Ik wil je de setup files wel mailen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:11 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb de software nodig om de Ipod the kunnen installeren. Ik ben de cd namelijk vergeten mee te nemen. Op de apple site kan ik het niet vinden omdat he zo verrekte sloom is. Kan iemand mij helpen?
MSN staat in m'n profiel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik wil je de setup files wel mailen?
Ik heb zelf al een tijdje een Moshi nanoPouch voor mijn iPod Nano.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:18 schreef timp0e het volgende:
Jeej, ik heb me iPod Nano binnen!
Tis echt een prachtige ding, en ben er superblij mee! Gravering is ook mooi!
Alleen jammer dat ie zo snel onder de vingerafdrukken zit aan de achterkant, maar lekker boeiend![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik me volgende loon binnen heb ga ik van die sokjes kopen![]()
Ah, dat ziet er wel tof uit! Is er toevallig ook een Nederlandse site of een winkel waar je 'm kan kopen? Of is die site echt de enige mogelijkheid?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
En waar je 'm kan bestellen: http://www.gadgetbasement.com/index.php?c=moshi&limit=1&pages=2&p=406
Toen ik 'm kocht, was de enige mogelijkheid om 'm via een Amerikaanse website te kopen, of via de Engelse website die ik net gaf.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:34 schreef timp0e het volgende:
[..]
Ah, dat ziet er wel tof uit! Is er toevallig ook een Nederlandse site of een winkel waar je 'm kan kopen? Of is die site echt de enige mogelijkheid?![]()
Ok, bedankt! Ik zal er over nadenken, want ik moet toch wachten op mijn loonquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Toen ik 'm kocht, was de enige mogelijkheid om 'm via een Amerikaanse website te kopen, of via de Engelse website die ik net gaf.
De eerste viel gelijk af omdat er met een creditcard betaald moet worden, bij de tweede kan je ook via Paypal betalen. (als je geen account hebt is dat in een paar tellen geregeld, dan geld overboeken en binnen paar dagen heb je geld op je Paypal account. Betalen met Paypal is ook lekker veilig)
Maarja, of je 'm nu ergens in Verweggistan of uit Amsterdam besteld, merk je tegenwoordig ook maar weinig van.
met goPod.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:17 schreef ryan_atwood het volgende:
een vraagje: wat is nou eigenlijk de manier om de volumebegrenzer er van af te halen?
Dat gaan we dus eens even heel snel doen.quote:
Je kan het er ook weer vanaf halen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat gaan we dus eens even heel snel doen.![]()
Of is de garantie dan verlopen?
Ik zat ook te twijfelen in de winkel, zwart leek mij geiler, maar nu heb ik er spijt van dat ik geen wit heb gehaaldquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:52 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik wil een nanotwijfel tussen zwart en wit
Ja, dat moet echt afzonderlijk per nummer!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:38 schreef Longmen het volgende:
Ik val midden in een Ipod topic, ik heb sinds dinsdag de nano![]()
Maar ehm misschien al uitgelegd toch mn vraag: hoe voeg je albumhoesjes toe? moet dat echt afzonderlijk bij elk nummer (zo ver ben ik al)?
Neequote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:25 schreef timp0e het volgende:
[..]
Ja, dat moet echt afzonderlijk per nummer!
Je kunt artwork ook per album toevoegen gelukkig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe moet het dan?
En hoe doe je dat dan?
jij bent gooooooeeeeeddd!!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:08 schreef C2C het volgende:
lollerbbq me ipoot deed het dus niet meer (photo 20 gig) ik dusch dat ding open gemaakt met 2 aardappel schil mesjes, contactjes met de hd aangedrukt (die spinde niet meer op) huppatee, k hoorde hem meteen opspinnen en ik kan weer muziek luistre
Ik heb dat ook wel 'ns gedaan, vervolgens een stuk van mijn moederbord afgebroken en drie barsten in het scherm gemaakt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:08 schreef C2C het volgende:
lollerbbq me ipoot deed het dus niet meer (photo 20 gig) ik dusch dat ding open gemaakt met 2 aardappel schil mesjes, contactjes met de hd aangedrukt (die spinde niet meer op) huppatee, k hoorde hem meteen opspinnen en ik kan weer muziek luistre
Hmmmquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:31 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik zat ook te twijfelen in de winkel, zwart leek mij geiler, maar nu heb ik er spijt van dat ik geen wit heb gehaald![]()
Beste MaRySe,quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:19 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik wil een nano maar weet nog niet hoeveel gb en welke kleur!
Een handtasje gaat boven alles. De keuze lijkt me niet zo heel moeilijk te maken dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:25 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik vind alle 2 mooi
maar mn gewone is wit mn kamer is wit en mn nieuwe laptop wordt wit
Maarrr mn handtasje, portemonnee & stuf zijn zwart
dillemaaa !
Ik kan natuurlijk ook een witte nemen met een zwart hoesjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Een handtasje gaat boven alles. De keuze lijkt me niet zo heel moeilijk te maken dus.
Doe dat maar niet, meid.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:29 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook een witte nemen met een zwart hoesje
Ik had de 4 gb, maar ik had hem niet volquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:10 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Jaa.... misschien neem ik toch maar wit
maar twijfel tussen 1 2 en 4 GB
op zich heb ik wel geld maar wil er niet zoveel aan uitgeven
maarrr als ik er wat liedjes op wil en foto's heb ik toch wel wat ruimte nodig........
ze zijn toch alle 3 even groot?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik had de 4 gb, maar ik had hem niet vol
En ik vind klein toch beter, vind ik lekkerder werken enzo. Dus misschien verkoop ik hem wel, en ruil ik hem met een 1 of 2 gb...
Jawel, maar het geheugen niet, en ik heb het niet zo op groot geheugenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:21 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
ze zijn toch alle 3 even groot?
Oh kutquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:27 schreef Aventura het volgende:
Als je al een 4gb hebt zou ik heb gewoon houden. Je verkoopt hem toch niet voor de nieuwprijs, hoogstens krijg je er een euro of 150 voor en dan zit je dus nagenoeg op de prijs van zo'n kleinere, beetje zinloze actie dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |