Ik vind mijn nano geweldig. Het is wel handig om van dat beschermfolie te gebruikenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:51 schreef jna het volgende:
Aangezien m'n Ipod mini dus kapot is en een reparatie waarschijnlijk even duur is als een nieuwe Ipod nano ben ik van plan om een nano te kopen.
Nu is mijn vraag hier hoe jullie ervaringen zijn? Ik hoorde in het begin dat er heel snel krassen op het scherm komen, is dit nog steeds zo? En zijn er mensen hier die er slechte ervaringen mee hebben?
Je moet hem gewoon naar "de map" mijn ipod of iets in die trend slepen. Want dan zet je hem gewoon in het algemeen op je ipod.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:38 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wil liedjes van mijn eigen cd's zetten in de map 'Mijn Favorieten' op mijn iPod nano. Kan dat? Het komt namelijk vaak voor dat ik één liedje van een bepaalde artiest heb dat ik goed vind en dan heb ik dus geen zin om er een aparte map voor te maken. En ik heb ook geen zin om 2 mappen met 'Mijn Favorieten' te maken.
Maar welke map is dat? Ik kan hem volgens mij alleen maar slepen naar de afspeellijsten die ik zelf heb gemaakt.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon naar "de map" mijn ipod of iets in die trend slepen. Want dan zet je hem gewoon in het algemeen op je ipod.
Ik had m laatst anderhalve dag gebruikt, hooguit een uur of 6 en toen was het balkje al roodquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hoelang doet jouwes op een batterij?
Want ik heb mijnes teruggestuurd naar Apple, omdat ie zo snel leeg was.
niemand?quote:Op zondag 18 juni 2006 22:46 schreef RAM_ het volgende:
ik heb naar apple gebelt dat me IPOD kapot was. sturen ze een lege doos heb ik alles in gedaan. maar komen ze em nu weer ophalen of moet ik bellen of zo
Ik heb het ook net gedaan. Ik kreeg ook een doos en ze wilden hem meteen mee nemen maar ik was er niet. Dus dan moest je bellen met UPS als ze de doos konden ophalen. En de je moet de envelop idd open laten totdat de postbode heeft gezien dat er idd een ipod inzitquote:Op zondag 18 juni 2006 22:46 schreef RAM_ het volgende:
ik heb naar apple gebelt dat me IPOD kapot was. sturen ze een lege doos heb ik alles in gedaan. maar komen ze em nu weer ophalen of moet ik bellen of zo
Heb jij al die nieuwe nano?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb het ook net gedaan. Ik kreeg ook een doos en ze wilden hem meteen mee nemen maar ik was er niet. Dus dan moest je bellen met UPS als ze de doos konden ophalen. En de je moet de envelop idd open laten totdat de postbode heeft gezien dat er idd een ipod inzit
Staat ook ALLEMAAL in de brief
Niemand?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:28 schreef SnuggLe het volgende:
Heb een probleempje met mijn iPod. Ineens staan AL mijn bestanden die erop staan er dubbel op. Oftewel: je ziet ze in je Anapod.Explorer dubbel en ook op je iPod zelf als je scrollt. Heel irritant. Maar...volgensmij neemt het niet2x zoveel ruimte in beslag , maar als je 1 van de 2 files delete is de 2e ook weg.
Iemand weet wat het probleem is/hoe het op te lossen is?
Nieuwe files die ik upload komen gewoon maar 1x op de iPod te staan.
Dan zal de library in je ipod een beetje overhoop liggen. Yami pod kan dat repareren dacht ik. Of anders terug naar de fabriek settings.quote:
Nee, ze hebben hem nog niet opgehaaldquote:
Kut, ik wou dat ik een witte had genomenquote:Op maandag 19 juni 2006 21:18 schreef timp0e het volgende:
Jeej, ik heb me iPod Nano binnen!
Tis echt een prachtige ding, en ben er superblij mee! Gravering is ook mooi!
Alleen jammer dat ie zo snel onder de vingerafdrukken zit aan de achterkant, maar lekker boeiend![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik me volgende loon binnen heb ga ik van die sokjes kopen![]()
Ok lolquote:Op maandag 19 juni 2006 21:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee, ze hebben hem nog niet opgehaald
[..]
Kut, ik wou dat ik een witte had genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |