Ook dit is nog onopgehelderd:quote:Op woensdag 7 december 2005 10:24 schreef Haaibaaike het volgende:
AMSTERDAM, woensdag
Daniëlle Overgaag is weer in verwachting. De 32-jarige presentatrice en haar partner Reinout Oerlemans (34) verwachten de baby in juni.
Daniëlle beleeft haar vierde zwangerschap. In 2003 verloren Reinout en zij hun zoontje Reinout bij de geboorte na problemen met de navelstreng. Daniëlle: 'Ik zeg ook tegen iedereen dat ik mijn vierde kindje krijg. We zullen Reinout nooit vergeten.'
Bron Telegraaf
Hier staat het bewijs,
Die ene user heeft gelijk dat het kindje Reinout heette.
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:04 schreef Turbomuis het volgende:
Ik hoorde gisteren bij Shownieuws dat Adam Sandler en zijn vrouw in de lente een kindje krijgen. Een bron kon ik zo niet vinden...
Hebbes!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:04 schreef Turbomuis het volgende:
Ik hoorde gisteren bij Shownieuws dat Adam Sandler en zijn vrouw in de lente een kindje krijgen. Een bron kon ik zo niet vinden...
bronquote:Adam Sandler is going to be a real-life Big Daddy. The comedian's wife Jackie is expecting the couple's first child, due next spring, a source close to the couple tells PEOPLE.
Zeg, ik heb dat zelf in de Telegraaf gelezenquote:Op woensdag 7 december 2005 10:33 schreef PeRi het volgende:
Beroemd & Zwanger#3
Danielle Overgaag en Reinout werden als laatste genoemd.
[..]
Ook dit is nog onopgehelderd:
[..]
Haaibaaike, het is toch ook jouw post.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg, ik heb dat zelf in de Telegraaf gelezen![]()
Maar je geloof mij nietquote:Op woensdag 7 december 2005 17:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Haaibaaike, het is toch ook jouw post.
Nee, dat geldt voor de post eronder, dat staat namelijk ook in zijn/haar toenmalige post. Niet voor jou.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:00 schreef Spindizzy het volgende:
Ben je nou aan het trollen Haaibaaike of ben je echt zo?
Bedankt hé !quote:Op woensdag 7 december 2005 18:02 schreef rena het volgende:
[..]
Laten we haar opmerkingen maar gewoon negeren, dan houd ze vanzelf wel op. Deed ze ook in dat honden foto topic.Doen of je dom bent is de nieuwe manier van aandacht trekken.
![]()
bronquote:Matt Damon en zijn verloofde Luciana Barroso verwachten hun eerste kindje. Dat meldt de website van de Amerikaanse tv-show Access Hollywood.
Barroso, die zich in september met de acteur verloofde, zou drie maanden zwanger zijn. De interieurontwerpster uit Miami heeft al een dochtertje van zeven jaar uit een eerdere relatie.
Het babynieuws komt een week nadat Damon zijn wens ooit een 'goede vader' te worden uitsprak in een interview met de Boston Herald. De 35-jarige Damon zei in het interview dat het vaderschap hem aanspreekt. 'Ik verlang ernaar de rol van vader in het echt op me te nemen en me te storten op de taken die dat met zich meebrengt.'
Damon is momenteel aan het werk in New York. Daar wordt zijn nieuwe film The Good Shepard opgenomen.
bronquote:Op woensdagavond 7 december is Sharon onverwachts bevallen van een wolk van een dochter. Het kleine meisje had haast, waardoor ze 8 weken eerder dan gepland ter wereld kwam. De kleine heet Eva Luna, weegt 1755 gram, heeft mooie grote kijkers en donker krullend haar. Ondanks haar vroege start gaat alles goed, zowel met de kleine als met de trotse vader en moeder.
Felicitaties kunnen worden gestuurd naar:
AT Productions B.V.
t.a.v. Sharon & Robert
Vondelstraat 1
2513 EN
Den Haag
quote:
Vroegah dacht men dat gekte werd veroorzaakt door de maanquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie er toch de maan in...
... of zag, eigenlijk.
8 wekenquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:59 schreef ChatGirl het volgende:
09/12 Heuglijk nieuws - Update!
Op woensdagavond 7 december is Sharon onverwachts bevallen van een wolk van een dochter. Het kleine meisje had haast, waardoor ze 8 weken eerder dan gepland ter wereld kwam. De kleine heet Eva Luna, weegt 1755 gram, heeft mooie grote kijkers en donker krullend haar. Ondanks haar vroege start gaat alles goed, zowel met de kleine als met de trotse vader en moeder.
Da's waar ook, ja!quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:11 schreef Aventura het volgende:
Vroegah dacht men dat gekte werd veroorzaakt door de maan
Ik was ruim 5 weken te vroeg en was al wel helemaal een 'echte' baby, als in ik zag er al vrij normaal uit, maar wel erg klein (4 pond). Maar 8 weken is wel weer heel vroeg, zal wel een scharminkeltje zijn..maar da;stotaal onbelangrijk, als 't maar gezond is en dat is het blijkbaar!quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:46 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
8 weken![]()
Ik was 6 weken te vroeg en ik zag er al uit als een alien...(groot hoofd, dunne ledematen).. ben benieuwd of Sharon's kind "mooi" is of "lief"![]()
Mee eensquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik was ruim 5 weken te vroeg en was al wel helemaal een 'echte' baby, als in ik zag er al vrij normaal uit, maar wel erg klein (4 pond). Maar 8 weken is wel weer heel vroeg, zal wel een scharminkeltje zijn..maar da;stotaal onbelangrijk, als 't maar gezond is en dat is het blijkbaar!
Ikke ook! We waren beide 4 pond. Normaal zijn baby's algauw 8 pondquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Misschien omdat ik één van een tweeling ben dat ik/wij er zo alien-achtig uitzagen.... is misschien toch anders als je met zn tweeen in een baarmoeder zit![]()
Moeder zal wel een fan zijn van Isabel Allendequote:Op vrijdag 9 december 2005 19:59 schreef ChatGirl het volgende:
De kleine heet Eva Luna
Ik heb zelf een 2ling die 7 weken te vroeg geboren zijn,maar geen aliens hoor,ze waren klein(1600 en 1800 gram) maar ook kort(38 en 40 cm) dus de verhoudingen waren gewoon goed,het waren perfecte ieniemienie mensjes(die nu ondertussen alweer bijna 9 jaar zijn)quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Misschien omdat ik één van een tweeling ben dat ik/wij er zo alien-achtig uitzagen.... is misschien toch anders als je met zn tweeen in een baarmoeder zit![]()
Hmmmmmm... dan vielen mijn tweelingzus en ik misschien gewoon onder de categorie "lelijke babies"quote:Op zondag 11 december 2005 15:18 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik heb zelf een 2ling die 7 weken te vroeg geboren zijn,maar geen aliens hoor,ze waren klein(1600 en 1800 gram) maar ook kort(38 en 40 cm) dus de verhoudingen waren gewoon goed,het waren perfecte ieniemienie mensjes(die nu ondertussen alweer bijna 9 jaar zijn)
quote:SYLVIE MEIS: 'IK BEN IN VERWACHTING!' Baby komt tijdens WK-voetbal...
Sylvie Meis kan haar geluk niet op! Ze is in verwachting! Rafael en Sylvie verwachten eerste kindje eind juli, begin juli 2006. Met een 'Ja, ik ben in verwachting!' maakte Meis aan einde aan de spuculaties over een zwangerschap.
Geen toevallige ontmoetiing...Voetballer Rafael van der Vaart en zijn vrouw Sylvie Meis verwachten volgend jaar juni/juli, zo rond het WK in Duitsland!- hun eerste kind..
Meis zelf: "We hebben nooit onder stoelen of banken gestoken dat we een kinderwens hadden en zijn dan ook dolgelukkig”, aldus Sylvie van der Vaart-Meis . "De eerste spannende maanden zijn achter de rug en we gaan er komende tijd heerlijk van genieten."
Het goede nieuws voor Sylvie en Rafael komt dagen nadat Sylvie's collega soapie Victoria Koblenko vertelde dat Meis liefde voor Van der Vaart wel eens een berekende zou kunnen zijn geweest.
volgens Koblenko zou Sylvie Meis bewust aangestuurd hebben op een echtverbintenis met de rijke voetballer van der Vaart!
Van liefde zou, wat betreft Meis, geen sprake zijn. Van berekening wel, want volgens Meis vroegere collega Victoria Koblenko heeft Sylvie Meis haar manager gewoon opdracht te gegeven op zoek te gaan naar een rijke, beschikbare voetballer, met zij zou kunnen trouwen.
De reden: Sylvie Meis wilde stoppen met werken en een luxeleventje leiden. En Victoria Koblenko weet het zeker zegt zij, want de van oorsprong Russische was erbij toen Meis haar manager opdracht gaf te gaan speuren naar een voetbalend goudhaantje dat haar het leven van een miljonairsvrouw kon bezorgen.
Koblenko: Ik word allergisch van Sylvie Meis die in FHM zegt dat Rafael niet met andere voetballers mag stappen als zij er niet bij is. Goh, hij zou eens naar een andere vrouw kijken." Maar daar blijft het niet bij, want dan zegt Koblenko "Ze gebruikt die jongen. Dat weet ik. Ik was erbij toen ze tegen haar voormalig manager zei: 'vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken.'
That's just sick man.quote:Op zondag 18 december 2005 15:56 schreef innepin het volgende:
Hij zegt dan ook tegen de pers dat het meer een kadootje is voor ze vrouw, zodat zij iets heeft om hem aan te herinneren.
Money will doquote:Op zondag 18 december 2005 15:56 schreef innepin het volgende:
Hij zegt dan ook tegen de pers dat het meer een kadootje is voor z'n vrouw, zodat zij iets heeft om hem aan te herinneren.
quote:Gwen Stefani, nominated for five Grammy Awards including album of the year for “Love.Angel.Music.Baby.,” is pregnant with her first child, according to Us Weekly.
The 36-year-old pop star and Gavin Rossdale, 38, were married three years ago. The baby is due in June, the magazine reported Tuesday.
“We are delighted,” Us Weekly quotes Rossdale’s father, Douglas, as saying. Stefani’s mother, Patti, also reportedly confirmed the pregnancy to the magazine.
An e-mail from The Associated Press to Stefani’s representative wasn’t immediately returned Tuesday.
Rossdale has a 16-year-old daughter, Daisy Lowe, from his relationship with fashion designer Pearl Lowe. He discovered he was the father in 2004 after taking a DNA test.
Ik zou het wel leuk vinden voor ze, Gwen heeft altijd al kinderen gewild.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:42 schreef Copycat het volgende:
Volgens US Weekly is Gwen Stefani zwanger van Gavin Rossdale:
[..]
Haha, zoals je dat zegt lijk je net een exvriend met wie ze altijd over een kinderwens steggelde...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:09 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden voor ze, Gwen heeft altijd al kinderen gewild.
Zat ik ook aan te denken, was een mooi boekquote:Op zondag 11 december 2005 03:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Moeder zal wel een fan zijn van Isabel Allende
http://www.imdb.com/news/wenn/#celeb1quote:Gwen Stefani "Pregnant"
Sexy singer Gwen Stefani is reportedly pregnant with her first child. The 36-year-old No Doubt star - who wed British rocker Gavin Rossdale, 38, in 2002 - is due to give birth in June, according to Us Weekly. While representatives for Stefani have yet to comment, the singer's father Douglas is quoted as saying, "We are delighted." Rossdale already has 16-year-old daughter, Daisy Lowe, from his relationship with fashion designer Pearl Lowe. The singer recently received five Grammy nominations for her solo album Love. Angel. Music. Baby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |