abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 mei 2006 @ 19:28:21 #181
56471 pinquit
oh my lama!
pi_37769172
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 12 mei 2006 @ 20:02:22 #182
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37770040
gefeliciteerd Poemojn
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Jubileum moderator vrijdag 12 mei 2006 @ 20:16:32 #183
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37770414
Hahaha MeNicole

poemojn gefeliciteerd!! Erg erg leuk!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:00:55 #184
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_37771454
Poemojn gefeliciteerd
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:01:18 #185
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37771462
Caronline, wat een onwijs snoepige foto.

Pinquit, Renzell is niet zwanger. Althans dat probeert ze zo vol te houden hier.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:06:47 #186
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_37771577
Ik kwam trouwens vanmiddag tot de ondekking dat V&D hier geen positiekleding meer verkoopt Gaat dat er bij alle V&D's uit ofzo? Toch best een grote zaak hier en ze hadden altijd wel leuke dingen.. De H&M in 't winkelcentrum in de buurt ook al geen positiekleding meer.. Maar goed dat ik dan een hele grote prenatal in de buurt heb met best een aardige collectie meestal..
Maar ik wacht de uitverkoop nog ff af
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:09:45 #187
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37771632
E.T. en de Miss Etam dan?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:13:13 #188
3011 E.T.
pi_37771712
die gelukkig wel, dutch
en die hebben best leuke dingen zag ik laatst in de gauwigheid..Tis alleen zo jammer dat ik nu naar allerlei verschillende locaties moet.. niet meer alles bij elkaar in de buurt..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:19:31 #189
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37771839
Hoe denk je dat ik het hier heb dan?
H&M zit in Almelo (althans waar ze positie verkopen) en hier in het deurp zit 1 babywinkel waar ze een klein beetje positie verkopen, maar dat is niet om over naar huis te schrijven.
Qua bovenstukken draag ik nu veel van Mexx, Esprit en Edc. Die hebben hartstikke leuke kleding die heerlijk rekken en ook niet zo kort zijn. Ik heb nog 2 broeken waar ik dit mee kan combineren.
Hé maar als je wilt; als ik straks uitgezwangerd ben, moet je maar even komen neuzen bij mij in de kast. Mag hoor.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:38:53 #190
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37772282
Tja, en om nu alleen voor de H&M naar A'lo te gaan... Ik heb het laatst gedaan (met het treintje ) en het was nog de moeite waard ook nog qua positiekleding!
Binnenkort maar weer eens.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:49:50 #191
24188 Belana
kloon van belana
pi_37772562
V&D hier verkoopt het ook niet meer ET, maar ze gaan het wel weer doen, want ze hebben heel veel vraag er naar gehad.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:55:22 #192
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37772691
Zwolle ook niet meer. Ik denk dat V&D er idd helemaal mee gestopt is.
pi_37774282
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

Ik zal binnenkort als het weer ietsiepietsie rustiger is ook een foto plaatsen van ons meisje
  vrijdag 12 mei 2006 @ 23:00:04 #194
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37774692
poemojn gefeliciteerd!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 23:17:45 #195
3011 E.T.
pi_37775244
dutch, je denkt toch niet echt dat ik in broeken van jou pas? Die komen niet boven m'n knieeen volgens mij.. (als je stopt met roken gaat er ook vet op je bovenbenen zitten.. )
  zaterdag 13 mei 2006 @ 00:32:01 #196
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_37777626
Ja Myrthe krijgt een brusje hehehe had ik van de week toch gelijk
je hebt alleen wel je pact met M@X en mij verbroken foeiii
pi_37777737
* Ma-Maatje kan alles hier niet meer bijhouden (wat goed nieuws is natuurlijk) en speelt even spuit 11:

Suzanna, nummer drie al onderweg. Van harte gefeliciteerd!

Poemojn, van harte gefeliciteerd, leuk!

En Baloetjuh, dubbel gefeliciteerd voor jou!

Ik geniet lurkend van dit dichtbevolkte Z&G topic. En altijd plaats voor meer!
pi_37780848
Woei wat een hoop nieuwe zwangeren weer Poemojn, ik had ook al zo'n gevoel bij jou de laatste tijd Suzanna, men al nummer drie en ik ben nog maar bij 1 Van harte hoor ! En Baloetjuh, een tweeling
  zaterdag 13 mei 2006 @ 08:36:33 #199
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_37780879
Poemonj gefeliciteerd!!! ik zag ook niets , natuurlijk!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 08:41:12 #200
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37780906
Poemojn, van harte gefeliciteerd!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_37781024
Nou hier nog steeds geen spoor van een nadere bevalling te ontdekken. Wel af en toe wat harde buiken en ik heb ook het idee dat het hoofdje steeds lager ligt, maar daar blijft het wel bij. Ik vrees dat de mensen in m'n omgeving die op dit volle maan weekend gokten het allemaal mis gaan hebben.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 09:12:26 #202
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37781062
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 09:04 schreef Tamea het volgende:
Nou hier nog steeds geen spoor van een nadere bevalling te ontdekken. Wel af en toe wat harde buiken en ik heb ook het idee dat het hoofdje steeds lager ligt, maar daar blijft het wel bij. Ik vrees dat de mensen in m'n omgeving die op dit volle maan weekend gokten het allemaal mis gaan hebben.
hier het zelfde...
Nog niets te ontdekken, en als we weddenschappen hadden gedaan, waren er een hoop het geld kwijt geweest. (incl mezelf, had 2e week van mei gezegd)...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_37781105
De datum die m'n man in z'n hoofd had is hier ook al geweest (10 mei). Ikzelf heb al vanaf het begin gezegd dat het wel eens juni kon worden.
pi_37781253
Ik weet niet meer precies wie dar vroeg (volgens mij moonah) over die buiken die zo zwaar aanvoelen 's ochtends. Nou ik weet nu precies wat je bedoelt Ik heb het de laatste 2/3 dagen. Als ik opsta, dan is het net alsof ik een molensteen in mijn buik heb. Het voelt ook nog eens erg onaangenaam Gelukkig trekt het vrij snel weg.

Gisterenavnd lag de baby volgens mij dwars. Als ik links een trap kreeg, voelde ik het een fractie van een seconde later ook aan de rechterkant. (of is het nu te laat voor dwars liggen? )
  zaterdag 13 mei 2006 @ 09:47:14 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_37781365
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:17 schreef E.T. het volgende:
(als je stopt met roken gaat er ook vet op je bovenbenen zitten.. )
Is leuk joh in combinatie met zwanger zijn
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:01:14 #206
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_37781532
Poemojn, van harte!!! De grote tweede ronde is echt in volle gang he dames?! Leuk!!!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:22:04 #207
105850 Fuente
mamamuts
pi_37781821
Poemojn, gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37782253
gefeliciteerd Poemojn , Appelmooz , Nanalune

Suzanna ... !!! Geweldig zeg, wat leuk!
lijkt mij heel leuk 3 kleintjes zo op een rij... uiteraard ook retedruk
Van harte

Tazz, wat een tegenvaller moet dat geweest zijn...! Aan de andere kant is het meestal beter voor beebje om lekker lang te blijven zitten, mischien een schrale troost
Sterkte met (af)wachten
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_37783552
Had hier vannacht gedroom dat ik een echo kreeg. Daarop was te zien dat het kindje ene hazelipje had. Ik dacht ach dat is niet erg dat kunnen ze wel heel mooi maken. Gingen ze verder kijken zagen ze dat het kindje helemaal geen rechterkant aan het gezichtje had Moest ik helemaal huilen en ik maar zeggen dat ik deze niet wilde Toen werd ik wakker. Voelde me helemaal schuldig dat ik dat droomde
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_37784047
Nou, ik kon me vanochtend er niet to brengen om nog naar de Sting te fietsen, maar ik heb wel even de Zeeman afgestruind naar shirtjes die wat lang of ruim vallen... en genoeg keus! Ik moet voor de vakantie wat strandkleding enzo hebben, maar daarna zal ik dat niet veel meer dragen, het is niet echt geschikt voor mijn werk. Dus ik heb niet veel zin om daar veel geld aan uit te geven, maar ik heb toch een paar shirtjes en jurkjes voor een paar euro's gevonden...

Wat lijkt me dat raar en naar en vreemd, wachten op de bevalling....Zeker bij de eerste, omdat je geen idee hebt wat je te wachten staat, en hoe weeën voelen...
Sterkte Tamea en Tazz (-vrouw)

En MeNicole, wat is het toch wonderlijk dat zwangere vrouwen zo raar dromen...Ik heb ook van die gekke dromen, kan ze alleen niet onthouden 's morgens. Weet alleen dat ze raar waren
Eva
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:40:39 #211
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37784776
In tegenstelling wat ik gisteren schreef en ook de verwachting is, mag mijn vrouw nog niet naar huis. De gynaecoloog besloot dit vanochtend. mijn vrouw zit met de bloeddruk en eiwit gehalte tegen een grens aan en thuis, bij inspanning, kan deze weer toenemen. Er word nu eerst weer 12 uur lang urine gespaard en dan gekijken hoe het met eiwit staat. Daar zullen we waarschijnlijk morgen niets van horen en eventueel maandag meer weten. Maar goed, we zijn dan wel in de laatste week, het kan wel elk moment komen, dus komt ze nog thuis voor de bevalling? Ik weet het niet en durf er nu ook niets meer over te zeggen..

en dus zeker geen kindje met moederdag...
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:44:56 #212
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37784863
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:40 schreef Tazz het volgende:
en dus zeker geen kindje met moederdag...
Balen zeg, maar moederdag begint pas over 11 uur en een kwartier
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:05:45 #213
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37785340
Tazz, klinkt het raar als ik zeg dat ik opgelucht ben dat ze in het zh blijft? Ben blij dat ze dat daar nu ook zelf inzien, dat je thuis toch al gauw beziger bent dan je bedoeling is.
Sterkte!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:11:08 #214
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37785508
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef dutchie het volgende:
Tazz, klinkt het raar als ik zeg dat ik opgelucht ben dat ze in het zh blijft? Ben blij dat ze dat daar nu ook zelf inzien, dat je thuis toch al gauw beziger bent dan je bedoeling is.
Sterkte!
nee, klinkt niet raar. Hoewel het niet leuk is, heb ik mijn vrouw nu ook liever in het ziekenhuis.
Haar bloeddruk is 155/95 en 160/100 is een grens, en daar zit ze dan zo tegenaan...
Ik had zelf ook niet verwacht dat ze naar huis ging, maar mijn vrouw had er al weer een beetje hoop op..
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:42:04 #215
35623 PPL
#control
pi_37786356
Afgelopen donderdag met vrouw naar ziekenhuis geweest voor 20 weken echo.
We hebben ons kindje weer gezien
Gelukkig was alles goed.

Groeit goed, alles er op en er aan.
Hoofdje en Hersenen zien er goed uit (Vastgesteld kon al worden dat er geen sprake is van een waterhoofdje).
Hartje okay, Lever en Nieren okay, Aorta okay.
Armpjes, Beentjes, Vingers, Tenen.
Placenta ligt goed, navelstreng is in orde.
Geeft weer een goed gevoel.

én.... we weten wat het geslacht is.
Dat wilden we graag weten om alvast een wat stevigere band op te bouwen.
Dat hij/zij/het vonden we toch maar niets meer, bovendien kunnen we nu makkelijker shoppen en kleren (kleuren) uitkiezen.
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:11 schreef Tazz het volgende:

[..]

nee, klinkt niet raar. Hoewel het niet leuk is, heb ik mijn vrouw nu ook liever in het ziekenhuis.
Haar bloeddruk is 155/95 en 160/100 is een grens, en daar zit ze dan zo tegenaan...
Ik had zelf ook niet verwacht dat ze naar huis ging, maar mijn vrouw had er al weer een beetje hoop op..
Lekker daar houden.
We weten hoe eigenwijs vrouwen kunnen zijn .
Voordat je het weet staan ze zich toch weer om een of ander druk te maken ("Haal je voeten van tafel !")

Nee zonder dollen, het is beter dat ze in zh is.
Uiteraard heb je haar het liefste bij je, maar dit is het veiligste .
Burnt to the core but not broken
pi_37786890
Ik zit te balen Ik heb altijd al een enorm probleem gebit.
In Maart al een (spoed) wortelkanaal gehad en aflopen dinsdag weer een beginnende ontsteking die ze ook meteen ge-wortelkanaald hebben. Normaal neem ik dan een paar keer 600 a 800 ibropofen, want paracetamol werkt nauwelijks. Maar ja dat neem je nu niet met 22 weken.

Maar het doet nu nog steeds pijn, erger zelfs nog dan dinsdag.
Al m'n tanden links boven doen zeer incl. neus en wang.
En kan nauwelijks eten.
Ik weet dus niet of het nu opeens ook m'n voortand is die een ontsteking heeft of dat het nog na weeen zijn van de behandeling van dinsdag.

Ik heb dus gezondigd en vandaag al 2 paracetamol op
Maar weet verder niet wat ik moet doen. Ik ben op zich wel wat gewend maar dit is niet echt heel vermoeiend en pijnlijk. In het weekend is het altijd z'n gedoe om een tandarts te vinden, maar ben ook bang dat als ze iets gaan doen het weer erger wordt.

Hier ook wel eens iemand voor dit dilema gestaan tijdens de zwangerschap en wat heb je toen gedaan. Wat doen jullie uberhaupt bij pijn (echt slapeloze pijn) tijdens de wangerschap ?!?!
Mama van Ryan (04-09-06)
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:42:09 #217
24188 Belana
kloon van belana
pi_37787973
Tazz, niet leuk, maar wel beter idd dat je vrouw onder controle blijft! Sterkte hoor zo met die laatste zware loodjes!!
stormy waters...
sailin'
pi_37788557
*Uit lurkstand springt*

Inky05 wat balen van je gebit! Ik weet er helaas alles van en bij mijn eerste zwangerschap was het ook raak. Ik heb me kunnen redden met het spoelen van Listerine. De pijn werd er echt minder mee en ging zelfs op gegeven moment weg. Ik heb het idee dat je met dat spul een beginnnende ontsteking toch wel de kop indrukt en het is verder veilig te gebruiken, dus ik zou zeggen proberen Hopelijk ben je snel van de pijn af, zwangerschap en kiespijn gaan niet best samen
pi_37789366
Jammer dat ze in het ziekenhuis moet blijven Tazz, maar wel een veilig gevoel. En wie weet gaan jullie moederdag nog wel halen, het duurt nog minstens 32 uur voordat moederdag voorbij is.
pi_37790007
Inky05, hier ook 1 die een slecht gebit heeft, wat hier hielp tijdens de zwangerschap was met wat koeler water spoelen de hele dag door en idd met listerine ofzo om de bacterieen weg te spoelen. Maar koelte verdoofd ook al lijkt het niet zo bij de eerste keer spoelen Sterkte ermee!!

Tazz gelukkig dat ze goed in de gaten gehouden word!

PPL wat lekker dat alles oke was met de echo!!
pi_37790835
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:09 schreef Meaghan het volgende:
*Uit lurkstand springt*

Inky05 wat balen van je gebit! Ik weet er helaas alles van en bij mijn eerste zwangerschap was het ook raak. Ik heb me kunnen redden met het spoelen van Listerine. De pijn werd er echt minder mee en ging zelfs op gegeven moment weg. Ik heb het idee dat je met dat spul een beginnnende ontsteking toch wel de kop indrukt en het is verder veilig te gebruiken, dus ik zou zeggen proberen Hopelijk ben je snel van de pijn af, zwangerschap en kiespijn gaan niet best samen
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:11 schreef Anitra het volgende:
Inky05, hier ook 1 die een slecht gebit heeft, wat hier hielp tijdens de zwangerschap was met wat koeler water spoelen de hele dag door en idd met listerine ofzo om de bacterieen weg te spoelen. Maar koelte verdoofd ook al lijkt het niet zo bij de eerste keer spoelen Sterkte ermee!!
Thanx voor de reacties dames !

Ik ben gisteravond toevallig ook begonnen met spoelen, maar zal het wat vaker doen.
En dat van koel water had ik ook uitgevonden, alleen krijg je er zo'n waterbuik van
en je moet vaak naar de wc.

Uk is trouwens nog druk genoeg, dus die vind het geloof ik wel prima dat ik me rustig hou.
Zo weer ff een tukkie doen...
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_37792252
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:48 schreef bixister het volgende:

[..]

14 maanden? ga je olifantjes baren?

hahahahaha
sorry!!!!
snappen ze wel hoop ik

maargoed nu dus 14 WEKEN en 3 dagen!
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 18:20:03 #223
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_37793108
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:49 schreef Inky05 het volgende:
Ik ben gisteravond toevallig ook begonnen met spoelen, maar zal het wat vaker doen.
En dat van koel water had ik ook uitgevonden, alleen krijg je er zo'n waterbuik van
en je moet vaak naar de wc.
Goed voor de vochtafdrijving
pi_37793371
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:11 schreef Anitra het volgende:

Tazz gelukkig dat ze goed in de gaten gehouden word!

PPL wat lekker dat alles oke was met de echo!!
Idd . Ik poets mijn tanden al jaren niet meer met koel water, laat staan in de zwangerschap
Lang leve Sensodyne! (Heb nauwelijks gaatjes, alleen die verdammte tandhalzen he).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37795508
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 18:28 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd . Ik poets mijn tanden al jaren niet meer met koel water, laat staan in de zwangerschap
Lang leve Sensodyne! (Heb nauwelijks gaatjes, alleen die verdammte tandhalzen he).
Helpt dat die sensodyne? Ik poets nu mijn tanden met warm water
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')