Aanbod blijft staan...quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb alles al geprobeerd trust me maar toch bedankt![]()
Ik hoop op zaterdag, maar dat is aan jou, schoonheid!quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:30 schreef Aventura het volgende:
Ok, wanneer ik je weer zie neem ik mijn gehavende schat mee
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb trouwens een probleem, mijn Ipod Nano gaat echt niet langer mee dan 4 uur. Dit is toch niet normaal? En wat kan ik hier aan doen? Nieuwe halen ofzo?
Jup ik zou een nieuwe aanvragen als ik jou was. Dat kan alleen als je nog garantie hebt uiteraard en, als ik jou was zou ik het via de fabrikant spelen...dat is sneller en winkeliers willen nog weleens onterecht moeilijk doen. Je moet een serviceverzoek indienen op http://depot.info.apple.com/ipod/?country=nl&language=nlquote:
Het kost je niks als je nog garantie hebt!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:32 schreef JeroenV het volgende:
Als het alleen aan je accu ligt kan je hem of zelf vervangen of dit laten doen. Dan kan je op internet goedkopere dingen vinden dan de Applestore.
Instructies vind je op die site! Maar als je garantie hebt, zou ik toch ff surfen naar http://depot.info.apple.com/ipod/?country=nl&language=nlquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb nog garantie ik heb hem vorige week gekocht namelijk
Maar hoe zet je hem er zelf in dan?
Ik wilde eigenlijk ook niet meer. In mijn geval heb ik er in 20 maanden 2 gehad (godzijdank 1x met garantie) en ik wilde dus een goedkoper or solider apparaat. Helaas is het me niet gelukt om andere spelers te laten werken met mijn audiblefiles, dus ik heb de witte vlag uit de kast gehaald en een 30GB versie besteld.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:48 schreef Aventura het volgende:
Vandaag moet ik dan definitief constateren dat mijn iPod niet meer te redden is.
Ik weet ook niet of ik wel een nieuwe iPod wil. Ik vind een levensduur van (in mijn geval) 2,5 jaar niet echt veel voor het bedrag wat ze ervoor vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |