Ik wil je de setup files wel mailen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:11 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb de software nodig om de Ipod the kunnen installeren. Ik ben de cd namelijk vergeten mee te nemen. Op de apple site kan ik het niet vinden omdat he zo verrekte sloom is. Kan iemand mij helpen?
MSN staat in m'n profiel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik wil je de setup files wel mailen?
Ik heb zelf al een tijdje een Moshi nanoPouch voor mijn iPod Nano.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:18 schreef timp0e het volgende:
Jeej, ik heb me iPod Nano binnen!
Tis echt een prachtige ding, en ben er superblij mee! Gravering is ook mooi!
Alleen jammer dat ie zo snel onder de vingerafdrukken zit aan de achterkant, maar lekker boeiend![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik me volgende loon binnen heb ga ik van die sokjes kopen![]()
Ah, dat ziet er wel tof uit! Is er toevallig ook een Nederlandse site of een winkel waar je 'm kan kopen? Of is die site echt de enige mogelijkheid?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
En waar je 'm kan bestellen: http://www.gadgetbasement.com/index.php?c=moshi&limit=1&pages=2&p=406
Toen ik 'm kocht, was de enige mogelijkheid om 'm via een Amerikaanse website te kopen, of via de Engelse website die ik net gaf.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:34 schreef timp0e het volgende:
[..]
Ah, dat ziet er wel tof uit! Is er toevallig ook een Nederlandse site of een winkel waar je 'm kan kopen? Of is die site echt de enige mogelijkheid?![]()
Ok, bedankt! Ik zal er over nadenken, want ik moet toch wachten op mijn loonquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Toen ik 'm kocht, was de enige mogelijkheid om 'm via een Amerikaanse website te kopen, of via de Engelse website die ik net gaf.
De eerste viel gelijk af omdat er met een creditcard betaald moet worden, bij de tweede kan je ook via Paypal betalen. (als je geen account hebt is dat in een paar tellen geregeld, dan geld overboeken en binnen paar dagen heb je geld op je Paypal account. Betalen met Paypal is ook lekker veilig)
Maarja, of je 'm nu ergens in Verweggistan of uit Amsterdam besteld, merk je tegenwoordig ook maar weinig van.
met goPod.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:17 schreef ryan_atwood het volgende:
een vraagje: wat is nou eigenlijk de manier om de volumebegrenzer er van af te halen?
Dat gaan we dus eens even heel snel doen.quote:
Je kan het er ook weer vanaf halen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat gaan we dus eens even heel snel doen.![]()
Of is de garantie dan verlopen?
Ik zat ook te twijfelen in de winkel, zwart leek mij geiler, maar nu heb ik er spijt van dat ik geen wit heb gehaaldquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:52 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik wil een nanotwijfel tussen zwart en wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |