*Snik*. Ik zit hier zonder netstroom oplader en zonder muziek. En dat nog tot 14.00 uur.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:49 schreef Remzz het volgende:
Tvp en ik wil niet al te fanboy achtig overkomen maar het is iPod
Ik heb het probleem van Foxxy ook gehad ik had gelukkig een netstroom oplader, dat was dan ook de oplossing.
Ik heb bij mijne wel een netadapter gekregen hoor. Heb een 20Gb met clickwheel. Maar mijn netadapter ligt bij mij thuis (ben nu bij ouders). Dus kan 'm nu niet gebruiken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:24 schreef --- het volgende:
kan je hem niet in je pc opladen?
want die dingen worden toch niet verkocht met een netadapter, dus zou lullig zijn als je verplicht bent het te kopen
Niet met iTunes, daar moet je Anapod explorer of Ephod voor hebben(namen weet ik niet zeker).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:35 schreef jojomen4 het volgende:
Vraag van een beginnende Ipodter!
Ik heb thuis computer 1 staan waarop ik veel muziek heb staan. Ik sluit m'n nieuwe Ipod aan op deze computer en knal alle muziek die ik heb erop. Nu ga ik weg van huis en heb m'n laptop (computer 2) die ik soms aansluit op m'n Ipod (eigenlijk andersom natuurlijk: Ipod aansluiten op de laptop). Ik kan via Itunes de liedjes van m'n Ipod lezen.. maar kan verder niet de liedjes op m'n HD (van m'n laptop) zetten. Heeft iemand een idee of die wel mogelijk is? Als ik via "finder" op m'n HD van m'n Ipod kijk zie ik alleen 3 mappen waarin niks staat (Calender, Contact en Notes).
Help! svp
Bedankt, ik ga even kijken.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:27 schreef Remzz het volgende:
Is Ephod gratis?
Hier hetzelfde, heb een G5 30gb en daar heb ik nog 6gb vrij, mijn iPod zegt echter dat ik nog 17,3gb vrij heb..quote:Op maandag 15 mei 2006 16:03 schreef blup het volgende:
Ik heb een G5 60gb, en in mn ipod zelf blijft hij constant zeggen dat er nog 25.5GB vrij is, terwijl itunes zelf zegt dat er nog 10gb vrij is wat ik eerder geloof.. Iemand daar ook last van?
Hmm, ik hoor juist goede verhalen over iAudio. Maar ipod heeft dan wel een hogere fashion waardequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef Ewaldus het volgende:
zal ik mijn iAudio x5 opofferen voor een 5G ipod ?
Heb wel weer zin in een nieuw iets.......![]()
mijne heeft metalen behuizing en betere geluidskwalteit, en geen clickwheel dat kapot kan gaan.... en geen itunesn nodig...quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:08 schreef Scummy het volgende:
[..]
Hmm, ik hoor juist goede verhalen over iAudio. Maar ipod heeft dan wel een hogere fashion waarde.....en een clickwheel
![]()
play/pauze knop tijdje ingedrukt houdenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:12 schreef newyorkcity het volgende:
uhmmm mijn ipod wil niet meer uit..Wat nu?
Same here..quote:Op maandag 22 mei 2006 10:41 schreef VoreG het volgende:
Ik heb de laatste tijd het probleem dat mijn ipod niet meer uit wil... en resetten heeft geen zin..
aleen even op pauze zetten en daarna even wachten (minuut of 2, maar datr kan ook niet de bedoeling zijn
Die oordopjes heb ik zelf... voordeel is wel dat ze altijd blijven zitten (bij mij dan) bij de normale oortjes vallen ze snel eruit zeker bij het sporten ofzo. En ik vind het beter geluid geven. Nadeel is dat je hem echt je oor in moet duwen!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Iemand ervaring met de volgende apparaten?
IPOD PORTABLE SPEAKERS
iPod oordopjes
I-POD SPEAKER/DOCKINGSTATION
Die zijn gewoon online te bestellen bij de apple store, voor zo'n 30 euroquote:Op maandag 22 mei 2006 11:10 schreef newyorkcity het volgende:
ff een vraag, waarschijnlijk al eens voorbij gekomen maar toch. Ik zoek zo'n doorzichtige case voor mijn ipod. Zijn die online te bestellen of bij de mediamarkt te kopen ofzo???
Nu ik ff goed kijk, dat is geen iPod, maar een of andere Aziatische kloon(niets mis mee hoor)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:27 schreef dvdfreak het volgende:
KoopTip!!!!!
Ipod 2 gig kost nu 129.95 euro incl ass.
te koop Bij de HanyMan
www.handyman.nl
[afbeelding]
iPod Access of PodUtilquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:35 schreef jojomen4 het volgende:
Vraag van een beginnende Ipodter!
Ik heb thuis computer 1 staan waarop ik veel muziek heb staan. Ik sluit m'n nieuwe Ipod aan op deze computer en knal alle muziek die ik heb erop. Nu ga ik weg van huis en heb m'n laptop (computer 2) die ik soms aansluit op m'n Ipod (eigenlijk andersom natuurlijk: Ipod aansluiten op de laptop). Ik kan via Itunes de liedjes van m'n Ipod lezen.. maar kan verder niet de liedjes op m'n HD (van m'n laptop) zetten. Heeft iemand een idee of die wel mogelijk is? Als ik via "finder" op m'n HD van m'n Ipod kijk zie ik alleen 3 mappen waarin niks staat (Calender, Contact en Notes).
Help! svp
Weet je 100% zeker dat hij op hold staat als hij in je broekzak zit? Anders weet ik het ook niet en zou ik hem laten opsturen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:04 schreef renz0r het volgende:
-verhaal-
Er is iets fout met of je oordopjes of de geluidsuitgang van je ipod. Als je je oordopjes uit de ipod haalt, schiet deze standaard op pauze. Iets laat de ipod dus denken dat je oordopjes "disconnected" zijn. Probeer eerst je oordopjes te vervangen, als dat niet werkt zal je hem toch moeten laten repareren.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:04 schreef renz0r het volgende:
=I-POD PROBLEEM=
Ik heb nu bijna een i-pod mini 4 gig. Helaas ben ik niet zo tevreden met het ding...En doe ik het nog politiek correct uitspreken, aangezien ik na ieder woord die ik vanaf nu typ wel een ernstige vloek neer kan zetten van ergenis.
Mijn ipod schiet constant op pauze. Wanneer ik hem in broekzak heb schiet die om de zoveel tijd op pauze. Soms na 1 sec, soms na 5 minuten. Gemiddeld wel 2 a 4 keer per nummer. Ligt er net aan of ik stil sta of loop. Ik ben postbode, dus dan draag ik hem altijd bij me tijdens het lopen
Tijdens het fietsen naar het station, om naar school te gaan, schiet die in die trip van 8 minuutjes ook wel een aantal keren op pauze. Laat ik alvast voorop stellen dat die dat alleen doet wanneer die in een broekzak zit. Wanneer die gewoon ergens ligt doet die dat niet. Maarja, een ipod gebruik je vooral tijdens reizen of op werk moment mits dat mag. Ik word er lichtelijk zwaar ernstig gefrusteerd van om eerlijk te zijn. Om na ieder huis steeds dat ding weer van zn pauze af te halen heb je al gauw te neiging om onder een flinke vloek dat ding kapot te gooien. WAAROM!
Het maakt niks uit of die nou op Hold staat of niet. Wanneer ik hem uit mn broek haal en ik schut ermee ofzo schiet die niet op pauze. In mn broek gelijk wel. Sterker nog, wanneer ik hem in mn broek schuif is die op pauze geschoten voordat die er helemaal inzit.
Wanneer ik de pin van de oordopjes in hard ronddraai als die in de ipod zit schiet die geregeld op pauze, maar ronddraaien doet die in die broek niet. En dan nog, moet dan niet gebeuren, zo kan je niks gebruiken.
Net of ik het niet mag zien gebeuren. Komt het dat de ipod niet tegen broekzakken kan??? Dus doordat die steeds op en neer gaat en dat die soms wat strakjes ingeklemd zit...Lijkt me sterk, kom op zeg. Hij zit trouwens wel in een ipodbeschermhoes. Hij zelf nog gaaf en nooit gestuiterd, qua uiterlijk net of die een minuut geleden uit de winkel komt.
Terug gaan naar winkel doe ik niet, ze zeiden toen, tja raar probleem we sturen hem wel op en dan duurt het dik 3 weken dat je hem weer terug krijg. Daar ga ik geen moeite voor doen, aangezien ik hem binnen die tijd vaker nodig heb. Vakantie enzo. KUTDING!
I-pod zal vast goed zijn, maar ik zit dus nu al te kijken naar een andere mp3speler NIET van ipod. Heb niks tegen Apple ofzo, maar met dit kan ik niet leven...en andere denk ik ook niet.
Hoe komt dit en hoe kan ik het verhelpen
sorry voor lange bericht, maar is alles ff van me afgeschreven
Samenvatting: Ipod schiet constant op pauze in broekzak, gemiddeld 2 a 4 x per nr. Wordt er gek van. Apparaat nooit laten vallen.Maakt niet uit of die op Hold staat of niet.
Hij doet het weerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:39 schreef Brahimov het volgende:
M'n Nano is stil. Bij een update naar 1.1.1 liep de iPod-updater vast en sindsdien herkent iTunes de Nano niet meer. Er is nog 1,1 GB van de 3,7 beschikbaar, maar er staat niets op volgens de index. Bij resetten via de updater loopt de pc vast
. Iemand suggesties?
Ok.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 07:59 schreef Scummy het volgende:
[..]
Er is iets fout met of je oordopjes of de geluidsuitgang van je ipod. Als je je oordopjes uit de ipod haalt, schiet deze standaard op pauze. Iets laat de ipod dus denken dat je oordopjes "disconnected" zijn. Probeer eerst je oordopjes te vervangen, als dat niet werkt zal je hem toch moeten laten repareren.
Goodluck!
Wat een bullshit. Een groot deel van de mensen heeft oren waar niet fatsoenlijk oordoppen inkunnen zonder dat ze er bij de minste beweging uitvallen en Apple levert geen andere koptelefoons, en daarnaast is de 3.5mm jack gewoon een standaard. Lijkt me dus erg vreemd allemaal. Mijn Sennheiser koptelefoons (PMX 40 en HD 490) werken allebei iig prima.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:07 schreef renz0r het volgende:
Oke ik ben naar de dixons geweest. Naast misschien een software foutje denk die man ook dit:
Hij meent dat de oordopjes van ipod qua ingang (dus die pin) eigenlijk de perfecte is voor je ipod. Alle overige oordopjes kunnen, omdat ze niet van ipod zijn, SOMS problemen geven, Bijv omdat de pin anders is, namelijk niet van apple. Het ligt net aan de ipod of die ermee moeite heeft of niet. De mijne iig wel, als de software update niet hetgene is waardoor die kapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |