Verwachtende celebs op een rij:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:49 schreef Maja-de-bij het volgende:
NEW YORK - De steenrijke zakenman Donald Trump is opnieuw vader geworden. Maandag bracht zijn derde vrouw zijn vijfde kind ter wereld. Het is een jongetje, maar het stel is het nog niet eens over een naam, zo zei Trump tegen nieuwszender NBC.
Trump heeft drie kinderen bij zijn eerste vrouw, Ivana, en een bij zijn tweede, Marla Maples. Begin vorig jaar trouwde hij Melania Knauss, een fotomodel uit Slovenië.
Bron
Misschien is Kevin niet de vaderquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:12 schreef Tigereve het volgende:
btw britney is nie zwanger
Britney niet zwanger van 2e baby.
Britney's man Kevin Federline heeft gelachen om de roddels dat zijn vrouw opnieuw zwanger is.
Eerder deze maand werden er roddels de wereld in gebracht dat Britney zwanger is van haar tweede kindje. De roddels had Britney zelf aangewakkerd. In een winkel in Malibu, California wreef Britney namelijk over haar buik en zei tegen de aanwezigen: "Dat klopt, nummer 2."
Maar Kevin spreekt alles tegen. Hij had een interview tijdens de Grammy Awards en zei over de roddels: "Het zal wel een paar jaar duren voordat ik weer vader word."
ArtiestenNieuws.nl
quote:
Ja hoor, de naam kloptquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:25 schreef rena het volgende:
Chester Bennington is dat, heeft weer een zoon, Tyler Lee of zoiets heet hij.
Dat idee had ik dus ook!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Misschiien leuk om in elke openingspost de huidige zwangerschappen te vernoemen? Plus evt. net geboren beebies?
Om je even te helpen:
Katie Holmes
Gwen Stefani
Die ene van onderweg naar morgen
Britney Spears?
Russel Crowe
....
....
Help me out here!
Great minds think alikequote:
Forum Opties | |
---|---|