quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:53 schreef rena het volgende:
En weer verder. Niet met de discussie overigens![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:57 schreef Copycat het volgende:
Goeie OP![]()
Is het misschien een idee (en een pokkewerkjeom de data te vermelden waarop de celebs zijn uitgerekend?
Of in ieder geval op volgorde van verwachte bevallingsdatum?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:57 schreef Copycat het volgende:
Goeie OP![]()
Is het misschien een idee (en een pokkewerkjeom de data te vermelden waarop de celebs zijn uitgerekend?
Als ik de juiste data krijg, wil ik die taak best op me nemenquote:
Daphne is presentatrice van 4 in het land, rtl4quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:03 schreef Liejannuh het volgende:
Wie zijn Tamara Seur en Daphne Lammers uit de OP?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:03 schreef Liejannuh het volgende:
Wie zijn Tamara Seur en Daphne Lammers uit de OP?
Maggy Gyllenhaal is ook actrice. Speelde een prachtrol in The Secretary. Zet haar, en die zwemvent, zo in de OPquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maggy Gyllenhaal is ook zwanger, maar geen idee of zij eigenlijk beroemd is of alleen haar broer?
Pieter staan nu 2 keer in de OPquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maggy Gyllenhaal is ook actrice. Speelde een prachtrol in The Secretary. Zet haar, en die zwemvent, zo in de OP.
Nietesquote:
quote:Jennifer Lopez stunned partygoers on Monday night in NYC at Time magazine's 100 Most Influential People party.
The usually stylish J. Lo looked rather plump in the mid-section and was sporting many a grey hair, a sign of women in the first trimester of their pregnancy.
Now, adding fuel to the baby rumors fire....
J. Lo has broken hearts across Europe and the Middle East. Sources tell PerezHilton.com that the singer was scheduled to perform a series of concerts and Lopez just cancelled her entire international tour at the last minute, leaving many to believe that an impending pregnancy led her to make that decision.
We hope Jennie is preggers. Girlfriend's been trying for a long time!
Leuk dat je het allemaal hebt uitgezocht Jojogirlquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:34 schreef Jojogirl het volgende:
lange lijst
Inderdaad!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:00 schreef poohy het volgende:
Leuk dat je het allemaal hebt uitgezocht Jojogirl![]()
Oeps... sorry MUUS.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:06 schreef MUUS het volgende:
Vergeet je nog Kristel Verbeke, Cc.. Ik had speciaal uitgezocht wanneer ze uitgerekend was enzo.
.
quote:
de naam is in elk geval al bekend!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Voor angelina en brad begint het nu ook spannend te worden zie ik
quote:'Kind van Pitt en Jolie heet Africa'
Brad Pitt en Angelina Jolie willen hun ongeboren kindje Africa noemen. Dat meldt het Amerikaanse tijdschrift National Enquirer. De acteur en de hoogzwangere actrice zitten op één lijn over de naam. "Ze vinden de naam allebei heel mooi", zegt een bron in het tijdschrift. "Ze zien het als uniek en onderscheidend." Angelina en Brad wachten op dit moment in Namibië, in het zuidwesten van Afrika, de geboorte van hun eerste kind af.
De naam komt voort uit Angelina's liefde voor het continent. De actrice komt er vaak voor filmopnamen en voor haar werkzaamheden als ambassadeur van de Verenigde Naties. Vorig jaar adopteerde ze een Ethiopisch meisje, Zahara. "Angelina reist over de hele wereld, maar Afrika heeft een speciale plaats in haar hart", zegt de anonieme bron in het tijdschrift. "Ook het feit dat de baby in Afrika geboren zal worden, zorgt ervoor dat zij en Brad de naam geschikt vinden."
Jolie, die eind deze maand moet bevallen, heeft naast dochter Zahara een geadopteerde zoon, Maddox uit Cambodja. De 42-jarige Pitt is inmiddels hun officiële adoptievader. Maddox en Zahara dragen de achternaam Jolie-Pitt.
Liefquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:59 schreef rena het volgende:
Ik vond nog een oude foto van Bono & Gwen Stefani die ik wel lief vond![]()
[afbeelding]![]()
Er werd vanmiddag bij Life and Cooking gemeld dat de weeen waren begonnen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
Charissa van Idols is trouwens ook nog zwanger toch?
inderdaad ik heb het ook gezien, ben benieuwd hoe het nu met haar is.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Er werd vanmiddag bij Life and Cooking gemeld dat de weeen waren begonnen.
quote:Geri Halliwell has given birth to a baby girl. The former Spice Girl had a Caesarean section at London's Portland Hospital at the weekend, with her mother, Anna Maria, by her side. "The birth went well. Mother and daughter are doing fine," a source said. The father of the child, Hollywood screenwriter Sacha Gervasi, was not at the birth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |