Yep..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:04 schreef nanalune het volgende:
Gefeliciteerd Appelmooz!! eerste kindje?
en owja ( quasi luchtig) : ik ben sinds kort de trotse bezitter van een rijbewijs!![]()
![]()
![]()
een papa toch?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:26 schreef Applemooz het volgende:
Aan de lijst mag worden toegevoegd: Applemooz : 08 December 2006...
Nou, ik vraag het maar voor de zekerheidquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:41 schreef Applemooz het volgende:
[..]
Damn.. zijn die foto's in mijn profiel zo verrot dan?
Was totaal het tegenover gestelde dan wat ze verwachtte.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:43 schreef Tamea het volgende:
Hè bah, wat een domper Tazz. Nu moeten jullie weer gaan zitten afwachten.Hoe is je vrouw eronder?
Ja gelukkig wel, hopen dat de bloeddruk zakt...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:49 schreef Belana het volgende:
he wat vervelend Tazz.... maar het belangrijkste is dt het goed gaat met je vrouw en je kindje
Zo is het. Het komt er vast wel een keer uit.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:31 schreef PM-girl het volgende:
Tazz, domper zeg, maar wat pinquit zegt, het komt toch een keer hoor!
angst hoef je toch niet stiekum te hebben? volgens mij is het de normaalste zaak van de wereld ..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:59 schreef dutchie het volgende:
Ik voel me trouwens net een waterballon. Blggh... En de bevalling komt ook steeds dichterbij. Stiekum heb ik toch wel een beetje angst. Heb er zin in, maar heb ook angst. Vooral dat litteken zit me niet lekker (de gedachten bedoel ik, litteken zelf geen last van).
Waarschijnlijk mag ze morgen weer naar huis (terwijl ze eerst tot de bevalling in het ziekenhuis zou blijven). Hopelijk houdt ze zich nu echt rustig...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:59 schreef dutchie het volgende:
Tazz, balen zeg.Maar blijft ze nu wel of niet in het ziekenhuis? Als ik haar was bleef ik lekker daar als het kon. Thuis gaat ze toch weer meer dingen doen dan goed voor haar is. Nesteldrang.
Haha ik kwam hier ookal even kijken of ik het nou gemist hadquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef teigan het volgende:
*komt uit lurkstand*
Poemojn, ik zie ineens een bannertje onder je berichtje staan, maar je staat niet in de OP..... Is dit je manier van het vertellen of zie ik het gewoon verkeerd?
*duikt weer terug in lurkstand*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |