Wel, kijk ook mijn post hier boven vorige pagina.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:50 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Apple levert geen andere koptelefoons
Iskin bij Nano is niet echt nodig, zit namelijk een flashdrive in die wel tegen een paar stootjes kanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb een Ipod Nano 4gb
Met een groen/blauwe Iskinvoor de bescherming.
En dan nog een garantie + verzekering van 3 jaar.
Oh oh oh ik ben verliefd
Geef ff een directe link naar niet-oordopjes koptelefoons van Apple aubquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wel, kijk ook mijn post hier boven vorige pagina.
Is dat zo? 30 euro naar de klotequote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:50 schreef Scummy het volgende:
[..]
Iskin bij Nano is niet echt nodig, zit namelijk een flashdrive in die wel tegen een paar stootjes kan. En mijn ervaring met iskin = krasjes krasjes krasjes!
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/6234042/wo/1i3VCXJBQu1B3ruwWkeRHiQWiGy/1.PSLID?mco=16401A01&nplm=M9394quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:58 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Geef ff een directe link naar niet-oordopjes koptelefoons van Apple aub
Ik kan wel meerder iPhoto albums kiezen, maar niet direct meerdere directories. Misschien dat je het via iPhoto kan doen ?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik wil uit meerdere mappen foto's op mijn Ipod Nano zetten. Kan dat?
Die link werkt niet, maar met wat ik er van gemaakt heb (zelf naar apple store gaan en url editen met mijn unieke ID) krijg ik een site met andere oordopjes. Alle 'gewone' koptelefoons die op de Apple store staan zijn niet-Apple.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Is dat zo? 30 euro naar de klote![]()
[..]
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/6234042/wo/1i3VCXJBQu1B3ruwWkeRHiQWiGy/1.PSLID?mco=16401A01&nplm=M9394
wat is dat?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:04 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik kan wel meerder iPhoto albums kiezen, maar niet direct meerdere directories. Misschien dat je het via iPhoto kan doen ?
Foto beheer programma, zit v.z.iw. standaard bij elke Mac.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:13 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Aventura!! hier moet je zijn!
Is hier al duidelijkheid over?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:47 schreef Aaargh! het volgende:
Weet iemand meer over e.v.t. aanstaande iPod Nano upgrades ?
Ik zit er aan te denken zo'n ding aan te schaffen maar er waren een tijdje geleden wat geruchten dat de nano's binnenkort een upgrade kregen in de vorm van een verdubbeling van het geheugen van alle modellen
Daar ben ik ook op zoek naar!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:42 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
ik heb een ipoden nu wil ik boxjes voor mee te nemen weet iemand goede? Niet te duur
Al geprobeert te resetten ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:55 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn Nano wil niet meer opstarten, heb hem al op proberen te laden maar gewoon geen reactie, ook niet na een aantal uur.
Een heel interresant aanbod bij Dixons.quote:
Klinkt goed! Als je het hebt gekocht wil je zeggen hoe het geluid is en hoelang de boxen aanblijven?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Een heel interresant aanbod bij Dixons.
25 euro met oplaadbare accu! Dat is wel een vereiste voor mij.
http://www.dixons.nl/De_o(...)7072544/default.aspx
Sorry, ik ben m'n glazen bol kwijt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:28 schreef kokos het volgende:
Is er al meer bekend over de nano van 8gb?
Ik ga eerst even vragen of ik ze mag beluisteren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:29 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Klinkt goed! Als je het hebt gekocht wil je zeggen hoe het geluid is en hoelang de boxen aanblijven?
Ja was ik ook van plan.. Het liefst zou ik NU naar de winkel rennen maar moet nog superveel doen enzquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik ga eerst even vragen of ik ze mag beluisteren.
Hou me op de hoogtequote:Op woensdag 31 mei 2006 16:43 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik ga zo even kijken voor die boxjes![]()
Wat zie je als je naar Configuratiescherm -> Systeembeheer -> Computerbeheer gaat en daar in Schijfbeheer kijkt?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:56 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn iPod wil nu wel booten maar hij geeft nu dan als hij opstart een mapje met een uitroepteken Ik heb hem proberen te herstellen/restoren, maar als hij dat wil doen, dan is hij heel ff bezig en dan zegt hij dat hij niet kan connecten met mijn iPod.
Ik weet nu verder ook niet meer wat te doen ik las iets over formatteren ofzo, maar is datniet hetzelfde als restoren, en zoniet; hoe doek ik dat dan? Hoelang duurt het overigens voordat je hem terugkrijgt als je hem terug naar Apple doet? Help.![]()
Ibood?quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:03 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik wou ze opeens niet meer
Zal ik 'm voor je maken ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:48 schreef Aventura het volgende:
Vandaag moet ik dan definitief constateren dat mijn iPod niet meer te redden is.
Ik weet ook niet of ik wel een nieuwe iPod wil. Ik vind een levensduur van (in mijn geval) 2,5 jaar niet echt veel voor het bedrag wat ze ervoor vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |