Echt superleuke reacties van jullie allemaal! Leuk om te lezen, en echt waar...het geeft me wel een beetje moed! (ook al zijn die opmerkingen van 'tropenjaren' verre van onwaar
![]()
)
Ik heb helemaal geen zin in de zwangerschap, maar ik weet zeker dat hoe ouder Emma wordt, hoe meer zin ik krijg om weer een baby'tje te hebben. Dat gebeurde bij Noa ook! En nu vind ik ze even lief
![]()
en leuk
![]()
en ik hou evenveel van ze allebei. Dus daar heb ik ook geen angst voor (ik dacht dat een tweede kindje nooit zo lief en bijzonder kon zijn als de eerste).
Tis alleen jammer dat de borstvoeding nu niet meer 'loopt' ... die ging heel erg achteruit de laatste tijd en daarom dacht ik al 'ik zal toch niet zwanger zijn he...' Ik zou graag willen tandemvoeden, maar het moet me niet TEveel moeite kosten, ik ben al twee weken bezig geweest om de productie op te krikken en het lukt maar niet. Maar goed, flesvoeding is gelukkig een goede optie! (fijn dat het er is
![]()
)
Lishe: inderdaad heb ik veel geluk met mijn partner die ook veel kinderen wil
![]()
...alleen ben ik helaas degene die de kinderen moet 'dragen en baren' om het maar eens ouderwets uit te drukken. Hij helpt me wel heel goed mee, dat is echt heel fijn. En natuurlijk ook logisch...dat wel, maar ik heb hem ook echt nodig met die drukte!
Moonah: jij en je zus schelen dan wel heel weinig zeg! Wel heel grappig lijkt me, je bent dan echt bijna een tweeling, net als Noa en Emma. Dat zal later wel veel onduidelijker worden, wie de oudste is!
En nogmaals, ik vind jullie allemaal erg lief!!!
[ Bericht 20% gewijzigd door Suzanna op 11-05-2006 19:58:13 ]