Ja volgens mij had ze ook vlak voor dr zwangerschap al kleine implantaten genomen, las ik ergens.... bron weet ik niet meer... en een zwangerschap helpt ook wel blijkbaar...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:51 schreef Shirley het volgende:
Zo, die Gwen heeft aardige borsten gekregen zeg! Die was vrij plat eerst.
Omdat je van je hakken kan afvallen ofzo? En daarbij: je haar blonderen is toch ook not done? Zij verft lekker door..quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Is helemaal niet goed op hoge hakken lopen als je zwanger bent !
Of Gwen heeft ze aangedaan voor de foto.
Kijkt natuurlijk mooier
Is ook niet goed.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Omdat je van je hakken kan afvallen ofzo? En daarbij: je haar blonderen is toch ook not done? Zij verft lekker door..
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Omdat je van je hakken kan afvallen ofzo? En daarbij: je haar blonderen is toch ook not done? Zij verft lekker door..
Deed Maxima ook toen ze zwanger was..quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
quote:
Dat wordt mooi gevonden in woonwagen-kringen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
Zie je nog niet zo veel van, van Sylvie... waarom heeft zij altijd zo'n dikke vette zwarte lijn om haar ogen?!
Volgens mij is het nieuws van haar zwangerschap direct bekend gemaakt na de bevruchting. Daarom lijkt het zo lang, meestal wachten ze toch minstens 3 maanden met bekend maken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind Katie Holmes daarentegen al verdacht lang zwanger
Ja, dat was bekend dat Guus voor de derde keer vader wordtquote:Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef Maja-de-bij het volgende:
Maar dat was misschien ook al lang bekend![]()
Volgens mij is dat een al tijden achterhaald fabeltje.quote:Betekent nog niet dat het niet schadelijk kan zijn voor de baby.
bronquote:Britney Confirms Her Pregnancy (Sorta)
Filed Under: Baby Blabber > Britney Spears > Kevin Federline
Britney and The Federjerk seem to have made amends, now that they most probably have a second bun in their microwave oven.
The turbulent twosome enjoyed a peaceful stroll in Hawaii on Sunday, where they've been staying at the Four Seasons Maui.
And, according to published reports, Britney has started blabbering to complete strangers about her pregnancy.
Spears allegedly told a woman at the hotel's spa: "I'm pregnant!"
Yay. Yee haw!
Additionaly, friends of the couple have been speaking to the celebrity weeklies, and one pal tells Star that Kevin has finally announced to them that Britney is pregnant again.
"This story is incorrect," said Brit's publicist, Leslie Sloane Zelnik, who did not follow-up with her usual "She is not pregnant" statement, which Leslie has been repeating ad nausea recently.
Wat leuk voor Jan Vayne.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef teigan het volgende:
Jan Vayne is begin deze week vader geworden van een dochtertje: Olivia
Niet dat ik weet ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
Heet die man eigenlijk gewoon Jan Veen? Vayne klinkt echt behoorlijk artiestennaam.
Olivia is best leuk, de naam dan.
Ik weet het écht niet ?!?!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:38 schreef SilverStar het volgende:
Is Jan Vayne (ik meen dat hij eigenlijk Jan Veenje heet) nog steeds met diezelfde vriendin als vroeger? een ex-miss ofzo?
en zn vriendin heet joyce, ik geloof dat ie die tijden terug ook al hadquote:Jan Vayne (Jan Veenje) (born June 6, 1966), pianist;
voor zover ik begreep wel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat leuk voor Jan Vayne.
Is hij voor het eerst vader geworden ?
Dat is zeker heel mooi voor Jan en zijn vriendinquote:Op donderdag 16 maart 2006 03:39 schreef Ole het volgende:
[..]
voor zover ik begreep wel.
En hij is al 11 jaar met zijn vriendin.
Best mooi toch?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:20 schreef ChatGirl het volgende:
Matt Damon krijgt een dochter
door onze redactie
AMSTERDAM - Matt Damon en zijn vrouw Lucianne Bozis krijgen een meisje. De acteur en zijn zwangere vrouw, die naar de Dominicaanse Republiek zijn gevlogen voor de opnamen van Matts nieuwe film The Good Shephard, hebben het nieuws aan een plaatselijke krant verteld.
De hunk, die Spaanse les krijgt van zijn vrouw - een voormalige serveerster uit Argentinië - heeft in zijn beste Spaans de krant El Caribe op de hoogte gebracht van het geslacht van hun toekomstige kindje.
De woordvoerder van de filmster wil tegenover Amerikaanse journalisten niets bevestigen. Zij beweert dat ze het paar al sinds hun huwelijk niet heeft gesproken. Matt en Lucianne gaven elkaar vorige maand hun ja-woord, een week nadat het stel onthulde een kindje te verwachten.
Bron: Telegraaf.nl/prive
ik weet niet of het al gemeld was dat ze een dochtertje zullen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |