abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37728172
Yeah, Icicle nieuws!

Gefeliciteerd Icicle en man, met jullie mooie mannetje
  donderdag 11 mei 2006 @ 08:54:45 #252
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_37728198
owja , die weblog! lievvv schatje..( hormonenvuurwerk hier)
pi_37728285
Ooh wat is ie moooi! Icicle & man, heel hartelijk gefeliciteerd met Merlijn!!!
pi_37728354
Icicle gefeliciteerd! Rust lekker uit, laat je verwennen en geniet van je kleintje! zoals ik ook doe

Dank jullie wel voor alle hele lieve reacties!! Ik zit hier echt te genieten met teruglezen (al ben ik nog niet helemaal bij met lezen, wat gaat dat snel!!! )
Ik geloof dat ik om een uur of 12? voor de laatste keer heb gepost en daarna is het allemaal héél snel gegaan! Ik werd maandagochtend al wakker met een vervelende buikpijn en ik dacht dat dit kwam omdat ik verkeerd en zonder kussen onder mijn buik had geslapen. Om 6 uur ben ik uit bed gegaan en heb ik nog een aantal dingetjes gedaan waar ik al een tijdje tegenaan zat te hikken. Kon maar klaar wezen! Net als de avond ervoor toen ik nog even snel de kinderwagen naar beneden heb gehaald en wat spulletjes op de babykamer heb nagekeken en klaargelegd, denk toch dat ik iets aan heb voelen komen... Ik had iedere keer al wel wat last van buikpijn/menstruatiepijn maar ik dacht eerst serieus dat ik last van m'n darmen had. Toen om een uur of 10 voelde ik me toch niet echt lekker en ben ik maar even terug naar bed gegaan. Ik ben lekker in slaap gevallen maar op een gegeven moment werd ik wakker met een vreselijke pijn/kramp in m'n buik. Toen begon ik te denken dat het toch misschien ook wel eens een wee kon zijn... maar ik durfde het toch ook niet echt te hopen, misschien voorwerk of vals alarm. Toch heb ik m'n vriend gebeld en gezegd dat als ik zo'n last van buikpijn zou houden dat ik het dan wel fijn zou vinden als hij thuis zou komen van z'n werk. Ik had wel een klein beetje bijgehouden om de hoeveel minuten de "buikpijn" kwam en het leek op een gegeven moment om de 6 minuten. Toen toch maar even de verloskundige gebeld en die vertelde me dat als het om de 3 a 4 minuten kwam dat ik dan maar weer moest bellen. Toen vriendje maar weer gebeld want de buikpijn, waarvan ik inmiddels wist dat het dus wèl weeën waren...., werd heftiger en pijnlijker en minder makkelijk mee om te gaan. Mijn vriend besloot rond half 1 naar huis te gaan en van werk tot aan huis had ik hem aan de telefoon. De weeën kwamen aan het einde van zijn drie kwartier durende ritje om de 3 a 4 minuten. (In tussentijd heb ik nog even snel de was buiten en op zolder opgeruimd tss.. stel dat er kraamhulp komt, schandalig!) Zo rond half 2 zou ik mijn telefoon nog even pakken uit de keuken (inmiddels lag ik al wel wat op de bank te hangen) maar toen kreeg ik inene een wel heeele nare wee, ik kon niet meer op m'n benen staan! M'n benen deden ook al wel erg zeer, net als mijn rug en mijn buik. Met moeite weer terug op de bank en toen voelde ik inene "iets" lopen... Ik vermoedde bloed en dat was dus ook het geval! Bloed vond ik wel een beetje eng op dat moment... (achteraf was het gewoon normaal) Ik heb al hangend op het toilet met de verloskundige gesproken en die is toen gelijk weer gekomen. Mijn vriend was hier dus nog maar nèt thuis. De verloskundige kwam om kwart voor 2, zonder koffertje naar boven lopen. Ze zag me liggen en is gelijk maar weer terug gelopen om haar koffertje te halen! Ik kon op dat moment al geen boe of bah meer uitbrengen. Het ging zo snel met die weeën! Ze volgden elkaar steeds sneller en heftiger op. De verloskundige constateerde dat ik toen al 4 centimeter ontsluiting had! Daarna ging het net zo snel... Ik weet alleen nog dat ik lag te kreperen van de weeën, ik vond het ècht moeilijk door die pijn heen te komen. Op een gegeven moment heeft de verloskundige mijn vliezen ook gebroken dus daarna ging het nog maar even heftiger. Zo rond half 4(!) had ik volledige ontsluiting en enorme persdrang. Ik mocht gelijk met de eerste perswee mee persen. Ik heb toen een half uurtje geperst en toen is om 15.58 ons dochtertje Nienke geboren!! Alle pijn was in 1 klap helemaal weg!!! Echt het mooiste moment uit mijn leven. En de bevalling... ik heb niet eens de tijd gehad om erover na te denken, zo snel ging het dus...! Ik had 's ochtends hier nog wat meegelezen over weeën en hoe je ze herkent (wist ik veel...) en intussen had ik ze dus al! Ik dacht dus dat ik last had van m'n darmen, aangezien ik ook al een aantal keren naar het toilet was geweest en ik in het weekend ook al niet lekker was. Het besef dat ik ècht weeën had kwam vrij laat... Ik durfde gewoon niet te geloven dat het zover was, we hadden er zo'n zin in!!! Nu is onze Nienke er dan! en ze doet het echt geweldig! We zijn supertrots op ons mooi meisje Ze is zo tevreden! Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat dit kleine meisje groot is geworden in mijn buik en dat ze nu gewoon in haar bedje ligt te slapen en bij ons is!
Nogmaals heeeel erg bedankt voor jullie lieve reacties!!!
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:11:46 #255
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_37728476
Wat een prachtig verhaal kwispel, de tranen staan in mijn ogen.... heel veel geluk met julie Nienke gewenst.
pi_37728493
Pfffff.......

Vanmorgen toen ik wakker werd voelde mn (34 weken en 2 dagen zwangere ) buik heel raar...
Best te omschrijven als "zwaar" en alles stond strak leek wel... ook helemaal stil, geen beweging of wat dan ook... Ook na een tijdje zelf bewegen ( aankleden, kids naar school werken...) rustig zitten.....Niets....
Begon het al een beetje eng te vinden...

Maar gelukkig is ie me nu weer vol op verrot aan het trappen!
Jawel dames, pijn is fijn!!!

Maar herkent iemand dit?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_37728494
Icicle en man van harte gefeliciteerd met Merlijn!! Wat een mooi mannetje!! Geniet ervan!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_37728583
Kwispel...
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:17:12 #259
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37728589
Kwipsel! Ik lufs you! Mooi verhaaltje! Gelukkig duurt het voor mij nog een half jaartje (gisteren op de dag af ) Ik zie er zoooo tegenop...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_37728621
Icicle!!!
Wat een poepie!!!!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:21:30 #261
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37728682
Oei, sta op het punt om weg te gaan, maar ik zie een mooi verslag staan van Kwipsel. Ga ik straks lezen.

Icicle en man gefeliciteerd met jullie Merlijn
Wat een mooi ventje, ik smolt ook helemaal.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:22:50 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37728710
Even snel zondre de rest te lezen:

Icicle en man! Gefeliciteerd met Merlijn!
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 11 mei 2006 @ 09:23:34 #263
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37728724
Icicle en hubbie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Merlijn!

Kwipsel, wat een mooi verslagje. En wat is het snel gegaan zeg! Wow!
pi_37728843
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:26 schreef lcicle het volgende:
MERLIJN
Jean Joseph
Cris en Linda, van harte met jullie wolk Merlijn

Ik hoop dat de bevalling niet al te zwaar is geweest, ben benieuwd naar je verhaal
Mama van Ryan (04-09-06)
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:32:31 #265
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37728926
Kwipsel, heftige bevalling, maar mooi om te lezen, geniet van jullie meisje!!

Icicle, gefeliciteerd met Merlijn! Wat een mooie jongen! (en leuke foto's met je zussen samen!)

Hier besloten om toch maar geen vakantie te boeken ivm financien die beter besteed kunnen worden. Wel een paar daagjes weg met pinksteren, afhankelijk van het weer.

Gisteren de wagen in elkaar gezet en 'geoefend' met het overzetten van reiswieg en maxicosi!
De plopjes worden iets duidelijker hier, de harde buikgevoelens ook (ook als ik net wakker ben enzo).
Ook weer erg last van mijn rug gehad.
Ik voel me wel goed, mede door de goede echo en alles. Heb zin in wat nog komen gaat (behalve klussen in babykamer)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_37728995
Hee Kwipsel, lees ik zomaar over je verslag heen... Dat is dus echt snel gegaan zeg, helemaal omdat je zelf niet eens doorhad dat het al begonnen was
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:37:48 #267
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37729050
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 08:19 schreef Tosca het volgende:
Vervelend dat je vrouw in het ziekenhuis ligt Tazz, maar ik vind het wel erg leuk me voor stellen dat je nu bijna vader bent. Zie je zo al achter de kinderwagen lopen.
Ja, ha ha... ik kan het me nu nog geeneens voorstellen. Loop nu af en toe wel eens met de kinderwagen door de woonkamer, maar als je kindje erin ligt, is het toch anders...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:42:03 #268
24188 Belana
kloon van belana
pi_37729138
Kwipsel, wat een mooi verhaal zit helemaal met traantjes in mijn ogen
stormy waters...
sailin'
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:43:12 #269
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37729160
Kwispel, lekker snel gegaan de bevalling.!!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:46:10 #270
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_37729221
Gefeliciteerd Icicle en man, met kleine Merlijn!
Lieve naam!
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:47:58 #271
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_37729250
Kwipsel; wat mooi en fijn!
Geniet lekker van Nienke.
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:53:52 #272
108648 cattie
lieve moeder
pi_37729384
Icicle en man van harte gefeliciteerd met Merlijn!
Kwispel, wat een snelle bevalling! En mooi geschreven!
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:57:34 #273
108648 cattie
lieve moeder
pi_37729461
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 09:12 schreef vamperotica het volgende:
Pfffff.......

Vanmorgen toen ik wakker werd voelde mn (34 weken en 2 dagen zwangere ) buik heel raar...
Best te omschrijven als "zwaar" en alles stond strak leek wel... ook helemaal stil, geen beweging of wat dan ook... Ook na een tijdje zelf bewegen ( aankleden, kids naar school werken...) rustig zitten.....Niets....
Begon het al een beetje eng te vinden...

Maar gelukkig is ie me nu weer vol op verrot aan het trappen!
Jawel dames, pijn is fijn!!!

Maar herkent iemand dit?
Heb ik ook af en toe wel. Net op het moment dat ik me zorgen ga maken krijg ik meestal wat flinke trappen, dus dat stelt me dan wel weer gerust! Ik neem dan maar aan dat beepje ligt te slapen ofzo..

Over slapen geproken: echt lekker slapen is geloof ik wel voorbij. Ik word de laatste nachten heel veel wakker, ook met pijn, last van brandend maagzuur en nu ook nog van de warmte. Gelukkig heb ik alle tijd om overdag nog en beetje bij te slapen!
Mijn humeur is trouwens een stuk beter dan gistermiddag. Mijn man heeft me mee uit eten genomen op een terrasje gisteravond, heel lief en daar knapte ik wel weer van op!
pi_37729499
Icicle gefeliciteerd, wat een mooi menneke zeg

En Kwipsel, ik zit hier met kippevel joh, heel veel geluk en plezier met jullie meisje
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:13:02 #275
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37729802
Icicle en man, gefeliciteerd met Merlijn
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:33:27 #276
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_37730214
Ja hoor, Huiuiuiuiuilen maar , wat een mooi bevallingsverhaal Icicle, lijkt me heerlijk om zo'n bevalling te hebben. Geniet er maar lekker van!
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:40:32 #277
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_37730399
Icicle en Icicle-Mannetje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Merlijn!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:43:35 #278
24188 Belana
kloon van belana
pi_37730483
Cattie en vamperotica, dat herken ik wel van de vorige keer, zo tegen het einde heeft de baby steeds minder ruimte om te bewegen en ik vond dat toen ook best eng soms. Ik denk dat ik dat nu weer ga vinden. Ben nu al heel lang een heel druk kindje gewend in mijn buik en dat zal ook wel minder worden over een paar weken.
stormy waters...
sailin'
pi_37730502
Icicle en man gefeliciteerd met Merlijn!!!
pi_37730647
Icicle en mannetje gefeliciteerd met Merlijn! Geboren op de mooiste dag van het jaar (ook mijn verjaardag)
pi_37730766
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:43 schreef Belana het volgende:
Cattie en vamperotica, dat herken ik wel van de vorige keer, zo tegen het einde heeft de baby steeds minder ruimte om te bewegen en ik vond dat toen ook best eng soms. Ik denk dat ik dat nu weer ga vinden. Ben nu al heel lang een heel druk kindje gewend in mijn buik en dat zal ook wel minder worden over een paar weken.
Ja...Ergens herken ik dat rustige ook wel van de drie vorige keren... Maar dit voelde zo anders..Zo helemaal niets..... Niet de minste beweging en alles zo strak en zwaar...

Maar nu gelukkig weer vol op aan het trappen en duwen en hikken!
pi_37730965
Icicle en man, gefeliciteerd met Merlijn! Mooie naam en mooi kindje
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:44:48 #283
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37731951
Icicle gefeliciteerd met Merlijn Die foto, zo lief en mooi en wat een knap kindje!

Kwipsel wat een rappe maar pittige bevalling! Nu lekker genieten van je mooie meid
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:54:05 #284
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37732186
Zo even het verhaal van Kwipsel kunnen lezen, klinkt als een voorspoedige bevalling. Wel snel en heftig, maar vervolgens mij is die ervaring al op de achtergrond aan het raken of niet?
Fijn hoor, dat alles zo mee zat.
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:56:29 #285
24188 Belana
kloon van belana
pi_37732239
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:55 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ja...Ergens herken ik dat rustige ook wel van de drie vorige keren... Maar dit voelde zo anders..Zo helemaal niets..... Niet de minste beweging en alles zo strak en zwaar...

Maar nu gelukkig weer vol op aan het trappen en duwen en hikken!
Misschien ook even een flinke harde buik gehad? Die heb ik nu ook steeds vaker en dan staat ie echt helemaal strak en hard en is beebje idd helemaal stil.
stormy waters...
sailin'
pi_37732511
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 22:53 schreef CarOnline het volgende:
Kwipsel van harte! Leuke naam, veel geluk samen!

Baloetjuh wat leuk een tweeling! Ik heb zelf ook een tweeling (zie foto-topic ) en als je wat praktische dingen wilt weten: vraag gerust!
Hartstikke leuk! Konden ze ook zien of het 1 of 2 eiig is? Kunnen ze vaak zien aan het tussenschot.
Ha! Vind het wel speciaal hoor! Kan me zooo indenken hoe je je gevoeld hebt toen je zag dat het een tweeling werd
Wat leuk!!!!!
Sorry was even niet op fok geweest
ze kon het nog niet precies vertellen, maar dr zit wel een mooi tussenschot.
En ik kan me ook precies voorstellen hoe jij je gevoeld hebt, toenze zeiden "ik zie er nog een"

moest jij ook in het ziekenhuis bevalllen?
KS of gewoon?
Hoelang heb je in het ziekenhuis gelegen?
Wilde je weten wat het geslacht was van beide?
ennuh.... ik heb zo veel vragen, maar ze komen er niet echt uit nu
Wel helemaal geweldig!!!!
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:09:02 #287
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37732604
Is het niet zo dat doordat je een harde buik hebt, je het kindje ook even niet kunt voelen? Misschien dat het dan idd daar aan lag.
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:23:31 #288
24188 Belana
kloon van belana
pi_37732933
ja kan ook dutch idd
stormy waters...
sailin'
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:52:42 #289
62233 Jelief
ikke lief!
pi_37733511
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 09:11 schreef sweaty het volgende:
Wat een prachtig verhaal kwispel, de tranen staan in mijn ogen.... heel veel geluk met julie Nienke gewenst.
dito
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_37733930
Icicle en man gefeliciteerd met jullie zoon Merlijn
pi_37734104
Mooi verhaal kwipsel, de tranen stonden in m'n ogen
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:17:33 #292
45621 Suzanna
Mama van...
pi_37734211
Hallo zwangere (en andere) dames... misschien moeilijk te geloven, maar ik ben toch echt ...

...weer...

...zwanger!

Tja, ben er zelf ook van geschrokken, maar gelukkig is het kindje van harte welkom, alleen de zwangerschap nu nog ff niet. Helaas heb je daar niets over te zeggen als het eenmaal zo is. Had ik toch maar de pil moeten gaan slikken (tja, huisarts wilde het me niet voorschrijven omdat ik borstvoeding gaf). Het blijkt maar weer dat andere manieren bij mij niet werken ) Maar goed...we zijn blij met het kindje!

Ik denk dat ik nu ongeveer 6 weken ben, ik weet het al een week ongeveer maar heb het nog niet aan iedereen verteld. De reacties zijn dan ook niet allemaal even 'leuk' en positief. Maar goed, het is mijn leven en ons kindje en gelukkig zijn we er zelf wel blij mee (willen zowiezo een 'groot' gezin, met ongeveer 5 kinderen).

[ Bericht 1% gewijzigd door Suzanna op 11-05-2006 13:22:51 ]
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:19:04 #293
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_37734258
Icicle en Man van harte gefeli met de geboorte van jullie zoon

Merlijn

En wat een lekkertje
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:21:55 #294
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_37734340
Suzanne van harte gefeli, had ook wel zoiets van wauw maar meid zoals je het zelf al zegt als jullie er maar gelukkig mee zijn

Brusje voor Emma en Noa

Kwispel wat een mooi bevallingsverhaal.
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:22:10 #295
45621 Suzanna
Mama van...
pi_37734352
Dan nog een paar felicitaties... (ik lurk hier altijd alleen maar eigenlijk... )

Icicle van harte gefeliciteerd met Merlijn!!

En Kwipsel, jij ook hartelijk gefeliciteerd met Nienke ! (wat een lieve naam... )
pi_37734381
suzanna, ojeee! allereerst van harte gefeliciteerd met nr. 3! maar ik vind het wel raar van je huisarts, er is toch ook een pil die wel mag als je borstvoeding geeft? (cerazette oid?)

kwipsel, wat is het snel gegaan zeg. sterkte met bijkomen en nogmaals heel hartelijk gefeliciteerd met Nienke!
pi_37734545
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:17 schreef Suzanna het volgende:
Hallo zwangere (en andere) dames... misschien moeilijk te geloven, maar ik ben toch echt ...

...weer...

...zwanger!

Tja, ben er zelf ook van geschrokken, maar gelukkig is het kindje van harte welkom, alleen de zwangerschap nu nog ff niet. Helaas heb je daar niets over te zeggen als het eenmaal zo is. Had ik toch maar de pil moeten gaan slikken (tja, huisarts wilde het me niet voorschrijven omdat ik borstvoeding gaf). Het blijkt maar weer dat andere manieren bij mij niet werken ) Maar goed...we zijn blij met het kindje!

Ik denk dat ik nu ongeveer 6 weken ben, ik weet het al een week ongeveer maar heb het nog niet aan iedereen verteld. De reacties zijn dan ook niet allemaal even 'leuk' en positief. Maar goed, het is mijn leven en ons kindje en gelukkig zijn we er zelf wel blij mee (willen zowiezo een 'groot' gezin, met ongeveer 5 kinderen).
Sjonge, even schrikken dus
Niks aantrekken van de negatieve reacties en bijt je door de zwangerschap heen he!
pi_37734612
Ik had ook ff een vraagje, mag je gewoon vitamine C slikken?
Gister helemaal moeilijk gedaan om een paracetamol te slikken.
Gebelt naar de huisartsenpost, nog twijfelen, uiteindelijk na een heel verhaal toch genomen.
Maar nu weer met vitamine C...
Wat een gedoe zeg om te zorgen dat je wel t goeie neemt.
Vroeger nam ik het zonder er over na te denken.
wie weet t?
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:31:51 #299
45621 Suzanna
Mama van...
pi_37734633
Oh Bix, als dat zo is... vind ik het ook raar. M'n zus uit Frankrijk krijgt een pil die ze hier niet hebben, Mylligynon o.i.d., die 'versterkt het borstvoedingseffect' volgens haar. Dus ook niet schadelijk. Ze had me een strip opgestuurd, maar ik vertrouw dat dan niet als ze het in Nederland niet hebben. Maar... als het kindje is geboren ga ik dat waarschijnlijk wel gebruiken! je wordt dan zelfs niet ongesteld, net als 'gewoon' als je borstvoeding geeft.
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:32:23 #300
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37734657
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:17 schreef Suzanna het volgende:

...weer...

...zwanger!
Leuk toch! Gefeliciteerd en welkom (terug ). Dat die negatieve andere mensen maar mooi mogen stikken in hun meningen!

Hoe oud zijn je kindjes nu?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')