hier het zelfde...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:04 schreef Tamea het volgende:
Nou hier nog steeds geen spoor van een nadere bevalling te ontdekken. Wel af en toe wat harde buiken en ik heb ook het idee dat het hoofdje steeds lager ligt, maar daar blijft het wel bij. Ik vrees dat de mensen in m'n omgeving die op dit volle maan weekend gokten het allemaal mis gaan hebben.
Is leuk joh in combinatie met zwanger zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:17 schreef E.T. het volgende:
(als je stopt met roken gaat er ook vet op je bovenbenen zitten..)
Balen zeg, maar moederdag begint pas over 11 uur en een kwartierquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:40 schreef Tazz het volgende:
en dus zeker geen kindje met moederdag...
nee, klinkt niet raar. Hoewel het niet leuk is, heb ik mijn vrouw nu ook liever in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef dutchie het volgende:
Tazz, klinkt het raar als ik zeg dat ik opgelucht ben dat ze in het zh blijft?Ben blij dat ze dat daar nu ook zelf inzien, dat je thuis toch al gauw beziger bent dan je bedoeling is.
Sterkte!
Lekker daar houden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:11 schreef Tazz het volgende:
[..]
nee, klinkt niet raar. Hoewel het niet leuk is, heb ik mijn vrouw nu ook liever in het ziekenhuis.
Haar bloeddruk is 155/95 en 160/100 is een grens, en daar zit ze dan zo tegenaan...
Ik had zelf ook niet verwacht dat ze naar huis ging, maar mijn vrouw had er al weer een beetje hoop op..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:09 schreef Meaghan het volgende:
*Uit lurkstand springt*
Inky05 wat balen van je gebit! Ik weet er helaas alles van en bij mijn eerste zwangerschap was het ook raak. Ik heb me kunnen redden met het spoelen van Listerine. De pijn werd er echt minder mee en ging zelfs op gegeven moment weg. Ik heb het idee dat je met dat spul een beginnnende ontsteking toch wel de kop indrukt en het is verder veilig te gebruiken, dus ik zou zeggen proberenHopelijk ben je snel van de pijn af, zwangerschap en kiespijn gaan niet best samen
![]()
Thanx voor de reacties dames !quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:11 schreef Anitra het volgende:
Inky05, hier ook 1 die een slecht gebit heeft, wat hier hielp tijdens de zwangerschap was met wat koeler water spoelen de hele dag door en idd met listerine ofzo om de bacterieen weg te spoelen. Maar koelte verdoofd ook al lijkt het niet zo bij de eerste keer spoelenSterkte ermee!!
quote:
Goed voor de vochtafdrijvingquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:49 schreef Inky05 het volgende:
Ik ben gisteravond toevallig ook begonnen met spoelen, maar zal het wat vaker doen.
En dat van koel water had ik ook uitgevonden, alleen krijg je er zo'n waterbuik van
en je moet vaak naar de wc.
Iddquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:11 schreef Anitra het volgende:
Inky05, hier ook 1 die een slecht gebit heeft, wat hier hielp tijdens de zwangerschap was met wat koeler water spoelen de hele dag door en idd met listerine ofzo om de bacterieen weg te spoelen. Maar koelte verdoofd ook al lijkt het niet zo bij de eerste keer spoelenSterkte ermee!!
Tazz gelukkig dat ze goed in de gaten gehouden word!
PPL wat lekker dat alles oke was met de echo!!
Helpt dat die sensodyne? Ik poets nu mijn tanden met warm waterquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Ik poets mijn tanden al jaren niet meer met koel water, laat staan in de zwangerschap
Lang leve Sensodyne! (Heb nauwelijks gaatjes, alleen die verdammte tandhalzen he).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |