oja, eerste drie maanden zijn al voorbij geloof ik (staat niet in de OPquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:00 schreef Neuk het volgende:
Extra folium heeft ze niet meer nodig, toch?
Ik slik trouwens wel zo'n vitamine-preparaat waar extra folium bij in zit voor zwangere vrouwen. Die mag je als je zwanger bent en borstvoeding geeft blijven slikken.
Feli Iciclequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:26 schreef lcicle het volgende:
MERLIJN
Jean Joseph
Geboren op 09.05.06, 11.30 uur
52 cm, 3325 gr
Moeder en zoon maken het erg goed, vader ook..
Meer nieuws volgt uiteraard!
Dat lijkt me heel erg prettig voor je, kun je die tijd en energie lekker aan de meisjes besteden. Jammer dat de reacties niet zo leuk zijn. Ook al zou het misschien niet mensen hun eigen keuze zijn, dan hebben ze die van jou te respecteren en horen ze je gewoon van harte te feliciteren.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:28 schreef Suzanna het volgende:
Ja, tis ook wel heftig denk ik. We hebben ook maar besloten een hulp in de huishouding aan te nemen.
Hihi iddquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:19 schreef Suzanna het volgende:
Ja, lang geleden (heel lang) dat ik foto's heb gepost. Ik ga even wat online gooien wat recent is...![]()
Stiekemurd, da's wel grappig ja, ik denk dat ik wel ongeveer 2 weken minder ver ben dan jij. Maar bij mij zit er nog een kindje tussen....haha. Wel komisch!
Ja, dat wilde mijn vrouw graag... Anders had ik wel vader dag, en zij met al het werk geen moederdag..quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:07 schreef Tamea het volgende:
Dan kunnen jullie misschien dit jaar al moederdag vieren Tazz
Hier klamp ik mij ook aan vastquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:59 schreef CarOnline het volgende:
Icicle, van harte met je mooie zoon! Erg leuke naam ook!
Suzanna, gefeliciteerd met je zwangerschap! 't Zal best druk worden maar ze hebben ook veel aan elkaar over een paar jaar dus dan wordt het vanzelf rustiger (ja, ervaring mee)
Hoi,quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:05 schreef Baloetjuh het volgende:
[..]
Wat leuk!!!!!
Sorry was even niet op fok geweest![]()
ze kon het nog niet precies vertellen, maar dr zit wel een mooi tussenschot.
En ik kan me ook precies voorstellen hoe jij je gevoeld hebt, toenze zeiden "ik zie er nog een"![]()
moest jij ook in het ziekenhuis bevalllen?
KS of gewoon?
Hoelang heb je in het ziekenhuis gelegen?
Wilde je weten wat het geslacht was van beide?
ennuh.... ik heb zo veel vragen, maar ze komen er niet echt uit nu![]()
Wel helemaal geweldig!!!!
Nou snap ik nog niet wat je bedoelquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:39 schreef nanalune het volgende:
ja inderdaad mijn onder rechterborst. het gekke is dat het steeds 1 plekje is. Nou ja, ik vraag het zowieso aan de vk.. het is alleen zo irritant , ik voel het nu constant.
Ik durf er nu nog niets over te zeggen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:57 schreef Lois het volgende:
Tazz, ik hoop dat jullie je kleine voor moederdag hier kunnen showensterkte voor je vrouw en voor jou ook natuurlijk.
Dank je welquote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:08 schreef Tamea het volgende:
En Tazz, alvast veel succes voor zostraks
Ok duidelijk, dankjewelquote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:08 schreef Tamea het volgende:
Als je rhesus negatief bent krijg je bij 30 weken een injectie met antistoffen. Verder wordt na de bevalling getest of je kindje rhesuspositief is. Als dat zo is krijg je dan nog een injectie met antistoffen. Je hoeft niet perse in het ziekenhuis te bevallen.
-zucht-.. ik weet het , ik ben hopeloos, gisteren bijv. vergeten mijn tanden te poetsen, vergeten mijn buik in te smeren, terwijl dat allemaal in mijn patroon zit , ook nog zwangerschapsgym vergeten.. en ik kan ook niet schrijven blijkbaar terwijl ik mijn zin 3 keer over heb gelezen.. nou komt ie:quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:56 schreef Belana het volgende:
[..]
Nou snap ik nog niet wat je bedoelwat is je onder rechterborst? de onderkant van je rechterborst? wel vervelend, en echt ff na laten kijken.
Zoals hierboven al gezegd mag je als er geen complicaties zijn (dus zoals iedereen) gewoon thuis bevallen. En ik kan het weten, want ik heb AB- en heb de tweede thuis mogen afzetten (en dat de eerste ni het ziekenhuis moest was omdat hij vroeger kwam had niets te maken met die rhesusfactorquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:08 schreef Neuk het volgende:
Als je A- als bloedgroep hebt, moet je dan zowieso in het ziekenhuis bevalen?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:52 schreef nanalune het volgende:
[..]
duimen jullie voor me , want ik moet afrijden om 10 uur, en ik ben zo zenuwachtig![]()
tja, het voordeel is natuurlijk wel dat ik übervoorzichtig ben, en ik kom natuurlijk ook érrúg verantwoordelijk over...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:17 schreef vamperotica het volgende:
Dat gaat helemaal goed komen met dat afrijden!!
Ik heb er 5 keer over gedaan.... En toen ik het haalde was ik zwanger, dus dat is alleen maar een pluspunt!!!
Er was gisteren een interessant item over rhesusfactor in zo'n EO ziekenhuisserie op NL1 (Intensive Care) en daarbij werd ook een oproep gedaan voor nieuwe bloeddonors http://www.eo.nl/portals/programs/article.jsp?article=7175822&season=6380757quote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:08 schreef Tamea het volgende:
Als je rhesus negatief bent krijg je bij 30 weken een injectie met antistoffen. Verder wordt na de bevalling getest of je kindje rhesuspositief is. Als dat zo is krijg je dan nog een injectie met antistoffen. Je hoeft niet perse in het ziekenhuis te bevallen.
En Tazz, alvast veel succes voor zostraks
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:11 schreef Tosca het volgende:
Ze kijken me zielig aan als ik zeg nog 3,5 maanden te moeten.![]()
De eerste winkel was the store (?) zit in Tilburg, maar daar waren ze dinsdag uitverkocht.Zij adviseerden me om bij de Sting of de Lady Sting te gaan kijken, maar die laaste kon ik niet vinden. Ze hadden ze al bij de gewone Sting, terwijl ze daar vaak minder hebben. Gisteren droeg ik de lichtbruine en vandaag de groene. Mijn broeken zakken af, of de een of andere manier zit mijn buik verkeerd ofzo
en dit blijft tenminste wel zitten. En voor die 20 euro vond ik het niet erg er een paar extra te halen.
Volgens het originele model moet je de band geloof ik dubbel vouwen, dan komt hij ongeveer tot op m'n knie. Ik heb de band niet dubbel en dan is het iets over de knie. De verkoopster zei al dat half zwanger Tilburg al was geweest.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lady Sting zit geloof ik in de Emmapassage....
Yep..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:04 schreef nanalune het volgende:
Gefeliciteerd Appelmooz!! eerste kindje?
en owja ( quasi luchtig) : ik ben sinds kort de trotse bezitter van een rijbewijs!![]()
![]()
![]()
een papa toch?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:26 schreef Applemooz het volgende:
Aan de lijst mag worden toegevoegd: Applemooz : 08 December 2006...
Nou, ik vraag het maar voor de zekerheidquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:41 schreef Applemooz het volgende:
[..]
Damn.. zijn die foto's in mijn profiel zo verrot dan?
Was totaal het tegenover gestelde dan wat ze verwachtte.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:43 schreef Tamea het volgende:
Hè bah, wat een domper Tazz. Nu moeten jullie weer gaan zitten afwachten.Hoe is je vrouw eronder?
Ja gelukkig wel, hopen dat de bloeddruk zakt...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:49 schreef Belana het volgende:
he wat vervelend Tazz.... maar het belangrijkste is dt het goed gaat met je vrouw en je kindje
Zo is het. Het komt er vast wel een keer uit.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:31 schreef PM-girl het volgende:
Tazz, domper zeg, maar wat pinquit zegt, het komt toch een keer hoor!
angst hoef je toch niet stiekum te hebben? volgens mij is het de normaalste zaak van de wereld ..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:59 schreef dutchie het volgende:
Ik voel me trouwens net een waterballon. Blggh... En de bevalling komt ook steeds dichterbij. Stiekum heb ik toch wel een beetje angst. Heb er zin in, maar heb ook angst. Vooral dat litteken zit me niet lekker (de gedachten bedoel ik, litteken zelf geen last van).
Waarschijnlijk mag ze morgen weer naar huis (terwijl ze eerst tot de bevalling in het ziekenhuis zou blijven). Hopelijk houdt ze zich nu echt rustig...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:59 schreef dutchie het volgende:
Tazz, balen zeg.Maar blijft ze nu wel of niet in het ziekenhuis? Als ik haar was bleef ik lekker daar als het kon. Thuis gaat ze toch weer meer dingen doen dan goed voor haar is. Nesteldrang.
Haha ik kwam hier ookal even kijken of ik het nou gemist hadquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef teigan het volgende:
*komt uit lurkstand*
Poemojn, ik zie ineens een bannertje onder je berichtje staan, maar je staat niet in de OP..... Is dit je manier van het vertellen of zie ik het gewoon verkeerd?
*duikt weer terug in lurkstand*
Jaa, ik dacht het alquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:37 schreef poemojn het volgende:
Binnenkort zal ik wel een echo krijgen (maandag vk) en daar wil ik nog even op wachten voor 't lijstje in de openingspost. Maar wel leuk om al een beetje mee te doen.
En bedankt voor jullie felicitaties
ik loop vanaf nu ook al bij een gyn, en volgens mij krijg ik geen vk meer.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi,
Ja ik moest ook in het ziekenhuis bevallen. Ik heb nog wel even bij de verloskunige gelopen maar vanaf 20 weken ben ik voor controle naar het ziekenhuis geweest.
Je bevalt met een tweeling zowiezo in het ziekenhuis, en je staat ook altijd onder controle van een gyn. En je krijgt meer echo's, wel een leuke bijkomstigheid
Ik ben gewoon bevallen, dus een keizersnede is echt niet noodzakelijk. Ik heb 3 weken in het ziekenhuis gelegen maar dat was omdat ik een zwangerschapsvergiftiging had. Dat komt vaker voor bij eerste kinderen en bij meerlingen. Dat is me toen verteld en natuurlijk viel ik in de prijzen
Bij nummer 3 heb ik het ook gehad dus ik weet niet of het persee kwam omdat ik een tweeling kreeg.
Verder is het opzich wel belangrijk dat ze weten of het 1 of 2 eiig is. Als het tussenschot dun is, is het 1 eiig. Als er een dik tussenschot tussen zit is het twee-eiig. Hoe dat precies zit weet ik niet meer, of dat nou met 1 of met 2 vruchtzakken te maken had. Geloof dat B&R wel in 1 vruchtzak zaten maar ze hebben wel 2x vliezen moeten breken. Dus dat is me ontschoten!
Een eiig is altijd hetzelfde geslacht. Wat wij overigens níet wilden weten. Nou.. om eerlijk te zijn... ik wel maar mijn man niet. Dus het was een verrassing tot ze geboren waren.
Mocht je nog wat willen weten (mbt aanschaffen van dingen...) dan hoor ik het wel.
Oh ook een tipje: Lid worden van de NVOM, Nederlandse Vereningen Ouders van Meerlingen. Krijg je 4x per jaar een blaadje met handige info, ervaringsverhalen en meer van dat soort dingen.
Oh en het 'Tweelingenboek' is een bron van informatie hoewel ik er wel een beetje depri van werd. Of t ging niet goed of het was heel druk en zwaar enzo. Dus dat heb ik na een tijdje maar aan de kant gelegd. Maar wel leuk om eens in te neuzen.
14 maanden?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:46 schreef Baloetjuh het volgende:
Zou iemand voor mij ff in de OP willen zetten dat ik nu 14 maanden en 2 dagen zwanger ben
Is duidelijker voor de mensen die net komen kijken.
Een echte must?! Eh... geen ideequote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:40 schreef Baloetjuh het volgende:
[..]
ik loop vanaf nu ook al bij een gyn, en volgens mij krijg ik geen vk meer.
wel leuk dat ik meer echo's krijg! kan nu al niet stoppen met kijken![]()
ik ga zo kijken voor NVOM! en het tweelingenboek is al aangevraagd
Die laat ik zo te horen wel eerst iemand anders lezen zodat ie mij kan vertellen...
En verder, tjah wat is echt een MUST als je een tweeling hebt?
Waar kan je echt niet zonder?
echt leuk dat ik nu iemand heb gevonden die ook een tweeling heeft
hier het zelfde...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:04 schreef Tamea het volgende:
Nou hier nog steeds geen spoor van een nadere bevalling te ontdekken. Wel af en toe wat harde buiken en ik heb ook het idee dat het hoofdje steeds lager ligt, maar daar blijft het wel bij. Ik vrees dat de mensen in m'n omgeving die op dit volle maan weekend gokten het allemaal mis gaan hebben.
Is leuk joh in combinatie met zwanger zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:17 schreef E.T. het volgende:
(als je stopt met roken gaat er ook vet op je bovenbenen zitten..)
Balen zeg, maar moederdag begint pas over 11 uur en een kwartierquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:40 schreef Tazz het volgende:
en dus zeker geen kindje met moederdag...
nee, klinkt niet raar. Hoewel het niet leuk is, heb ik mijn vrouw nu ook liever in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef dutchie het volgende:
Tazz, klinkt het raar als ik zeg dat ik opgelucht ben dat ze in het zh blijft?Ben blij dat ze dat daar nu ook zelf inzien, dat je thuis toch al gauw beziger bent dan je bedoeling is.
Sterkte!
Lekker daar houden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:11 schreef Tazz het volgende:
[..]
nee, klinkt niet raar. Hoewel het niet leuk is, heb ik mijn vrouw nu ook liever in het ziekenhuis.
Haar bloeddruk is 155/95 en 160/100 is een grens, en daar zit ze dan zo tegenaan...
Ik had zelf ook niet verwacht dat ze naar huis ging, maar mijn vrouw had er al weer een beetje hoop op..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:09 schreef Meaghan het volgende:
*Uit lurkstand springt*
Inky05 wat balen van je gebit! Ik weet er helaas alles van en bij mijn eerste zwangerschap was het ook raak. Ik heb me kunnen redden met het spoelen van Listerine. De pijn werd er echt minder mee en ging zelfs op gegeven moment weg. Ik heb het idee dat je met dat spul een beginnnende ontsteking toch wel de kop indrukt en het is verder veilig te gebruiken, dus ik zou zeggen proberenHopelijk ben je snel van de pijn af, zwangerschap en kiespijn gaan niet best samen
![]()
Thanx voor de reacties dames !quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:11 schreef Anitra het volgende:
Inky05, hier ook 1 die een slecht gebit heeft, wat hier hielp tijdens de zwangerschap was met wat koeler water spoelen de hele dag door en idd met listerine ofzo om de bacterieen weg te spoelen. Maar koelte verdoofd ook al lijkt het niet zo bij de eerste keer spoelenSterkte ermee!!
quote:
Goed voor de vochtafdrijvingquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:49 schreef Inky05 het volgende:
Ik ben gisteravond toevallig ook begonnen met spoelen, maar zal het wat vaker doen.
En dat van koel water had ik ook uitgevonden, alleen krijg je er zo'n waterbuik van
en je moet vaak naar de wc.
Iddquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:11 schreef Anitra het volgende:
Inky05, hier ook 1 die een slecht gebit heeft, wat hier hielp tijdens de zwangerschap was met wat koeler water spoelen de hele dag door en idd met listerine ofzo om de bacterieen weg te spoelen. Maar koelte verdoofd ook al lijkt het niet zo bij de eerste keer spoelenSterkte ermee!!
Tazz gelukkig dat ze goed in de gaten gehouden word!
PPL wat lekker dat alles oke was met de echo!!
Helpt dat die sensodyne? Ik poets nu mijn tanden met warm waterquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Ik poets mijn tanden al jaren niet meer met koel water, laat staan in de zwangerschap
Lang leve Sensodyne! (Heb nauwelijks gaatjes, alleen die verdammte tandhalzen he).
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 08:25 schreef Ladybos het volgende:Woei wat een hoop nieuwe zwangeren weer
Poemojn, ik had ook al zo'n gevoel bij jou de laatste tijd
Suzanna, men al nummer drie en ik ben nog maar bij 1
Van harte hoor ! En Baloetjuh, een tweeling
Zegguh, Ladybos en Renzell, ben ik nou heel paranoia als ik uit de hierboven door jullie gebruikte smileys opmaak dat het lijstje binnenkort misschien nog wel langer gaat worden?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:01 schreef renzell het volgende:
Poemojn, van harte!!!De grote tweede ronde is echt in volle gang he dames?!
Leuk!!!
![]()
uhm laat iemand je even bellen rond die tijd?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:42 schreef Suzanna het volgende:
Ik moet jullie met schaamte nog even iets vertellen... ik vergeet de hele week (echt de hele week) al de verloskundige te bellen. Het lastige is dat ze alleen bereikbaar is van 9-10 's ochtends, en ik dan om 7 uur denk: ik moet om 9 uur gaan bellen, en om 8 uur ook.... en ondertussen het alweer vergeet. Iemand een idee? (behalve iets instellen op m'n telefoon, wat helaas (vrees ik) ook niet helemaal gaat werken omdat ik nooit weet waard dat ding ligt en dus waarschijnlijk ook die oproep niet hoor..
)
oei oei oei ik zie het ook!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:46 schreef Ma-Maatje het volgende:
[..]
[..]
Zegguh, Ladybos en Renzell, ben ik nou heel paranoia als ik uit de hierboven door jullie gebruikte smileys opmaak dat het lijstje binnenkort misschien nog wel langer gaat worden?![]()
Nu al een dikke buik? Met 5/6 weken? tja, is het geen drie-lingquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:58 schreef E.T. het volgende:
Ben ik de zwangerschap van Saskia volledig streeploos doorgekomen.. Vanavond een 'verse' streep ontdekt in mijn zij![]()
En de volgende die na een blik op mijn buik (en de kennis hoe ver ik ben) zegt dat ik toch minimaal een tweeling krijg, die hoek ik neer ofzo..
Ja, ik teken snel, ja ik heb een dikke buik.. maar laat me eerst nou maar zeker weten dat er iig één hartje klopt.. Ondanks dat alles goed voelt en er (meer dan) goed uitziet ben ik nog steeds zo onzeker en angstig als de pest..
Ik zei het toch, van nr twee gaat je lijf naar de galamiezenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:58 schreef E.T. het volgende:
Ben ik de zwangerschap van Saskia volledig streeploos doorgekomen.. Vanavond een 'verse' streep ontdekt in mijn zij![]()
En de volgende die na een blik op mijn buik (en de kennis hoe ver ik ben) zegt dat ik toch minimaal een tweeling krijg, die hoek ik neer ofzo..
Ja, ik teken snel, ja ik heb een dikke buik.. maar laat me eerst nou maar zeker weten dat er iig één hartje klopt.. Ondanks dat alles goed voelt en er (meer dan) goed uitziet ben ik nog steeds zo onzeker en angstig als de pest..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:18 schreef Tazz het volgende:
[..]
Nu al een dikke buik? Met 5/6 weken? tja, is het geen drie-ling![]()
![]()
wat een fijn nieuwsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:23 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik zei het toch, van nr twee gaat je lijf naar de galamiezen.
Natuurlijk ben je angstig, maar dat je zo snel groeit (en slaap hebt enzo) is toch wel een heel goed teken hoor, ET! En niet te vergeten, dat het goed voelt. Ik lees het iedere keer weer (en zo was het bij mij ook) dat je gevoel je behoorlijk goed ingeeft of het goed zit of niet.
Nee hoor ET, je bent heeeeeel liefquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef E.T. het volgende:
Hormonen???? ik??? welnee joh!
Dat terugplooien is wel weer van later zorg hoor! Je kunt lang niet altijd beinvloeden hoeveel en wanneer je aankomt.
Zo is het! En tegenwoordig vind ik het helemaal niet erg als ze aan me kunnen zien dat ik twee kinderen gebaard heb hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef E.T. het volgende:
Dat terugplooien is wel weer van later zorg hoor!
Ow, zeur nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:58 schreef E.T. het volgende:
tnx.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:42 schreef Suzanna het volgende:
PPL, leuk dat alles goed was! Jullie willen zeker niet vertellen wat het wordt he...
Uitwendig.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:10 schreef ik80 het volgende:
als je een pretecho laat maken, 3d 3n 4d doen ze deze dan uitwendig?
Ik had niet als wens om er een te laten maken, maar gister liet mijn vriend vallen dat hij het wel erg leuk zou vinden!
wow, dan wil ik ook wel. Moet alleen nog even wachten. Ben nu 4 maand en 1 dag. Buikje begint al te groeien leuk hoor!
Dankjewel voor jullie reacties!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:36 schreef LadyS het volgende:
Ik weet niet meer precies wie dar vroeg (volgens mij moonah) over die buiken die zo zwaar aanvoelen 's ochtends. Nou ik weet nu precies wat je bedoeltIk heb het de laatste 2/3 dagen. Als ik opsta, dan is het net alsof ik een molensteen in mijn buik heb. Het voelt ook nog eens erg onaangenaam
Gelukkig trekt het vrij snel weg.
Dan lijkt het me dat het geen harde buiken zijn. Want die zou je denk ik wel als dusdanig herkennen. Trouwens Belana, ze kunnen zich al eerder dan met 20 weken voordoen hoor. Ik heb gelezen dat het ongeveer gelijk op zou gaan met het voelen van het kindje. Ik had ze al met 16 weken.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:19 schreef PM-girl het volgende:
De harde buik die ik ervaar is een beetje als hierboven. Kan niet van te veel doen toch, als het 's morgens is? Doe wel veel maar deze buik heb ik alleen 's morgens.
THNXquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:41 schreef Neuk het volgende:
baloetje - speciaal voor jou een tweeling 14 wk![]()
[afbeelding]
(ennuh, nogmaals je loopt een dag voor. Volgens mij ben je 14 wk en 2 dagen. Zoniet dan ben je op 8 november uitgerekend.)
Hi PM, ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoeld. Ik heb tot nu toe 2x een echt harde buik gehad (s'ochtends), maar als ik wel eens naar de wc ga 's nachts dan voelt me buik voor ik op sta en als ik ga liggen ook wat steviger aan dan normaal. Ik heb dus gewone zachte buik, een stevige buik en heel soms een echt harde buik. Ik let er eigenlijk niet zo veel op, dacht dat het er wel bij zou horen. Je bent dus niet de enigequote:Op zondag 14 mei 2006 11:19 schreef PM-girl het volgende:
Dankjewel voor jullie reacties!
De harde buik die ik ervaar is een beetje als hierboven. Kan niet van te veel doen toch, als het 's morgens is? Doe wel veel maar deze buik heb ik alleen 's morgens.
Ik ben natuurlijk nooit bevallen, maar na sept. kan ik het wel vergelijken. Ik wordt er gewoon erg moe van. Het is nu nog steeds erg dik en die paracetamols werken maar 3 a 4 uur, en er moet 8 uur tussen zitten, dus de helft van de tijd weet je soms niet waar je het moet zoeken.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:02 schreef Moonah het volgende:
Inky, heel veel sterkte!!! Een vriendin van me heeft tijdens haar zwangerschap 6 (!!) weken kaakontsteking gehad. Mocht alleen paracetamol slikken. Ze vond het erger dan haar bevalling.
Nee, vandaag zeker niet meer. Ik denk zelf dat zolang het nu nog goed gaat, ze het willen laten zitten. En dan verwacht ik dat ze eind van de week kijken hoe het ermee staat.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:20 schreef dutchie het volgende:
Tazz, hoe ziet het er vandaag uit, is er kans op dat je vriendin wordt ingeleid nog?
heb vandaag cola gedronken na het eten hadden bbq en toen ging het wel goed eigenlijk. thanks voor de tip.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:42 schreef owlet het volgende:
gefeliciteerd Popples!
Hier hielp ginger ale heel goed. En bij gebrek aan ginger ale was een koolzuurhoudende drank na het eten al erg fijn, omdat ik er ongeneerd hard van kon boeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |