in de winkel, zwart leek mij geiler, maar nu heb ik er spijt van dat ik geen wit heb gehaald
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:57:42 #273
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_39097375
Zwart zie je heel snel krasjes op.
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:07:05 #274
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_39104918
* I_PANDA_I was blije bezitter van een witte ipod 30GB video
Helaas ging het niet helemaal goed en wordt hij nou terug gestuurdt
Wel goeie service, formuliertje invullen , dan krijg je een return pakketje thuis.
UPS bellen komen ze hem vandaag ophalen.
Nou maar hopen dat de reparatie niet te lang duurt.
BOE!
pi_39124377
Ik val midden in een Ipod topic, ik heb sinds dinsdag de nano
Maar ehm misschien al uitgelegd toch mn vraag: hoe voeg je albumhoesjes toe? moet dat echt afzonderlijk bij elk nummer (zo ver ben ik al)?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:41:30 #276
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_39124490
Mijn I pod wil geen bestanden meer laden.. iedere keer krijg ik deze melding:
'' De nummers op de ipod (Ipod naam) kunnen niet langer worden bijgewerkt omdat alle bij te werken afspeellijsten niet langer bestaan '' WTF?? kan iem mij helpen. Heb overigens een Nano 1 GB
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_39146777
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:38 schreef Longmen het volgende:
Ik val midden in een Ipod topic, ik heb sinds dinsdag de nano
Maar ehm misschien al uitgelegd toch mn vraag: hoe voeg je albumhoesjes toe? moet dat echt afzonderlijk bij elk nummer (zo ver ben ik al)?
Ja, dat moet echt afzonderlijk per nummer!
pi_39146803
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:25 schreef timp0e het volgende:

[..]

Ja, dat moet echt afzonderlijk per nummer!
Nee
pi_39146972
Hoe moet het dan?

En hoe doe je dat dan?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:20:52 #280
16063 MonoSynth
pi_39148677
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe moet het dan?

En hoe doe je dat dan?
Je kunt artwork ook per album toevoegen gelukkig.

Toon het artwork in iTunes (omhoog wijzende pijl in rechthoekje knop linksonder), selecteer een album en sleep een jpegje naar de plek waar het artwork moet staan (er staat iets in de categorie 'drag album artwork here', kan niet missen)
pi_39152243
Ik ben dr al achter
pi_39160663
lollerbbq me ipoot deed het dus niet meer (photo 20 gig) ik dusch dat ding open gemaakt met 2 aardappel schil mesjes, contactjes met de hd aangedrukt (die spinde niet meer op) huppatee, k hoorde hem meteen opspinnen en ik kan weer muziek luistre
  zaterdag 24 juni 2006 @ 10:14:20 #283
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_39171878
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:08 schreef C2C het volgende:
lollerbbq me ipoot deed het dus niet meer (photo 20 gig) ik dusch dat ding open gemaakt met 2 aardappel schil mesjes, contactjes met de hd aangedrukt (die spinde niet meer op) huppatee, k hoorde hem meteen opspinnen en ik kan weer muziek luistre
jij bent gooooooeeeeeddd!!!!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_39171924
Help, ik wou foto's op mijn Nano doen via iTunes, maar hij plaats ze niet. Er staat dan 1 seconde, Ipod bijwerken, daarna de Ipod is bijgewerkt. Maar de foto's staan er dan niet op!

Iemand een idee hoe het anders moet dan?
  zaterdag 24 juni 2006 @ 11:15:08 #285
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_39172630
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:08 schreef C2C het volgende:
Ik heb dat ook wel 'ns gedaan, vervolgens een stuk van mijn moederbord afgebroken en drie barsten in het scherm gemaakt. Toen kon ik tenminste met een gerust hart een nieuwer model kopen
Check mijn band Glorybox
pi_39173971
Ik wil een nano maar weet nog niet hoeveel gb en welke kleur !
pi_39173992
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:31 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Ik zat ook te twijfelen in de winkel, zwart leek mij geiler, maar nu heb ik er spijt van dat ik geen wit heb gehaald
Hmmm

Zwart ziet er vetter uit, toch ?
  zaterdag 24 juni 2006 @ 12:23:36 #288
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_39174052
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 12:19 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik wil een nano maar weet nog niet hoeveel gb en welke kleur !
Beste MaRySe,

Koop een Nano/Video in het zwart liefst incluis een iSkin hoesje.

Groetjes,

BadKeukenTegel.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_39174077
Ik vind wit mooier!
pi_39174121
Ik vind alle 2 mooi
maar mn gewone is wit mn kamer is wit en mn nieuwe laptop wordt wit

Maarrr mn handtasje, portemonnee & stuf zijn zwart

dillemaaa !
  zaterdag 24 juni 2006 @ 12:27:17 #291
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_39174157
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 12:25 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik vind alle 2 mooi
maar mn gewone is wit mn kamer is wit en mn nieuwe laptop wordt wit

Maarrr mn handtasje, portemonnee & stuf zijn zwart

dillemaaa !
Een handtasje gaat boven alles. De keuze lijkt me niet zo heel moeilijk te maken dus.
pi_39174211
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 12:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Een handtasje gaat boven alles. De keuze lijkt me niet zo heel moeilijk te maken dus.
Ik kan natuurlijk ook een witte nemen met een zwart hoesje
  zaterdag 24 juni 2006 @ 12:32:25 #293
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_39174262
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 12:29 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk ook een witte nemen met een zwart hoesje
Doe dat maar niet, meid.
pi_39179485
Der was gister een vriendin van mij hier, en die had wit en ik moet zeggen: wit vind ik toch wel mooier. EN wit = ipod.
En er komen veel minder snel krassen op.
pi_39179503
Jaa.... misschien neem ik toch maar wit

maar twijfel tussen 1 2 en 4 GB
op zich heb ik wel geld maar wil er niet zoveel aan uitgeven
maarrr als ik er wat liedjes op wil en foto's heb ik toch wel wat ruimte nodig........
pi_39179547
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 16:10 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Jaa.... misschien neem ik toch maar wit

maar twijfel tussen 1 2 en 4 GB
op zich heb ik wel geld maar wil er niet zoveel aan uitgeven
maarrr als ik er wat liedjes op wil en foto's heb ik toch wel wat ruimte nodig........
Ik had de 4 gb, maar ik had hem niet vol

En ik vind klein toch beter, vind ik lekkerder werken enzo. Dus misschien verkoop ik hem wel, en ruil ik hem met een 1 of 2 gb...
pi_39179716
1 GB -- 136,85 (met inscriptie)
2 GB -- 178,- (zonder inscriptie van: navishop.nl) of 183,26 (met inscriptie)
4 GB -- 229,67 (met inscriptie)

1 maand geen kleren kopen of een nano, lastig lastig !
pi_39179741
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 16:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Ik had de 4 gb, maar ik had hem niet vol

En ik vind klein toch beter, vind ik lekkerder werken enzo. Dus misschien verkoop ik hem wel, en ruil ik hem met een 1 of 2 gb...
ze zijn toch alle 3 even groot?

Ik zal zo ff kijken wat ik aan muziek & foto's heb (volgens mij wel 40 gb totaal maar niet alles kan ik tegelijk luisteren/lijken )
  zaterdag 24 juni 2006 @ 16:27:28 #299
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_39179902
Als je al een 4gb hebt zou ik heb gewoon houden. Je verkoopt hem toch niet voor de nieuwprijs, hoogstens krijg je er een euro of 150 voor en dan zit je dus nagenoeg op de prijs van zo'n kleinere, beetje zinloze actie dus
pi_39180500
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 16:21 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

ze zijn toch alle 3 even groot?
Jawel, maar het geheugen niet, en ik heb het niet zo op groot geheugen
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 16:27 schreef Aventura het volgende:
Als je al een 4gb hebt zou ik heb gewoon houden. Je verkoopt hem toch niet voor de nieuwprijs, hoogstens krijg je er een euro of 150 voor en dan zit je dus nagenoeg op de prijs van zo'n kleinere, beetje zinloze actie dus
Oh kut

Nouja ik heb hem verzekerd, dus als ie nou "gejat" wordt?
  zaterdag 24 juni 2006 @ 16:57:44 #301
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_39180574
Waarom al die moeite voor een paar tientjes?
Je hebt hem nu, lekker gebruiken dus.
Ik zou trouwens nooit frauderen met de verzekering,zelfs niet vor zo'n relatief klein bedrag. Als ze je pakken dan kan je nooit meer of anders heel erg moeilijk weer ergens terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')