Yep..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:04 schreef nanalune het volgende:
Gefeliciteerd Appelmooz!! eerste kindje?
en owja ( quasi luchtig) : ik ben sinds kort de trotse bezitter van een rijbewijs!![]()
![]()
![]()
een papa toch?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:26 schreef Applemooz het volgende:
Aan de lijst mag worden toegevoegd: Applemooz : 08 December 2006...
Nou, ik vraag het maar voor de zekerheidquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:41 schreef Applemooz het volgende:
[..]
Damn.. zijn die foto's in mijn profiel zo verrot dan?
Was totaal het tegenover gestelde dan wat ze verwachtte.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:43 schreef Tamea het volgende:
Hč bah, wat een domper Tazz. Nu moeten jullie weer gaan zitten afwachten.Hoe is je vrouw eronder?
Ja gelukkig wel, hopen dat de bloeddruk zakt...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:49 schreef Belana het volgende:
he wat vervelend Tazz.... maar het belangrijkste is dt het goed gaat met je vrouw en je kindje
Zo is het. Het komt er vast wel een keer uit.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:31 schreef PM-girl het volgende:
Tazz, domper zeg, maar wat pinquit zegt, het komt toch een keer hoor!
angst hoef je toch niet stiekum te hebben? volgens mij is het de normaalste zaak van de wereld ..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:59 schreef dutchie het volgende:
Ik voel me trouwens net een waterballon. Blggh... En de bevalling komt ook steeds dichterbij. Stiekum heb ik toch wel een beetje angst. Heb er zin in, maar heb ook angst. Vooral dat litteken zit me niet lekker (de gedachten bedoel ik, litteken zelf geen last van).
Waarschijnlijk mag ze morgen weer naar huis (terwijl ze eerst tot de bevalling in het ziekenhuis zou blijven). Hopelijk houdt ze zich nu echt rustig...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:59 schreef dutchie het volgende:
Tazz, balen zeg.Maar blijft ze nu wel of niet in het ziekenhuis? Als ik haar was bleef ik lekker daar als het kon. Thuis gaat ze toch weer meer dingen doen dan goed voor haar is. Nesteldrang.
Haha ik kwam hier ookal even kijken of ik het nou gemist hadquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef teigan het volgende:
*komt uit lurkstand*
Poemojn, ik zie ineens een bannertje onder je berichtje staan, maar je staat niet in de OP..... Is dit je manier van het vertellen of zie ik het gewoon verkeerd?
*duikt weer terug in lurkstand*
Jaa, ik dacht het alquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:37 schreef poemojn het volgende:
Binnenkort zal ik wel een echo krijgen (maandag vk) en daar wil ik nog even op wachten voor 't lijstje in de openingspost. Maar wel leuk om al een beetje mee te doen.
En bedankt voor jullie felicitaties
ik loop vanaf nu ook al bij een gyn, en volgens mij krijg ik geen vk meer.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi,
Ja ik moest ook in het ziekenhuis bevallen. Ik heb nog wel even bij de verloskunige gelopen maar vanaf 20 weken ben ik voor controle naar het ziekenhuis geweest.
Je bevalt met een tweeling zowiezo in het ziekenhuis, en je staat ook altijd onder controle van een gyn. En je krijgt meer echo's, wel een leuke bijkomstigheid
Ik ben gewoon bevallen, dus een keizersnede is echt niet noodzakelijk. Ik heb 3 weken in het ziekenhuis gelegen maar dat was omdat ik een zwangerschapsvergiftiging had. Dat komt vaker voor bij eerste kinderen en bij meerlingen. Dat is me toen verteld en natuurlijk viel ik in de prijzen
Bij nummer 3 heb ik het ook gehad dus ik weet niet of het persee kwam omdat ik een tweeling kreeg.
Verder is het opzich wel belangrijk dat ze weten of het 1 of 2 eiig is. Als het tussenschot dun is, is het 1 eiig. Als er een dik tussenschot tussen zit is het twee-eiig. Hoe dat precies zit weet ik niet meer, of dat nou met 1 of met 2 vruchtzakken te maken had. Geloof dat B&R wel in 1 vruchtzak zaten maar ze hebben wel 2x vliezen moeten breken. Dus dat is me ontschoten!
Een eiig is altijd hetzelfde geslacht. Wat wij overigens níet wilden weten. Nou.. om eerlijk te zijn... ik wel maar mijn man niet. Dus het was een verrassing tot ze geboren waren.
Mocht je nog wat willen weten (mbt aanschaffen van dingen...) dan hoor ik het wel.
Oh ook een tipje: Lid worden van de NVOM, Nederlandse Vereningen Ouders van Meerlingen. Krijg je 4x per jaar een blaadje met handige info, ervaringsverhalen en meer van dat soort dingen.
Oh en het 'Tweelingenboek' is een bron van informatie hoewel ik er wel een beetje depri van werd. Of t ging niet goed of het was heel druk en zwaar enzo. Dus dat heb ik na een tijdje maar aan de kant gelegd. Maar wel leuk om eens in te neuzen.
14 maanden?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:46 schreef Baloetjuh het volgende:
Zou iemand voor mij ff in de OP willen zetten dat ik nu 14 maanden en 2 dagen zwanger ben
Is duidelijker voor de mensen die net komen kijken.
Een echte must?! Eh... geen ideequote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:40 schreef Baloetjuh het volgende:
[..]
ik loop vanaf nu ook al bij een gyn, en volgens mij krijg ik geen vk meer.
wel leuk dat ik meer echo's krijg! kan nu al niet stoppen met kijken![]()
ik ga zo kijken voor NVOM! en het tweelingenboek is al aangevraagd
Die laat ik zo te horen wel eerst iemand anders lezen zodat ie mij kan vertellen...
En verder, tjah wat is echt een MUST als je een tweeling hebt?
Waar kan je echt niet zonder?
echt leuk dat ik nu iemand heb gevonden die ook een tweeling heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |