oja, eerste drie maanden zijn al voorbij geloof ik (staat niet in de OPquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:00 schreef Neuk het volgende:
Extra folium heeft ze niet meer nodig, toch?
Ik slik trouwens wel zo'n vitamine-preparaat waar extra folium bij in zit voor zwangere vrouwen. Die mag je als je zwanger bent en borstvoeding geeft blijven slikken.
Feli Iciclequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:26 schreef lcicle het volgende:
MERLIJN
Jean Joseph
Geboren op 09.05.06, 11.30 uur
52 cm, 3325 gr
Moeder en zoon maken het erg goed, vader ook..
Meer nieuws volgt uiteraard!
Dat lijkt me heel erg prettig voor je, kun je die tijd en energie lekker aan de meisjes besteden. Jammer dat de reacties niet zo leuk zijn. Ook al zou het misschien niet mensen hun eigen keuze zijn, dan hebben ze die van jou te respecteren en horen ze je gewoon van harte te feliciteren.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:28 schreef Suzanna het volgende:
Ja, tis ook wel heftig denk ik. We hebben ook maar besloten een hulp in de huishouding aan te nemen.
Hihi iddquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:19 schreef Suzanna het volgende:
Ja, lang geleden (heel lang) dat ik foto's heb gepost. Ik ga even wat online gooien wat recent is...![]()
Stiekemurd, da's wel grappig ja, ik denk dat ik wel ongeveer 2 weken minder ver ben dan jij. Maar bij mij zit er nog een kindje tussen....haha. Wel komisch!
Ja, dat wilde mijn vrouw graag... Anders had ik wel vader dag, en zij met al het werk geen moederdag..quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:07 schreef Tamea het volgende:
Dan kunnen jullie misschien dit jaar al moederdag vieren Tazz
Hier klamp ik mij ook aan vastquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:59 schreef CarOnline het volgende:
Icicle, van harte met je mooie zoon! Erg leuke naam ook!
Suzanna, gefeliciteerd met je zwangerschap! 't Zal best druk worden maar ze hebben ook veel aan elkaar over een paar jaar dus dan wordt het vanzelf rustiger (ja, ervaring mee)
Hoi,quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:05 schreef Baloetjuh het volgende:
[..]
Wat leuk!!!!!
Sorry was even niet op fok geweest![]()
ze kon het nog niet precies vertellen, maar dr zit wel een mooi tussenschot.
En ik kan me ook precies voorstellen hoe jij je gevoeld hebt, toenze zeiden "ik zie er nog een"![]()
moest jij ook in het ziekenhuis bevalllen?
KS of gewoon?
Hoelang heb je in het ziekenhuis gelegen?
Wilde je weten wat het geslacht was van beide?
ennuh.... ik heb zo veel vragen, maar ze komen er niet echt uit nu![]()
Wel helemaal geweldig!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |