oja, eerste drie maanden zijn al voorbij geloof ik (staat niet in de OPquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:00 schreef Neuk het volgende:
Extra folium heeft ze niet meer nodig, toch?
Ik slik trouwens wel zo'n vitamine-preparaat waar extra folium bij in zit voor zwangere vrouwen. Die mag je als je zwanger bent en borstvoeding geeft blijven slikken.
Feli Iciclequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:26 schreef lcicle het volgende:
MERLIJN
Jean Joseph
Geboren op 09.05.06, 11.30 uur
52 cm, 3325 gr
Moeder en zoon maken het erg goed, vader ook..
Meer nieuws volgt uiteraard!
Dat lijkt me heel erg prettig voor je, kun je die tijd en energie lekker aan de meisjes besteden. Jammer dat de reacties niet zo leuk zijn. Ook al zou het misschien niet mensen hun eigen keuze zijn, dan hebben ze die van jou te respecteren en horen ze je gewoon van harte te feliciteren.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:28 schreef Suzanna het volgende:
Ja, tis ook wel heftig denk ik. We hebben ook maar besloten een hulp in de huishouding aan te nemen.
Hihi iddquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:19 schreef Suzanna het volgende:
Ja, lang geleden (heel lang) dat ik foto's heb gepost. Ik ga even wat online gooien wat recent is...![]()
Stiekemurd, da's wel grappig ja, ik denk dat ik wel ongeveer 2 weken minder ver ben dan jij. Maar bij mij zit er nog een kindje tussen....haha. Wel komisch!
Ja, dat wilde mijn vrouw graag... Anders had ik wel vader dag, en zij met al het werk geen moederdag..quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:07 schreef Tamea het volgende:
Dan kunnen jullie misschien dit jaar al moederdag vieren Tazz
Hier klamp ik mij ook aan vastquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:59 schreef CarOnline het volgende:
Icicle, van harte met je mooie zoon! Erg leuke naam ook!
Suzanna, gefeliciteerd met je zwangerschap! 't Zal best druk worden maar ze hebben ook veel aan elkaar over een paar jaar dus dan wordt het vanzelf rustiger (ja, ervaring mee)
Hoi,quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:05 schreef Baloetjuh het volgende:
[..]
Wat leuk!!!!!
Sorry was even niet op fok geweest![]()
ze kon het nog niet precies vertellen, maar dr zit wel een mooi tussenschot.
En ik kan me ook precies voorstellen hoe jij je gevoeld hebt, toenze zeiden "ik zie er nog een"![]()
moest jij ook in het ziekenhuis bevalllen?
KS of gewoon?
Hoelang heb je in het ziekenhuis gelegen?
Wilde je weten wat het geslacht was van beide?
ennuh.... ik heb zo veel vragen, maar ze komen er niet echt uit nu![]()
Wel helemaal geweldig!!!!
Nou snap ik nog niet wat je bedoelquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:39 schreef nanalune het volgende:
ja inderdaad mijn onder rechterborst. het gekke is dat het steeds 1 plekje is. Nou ja, ik vraag het zowieso aan de vk.. het is alleen zo irritant , ik voel het nu constant.
Ik durf er nu nog niets over te zeggen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:57 schreef Lois het volgende:
Tazz, ik hoop dat jullie je kleine voor moederdag hier kunnen showensterkte voor je vrouw en voor jou ook natuurlijk.
Dank je welquote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:08 schreef Tamea het volgende:
En Tazz, alvast veel succes voor zostraks
Ok duidelijk, dankjewelquote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:08 schreef Tamea het volgende:
Als je rhesus negatief bent krijg je bij 30 weken een injectie met antistoffen. Verder wordt na de bevalling getest of je kindje rhesuspositief is. Als dat zo is krijg je dan nog een injectie met antistoffen. Je hoeft niet perse in het ziekenhuis te bevallen.
-zucht-.. ik weet het , ik ben hopeloos, gisteren bijv. vergeten mijn tanden te poetsen, vergeten mijn buik in te smeren, terwijl dat allemaal in mijn patroon zit , ook nog zwangerschapsgym vergeten.. en ik kan ook niet schrijven blijkbaar terwijl ik mijn zin 3 keer over heb gelezen.. nou komt ie:quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:56 schreef Belana het volgende:
[..]
Nou snap ik nog niet wat je bedoelwat is je onder rechterborst? de onderkant van je rechterborst? wel vervelend, en echt ff na laten kijken.
Zoals hierboven al gezegd mag je als er geen complicaties zijn (dus zoals iedereen) gewoon thuis bevallen. En ik kan het weten, want ik heb AB- en heb de tweede thuis mogen afzetten (en dat de eerste ni het ziekenhuis moest was omdat hij vroeger kwam had niets te maken met die rhesusfactorquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:08 schreef Neuk het volgende:
Als je A- als bloedgroep hebt, moet je dan zowieso in het ziekenhuis bevalen?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:52 schreef nanalune het volgende:
[..]
duimen jullie voor me , want ik moet afrijden om 10 uur, en ik ben zo zenuwachtig![]()
tja, het voordeel is natuurlijk wel dat ik übervoorzichtig ben, en ik kom natuurlijk ook érrúg verantwoordelijk over...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:17 schreef vamperotica het volgende:
Dat gaat helemaal goed komen met dat afrijden!!
Ik heb er 5 keer over gedaan.... En toen ik het haalde was ik zwanger, dus dat is alleen maar een pluspunt!!!
Er was gisteren een interessant item over rhesusfactor in zo'n EO ziekenhuisserie op NL1 (Intensive Care) en daarbij werd ook een oproep gedaan voor nieuwe bloeddonors http://www.eo.nl/portals/programs/article.jsp?article=7175822&season=6380757quote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:08 schreef Tamea het volgende:
Als je rhesus negatief bent krijg je bij 30 weken een injectie met antistoffen. Verder wordt na de bevalling getest of je kindje rhesuspositief is. Als dat zo is krijg je dan nog een injectie met antistoffen. Je hoeft niet perse in het ziekenhuis te bevallen.
En Tazz, alvast veel succes voor zostraks
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:11 schreef Tosca het volgende:
Ze kijken me zielig aan als ik zeg nog 3,5 maanden te moeten.![]()
De eerste winkel was the store (?) zit in Tilburg, maar daar waren ze dinsdag uitverkocht.Zij adviseerden me om bij de Sting of de Lady Sting te gaan kijken, maar die laaste kon ik niet vinden. Ze hadden ze al bij de gewone Sting, terwijl ze daar vaak minder hebben. Gisteren droeg ik de lichtbruine en vandaag de groene. Mijn broeken zakken af, of de een of andere manier zit mijn buik verkeerd ofzo
en dit blijft tenminste wel zitten. En voor die 20 euro vond ik het niet erg er een paar extra te halen.
Volgens het originele model moet je de band geloof ik dubbel vouwen, dan komt hij ongeveer tot op m'n knie. Ik heb de band niet dubbel en dan is het iets over de knie. De verkoopster zei al dat half zwanger Tilburg al was geweest.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lady Sting zit geloof ik in de Emmapassage....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |