abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37755588
Gefeliciteerd Nanalune

En Applemooz ook gefeliciteerd!
pi_37755640
Nanalune gefeliciteerd Die kan je vast heel goed gebruiken!!
pi_37755714
wow feli nanalune

Appelmooz gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:15:20 #104
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37755766
haha nana van harte! Wel voorzichtig met die extra airbag he!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_37755778
goed zeg nanalune! gefeliciteerd!
pi_37755931
Even een vraagje; m'n verloskundige zei dat het hoofdje bij de eerste pas indaalt tijdens de bevalling, maar overal (boeken/internet) lees ik dat dat bij latere kinderen zo is en dat bij de eerste het hoofdje voor de bevalling al indaalt. Welke van de twee is het nou en betekent dit ook dat het bij mij nog wel even zal duren voor de baby komt omdat het hoofdje nog steeds beweeglijk in m'n bekken lag bij de laatste controle?
pi_37755973
Ik weet niet beter of internet heeft gelijk. Myrthe was ook met 32 weken al ingedaald (maar later mag wel, hangt gewoon af van de ruimte die de baby heeft).
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:23:57 #108
24188 Belana
kloon van belana
pi_37756047
Ik weet ook niet beter dan dat het juist bij een tweede kindje langer duurt. Liam was iig ook al ingedaald en nu is er nog niks aan het handje
stormy waters...
sailin'
pi_37756070
Nanalune gefeliciteerd!!!!!
♥ Love is Love ♥
pi_37756140
volgens mij daalt het kind gemiddeld bij een eerste zwangerschap eerder in dan bij latere zwangerschappen, omdat er dan nog 't minste rek in de buik zit en 't kind dus wat eerder naar beneden wordt 'gedwongen'. bij piet was 't indalen met een week of 34 begonnen geloof ik, en bij anna gebeurde 't pas tijdens de bevalling. maar het hoeft niet altijd zo te gaan natuurlijk. en de mate van indaling zegt volgens mij niet veel over hoe lang de bevalling nog op zich laat wachten. het is alleen een wat veiliger uitgangssituatie wanneer 't kind al goed ingedaald is. je verloskundige heeft je vast wel gewaarschuwd dat je nu heel voorzichtig moet doen als je vliezen mochten breken, ivm de mogelijkheid dat de navelstreng nog langs 't hoofdje zou kunnen zakken? bij een goede indaling sluit het hoofd de uitgang goed af, waardoor dat niet meer kan gebeuren.
pi_37756243
Nee daar heeft ze dus ook niet voor gewaarschuwd. Gelukkig las ik het al ergens en ik heb dus ook geen idee of m'n ukkie al zover ingedaald is dat dat gevaar geweken is.
Maandag maar eens doorvragen.
pi_37756309
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:04 schreef nanalune het volgende:
Gefeliciteerd Appelmooz!! eerste kindje?

en owja ( quasi luchtig) : ik ben sinds kort de trotse bezitter van een rijbewijs!
Yep..
ik had al wel een geadopteerde Roemeense zwerfhond, maar dat is een heel ander verhaal!
Oh! En gefeliciteerd met je rijbewijs natuurlijk!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:36:07 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_37756345
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:26 schreef Applemooz het volgende:
Aan de lijst mag worden toegevoegd: Applemooz : 08 December 2006...
een papa toch?
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:36:21 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37756350
Appelmooz! Welkom! Je staat erbij hoor!
pi_37756477
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:36 schreef Belana het volgende:

[..]

een papa toch?
Damn.. zijn die foto's in mijn profiel zo verrot dan?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:42:13 #116
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37756506
Hier een klein beetje teleurstelling...
Het ging vanochtend helemaal niet zoals verwacht:

Klokslag 8:00 uur in het ziekenhuis voor het inwendig onderzoek dat er zou komen. Ik kwam de kamer op en de CTG apparatuur stond al klaar. Na een douche en ontbijt werd het apparaat aangesloten.
De baby was erg beweeglijk, en ook continue kan het apparaat niets registreren. Na een half uur werd het beëindigd, en zou een verloskundige langs komen voor een inwendige onderzoek om te kijken hoe het met de baarmoeder was, en eventueel gaan inleiden.
Na een hele tijd wachten, kwam eerst een gynaecoloog , die een ronde aan het maken was, langs. Die bekijk het dossier, en vond inleiden niet nodig, en mevrouw mocht morgen wel weer naar huis, als het zo goed bleef gaan… Inleiden was al helemaal geen spraken van….
Toen ze weg was keken mijn vrouw en ik elkaar eens aan en wisten niet wat we er van moesten denken. Een paar tellen later kan ze weer terug, en urine viel mee, bloeddruk ook (terwijl die gisteravond een enorme uitschieter had), dus ze zouden niets doen… Lekker dan…
Toch maar gevraagd voor het inwendige onderzoek (want daarvoor was ik zo vroeg in het ziekenhuis), en dat was dan nog accoord.
De verpleegkundige die weer later kwam was al net zo verbaast, en het bleek ook weer dat de communicatie onderling niet optimaal is geweest.
Rond 10.00 uur kwam de verloskundige voor het inwendig onderzoek, en toen bleek ook dat van verdere stappen geen sprake kon zijn. Nog totaal geen ontsluiting, en de baarmoeder mond is nog geeneens “rijp”…

Beetje wazig allemaal…
Dus, het duurt nog even….
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_37756533
Hč bah, wat een domper Tazz. Nu moeten jullie weer gaan zitten afwachten. Hoe is je vrouw eronder?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:47:36 #118
24188 Belana
kloon van belana
pi_37756644
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:41 schreef Applemooz het volgende:

[..]

Damn.. zijn die foto's in mijn profiel zo verrot dan?
Nou, ik vraag het maar voor de zekerheid meestal komen hier de zwangere dames, de papa's zien we wat minder, maar ik vind het dus juist harstikke leuk
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:49:15 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_37756693
he wat vervelend Tazz.... maar het belangrijkste is dt het goed gaat met je vrouw en je kindje
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:52:00 #120
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37756749
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:43 schreef Tamea het volgende:
Hč bah, wat een domper Tazz. Nu moeten jullie weer gaan zitten afwachten. Hoe is je vrouw eronder?
Was totaal het tegenover gestelde dan wat ze verwachtte.
Aan de ene kant wel begrijpelijk, want met eerst kindje moet je de natuur z'n gang laten gaan, en het zo lang mogelijk laten zitten, maar ze brachten het gisteren zo, dat we er al rekening mee hielden dat het vandaag geboren zou worden... Totaal anders... domper..

Maar positief, hopelijk morgen thuis. Morgen is haar vader jarig, kunnen we even ons gezicht laten zijn, wilde ze ook graag, maar goed..
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:53:47 #121
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37756784
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:49 schreef Belana het volgende:
he wat vervelend Tazz.... maar het belangrijkste is dt het goed gaat met je vrouw en je kindje
Ja gelukkig wel, hopen dat de bloeddruk zakt...
(want mijn vrouw heeft zich zelf al die tijd goed gevoeld, en ook al die tijd is het goed gegaan met het kindje. Vandaar ook gisteren het verhaal, "we gaan niet wachten tot je je slechter gaat voelen..."
pi_37756926
Gefeliciteerd Appelmooz!

En Nanalune jij ook!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:08:34 #123
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_37757163
Appelmooz, gefeliciteerd!
Nu wel regelmatig updates geven he!

nanalune, jij ook gefeliciteerd

Tazz, kan me goed voorstellen dat dit een enorme domper is. En ook zo fijn dat die gyneacologen en vk's in dat ziekenhuis van elkaar weten hoe en wat ..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:18:32 #124
56471 pinquit
oh my lama!
pi_37757380
yeah nanalune keigoed joh!! gefeli!

en applemooz, gefeli met je zwangerschap en welkom!

en tazz, dat zijn nog eens teleurstellende berichten zeg... helemaal met goede hoop daarnaartoe gegaan.. jeetje.. maarre, t komt vanzelf toch een keertje he de laatste dagen zijn gewoon vervelend.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:31:36 #125
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37757698
Nanalune, fijn dat je geslaagd bent! Van harte!! En nu de eerste keer alleen (nouja met baby dan) de auto in!)

Tazz, domper zeg, maar wat pinquit zegt, het komt toch een keer hoor!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:32:00 #126
94046 PM-girl
pi_37757710
Rokjes waren hier trouwens op bij de Lady sting, ze hadden alleen de broeken nog (en die heb ik nu echt wel genoeg!)
*
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:46:53 #127
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37758134
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:31 schreef PM-girl het volgende:

Tazz, domper zeg, maar wat pinquit zegt, het komt toch een keer hoor!
Zo is het. Het komt er vast wel een keer uit.
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:59:26 #128
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37758480
Tazz, balen zeg. Maar blijft ze nu wel of niet in het ziekenhuis? Als ik haar was bleef ik lekker daar als het kon. Thuis gaat ze toch weer meer dingen doen dan goed voor haar is. Nesteldrang.

Linnen rokjes... zucht.... Ik wil ook. Maar:
a) Moet ik naar de stad en
b) is me veel te warm en
c) een hoop gedoe met Léon erbij en wat als
d) die krengen toch op blijken te zijn?
e) ik hoef nog maar 4 weekjes en het weer wordt toch weer ietsje minder dus ms zonde van het geld.

Maar ik heb zo weinig leuks nog wat ik aan kan met dit mooie weer. Ik bedenk me ineens dat ik dinsdag toch bij mijn moeder ben, misschien dat ik toch even de stad in duik dan. Alleen maar om te kijken natuurlijk.

Ik voel me trouwens net een waterballon. Blggh... En de bevalling komt ook steeds dichterbij. Stiekum heb ik toch wel een beetje angst. Heb er zin in, maar heb ook angst. Vooral dat litteken zit me niet lekker (de gedachten bedoel ik, litteken zelf geen last van).
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:14:37 #129
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_37758844
Tazz, wat een vervelende ochtend zo zeg, en dan ook nog een communicatiefout, je stelt je toch op de dingen in...gelukkig is alles gezond met je vrouw en je kindje, en nou ja, cliché, das belangrijk

wat liev al die felicitaties! Ik heb net boodschappen gedaan met de man, voor mijn feestje vanavond ( vervroegd verjaardagsfeest), en zonder stuurbekrachtiging met een dikke buik is het toch wel werken hoor.. tis gewoon een ouwe tank( bwm station uit ! '87 ! ) , heel wat anders dan die 'plastic' lesauto van me.ik ben met een harde buik en toch een vorm van doodsangst net weer uit de auto geklommen
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:16:59 #130
74310 nanalune
pi_37758908
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:59 schreef dutchie het volgende:

Ik voel me trouwens net een waterballon. Blggh... En de bevalling komt ook steeds dichterbij. Stiekum heb ik toch wel een beetje angst. Heb er zin in, maar heb ook angst. Vooral dat litteken zit me niet lekker (de gedachten bedoel ik, litteken zelf geen last van).
angst hoef je toch niet stiekum te hebben? volgens mij is het de normaalste zaak van de wereld .. ( litteken heb ik niet meegekregen wat daarmee was?)
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:23:44 #131
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37759087
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:59 schreef dutchie het volgende:
Tazz, balen zeg. Maar blijft ze nu wel of niet in het ziekenhuis? Als ik haar was bleef ik lekker daar als het kon. Thuis gaat ze toch weer meer dingen doen dan goed voor haar is. Nesteldrang.
Waarschijnlijk mag ze morgen weer naar huis (terwijl ze eerst tot de bevalling in het ziekenhuis zou blijven). Hopelijk houdt ze zich nu echt rustig...
Maar goed, weer afwachten tot het 15:00 uur is, kan ik er weer even heen...
pi_37759224
Nanalune gefelciteerd

Appelmooz LEUK!!

Tazz, balen zeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_37759306
*komt uit lurkstand*

Poemojn, ik zie ineens een bannertje onder je berichtje staan, maar je staat niet in de OP..... Is dit je manier van het vertellen of zie ik het gewoon verkeerd?

zo ja, natuurlijk gefeliciteerd!!

*duikt weer terug in lurkstand*

[ Bericht 8% gewijzigd door teigan op 12-05-2006 13:37:21 ]
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:33:47 #134
16245 CarOnline
met lange O
pi_37759368
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef teigan het volgende:
*komt uit lurkstand*

Poemojn, ik zie ineens een bannertje onder je berichtje staan, maar je staat niet in de OP..... Is dit je manier van het vertellen of zie ik het gewoon verkeerd?

*duikt weer terug in lurkstand*
Haha ik kwam hier ookal even kijken of ik het nou gemist had
Van harte!
Screw them.
We're going home.
pi_37759409
waaah dus toch! gefeliciteerd poemojn!!!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:36:58 #136
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37759439
Jaaaaaaaaaaa! Jippie!!!!! Poemie!
Wat onwijs leuk! Gefeliciteerd!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_37759444
Ik was gewoon benieuwd hoe lang het zou duren Half uurtje dus
Vond dat ik na die berichtjes gisteren maar 'uit de kast' moest komen (en heb eindelijk de mensen die ik 't zelf wilde vertellen allemaal kunnen bereiken).
Binnenkort zal ik wel een echo krijgen (maandag vk) en daar wil ik nog even op wachten voor 't lijstje in de openingspost. Maar wel leuk om al een beetje mee te doen.

En bedankt voor jullie felicitaties
pi_37759454

sneaky!
Eva
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:38:51 #139
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37759496
sneaky, gefeliciteerd Poemojn

Nanalune gefeli met je rijbewijs

en Appelmoes ook gefeli met zwangerschap
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:51:58 #140
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_37759817
poemojn Wat leuk
Naar welke vk ga je? Misschien kom ik je daar ook nog eens tegen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_37759840
Alweer een nieuwe zwangere...wat een gezelligheid!

Gefeliciteerd!!!

♥ Love is Love ♥
pi_37759947
En bedankt
Naar 't Woud, da's het dichtste bij. Jij gaat naar die andere aan de Kreek toch? Heb ik wel naar gekeken maar dat is zo'n eind fietsen zonder fiets

Krijg je de echo's trouwens in het ziekenhuis hier?
pi_37759960
Poemojn, GEFELICITEERD
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 14:00:01 #144
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_37760044
ja, ik ga idd naar die andere Ik ga altijd met de bus Lijn A stopt voor de deur. Maar ik woon nu bij allebei ver vandaan geloof ik (waar zit 't woud ook alweer)

En gisterenavond kreeg ik mijn sandalen écht bijna niet meer aan Mijn enkels zijn weer compleet verdwenen En mijn voeten zijn minimaal 2x zo breed dan normaal
Voor de rest gaat het goed
pi_37760071
Poemojn gefeliciteerd

Het lijstje gaat weer goed aangevuld worden
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 12 mei 2006 @ 14:02:26 #146
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_37760119
oeps verkeerde topic
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_37760139
poemojn!!!!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37760168
Tx ook Vicky
't Woud zit in het gezondheidscentrum aan de Griend. Heel onoverzichtelijke centrale wachtkamer waar iedereen moet wachten op huisarts/vk/fysio/etc. De vk heeft geen balie dus je moet wachten tot je omgeroepen wordt. Eigenlijk zou ik dinsdag al gaan maar na drie kwartier wachten ben ik maar vertrokken. Bleek dat ze me drie keer geroepen hadden en ik heb 't domweg niet gehoord. Wist ook niet waar ze vandaan zouden komen, en ben aan een kant doof & zat met een dreinende Myrthe dus dat verklaart 't wel maar toch vervelend.. huisartsassistentes konden me niet vertellen waar de vk zat dus ik kon ook niet even aankloppen om te vragen of ik vergeten was Heel vervelend maarja maandag nieuwe kans dus.. en dan hoor ik ze vast wel.

Gelukkig ben je al bijna op je uitgerekende datum LadyS

Mwanatabu Stiekemurd dus 1 dagje verschil he 16-12-6 is de voorlopige datum hier.

[ Bericht 8% gewijzigd door poemojn op 12-05-2006 14:11:44 ]
pi_37760217
Gefeliciteerd poemojn en nanalune Een rijbewijs is zo ontzettend handig.

Wat ontzettend balen Tazz, juist nu jullie hadden verwacht misschien al moederdag te kunnen vieren. Sluit de pc maar weer af, zodat ze echt rust gaat houden.
Je leeft maar 1 keer
  vrijdag 12 mei 2006 @ 14:06:47 #150
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_37760230
o ja de griend idd Lekker handig zo een onoverzichtelijke wachtkamer In de Kreek is het gewoon onderin een flat. Alleen de vk zit daar ook
Ben benieuwd maandag (ik moet ook dan)
  vrijdag 12 mei 2006 @ 14:06:54 #151
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37760234
Gefeliciteerd Poemojn!

ik had het al gezien maar dacht dat ik wat gemist had ofzo...
Iedere golf van de zee,
pi_37760304
Poemojn gefeliciteerd!!!! Jeetje wat een zwangeren allemaal!!!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 14:17:25 #153
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37760541
Poemojn, van harte!!!! O, wat leuk.. Allemaal 2e kindjes.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_37760571
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:37 schreef poemojn het volgende:

Binnenkort zal ik wel een echo krijgen (maandag vk) en daar wil ik nog even op wachten voor 't lijstje in de openingspost. Maar wel leuk om al een beetje mee te doen.

En bedankt voor jullie felicitaties
Jaa, ik dacht het al

Gefeliciteerd
Variety is the spice of life
pi_37761148
Wow, het gaat hard hier, alweer iemand zwanger

Gefeliciteerd poemojn

Tosca, bdeankt voor de tip. Ik heb een turquoise gekocht. Die zandkleurige vond ik ook leuk, maar die was er niet meer in mijn maat.
pi_37761221
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:14 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Hoi,
Ja ik moest ook in het ziekenhuis bevallen. Ik heb nog wel even bij de verloskunige gelopen maar vanaf 20 weken ben ik voor controle naar het ziekenhuis geweest.
Je bevalt met een tweeling zowiezo in het ziekenhuis, en je staat ook altijd onder controle van een gyn. En je krijgt meer echo's, wel een leuke bijkomstigheid
Ik ben gewoon bevallen, dus een keizersnede is echt niet noodzakelijk. Ik heb 3 weken in het ziekenhuis gelegen maar dat was omdat ik een zwangerschapsvergiftiging had. Dat komt vaker voor bij eerste kinderen en bij meerlingen. Dat is me toen verteld en natuurlijk viel ik in de prijzen
Bij nummer 3 heb ik het ook gehad dus ik weet niet of het persee kwam omdat ik een tweeling kreeg.
Verder is het opzich wel belangrijk dat ze weten of het 1 of 2 eiig is. Als het tussenschot dun is, is het 1 eiig. Als er een dik tussenschot tussen zit is het twee-eiig. Hoe dat precies zit weet ik niet meer, of dat nou met 1 of met 2 vruchtzakken te maken had. Geloof dat B&R wel in 1 vruchtzak zaten maar ze hebben wel 2x vliezen moeten breken. Dus dat is me ontschoten!
Een eiig is altijd hetzelfde geslacht. Wat wij overigens níet wilden weten. Nou.. om eerlijk te zijn... ik wel maar mijn man niet. Dus het was een verrassing tot ze geboren waren.
Mocht je nog wat willen weten (mbt aanschaffen van dingen...) dan hoor ik het wel.
Oh ook een tipje: Lid worden van de NVOM, Nederlandse Vereningen Ouders van Meerlingen. Krijg je 4x per jaar een blaadje met handige info, ervaringsverhalen en meer van dat soort dingen.
Oh en het 'Tweelingenboek' is een bron van informatie hoewel ik er wel een beetje depri van werd. Of t ging niet goed of het was heel druk en zwaar enzo. Dus dat heb ik na een tijdje maar aan de kant gelegd. Maar wel leuk om eens in te neuzen.
ik loop vanaf nu ook al bij een gyn, en volgens mij krijg ik geen vk meer.
wel leuk dat ik meer echo's krijg! kan nu al niet stoppen met kijken
ik ga zo kijken voor NVOM! en het tweelingenboek is al aangevraagd
Die laat ik zo te horen wel eerst iemand anders lezen zodat ie mij kan vertellen...
En verder, tjah wat is echt een MUST als je een tweeling hebt?
Waar kan je echt niet zonder?
echt leuk dat ik nu iemand heb gevonden die ook een tweeling heeft
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
pi_37761369
Zou iemand voor mij ff in de OP willen zetten dat ik nu 14 maanden weken en 2 dagen zwanger ben
Is duidelijker voor de mensen die net komen kijken.

En bedankt voor de uitleg van de vitamine C tabletten.
Ga morgen die andere halen!!

En natuurlijk GEFELICITEERD!! voor alle nieuwkomers!!

[ Bericht 16% gewijzigd door Baloetjuh op 14-05-2006 13:33:58 ]
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
pi_37761410
baloetjuh, jij ook nog gefeliciteerd, wow, een tweeling!

mijn collega/kamergenote die ook zwanger is van een tweeling heeft ze nog steeds binnen weten te houden (was al spannend vanaf een week of 25). vandaag is ze 33 weken zwanger. ze mag vanaf nu weer iets meer gaan bewegen (ze had absolute rust voorgeschreven gekregen en werd daar gillend gek van zo ondertussen). de baby's zijn al vrij groot. dit hadden ze echt niet durven hopen een aantal weken geleden hoor.

maar goed baloetje, de kans op een vroeggeboorte is dus wel wat groter als er een tweeling in je groeit. bij haar ging 't echt wat te hard op een gegeven moment, dat kon haar baarmoeder niet goed aan dus kreeg ze veel te vroeg weeën. maar met veel weeënremmers en rust is 't dus toch allemaal goed gekomen (tot nu toe dan). zij is ook erg smal gebouwd, al weet ik niet of dat meespeelt hoor.
pi_37761432
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:46 schreef Baloetjuh het volgende:
Zou iemand voor mij ff in de OP willen zetten dat ik nu 14 maanden en 2 dagen zwanger ben
Is duidelijker voor de mensen die net komen kijken.
14 maanden? ga je olifantjes baren?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 14:56:14 #160
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_37761668
Poemojn ! - Wat leuk een brusje voor Myrthe !

Bix !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 14:57:57 #161
24188 Belana
kloon van belana
pi_37761722
Poemojn wat leu-heuk!!! Van harte gefeliciteerd!
stormy waters...
sailin'
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 12 mei 2006 @ 15:04:29 #162
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37761929
Dus toch poemojn! Wat leuk! Gefeliciteerd!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:18:05 #163
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37762383
Haha Poemojn, als ik het niet dacht!
Je was hier idd opvallend veel de laatste tijd, maar ik dacht ik zeg niks!
Gefeliciteerd meid, goh wat leuk!

Nanalune, jij ook nog gefeliciteerd met je rijbewijs.
Met het litteken bedoelde ik mijn litteken wat ik over heb gehouden van de keizersnee. Daar maak ik me een beetje zorgen over.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:32:49 #164
56471 pinquit
oh my lama!
pi_37762837
jaaa poemojn!!! gefeli!!

idd allemaal 2e kindjes, keileuk man

ik mis r nog wel een paar hoor.. lishe? tex? renz? ff snel kindjes maken jullie!!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:33:50 #165
16245 CarOnline
met lange O
pi_37762858
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:40 schreef Baloetjuh het volgende:

[..]

ik loop vanaf nu ook al bij een gyn, en volgens mij krijg ik geen vk meer.
wel leuk dat ik meer echo's krijg! kan nu al niet stoppen met kijken
ik ga zo kijken voor NVOM! en het tweelingenboek is al aangevraagd
Die laat ik zo te horen wel eerst iemand anders lezen zodat ie mij kan vertellen...
En verder, tjah wat is echt een MUST als je een tweeling hebt?
Waar kan je echt niet zonder?
echt leuk dat ik nu iemand heb gevonden die ook een tweeling heeft
Een echte must?! Eh... geen idee Een tweelingwagen? uiteraard.
En verder veel dingen dubbel maar echt niet alles hoor.
Ik had 1 commode, 1 box. Later eentje bijgeleend als ze beginnen te rollen maar dat duurt nog zó lang! Wat ook wel handig was, waren 2 buggys met cosi's. Dan kan je als je met zn 2 op stap gaat allebei 1-tje duwen, altijd makkelijker dan een tweelingwagen. Dus die hebben we veel gebruikt.
Het tweelingenboek kan je gerust lezen hoor, zo ernstig is het niet!

Ach en verder wijst het zich vanzelf, zou me zeker niet druk maken over 'hoe druk je het wel niet krijgt'. Het is namelijk ook een keer zo leuk! Echt waar

Britt en Romée 5 weken
Screw them.
We're going home.
pi_37763125
Wat een zelfbeheersing Dutchie

en wat vreselijk die foto Caronline
pi_37763312
Wat een super lieve foto van B&R!!
♥ Love is Love ♥
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:50:13 #168
3011 E.T.
pi_37763386
Poemojn gefeliciteerd! (en echt een verrassing is 't niet meer idd.. )

Baloetje, als je zelf zo'n banner aanmaakt op bijv. babybrabbel, kunnen wij de link daarna in het lijstje in de OP zetten.

Hier even de stad ingeweest (koopgoot had nog volop rokjes!) Moet nu echt snel m'n ogen even een half uurtje dichtdoen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:52:53 #169
24188 Belana
kloon van belana
pi_37763481
Ik had natuurlijk weer niks door van Poemojn hebben jullie daar allemaal neuzen voor ofzo?
stormy waters...
sailin'
pi_37764141
Poemojn gefeliciteerd
Ik had ook niks door hoor Belana
  vrijdag 12 mei 2006 @ 16:14:10 #171
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37764167
Awww die foto!!!
Iedere golf van de zee,
pi_37764179
CarOnline, nu dat ik die foto zie, vind ik het ineens onwijs jammer dat het tweede vruchtzakje leeg was!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 16:19:25 #173
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37764326
Oh en baloetje... volgens mij zit je op 14 wk en 1 dag Details, scheelt maar een dagje
Iedere golf van de zee,
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2006 @ 17:06:35 #174
81992 Githa
pi_37765853
Nanalune gefeliciteerd met je rijbewijs

Poemojn jeetje wat leuk gefeliciteerd!
pi_37765925
Dank u, dank u

Baloetjuh, niet zo netjes van me om een ander forum te spammen maar dit is vast wel leuk voor je: Babybrabbels topic over tweelingzwangerschappen.
pi_37766116
Poemojn gefeliciteerd!
pi_37767093
Poemojn wat leuk Gefeliciteerd
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 12 mei 2006 @ 18:47:31 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37768121
Poemojn! Gefeliciteerd!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 18:48:16 #179
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37768133
Poemojn, gefeliciteerd!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_37769067
Kreeg hier gister het kraampakket. En ik had zo gehoopt dat ik op een morgen wakker zou worden en dat er dan een klein jongentje in zijn bedje lag Maar nee hoor moet het helemaal zelf doen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 19:28:21 #181
56471 pinquit
oh my lama!
pi_37769172
  vrijdag 12 mei 2006 @ 20:02:22 #182
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37770040
gefeliciteerd Poemojn
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Jubileum moderator vrijdag 12 mei 2006 @ 20:16:32 #183
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37770414
Hahaha MeNicole

poemojn gefeliciteerd!! Erg erg leuk!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:00:55 #184
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_37771454
Poemojn gefeliciteerd
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:01:18 #185
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37771462
Caronline, wat een onwijs snoepige foto.

Pinquit, Renzell is niet zwanger. Althans dat probeert ze zo vol te houden hier.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:06:47 #186
3011 E.T.
pi_37771577
Ik kwam trouwens vanmiddag tot de ondekking dat V&D hier geen positiekleding meer verkoopt Gaat dat er bij alle V&D's uit ofzo? Toch best een grote zaak hier en ze hadden altijd wel leuke dingen.. De H&M in 't winkelcentrum in de buurt ook al geen positiekleding meer.. Maar goed dat ik dan een hele grote prenatal in de buurt heb met best een aardige collectie meestal..
Maar ik wacht de uitverkoop nog ff af
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:09:45 #187
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37771632
E.T. en de Miss Etam dan?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:13:13 #188
3011 E.T.
pi_37771712
die gelukkig wel, dutch
en die hebben best leuke dingen zag ik laatst in de gauwigheid..Tis alleen zo jammer dat ik nu naar allerlei verschillende locaties moet.. niet meer alles bij elkaar in de buurt..
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:19:31 #189
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37771839
Hoe denk je dat ik het hier heb dan?
H&M zit in Almelo (althans waar ze positie verkopen) en hier in het deurp zit 1 babywinkel waar ze een klein beetje positie verkopen, maar dat is niet om over naar huis te schrijven.
Qua bovenstukken draag ik nu veel van Mexx, Esprit en Edc. Die hebben hartstikke leuke kleding die heerlijk rekken en ook niet zo kort zijn. Ik heb nog 2 broeken waar ik dit mee kan combineren.
Hé maar als je wilt; als ik straks uitgezwangerd ben, moet je maar even komen neuzen bij mij in de kast. Mag hoor.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:38:53 #190
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37772282
Tja, en om nu alleen voor de H&M naar A'lo te gaan... Ik heb het laatst gedaan (met het treintje ) en het was nog de moeite waard ook nog qua positiekleding!
Binnenkort maar weer eens.
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:49:50 #191
24188 Belana
kloon van belana
pi_37772562
V&D hier verkoopt het ook niet meer ET, maar ze gaan het wel weer doen, want ze hebben heel veel vraag er naar gehad.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:55:22 #192
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37772691
Zwolle ook niet meer. Ik denk dat V&D er idd helemaal mee gestopt is.
pi_37774282
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

Ik zal binnenkort als het weer ietsiepietsie rustiger is ook een foto plaatsen van ons meisje
  vrijdag 12 mei 2006 @ 23:00:04 #194
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37774692
poemojn gefeliciteerd!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 23:17:45 #195
3011 E.T.
pi_37775244
dutch, je denkt toch niet echt dat ik in broeken van jou pas? Die komen niet boven m'n knieeen volgens mij.. (als je stopt met roken gaat er ook vet op je bovenbenen zitten.. )
  zaterdag 13 mei 2006 @ 00:32:01 #196
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_37777626
Ja Myrthe krijgt een brusje hehehe had ik van de week toch gelijk
je hebt alleen wel je pact met M@X en mij verbroken foeiii
pi_37777737
* Ma-Maatje kan alles hier niet meer bijhouden (wat goed nieuws is natuurlijk) en speelt even spuit 11:

Suzanna, nummer drie al onderweg. Van harte gefeliciteerd!

Poemojn, van harte gefeliciteerd, leuk!

En Baloetjuh, dubbel gefeliciteerd voor jou!

Ik geniet lurkend van dit dichtbevolkte Z&G topic. En altijd plaats voor meer!
pi_37780848
Woei wat een hoop nieuwe zwangeren weer Poemojn, ik had ook al zo'n gevoel bij jou de laatste tijd Suzanna, men al nummer drie en ik ben nog maar bij 1 Van harte hoor ! En Baloetjuh, een tweeling
  zaterdag 13 mei 2006 @ 08:36:33 #199
74310 nanalune
pi_37780879
Poemonj gefeliciteerd!!! ik zag ook niets , natuurlijk!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 08:41:12 #200
94046 PM-girl
pi_37780906
Poemojn, van harte gefeliciteerd!
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')