quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:53 schreef rena het volgende:
En weer verder. Niet met de discussie overigens![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:57 schreef Copycat het volgende:
Goeie OP![]()
Is het misschien een idee (en een pokkewerkjeom de data te vermelden waarop de celebs zijn uitgerekend?
Of in ieder geval op volgorde van verwachte bevallingsdatum?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:57 schreef Copycat het volgende:
Goeie OP![]()
Is het misschien een idee (en een pokkewerkjeom de data te vermelden waarop de celebs zijn uitgerekend?
Als ik de juiste data krijg, wil ik die taak best op me nemenquote:
Daphne is presentatrice van 4 in het land, rtl4quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:03 schreef Liejannuh het volgende:
Wie zijn Tamara Seur en Daphne Lammers uit de OP?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:03 schreef Liejannuh het volgende:
Wie zijn Tamara Seur en Daphne Lammers uit de OP?
Maggy Gyllenhaal is ook actrice. Speelde een prachtrol in The Secretary. Zet haar, en die zwemvent, zo in de OPquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maggy Gyllenhaal is ook zwanger, maar geen idee of zij eigenlijk beroemd is of alleen haar broer?
Pieter staan nu 2 keer in de OPquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maggy Gyllenhaal is ook actrice. Speelde een prachtrol in The Secretary. Zet haar, en die zwemvent, zo in de OP.
Nietesquote:
quote:Jennifer Lopez stunned partygoers on Monday night in NYC at Time magazine's 100 Most Influential People party.
The usually stylish J. Lo looked rather plump in the mid-section and was sporting many a grey hair, a sign of women in the first trimester of their pregnancy.
Now, adding fuel to the baby rumors fire....
J. Lo has broken hearts across Europe and the Middle East. Sources tell PerezHilton.com that the singer was scheduled to perform a series of concerts and Lopez just cancelled her entire international tour at the last minute, leaving many to believe that an impending pregnancy led her to make that decision.
We hope Jennie is preggers. Girlfriend's been trying for a long time!
Leuk dat je het allemaal hebt uitgezocht Jojogirlquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:34 schreef Jojogirl het volgende:
lange lijst
Inderdaad!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:00 schreef poohy het volgende:
Leuk dat je het allemaal hebt uitgezocht Jojogirl![]()
Oeps... sorry MUUS.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:06 schreef MUUS het volgende:
Vergeet je nog Kristel Verbeke, Cc.. Ik had speciaal uitgezocht wanneer ze uitgerekend was enzo.
.
quote:
de naam is in elk geval al bekend!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Voor angelina en brad begint het nu ook spannend te worden zie ik
quote:'Kind van Pitt en Jolie heet Africa'
Brad Pitt en Angelina Jolie willen hun ongeboren kindje Africa noemen. Dat meldt het Amerikaanse tijdschrift National Enquirer. De acteur en de hoogzwangere actrice zitten op één lijn over de naam. "Ze vinden de naam allebei heel mooi", zegt een bron in het tijdschrift. "Ze zien het als uniek en onderscheidend." Angelina en Brad wachten op dit moment in Namibië, in het zuidwesten van Afrika, de geboorte van hun eerste kind af.
De naam komt voort uit Angelina's liefde voor het continent. De actrice komt er vaak voor filmopnamen en voor haar werkzaamheden als ambassadeur van de Verenigde Naties. Vorig jaar adopteerde ze een Ethiopisch meisje, Zahara. "Angelina reist over de hele wereld, maar Afrika heeft een speciale plaats in haar hart", zegt de anonieme bron in het tijdschrift. "Ook het feit dat de baby in Afrika geboren zal worden, zorgt ervoor dat zij en Brad de naam geschikt vinden."
Jolie, die eind deze maand moet bevallen, heeft naast dochter Zahara een geadopteerde zoon, Maddox uit Cambodja. De 42-jarige Pitt is inmiddels hun officiële adoptievader. Maddox en Zahara dragen de achternaam Jolie-Pitt.
Liefquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:59 schreef rena het volgende:
Ik vond nog een oude foto van Bono & Gwen Stefani die ik wel lief vond![]()
[afbeelding]![]()
Er werd vanmiddag bij Life and Cooking gemeld dat de weeen waren begonnen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
Charissa van Idols is trouwens ook nog zwanger toch?
inderdaad ik heb het ook gezien, ben benieuwd hoe het nu met haar is.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Er werd vanmiddag bij Life and Cooking gemeld dat de weeen waren begonnen.
quote:Geri Halliwell has given birth to a baby girl. The former Spice Girl had a Caesarean section at London's Portland Hospital at the weekend, with her mother, Anna Maria, by her side. "The birth went well. Mother and daughter are doing fine," a source said. The father of the child, Hollywood screenwriter Sacha Gervasi, was not at the birth.
Zie ook: http://www.nu.nl/news/732(...)ri_Halliwell%27.htmlquote:Op maandag 15 mei 2006 10:25 schreef Copycat het volgende:
Geri Haliwell heeft een dochtertje gebaard:
[..]
Hier staat in mei.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:45 schreef teigan het volgende:
als je terugleest op idols sites en dergelijke, dan zou ze eind maart al moeten zijn bevallen... Vaag zeg...
quote:We zullen zien of het publiek dit ook vindt. Er kan echter wel één probleempje optreden. De grote finale is op 11 maart en tegen die tijd kan Charissa elk moment bevallen. Zou ze haar Idols-avontuur dus wel kunnen afmaken?
Ik zet haar er subiet bij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:34 schreef coolbabe het volgende:
Irene van der Laar staat nog niet in het rijtje geloof ik
La Laarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zet haar er subiet bij.
Als iemand weet wanneer La Laar is uitgerekend, lees ik het wel.
Toegevoegd.quote:
quote:
Ze heeft het bij Boulevard bekend gemaakt:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:47 schreef rena het volgende:
Is het al officieel bekendgemaakt dan? Mij staat er niks van bij namelijk
quote:Irene van de Laar zwanger [04-04-06]
Irene van de Laar is voor de tweede keer zwanger. Dat liet RTL Boulevard gisteren weten. Irene en haar vriend Sander Brinkhuijzen zouden gaan trouwen, maar door de zwangerschap stellen ze dat nog even uit. Het voormalige model heeft al een dochtertje uit een eerdere relatie met dj Wessel van Diepen. Het kindje wordt begin oktober verwacht.
ze zei toen woensdag of donderdag, ze liep ook gewoon de 'modeshow', samen met Marieke van Ginneken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:15 schreef Jojogirl het volgende:
Ik las hier op FoK! ergens dat bij Life & Cooking werd gezegd dat ze toen lag te bevallen.
India Gabriëlle voluit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:10 schreef Aventura het volgende:
Zo heet kind 1 van Irene van de Laar dus
En Bianca, is die al bevallen eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:09 schreef teigan het volgende:
Plien (van Plien en Bianca) is 10 weken zwanger...
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_zwanger_quot;.html
duuus...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:41 schreef teigan het volgende:
ja, in het berichtje staat dat ze eind maart een zoon heeft gekregen, Bobby Jan
Zoon voor Glennis Gracequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:06 schreef AnnaStesia het volgende:
En Glennis grace heeft vanmorgen een zoon gekregen
quote:AMSTERDAM - Volgens geruchten in Amerikaanse media verwacht Jennifer Lopez een baby van haar man Marc Anthony. De zangeres en actrice zou drie maanden zwanger zijn en voor de kerst bevallen.
De 36-jarige ster werd tijdens de ALMA-awards in Los Angeles gefotografeerd met wat volgens de Amerikaanse tabloids kan worden omschreven als 'een flink buikje'. Ook het feit dat de zangeres haar wereldtournee heeft afgezegd voedt de geruchtenmachine.
Lopez heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze graag kinderen wil van Anthony. Het stel probeert al een aantal jaar een kindje te krijgen.
Lopez heeft nog geen kinderen, hoewel ze twee keer eerder getrouwd is geweest. Anthony heeft twee kinderen uit een vorig huwelijk.
bron: nu.nl
quote:Koen Wauters is vader geworden van een zoon. Zijn vrouw Valerie heeft vrijdagmiddag, een tiental dagen vroeger dan gepland, het leven geschonken aan Nono. Moeder en zoon maken het goed. Nono weegt 3,370 kg en is 51 cm groot.
De Belgische zanger heeft samen met zijn vrouw al een dochtertje van anderhalf jaar: Zita. Koen en Valerie zijn dolgelukkig met de gezinsuitbreiding.
Koen is overigens niet alleen blij, maar ook erg trots. "Fier op mijn vrouw en fier op mijn zoon. De bevalling was kort maar krachtig. En ik, ik stond daarbij en ik mocht dat wonder van nabij meemaken: Fantastisch gewoon" , liet hij via zijn management weten.
*Proest*quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:41 schreef Elvi het volgende:
Nono is toch de stofzuiger van de Teletubbies?![]()
Je bedoelt Noenoequote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:41 schreef Elvi het volgende:
Nono is toch de stofzuiger van de Teletubbies?![]()
quote:Although her rep denies it, a friend of Debra Messing is claiming that the Will & Grace star is pregnant. Debra's second baby with her hubby of more than five years, screenwriter Daniel Zelman, is reportedly due in November.
The couple already have 2-year-old son, Roman.
The source says that Debra is turning down roles because "she wants to focus on family right now."
"She wants to be sure everything is OK with the pregnancy." the friend added. Another source says the couple is indeed expecting and are absolutely thrilled. "They couldn't be happier about it," the source says.
Oddly enough, in this, the last season of W & G, Debra's character Grace Adler is pregnant, and the starlet looks to be fitting the role. Her face has looked fuller and her curves, recognizable from her pregnancy with Roman, have returned.
Iemand een zware bevalling toewensen vind ik not done, bevallen lijkt me echt het vervelendste wat er isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:48 schreef fleur22 het volgende:
Glennis vertelde gisteren nog wel in Boulevard dat ze er 14 uur over had gedaan..het behoorlijk heftig was. En dat ze dit Silvie niet gunde...whahahahahahaha.![]()
En toen zei Albert; Juist wel...![]()
![]()
![]()
quote:Positiejurk
'Katja Schuurman is zwanger!' juichen Party en Privé. Hoewel de presentatrice zelf nog niks heeft bevestigt, sprak haar buikje boekdelen. Katja presenteerde een Award-uitreiking en droeg daar een zwart met roze japon. Heel duidelijk is op de foto's haar opbollende buik te zien, ondanks de verhullende snit van de jurk. Katja zelf probeerde de aandacht nog op haar boezem te vestigen door grapjes over haar afzakkende strapless jurk te maken 'Ik ben bang dat ze er uit vallen', maar alle ogen waren lager gericht. Volgens Party is het dan ook klip en klaar: Katja en Thijs hebben plotseling besloten te trouwen omdat er gezinsuitbreiding op komst is. We houden de bladen (èn Katja's buik) de komende weken in de gaten!
Al een hele tijd gaat hij met haar. Leuk voor hem. Als ik 1 het geluk gun..en dan vooral langdurig geluk, is het Dinand wel.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:32 schreef Molline het volgende:
'k wist niet eens dat ie alweer een vriendin had.
Als het waar is, ben ik heel blij voor hem.![]()
quote:We just received this email from a random reader, so we have no way of verifying the authenticity of the information. But, Angelina had been rumored to be giving birth this weekend.
I heard from a contact in Namibia that Angelina is expected to give birth within a few hours and all hospitals in the area are on standby. She's already been in labor for several hours.
OMG. We're so excited.
Can you handle it???
Let's hope it's true. We wanna see the baby!!!
Stond al in het topicquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:09 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik zag gister bij Shownieuws dat Idol Charissa afgelopen woensdag 17 mei is bevallen van een dochtertje!
Het meisje heeft de naam Zoë gekregen!![]()
quote:[Bron: FR1908-Online.nl]
Oud Feyenoorder Giovanni van Bronckhorst is gisteren voor de tweede keer vader geworden van een gezonde zoon. Joshuavan Bronckhorst en zijn moeder maken het goed. Door de blije gebeurtenis zal de kersverse Champions League winaar zich pas aanstaande woensdag bij de selectie van het Nederlands elftal voegen.
Dat wou ik net gaan posten. Hou je vast.....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Joshua, leuke naam.
Hoe heet het kindje van Geri Halliwel eigenlijk?
Oh my, je maakt een grapje hoop ik?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:28 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Dat wou ik net gaan posten. Hou je vast.....
Bluebell Madonna Halliwel![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh my, je maakt een grapje hoop ik?
Madonna is al behoorlijk fout, maar bij Bluebell zie ik eerder een pasgeboren kalfje voor me.
Inderdaad, ze straalt echt als een nieuwe moeder.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:42 schreef Liejannuh het volgende:
Maar Gerri ziet er wel geweldig uit!En de baby is lief!
Zeker, mooie fotoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:42 schreef Liejannuh het volgende:
Maar Gerri ziet er wel geweldig uit!En de baby is lief!
Dan heet het dadelijk Shaka Zulu of Umfufu ofzo.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:55 schreef Molline het volgende:
Afrikaans stamhoofd zoekt naam showbizzbaby
LONDEN (ANP) - Showbizzpaar Angelina Jolie (30) en Brad Pitt (42) heeft een Afrikaans stamhoofd gevraagd een naam te zoeken voor hun kindje, dat binnenkort zal worden geboren. Dat schrijft de Britse boulevardkrant The Daily Mirror woensdag.
De hooggeplaatste Samuel Nuuyoma uit Namibië zegt in de krant dat het prominente paar hem onder een diner heeft gevraagd om over een passende naam voor het kind na te denken. Volgens Nuuyoma zal hij naar het ziekenhuis gaan wanneer het kind is geboren en het een naam geven. Welke namen op zijn lijstje staan wilde hij in de krant niet verraden.
![]()
![]()
![]()
Half, daddy, I want half!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:57 schreef MUUS het volgende:
Dan heet het dadelijk Shaka Zulu of Umfufu ofzo..
Naked bitch on a zebra.quote:
HOEII!!!quote:GWEN GIVES BIRTH??"
InsiderGossip.com has learned through a source close to the Stefani/Rossdale family that Gwen Stefani has given birth to the couple’s first child. It is believed that Stefani gave birth early this morning (May 24th) in London, however the location and gender have not been confirmed yet. The couple isn’t expected to officially announce the birth for another week once they are settled back at home with the child.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:28 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Dat wou ik net gaan posten. Hou je vast.....
Bluebell Madonna Halliwel![]()
quote:Geri Halliwell noemt dochter Bluebell Madonna
(Novum) - Ex-Spice Girl Geri Halliwell heeft haar dochtertje Bluebell Madonna genoemd, naar een wilde hyacint en de wereldberoemde popster. Dat zegt de roodharige zangeres in een negentien pagina tellend artikel in het Britse tijdschrift Hello! Het duurde even voordat Geri de naam van haar dochter naar buiten bracht. Bluebell kwam al tien dagen geleden ter wereld.
Halliwell heeft een uitgebreide verklaring voor haar naamkeuze. "In de laatste weken van mijn zwangerschap liep ik door het park en overal om me heen groeiden blauwe wilde hyacinten. Toen mijn moeder later vertelde dat het een hele zeldzame en bijzondere bloem is, wist ik dat deze naam voor mijn dochter was bestemd."
Ook voor de twee naam, Madonna, heeft de 33-jarige Geri een duidelijke uitleg. "Toen Bluebell werd geboren, zwaaide ze wild met haar armpjes boven haar hoofd, alsof ze wilde zeggen: hallo, hier ben ik. En ze schreeuwde alsof haar leven ervan af hing." Die schreeuw om aandacht zag Halliwell als een teken. Bovendien heet volgens haar, behalve de heilige maagd en de popster, niemand anders Madonna.
Het moederschap beschrijft de voormalige Spice Girl 'alsof ik mijn eigen kleine pop heb'. Ook meent ze dat het al het succes van de wereld niet opkan tegen de aanblik van de kleine Bluebell in haar armen. Over de vader, de Amerikaanse scenarioschrijver Sacha Gervasi, wil ze niet kwijt, behalve dat hij niet wordt betrokken bij de opvoeding.
Jaa, da's d'r handelsmerk. Knalrode kissproof lipstick van Anna Sui.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:22 schreef Moja het volgende:
Ziet er goed uit zegZe heeft wel echt aaaaaltijd die knalrode lipstick
![]()
quote:
Gwen Stefani dus bevallen?quote:It's a boy!
Us Weekly has been on it!
Sources at Cedars-Sinai Medical Center in Los Angeles confirm to Us that Gwen Stefani gave birth to a baby boy shortly before 1 p.m. on Friday. After the C-section delivery, Stefani's husband, Gavin Rossdale, and Stefani's father walked out of the operating room and greeted waiting family in a private room. Rossdale announced that the baby had been born and the entire room started screaming and clapping. Sources say the rocker parents are considering calling him Kingston, or "King" for short.
Awww. Kingston is not only a nod to Rossdale's native England, but Elvis would approve too of their little King.
And so do we!
Can't wait to see the beautiful boy!
Het enige wat Gwen tijdens haar zwangerschap heeft gedragen was een stylish verantwoorde soepjurk, steeds in een andere kleur. Nou geweldigquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Titney heeft altijd al biggenpoten+stierennek gehad. Gwen heeft gewoon betere stylisten.
Ja, van zoontje Kingston James McGregor:quote:
quote:Het is wachten op een kindje uit de A-lijst categorie der celebs. Na TomKat heeft Gwen Stefani ook geworpen en is Brangelina dus nu aan de beurt. De voormalige zangeres van No Doubt heeft een zoontje gekregen. Moeder en kind doen het volgens een woordvoerster prima. Kingston James McGregor Rossdale woog zevenenhalve pond. Het kleine mannetje is het eerste kind van Gwen met rocker Gavin Rossdale.
quote:Angelina Jolie is scheduled to give birth by Caesarean section tomorrow, Saturday, May 27, In Touch has learned exclusively.
Although she had really wanted to have a natural birth, Angelina's doctors are urging her to have the procedure due to a minor complication. "There's nothing seriously wrong,” an insider says. "They are expecting it all to be routine.”
Angelina, 30, is scheduled to have the C-section at a Namibian hospital, according to the insider. The father of the child, Brad Pitt, 42, is expected to be by her side.
Angelina had been planning to give birth at the Burning Shore Beach Lodge in Swakopmund — the African resort where she, Brad and her two adopted children, Maddox, 4, and Zahara, 16 months, have been staying for the past two months. But the doctors have advised her she will be safer in a hospital.
The baby, a girl, will be delivered by her American ob-gyn, assisted by local doctors, the insider adds. “Everyone is very excited, Maddox in particular,” says an insider in Africa. “He knows he is getting a new baby sister, now they are telling him how soon it will be.”
The long-awaited birth is a week before Angelina's June 3 due date.
Wat een onzin dan ook. En wat is zij voor iemand om daar aan toe te geven dan, aan die dokters en hun paniek.quote:Although she had really wanted to have a natural birth, Angelina's doctors are urging her to have the procedure due to a minor complication. "There's nothing seriously wrong,” an insider says. "They are expecting it all to be routine.”
En wie ben jij voor iemand om daarover te oordelen vanuit je luie stoel in nederland?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:57 schreef Syytön het volgende:
[..]
Wat een onzin dan ook. En wat is zij voor iemand om daar aan toe te geven dan, aan die dokters en hun paniek.![]()
Ik ben een nuchtere user die gewoon haar mening geeft vanuit een niet zo'n luie stoel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En wie ben jij voor iemand om daarover te oordelen vanuit je luie stoel in nederland?
Jij vindt het geen leuke naam begrijp ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat een naammaar toch leuk
Weet iemand waarom 't een keizersnee was?
Misschien ligt het kindje wel gewoon in een stuit, is helemaal ernstig. Maar een keizersnee is dan vaak wel aan te raden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:57 schreef Syytön het volgende:
[..]
Wat een onzin dan ook. En wat is zij voor iemand om daar aan toe te geven dan, aan die dokters en hun paniek.![]()
Of de placenta ligt voor de uitgang, dan wordt het ook lastig voor die baby om er uit te komenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:32 schreef MissX het volgende:
[..]
Misschien ligt het kindje wel gewoon in een stuit, is helemaal ernstig. Maar een keizersnee is dan vaak wel aan te raden.
Nou...in Nederland proberen ze dan toch een gewone bevalling.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:32 schreef MissX het volgende:
[..]
Misschien ligt het kindje wel gewoon in een stuit, is helemaal ernstig. Maar een keizersnee is dan vaak wel aan te raden.
Ik zou het zelf echt niet durven, stel dat er iets met de navelstreng of zo gebeurd, dat risico is ook aanwezig. Ik las laatst bij iemand waarbij de navelstreng om de nek van het kindje zat, ook in stuitligging, wel goed afgelopen door de keizersnee. Ik zou zelf het risico niet nemen, maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:06 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Nou...in Nederland proberen ze dan toch een gewone bevalling.
Ik kreeg een tweeling in stuitligging,no problem!
Nee joh, daar gaat hun designerkutje van flubberen.quote:Op zondag 28 mei 2006 03:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom toch al die keizersnedes? Is bevallen door de kut soms niet chique genoeg ofzo?
Bron?quote:Op zondag 28 mei 2006 09:28 schreef The_Voice_Within het volgende:Angelina & Brad hebben een dochtertje genaamd Shiloh Nouvel Jolie-Pitt gekregen!!
Bron?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:58 schreef Relin het volgende:
Rafael van der Vaart en Sylvie Muts zijn ook ouders geworden.
Een kereltje, wat hopelijk voor hun gaat luisteren naar de naam Damián Rafael.
Wie is dat?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:01 schreef La_Guiri het volgende:
Debby Pfaff is bevallen van een zoon genaamd Liam.
Ik moest er ook even voor googlen, maar het is kennelijk een dochter van Jean Marie Pfaff ook bekend van de RLS de Pfaffs.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:01 schreef La_Guiri het volgende:
Debby Pfaff is bevallen van een zoon genaamd Liam.
Oké, ik sla deze even over.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik moest er ook even voor googlen, maar het is kennelijk een dochter van Jean Marie Pfaff ook bekend van de RLS de Pfaffs.
Rafaël en Sylvie hebben een zoon!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef Cheesecake het volgende:
AMSTERDAM - Sylvie van der Vaart is zondagavond bevallen van een zoon. Het kind van de voormalige presentatrice en voetballer Rafael van der Vaart heet Damián Rafael. Dat maakte de manager van de kersverse ouders bekend.
Het paar was onlangs vanuit het Duitse Hamburg naar Nederland gereisd om het kindje in het thuisland ter wereld te laten komen. Nadat er zwangerschapsvergiftiging was geconstateerd bij de aanstaande moeder, is besloten het jongetje vervroegd te laten worden geboren. Moeder en zoon maken het goed, maar moeten de komende dagen nog wel in het ziekenhuis blijven.
Vader Van der Vaart sluit zich komende week aan bij de selectie van het Nederlands voetbalelftal. Hij gaat zich dan voorbereiden op het WK in Duitsland, dat 9 juni begint.
Bron: de Telegraaf
Van harte gefeliciteerd Rafael en Sylvie. Veel geluk met zn drietjes
![]()
Ik vind het voor hun doen nog best meevallenquote:
Echt zo'n typisch woonwagenkamp naam.quote:Op maandag 29 mei 2006 08:37 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind het voor hun doen nog best meevallen![]()
![]()
Hmmm, ondanks dat ik Sylvie een doos vind geloof ik niet dat ze zwangerschapsvergiftiging zou gebruiken voor haar vroegtijdige bevalling. Maar dit onderwerp ligt een beetje gevoelig bij mij, ik ben zelf een halve maand te vroeg geboren door zwangerschapsvergiftiging dus helemaal objectief bekijk ik dit niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:46 schreef Spees_Eend het volgende:
"toevallig" hoor.. een zwangerschapsvergiftiging. Volgens mij komt het ze wel èrg goed uit
Dit is niet lullig bedoeld ofzo hoor.. maar ligt het gevoelig dat je een halve maand te vroeg geboren bent hierdoor? Daar heb je toch zelf normaal gesproken geen last van?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hmmm, ondanks dat ik Sylvie een doos vind geloof ik niet dat ze zwangerschapsvergiftiging zou gebruiken voor haar vroegtijdige bevalling. Maar dit onderwerp ligt een beetje gevoelig bij mij, ik ben zelf een halve maand te vroeg geboren door zwangerschapsvergiftiging dus helemaal objectief bekijk ik dit niet.
Het gaat er niet om dat ik te vroeg geboren ben, daar heb ik inderdaad geen last van. Het gaat om het begrip zwangerschapsvergiftiging op zich.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dit is niet lullig bedoeld ofzo hoor.. maar ligt het gevoelig dat je een halve maand te vroeg geboren bent hierdoor? Daar heb je toch zelf normaal gesproken geen last van?
Tsja, als een 'beroemdheid' bevalt dan wordt alles breed uitgemeten natuurlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:18 schreef PsyCha het volgende:
Het kan ook nooit goed he? Ben zelf geen fan Syl-raf, maar om zo moeilijk te doen over een naam. Please!
hahaha ja ik ookquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:18 schreef PsyCha het volgende:
Het kan ook nooit goed he? Ben zelf geen fan Syl-raf, maar om zo moeilijk te doen over een naam. Please!
Ik denk dan altijd aan Damian Grimaldi van ATWT![]()
Jaaaaaaaaaaa een Beagle!quote:Op maandag 29 mei 2006 23:05 schreef ivetje het volgende:
Shiloh, da's toch zo'n film over een hond met die naamWel leuke naam vind ik trouwens.
Yep. Tenminste, volgens Life& Style:quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:23 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl las net ergens dat Angelina Jolie met een keizersnede bevallen zou zijn omdat de baby in stuit lag.
quote:While Angelina, 31, had hoped to deliver Shiloh naturally at the Burning Shore resort in Africa, the compound where the Jolie-Pitts have been staying for months, last-minute complications forced them to go to the hospital. "The baby was turned, so they had to do a C-section," says a Pitt family friend.
Teunquote:Guus Meeuwis opnieuw vader
Uitgegeven: 31 mei 2006 17:11
Laatst gewijzigd: 31 mei 2006 17:14
AMSTERDAM - Guus Meeuwis is woensdag voor de derde keer vader geworden. Zijn zoontje Teun is kort na middernacht geboren, laat het management van de 34-jarige Brabantse zanger weten.
Teun woog bij zijn geboorte ongeveer zeven pond en is kerngezond. "We zijn intens gelukkig", melden Meeuwis en zijn vrouw Valérie op de website van de zanger. Hun twee andere kinderen heten Sarah en Pepijn.
De baby is geboren op een druk moment in de loopbaan van de zanger. Volgende maand geeft Meeuwis drie concerten in het Philips Stadion in Eindhoven. Alle concerten zijn uitverkocht.
quote:It's a boy for Oscar winner Mira Sorvino and her actor-husband, Chris Backus. Sorvino gave birth to the couple's second child, Johnny, on Monday at Cedars-Sinai Hospital in Beverly Hills, Calif. The infant weighed 7 pounds, 14 ounces.
"The baby is healthy and happy, and mother and the rest of the family are very, very excited," Sorvino's representative, Ed Choi, told The Associated Press on Tuesday.
Sorvino, 38, and Backus, 24, have an 18-month-old daughter, Mattea Angel. The couple were married in 2004.
Oeps ...quote:
Een normale naam!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:50 schreef Copycat het volgende:
Mira Sorvino en haar man Chris Backus hebben er een zoontje bij:
[..]
Ik vind het op zich ook een leuke naam, niet voor een kind eigenlijkquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa een Beagle!![]()
Maar om je dochter dan zo te noemen...hmz.
Onze Beagle heet Ozzienaar de kippenbijter
quote:AMSTERDAM - 'The Mummy'-actrice Rachel Weisz is moeder geworden. De Britse actrice, die eerder dit jaar een Oscar won voor haar rol in The Constant Gardener, is in New York bevallen van een zoon.
Het jongetje is het eerste kind voor Rachel en haar verloofde Darren Aronofsky. Hoe hun zoontje heet, is nog onbekend. Wel heeft Rachel al eerder laten weten dat één naam, in verband met de onderscheiding die ze begin dit jaar ontving, in ieder geval geen kans maakte: Oscar
Juist, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:22 schreef Batman2k het volgende:
waarschijnlijk bedoelen ze dat het mooi zou zijn als ze nu een jongen krijgen.. tis een quote van een belg he
Wie?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:31 schreef teigan het volgende:
Ik las net dat Jacques Villeneuve zijn vrouw ook in blijde verwachting is...
Ik zou me eens inlezen als ik jou wasquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:14 schreef Perzikje het volgende:
Zangeres Gwen Stefani krijgt zoon
was 26 mei al gemeldt, vandaarquote:It's a boy!
Us Weekly has been on it!
Sources at Cedars-Sinai Medical Center in Los Angeles confirm to Us that Gwen Stefani gave birth to a baby boy shortly before 1 p.m. on Friday. After the C-section delivery, Stefani's husband, Gavin Rossdale, and Stefani's father walked out of the operating room and greeted waiting family in a private room. Rossdale announced that the baby had been born and the entire room started screaming and clapping. Sources say the rocker parents are considering calling him Kingston, or "King" for short.
Awww. Kingston is not only a nod to Rossdale's native England, but Elvis would approve too of their little King.
And so do we!
Can't wait to see the beautiful boy!
hierquote:
Ik denk dat hiermee wordt bedoeld dat er op pagina 3 'al' melding is gemaakt van de geboorte van Gwen d'r zoontje.quote:
Ach gossie, wat een popjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:32 schreef Spees_Eend het volgende:
En de larf van brad en angelina
[afbeelding]
Oeps, is me helemaal ontgaan...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:53 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik denk dat hiermee wordt bedoeld dat er op pagina 3 'al' melding is gemaakt van de geboorte van Gwen d'r zoontje.
En ja dus
Ga je gang:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind die lippen echt kei lekker van Shiloh
ik zou ze zo heel lang willen kussen
Vreemde foto van het "larfje"het ziet er opgeplakt uitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
We zijn hier zeer up to datequote:
Aaah...zijn er al meer foto's? Ze heeft de lippen van mama zo te zien...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
Nog iets:quote:Taken from celebrity-babies.com, "A source confirms to us that People magazine will have the first photos of Kingston James McGregor in their issue this week. Star magazine quoted the price of the photos of $575,000, but we cannot confirm this. Gwen Stefani and Gavin Rossdale welcomed their son into the world last Friday. The issue will be out Wednesday in major cities, and Friday elsewhere."
Hoop het inderdaad van nietquote:Thanks to Claire, it's rumored that Gwen has been thinking of getting a tatoo to cover her C-section scar. "She's getting roses and angels inked on her stomach when it's healed".
For the record, im claiming that this article is false, the statement came from an "inside source," yeah right.
Achja, als zij dat mooi vind. Maar ik dacht altijd dat je niet over een litteken heen kon tatoeëren?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
De foto's van Gwen en d'r baby komen er ook aan![]()
Van beacon-street.net:
[..]
Nog iets:
[..]
Hoop het inderdaad van niet
WTF is een doorsnee babyquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
idd, beetje overdreven die aandacht, ik vind het maar een doorsnee baby met lelijke lippen (die later vast wel mooi zullen worden)
Dat zeg ik toch helemaal niet? Wat een gefrustreerde laatste zin van je zeg... Ik zeg dat ik het een doorsnee baby vind, niet mooi, niet lelijk. Op alle Blogs roept iedereen dat het zo'n prachtige baby is, wat ik dus wel mee vind vallen. Dat jij daaruit opmaakt dat ik denk dat ik een buitengewone baby krijg vind ik erg vreemd maar goed.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:01 schreef rena het volgende:
[..]
WTF is een doorsnee baby![]()
![]()
?
Dus jij krijgt een buitengewone baby of zo?
![]()
Neemt niet weg dat jouw post nergens op slaat. En aangezien ik met name in onflatteus op de kiek post, daar gaat het ook om dan hé. Ik zou zeggen: check even mijn historie en vorm dan nog eens je mening. Kijk eens in beroemd en zwanger, in andere topics, voordat je iets roept...?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:06 schreef rena het volgende:
Ik vind jou altijd een beetje minachtend over wat beroemde mensen hebben, nooit eens iets positiefs. En dat gaat opvallen op een gegeven moment ja![]()
Voor de eerste keer kan ik zeggen dat ik het met je eens ben. Alle pasgeboren baby's lijken op elkaar, die van Brangelina heeft echt niet eens bijzonders.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
idd, beetje overdreven die aandacht, ik vind het maar een doorsnee baby met lelijke lippen (die later vast wel mooi zullen worden)
Wat een leuke fotoquote:
Wat je vind moet je bij de politie brengenquote:Op zondag 11 juni 2006 18:55 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik vind dat alleen dat oudste dochtertje een heel lelijk gezicht hebben.
Kinderen kun je prima heel lelijk noemen. Vooral als het waar is. Kijk, je hoeft het natuurlijk niet van de daken te schreeuwen. En na hun derde jaar is het niet aardig om het in hun gezicht te zeggen. Daar komen ze zelf wel achter. Laat dat maar aan de medogenloze maatschappij over.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:46 schreef rena het volgende:
Wat je vind moet je bij de politie brengenMaar goed, ik vind dat je een kind nog niet echt lelijk kunt noemen. Ze zijn misschien wel heel lief
![]()
Ik kennem niet, maar hij dusquote:Us Exclusive: Jason Bateman and Wife Expecting
Former Arrested Development star Jason Bateman, 37, announced on the Los Angeles radio station Star 98.7 last week that his wife Amanda is 5 and a half months pregnant with a baby girl. He says that he and his wife are very excited and currently pouring over baby name books.
Bateman made his name as a child actor on the 80s sitcom The Hogan Family and had a career resurgence starring on the critically acclaimed series Arrest Development, for which he won a 2005 Golden Globe for Best Performance by a Male Actor in a Comedy. The series was cancelled this year despite its cult following.
Amanda is an actress and the daughter of Paul Anka. She has been seen in the film Taxi and the television show Diagnosis Murder and Buffy the Vampire Slayer. The couple married in July 2001. This will be their first child.
Kijk eens naar de PI die er boven mijn bericht staat.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Kinderen kun je prima heel lelijk noemen. Vooral als het waar is. Kijk, je hoeft het natuurlijk niet van de daken te schreeuwen. En na hun derde jaar is het niet aardig om het in hun gezicht te zeggen. Daar komen ze zelf wel achter. Laat dat maar aan de medogenloze maatschappij over.
quote:Matt Damon, Wife Have a Girl
Monday Jun 12, 2006 11:00am EST
CREDIT: BEIMAGES
Matt Damon and his wife, Luciana Bozan, have welcomed a baby girl named Isabella, PEOPLE has confirmed.
"The baby is here. Isabella arrived yesterday," Damon's brother Kyle tells PEOPLE. She weighed in at 7lbs., 7 oz.
This is the first child for the couple. Bozan also has a daughter, Alexia, from a previous marriage.
Late last year, Damon said at a press conference that he "longed for" fatherhood. "But I've got to learn how to be a good disciplinarian," he said, "'cause I'm a professional uncle right now."
As for getting parenting tips from his best friend – and fellow new dad – Ben Affleck, Damon told PEOPLE last month, "I'm sure I'll be asking him for plenty of diaper advice."
Damon and Bozan, who met in Miami Beach in 2003 while he was filming Stuck on You, married in December in a surprise ceremony at Manhattan's City Hall.
"They were thrilled," said New York City Mayor Michael Bloomberg, who was one of the few to attend the private nuptials.
It was the first marriage for Damon, 35, and the second for the Argentina-born Bozan, 30, a bartender turned interior designer.
"I like Lucy a lot. They make a fantastic couple," Damon's brother Kyle told PEOPLE at the time.
Next up for Damon: He'll reprise his role as Linus Caldwell in Ocean's 13. Production is scheduled to start in July for a summer 2007 release.
quote:"In next week's OK! we'll bring you exclusive pictures of Gwen Stefani and Gavin Rossdale's new baby boy, Kingston. The music superstars invited OK! into their wonderful L.A. mansion to meet the cool little dude in a series of touching and intimate photographs. You’ll see Kingston’s cute crib and his adorable baby clothes as well as the inside of Gwen and Gavin’s home as they cuddle their bouncing baby boy — only in OK!. Don’t miss next week’s OK!, on sale Wednesday, June 14."
quote:Aukje van Ginneken zwanger
BREDA - Actrice en zangeres Aukje van Ginneken is zwanger. Zij en haar vriend Sander Jansen verwachten hun eerste kind eind december. Dat maakte Van Ginneken maandag bekend. „Ik ben 24 december uitgerekend, dus het wordt waarschijnlijk een kerstkindje.”
De voormalige GTST-actrice kent haar vriend al acht jaar, maar pas sinds een jaar heeft ze een relatie met de 31-jarige accountmanager. Het tweetal is dolgelukkig met de gezinsuitbreiding. „Ik wilde altijd graag jong moeder worden en Sander had ook een grote kinderwens. Dus 1 en 1 is 3.”
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
Aukje van Ginneken is ook zwanger.
[..]
behalve haar boobs die van AA naar C zijn gegaan!quote:Op maandag 12 juni 2006 17:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gwen, Gavin & Kingston (nog niet veel te zien maar toch)
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Iddquote:Op maandag 12 juni 2006 20:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
behalve haar boobs die van AA naar C zijn gegaan!
Leuke naam! Eindelijk weer een celeb die zijn kindje een wat normalere naam geeft!quote:Op maandag 12 juni 2006 17:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
Matt Damon krijgt dochter Isabella
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)er_een_zoon_bij.htmlquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:50 schreef Sanneke het volgende:
Kindje Reinout O en Daniella O is geboren, zoontje Benajmin, zie Telegraaf voor meer info
... en loopt er inmiddels een rondje mee in het parkquote:Op maandag 15 mei 2006 10:25 schreef Copycat het volgende:
Geri Haliwell heeft een dochtertje gebaard:
quote:LOS ANGELES - Jack Black and his wife, Tanya Haden, are parents of a baby boy, the actor said.
“I’m going to be the best daddy on the planet and I’m going to enter the best daddy competition. And I’m going to win it,” Black said in a story posted on the Web site of the magazine Us Weekly.
The couple’s first child was born on Saturday, Black told “Access Hollywood” Monday evening at the Mann Grauman’s Chinese Theatre premiere for his new movie, “Nacho Libre.”
Gewaagde naamquote:Reinout en Daniëlle hebben er een zoon bij
Daniëlle Overgaag en Reinout Oerlemans hebben hun vierde kind gekregen. Het is een zoon en hij heet Benjamin.
Gewaagd?quote:
Misschien omdat Benjamin de jongste uit het gezin betekent en nog een kind erbij die naam teniet doet?quote:
Ja aan zoiets zat ik ook te denken, maar dan nog is het niet gewaagdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien omdat Benjamin de jongste uit het gezin betekent en nog een kind erbij die naam teniet doet?
Maar willen ze nog een kind en wordt het een meisje, noemen ze het toch gewoon Benjamina.
Mijn oudste neef heet Benjamin. Hij heeft nog twee jongere broertjes.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien omdat Benjamin de jongste uit het gezin betekent en nog een kind erbij die naam teniet doet?
Maar willen ze nog een kind en wordt het een meisje, noemen ze het toch gewoon Benjamina.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:15 schreef MUUS het volgende:
Mijn oudste neef heet Benjamin. Hij heeft nog twee jongere broertjes..
Ja, ik snap de betekenis wel. Ik ken een Benjamin die de middelste is, maar hij heeft er nog nooit iets over gehoord volgens mijquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Sixth child on the way for Rev. Run-Reverend Run of Run-DMC and his wife Justine recently announced that they are expecting another baby! Justine is due in October, and the pregnancy will be an integral storyline in the new season of their show Run's House, which starts this Thursday. The new baby will join older siblings Vanessa, Angel and Joseph from Run's first marriage, as well as Daniel and Russell, his sons with Justine.
marieke ook zwanger ? Leuk ! weet je ook van wie ?quote:Op maandag 12 juni 2006 19:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]
De aanstaande moeder en vader. Haar zus gaat overigens ook biggen.
Supermodel Linda Evangelista (41) verwacht eerste babyquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Linda Evagelista ofzo is ook zwanger
Net op Shownieuws.
Dat ben ik met je eens, ik vind Gwen er ook niet mooi opstaan. Ik weet niet wat het is, maar ik meen een zekere tegenzin te bespeuren (waarschijnlijk om te poseren).quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:46 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die ziet er goed ingewikkeld uit....
Edit: hier nog eentje twee. Ik vind Gwen er erg lelijk opstaan...
oh ja, dat was niet negatief bedoeld
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |