quote:
ik zal jouw post wel effe knippen plakkenquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:08 schreef wdn het volgende:
ARGH
Te lang lopen zoeken naar content en dan post TheVulture zo'n miniem topic
Maar der eens snel wat moois vsn TV!!
9-dart:quote:Prijzengeld:
.
Winnaar ¤ 30.000
Runner-Up ¤ 15.000
Halve Finalisten ¤ 7.500
Kwart Finalisten (laatste 8) ¤ 4.500
Plaats 9 t/m 16 ¤ 3.000
Verliezers 1e poule ronde ¤ 2.000
Hoogste Check-Out ¤ 1.000
Totale prijzengeld ¤ 135.000
Ik verdenk hem ervan om elk moment de kop van Dekker zijn romp te trekkenquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:12 schreef wdn het volgende:
Jezus wat een kop heeft die Cullen. Jee,
Jeugdspelers krijgen denk ik geen auto, lijkt mequote:Op woensdag 10 mei 2006 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Gelden die prijzen ook voor de jeugdspelers.. voor een 170 finish bijvoorbeeld zoals Dekkers net?
wijsneusquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Jeugdspelers krijgen denk ik geen auto, lijkt me
Nee!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Gelden die prijzen ook voor de jeugdspelers.. voor een 170 finish bijvoorbeeld zoals Dekkers net?
dvd shrinkquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:13 schreef Me_Wesley het volgende:
Goed. Waarmee kan ik het best een dvd rippen?
voor van gerwen's match
Zit er beveiliging op? Anders gewoon een image (ISO) maken met nero.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:13 schreef Me_Wesley het volgende:
voor van gerwen's match
Strax ff kijkenquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:06 schreef TheVulture het volgende:
20.30 Shaun Greatbatch (J3) - Jelle Klaasen (J4)
toegevoegdquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:16 schreef wdn het volgende:
Meer info voor de startpost:
# 1e ronde 8 poules van 4
# 2e ronde 4 poules van 4
Vanaf de kwartfinale zal er gespeeld worden via een Knock Out systeem.
Zaterdag 6 mei t/m maandag 8 mei: Best of 11 legs
Dinsdag 9 mei t/m Donderdag 11 mei: Best of 13 legs
Vrijdag 12 mei (kwartfinale) Best of 11 sets, best of 3 legs
Zaterdag 13 mei (Halve finale) Best of 17 sets, best of 3 legs
Zondag 14 mei (Finale) Best of 25 sets, best of 3 legs
ikke niet, dat is die pot toch zeker waard!!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:24 schreef Me_Wesley het volgende:
Die iso wordt op de grootste compressie met dvdshrink meer dan 1 gig.
Ik weet niet of jullie daar problemen mee hebben?
Nope. Super dat je dit doet!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:24 schreef Me_Wesley het volgende:
Dan doet ik dat wel. Hosten zal dan wel usenet of torrent worden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:25 schreef Guard het volgende:
[..]
ikke niet, dat is die pot toch zeker waard!!!!
Gaarne Usenet te gebruiken. Dat is een stuk sneller.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:25 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan doet ik dat wel. Hosten zal dan wel usenet of torrent worden.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:13 schreef Me_Wesley het volgende:
voor van gerwen's match
hmm heb geen usenet abbo... toch iemand die er een torrent van wil maken?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gaarne Usenet te gebruiken. Dat is een stuk sneller.
Gelukkig zie je zijn mum niet meer op het podium...quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:32 schreef Bruce117 het volgende:
Greatbatch
Vreselijke vent is het toch ook.
Klopt, zoals ik al eerder postte heb ik gehoord dat zijn relatie verbroken is... weet niet of het klopt maar het zou een oorzaak kunnen zijn natuurlijkquote:
walgelijk is het woordquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:32 schreef Bruce117 het volgende:
Greatbatch
maar zijn 9-darter was wel erg leukquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:36 schreef Guard het volgende:
[..]
die eikel met zijn vertragende tactieken![]()
Ik heb ook niks met 'm nee.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:32 schreef Bruce117 het volgende:
Greatbatch
Jelle gaat zijn reputatie als toekomstige king of darts verliezen aan Van Gerwenquote:
Toen was het ook nog geen eikel...quote:
hmm weet niet van Gerwen moet nog even wachten voordat hij het echte grote podium op mag en Jelle heeft al op dat podium gewonnen, dus eigenlijk is ie al een beetje king of darts...quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jelle gaat zijn reputatie als toekomstige king of darts verliezen aan Van Gerwen
Nou ik vind Jelle nog wel iets kleiner dan Taylor of Van Barneveld hoor... maar hij is ook retegoed hoor... daar doet dit iets mindere gooien niets aan af.... en hij leeft weer wat op nu gelukkigquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:43 schreef Guard het volgende:
[..]
hmm weet niet van Gerwen moet nog even wachten voordat hij het echte grote podium op mag en Jelle heeft al op dat podium gewonnen, dus eigenlijk is ie al een beetje king of darts...
ja maar hij haalt hier wel de tweede ronde dus helemaal weggegooid wordt ie nou ook weer niet...quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:45 schreef wdn het volgende:
Ik hoop dat Jelle een goede coach heeft want 1x winnen en daarna niets meer maken is de klassieke weg naar een depressie.
Zoooooo nog 1 break
Dat is ook zo, Taylor, Barney en Bristow zijn de absolute koningen van het darten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind Jelle nog wel iets kleiner dan Taylor of Van Barneveld hoor... maar hij is ook retegoed hoor... daar doet dit iets mindere gooien niets aan af.... en hij leeft weer wat op nu gelukkig
Iets kleiner? Eén toernooi tegenover vele toernooien en een jarenlange staat van dienst aan de wereldtop (zowel Barney als The Power) komt toch niet bij elkaar in de buurt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind Jelle nog wel iets kleiner dan Taylor of Van Barneveld hoor... maar hij is ook retegoed hoor... daar doet dit iets mindere gooien niets aan af.... en hij leeft weer wat op nu gelukkig
Frieslandquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Waar is Rick Hofstra eigenlijk gebleven?
het was een understatementquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iets kleiner? Eén toernooi tegenover vele toernooien en een jarenlange staat van dienst aan de wereldtop (zowel Barney als The Power) komt toch niet bij elkaar in de buurt.
Is niet de eerste keer deze weekquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Fijn, de site van de IDL kan het vele verkeer niet aan.
Eeeeuw. Windows formaatquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:10 schreef Me_Wesley het volgende:
Goed, ik heb besloten er een wmv van te maken. Rippen duurt nog wel even. Denk dat ik hem morgen online heb
Jammer dan, geen zin om het nu weer uit te gaan zettenquote:
Ik zet het wel om naar OG4 hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:16 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jammer dan, geen zin om het nu weer uit te gaan zetten
Daarbij, als je de wedstrijd maar kan zien, daar gaat het om![]()
quote:
niks mis mee, doe ik ook regelmatigquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:26 schreef wdn het volgende:
en weer een 1.
Kun je me niet een dvdtje opsturen???quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:24 schreef Me_Wesley het volgende:
Ok, Toppie!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:10 schreef Me_Wesley het volgende:
Goed, ik heb besloten er een wmv van te maken. Rippen duurt nog wel even. Denk dat ik hem morgen online heb
Ik denk dat dat juist in het nadeel van z'n tegenstander is.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:30 schreef Guard het volgende:
ben trouwens benieuwd hoe het Michael het gaat doen als hij de kwartfinale haalt, een best of 11 sets is toch wel wat langer dan hij gewend is...
Anders verneuk je even de voorpret voor het op tv wordt uitgezondenquote:
Anders kijk je even niet in het topic over het darten als het nog niet uitgezonden isquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Anders verneuk je even de voorpret voor het op tv wordt uitgezonden![]()
Bullshit, wat nou als je gewoon even 't speelschema wil bekijken of iets dergelijks.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Anders kijk je even niet in het topic over het darten als het nog niet uitgezonden is![]()
Dan moet je ergens anders kijken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:57 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Bullshit, wat nou als je gewoon even 't speelschema wil bekijken of iets dergelijks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Niet geheel onlogisch als je z'n vrouw kent...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef TinusMen het volgende:
Wolton heeft Celine even 'les' gegeven...........![]()
![]()
Wat dat betreft heeft Scholten ook weer 1-1 gemaakt ten opzichte van Barney...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Niet geheel onlogisch als je z'n vrouw kent...![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Niet geheel onlogisch als je z'n vrouw kent...![]()
Leukquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:53 schreef waterreus23 het volgende:
Weer leuke partijen vandaag:
Fitton - Adams:
O' Shea - van Gerwen:
Hankey - Whitlock:
Van mij mag hetquote:
Heb je em al ergens geupload?? Anders moet je em maar ff in rar-gedeelten ergens uploaden dan kan het wel, rapidshare kan ook?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik heb nu de van Gerwen match in wmv formaat (345 mb).
Iemand die kan hosten? Neem even contact met me op via de mail.
Ik heb geprobeerd hem te te voegen op GoogleVideo, maar daar krijg ik een authentication error zodra hij checked of het bestand al online staat.
Inderdaad...quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:09 schreef Denewar het volgende:
yep, maar ze staan een partij te gooien zeg
Nee, Taylor - van Gerwenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:24 schreef wdn het volgende:
Adams - Van Gerwen in de finale zou een THRILLER zijn
Sorryquote:
Als B net zo uit de hoogte doet als bij de Lakeside over J.K. dan hoop ik dat Gerwen hem helemaal verpletterd... Laat B. dan maar weer wat uurtjes op de bank doorbrengen bij de sportpsycholoogquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:26 schreef wdn het volgende:
Barney kan ook zo'n hoge gemiddeltes gooien
Ja, en jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Geweldige prestatie van die Van Gerwen..... en wat een maffe reactis hier van sommigen die hopen dat Taylor wint... Zoveel Nederlanders in de top en dan voor Taylor zijn???
Je gaat straks tijdens het WK toch ook niet voor Duitsland juichen??? Kom op zeg
Doe eens niet zo triest ja.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Geweldige prestatie van die Van Gerwen..... en wat een maffe reactis hier van sommigen die hopen dat Taylor wint... Zoveel Nederlanders in de top en dan voor Taylor zijn???
Je gaat straks tijdens het WK toch ook niet voor Duitsland juichen??? Kom op zeg
Doe jij even niet zo triest. In Nederland is VAN BARNEVELD dé man van het darten. Die heeft darts op de kaart gezet en er in zijn eentje voor gezorgd dat heel erg veel Nederlanders nu genieten van darts op tv. Als er iemand zeer zeker respect verdient is het Barney.... en krijgt hij dat in dit land???quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Doe eens niet zo triest ja.
Taylor is DE man in het darten. Dat is de afgelopen 15 jaar al zo en dat zal de komende jaren ook nog wel zo blijven. Als der iemand zijn lauweren heeft verdient is hij het.
Dat verdient respect en aanmoediging.
Ik ben voor een DARTER. Dit is geen Nederland - Engeland.
Nou darter of niet, ik ben toch echt wel chauvinistisch genoeg dat ik een Nederlander wil zien winnenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:45 schreef wdn het volgende:
Nee maar toch der zit wat in wat hij zegt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Doe eens niet zo triest ja.
Taylor is DE man in het darten. Dat is de afgelopen 15 jaar al zo en dat zal de komende jaren ook nog wel zo blijven. Als der iemand zijn lauweren heeft verdient is hij het.
Dat verdient respect en aanmoediging.
Exact!! Als je dan voor Taylor gaat lopen juichen, ga dan aub in Engeland wonen ofzo.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:49 schreef TinusMen het volgende:
[..]
Nee maar toch der zit wat in wat hij zegt.
Als van Gerwen tegen Taylor gaat dan ben je dan ook voor Taylor![]()
Ik hoop echt dat Taylor er zo snel mogelijk uit vliegt! ORANJE BOVEN!!!!!![]()
Idd HIJ DOET HET!! HIJ DOET HET WEER!!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou darter of niet, ik ben toch echt wel chauvinistisch genoeg dat ik een Nederlander wil zien winnen
Och. Ik zie liever een goede match.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou darter of niet, ik ben toch echt wel chauvinistisch genoeg dat ik een Nederlander wil zien winnen
Ik ben 1/4 engels en ga zeker 10 weken per jaar naar Schotlandquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact!! Als je dan voor Taylor gaat lopen juichen, ga dan aub in Engeland wonen ofzo.
waarom nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:59 schreef wdn het volgende:
Overigens lijkt me dit niet de plek voor deze discussie
Poulewedstrijden van de PDC denk ik.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Die presentator zegt net dat Baxter en Scholten al een aantal keren tegen elkaar hebben gespeeld en dat het één keer gelijk werd. Kan iemand me uitleggen hoe dat kan?
Gooit Mitt dadelijk dit topic naar W+Lquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waarom nietHet gaat toch ook over darten
Lijkt mij ook idd! Ben zowiezo voor de Nederlander, alleen voor de 1 wat meer enthousiast dan voor de ander...quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waarom nietHet gaat toch ook over darten
Eeuwige oneindige discussiequote:Op donderdag 11 mei 2006 22:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Gooit Mitt dadelijk dit topic naar W+L
Krijgen we van die filosofische discussies of dit een sport of een spel isen wat de ideale verdeling van een dartbord is (ooit met iemand ZWAAR ruzie over gehad
)
In theorie wel. Kijk maar:quote:
Hij moet nog tegen Taylor. Plus hij moet 6 games inhalen op Lloyd.quote:Plts Naam Ges. Gew. V T S
1. Phil Taylor (Eng) 2 2 14 2 12
2. Colin Lloyd (Eng) 2 1 8 9 -1
3. Shaun Greatbatch (Eng) 2 1 8 12 -4
4. Jelle Klaasen (Ned) 2 0 7 14 -7
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Hij was er in praktijk al uit, aangezien Lloyd of Greatbatch ook op 2 overwinningen zou komenquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:23 schreef wdn het volgende:
In theorie wel. Kijk maar:
[..]
Hij moet nog tegen Taylor. Plus hij moet 6 games inhalen op Lloyd.
Heb Whitlock nog niet zien gooien, is hij een beetje in vorm? Kan ook een leuke parij worden dan...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:00 schreef Mark het volgende:
Het programma:
Quarter Finals
1 Raymond van Barneveld (Ned) v Michael van Gerwen (Ned)
2 Phil Taylor (Eng) v Simon Whitlock (Aus) (8)
3 Ted Hankey (Eng) v Colin Lloyd (Eng)
4 Martin Adams (Eng) (2) v Roland Scholten (Ned)
Stiekem zie ik van Gerwen liever winnen dan Barney. Waarom? Barney heeft natuurlijk al ontzettend veel bereikt binnen het darten. In een interview eergisteren vertelde Barney ook dat hij dacht dat van Gerwen echt een top talent is en in de toekomst veel beloofd. Dat van Gerwen zo ver gekomen is, en misschien nog wel verder zal komen komt in mijn ogen gewoon omdat hij ontzettend in vorm is deze week, en in staat is beter te presteren onder druk. Het lijkt me leuk als die goser gewoon een toptoernooi kan spelen nu hij er toe in staat is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik hoop echt met heel mijn hart dat niet weer alle mensen op de hand van van Gerwen zijn vandaag (net als de schandalige proporties in de lakeside finale), maar dat de mensen Barney met evenveel respect benaderen. Wat jullie?
Ik zou ook met een mond vol tanden staan als ze zo'n mocrifoon en camera onder je neus duwen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:44 schreef Cart_man het volgende:
Ben voor van Gerwen. Heb Barney altijd al een lul gevonden.
Dat van Gerwen en Klaassen zo onverschillig antwoorden op vragen bij interviews is iets wat je ze niet echt kwalijk kunt nemen. Van Gerwen is 17 en speelt voor het eerst op een toernooi dat grootschalig wordt uitgezonden door SBS6.
Klopt, ik moet telkens lachen als ik zijn opkomst muziekje hoorquote:Bij Klaassen ligt het meer in zijn karakter.
Muziek is niks mis mee, met name die mix van van Gerwen van tribal dance van 2 unlimited vind ik best lekker. Alleen heb ik toch liever de '80's rock intro's van de oudjesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:49 schreef Casparovvv het volgende:
Klopt, ik moet telkens lachen als ik zijn opkomst muziekje hoorDie geluidsinstallatie is totaal niet berekend op dat hardcore achtige muziekje.
die van Van Gerwen is prima idd, maar bij Klaassen hoorde je absoluut dat er geen base boxen hingenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:54 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Muziek is niks mis mee, met name die mix van van Gerwen van tribal dance van 2 unlimited vind ik best lekker. Alleen heb ik toch liever de '80's rock intro's van de oudjes![]()
Klopt wel, Barney krijgt niet het respect voor wat hij bereikt heeft. Je kunt struikelen over zijn persoonlijkheid, maar niet over zijn prestaties. Hij is duidelijk de nummer 2 van de wereld, en zou daar veel meer waardering voor mogen krijgen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:12 schreef VirtualPOM het volgende:
wat ik het ergste vind is dat beide jongens geen enkel respect aan Barney geven. Hij is de man die het hele dartscircus in nederland zo populair gemaakt heeft en de enige die zich echt structureel Taylor zou kunnen evenaren. Voor Taylor geld dit respect-issue ook, maar bij Barney stoot me dit meer tegen de borst.
Dit alles zorgt ervoor dat ik ondanks het fantastische spel van van Gerwen als nederlander toch niet zijn zijde kies (ik was voor Fitton, toch een toonbeeld van sportiviteit). Wat ik wel leuk vond achteraf bij het interview van Taylor-Klaasen was dat Phil zich echt stond te verbijten. zich Ik hoop echt met heel mijn hart dat niet weer alle mensen op de hand van van Gerwen zijn vandaag (net als de schandalige proporties in de lakeside finale), maar dat de mensen Barney met evenveel respect benaderen. Wat jullie?
Dat geloof ik ook wel, als je kijkt wat het ventje tegen Adams en O-shea op de mat heeft gelegd is dat natuurlijk niet bepaald misselijk. Hij had met die gemiddelden ook van Taylor gewonnen gisteren, makkelijker dan Klaasen dat deed.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:13 schreef Urquhart het volgende:
Barney zal nog wel een hele kluif krijgen aan Van Gerwen
Je weet niet of dit zo zal blijven natuurlijk en ik zou persoonlijk als ik topper was ook niet constant tegen lager geklasseerden willen spelen als ik de kans had. Je hebt dan namelijk alleen maar iets te verliezen en niks te winnen. De dutch open heeft hij dit jaar wel voor de ik meen 3e keer gewonnen en hier speeld hij zich natuurlijk ook door het mindere volk heen. De mensen in de zaal waren allen voor hemquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:16 schreef Guard het volgende:
En daarbij kom ik van Gerwen nog gewoon tegen op toernooien hier in de regio, terwijl Barney (toen hij nog bij de BDO zat) zich daar veel te goed voor voelde (en nee het zijn geen stamkroeg toernooitjes, maar toernooien als het Open Zuid West Nederland, voorheen het Tilburg Open).
Ja maar je moet wel je punten halen voor de ranking als je nog voor Nederland uit wilt komen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:22 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Je weet niet of dit zo zal blijven natuurlijk en ik zou persoonlijk als ik topper was ook niet constant tegen lager geklasseerden willen spelen als ik de kans had. Je hebt dan namelijk alleen maar iets te verliezen en niks te winnen. De dutch open heeft hij dit jaar wel voor de ik meen 3e keer gewonnen en hier speeld hij zich natuurlijk ook door het mindere volk heen. De mensen in de zaal waren allen voor hem![]()
Ik ben ook altijd voor Barney. Hij heeft het darten op de kaart gezet, en vooral vanwege het feit dat veel mensen tegen hem zijn, heb ik altijd wel sympathie voor hemquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, als je kijkt wat het ventje tegen Adams en O-shea op de mat heeft gelegd is dat natuurlijk niet bepaald misselijk. Hij had met die gemiddelden ook van Taylor gewonnen gisteren, makkelijker dan Klaasen dat deed.Maar als de partij duidelijk een kant opgaat, dan blijf ik toch echt bij Barney, niet alleen met mijn mening jegens de 2 jongemannen, maar omdat ik als Barney speelt sowieso voor hem ben
![]()
Ja maar als die wedstrijd 7-6 voor Greatbach zou zijn geworden had Jelle kans: dat moest hij met 7-1 winnen ofzo van Taylorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Hij was er in praktijk al uit, aangezien Lloyd of Greatbatch ook op 2 overwinningen zou komen
Oh 11 sets nu, dat verandert de zaak toch wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:42 schreef Guard het volgende:
Barney is gewoon een goede darter, maar het is toch gewoon leuk als er zo'n jochie aankomt die alles en iedereen verbaasd met wereldpartijen?
Toch denk ik niet dat hij gaat winnen van Barney in deze wedstrijd vorm van best of 11 sets. Maar Barney zal wel flink gaan zweten....
Nee, want dan hadden Greatbatch en Taylor er al 2 gewonnen. Jelle lag er sowieso uitquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar als die wedstrijd 7-6 voor Greatbach zou zijn geworden had Jelle kans: dat moest hij met 7-1 winnen ofzo van Taylor![]()
is het al gelukt?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik heb nu de van Gerwen match in wmv formaat (345 mb).
Iemand die kan hosten? Neem even contact met me op via de mail.
Ik heb geprobeerd hem te te voegen op GoogleVideo, maar daar krijg ik een authentication error zodra hij checked of het bestand al online staat.
Hmmm. Ik ben voor een goede match. Het zal me een rotzorg zijn of Barney of van Gerwen wint als het maar een leuke match wordt. Dat is ook de reden waarom ik het niet interessant vind of er een nederlander, een brit of iemand anders staat.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik erger met wel (ondank het fantastische spel van van Gerwen) aan de beide jongens. Jelle is helemaal een ongelofelijke droogkloot, er valt geen enkele lol aan te beleven. in interviews en na een winst is er totaal geen emotie te bespeuren en de antwoorden zijn standaard en stug. Als een mindere club de champions leage wint, wil je toch ook niet dat de spelers stoïcijns de kleedkamer inlopen? Iedereen zou er dan wat van zeggen. Ook van Gerwen maakt zich hier schuldig aan en wat ik het ergste vind is dat beide jongens geen enkel respect aan Barney geven. Hij is de man die het hele dartscircus in nederland zo populair gemaakt heeft en de enige die zich echt structureel Taylor zou kunnen evenaren. Voor Taylor geld dit respect-issue ook, maar bij Barney stoot me dit meer tegen de borst.
Dit alles zorgt ervoor dat ik ondanks het fantastische spel van van Gerwen als nederlander toch niet zijn zijde kies (ik was voor Fitton, toch een toonbeeld van sportiviteit). Wat ik wel leuk vond achteraf bij het interview van Taylor-Klaasen was dat Phil zich echt stond te verbijten. zich Ik hoop echt met heel mijn hart dat niet weer alle mensen op de hand van van Gerwen zijn vandaag (net als de schandalige proporties in de lakeside finale), maar dat de mensen Barney met evenveel respect benaderen. Wat jullie?
Wacht ik zat naar de kolommen met "2" te kijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, want dan hadden Greatbatch en Taylor er al 2 gewonnen. Jelle lag er sowieso uit
Ik ben zelf ook voor Barney (al maakt het me ook niet uit als van Gerwen wint), maar hoezo vind jij dat Klaasen en van Gerwen geen respect tonen voor Barney? Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:12 schreef VirtualPOM het volgende:
... Ook van Gerwen maakt zich hier schuldig aan en wat ik het ergste vind is dat beide jongens geen enkel respect aan Barney geven. Hij is de man die het hele dartscircus in nederland zo populair gemaakt heeft en de enige die zich echt structureel Taylor zou kunnen evenaren. Voor Taylor geld dit respect-issue ook, maar bij Barney stoot me dit meer tegen de borst.
...
De finishes van van Gerwen waren tegen O'shea ijzersterk! achter elkaar finishde hij boven de 140. Als ik de laatste set even niet meereken. Daar speelden de zenuwen hem de parten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:42 schreef Guard het volgende:
Barney is gewoon een goede darter, maar het is toch gewoon leuk als er zo'n jochie aankomt die alles en iedereen verbaasd met wereldpartijen?
Toch denk ik niet dat hij gaat winnen van Barney in deze wedstrijd vorm van best of 11 sets. Maar Barney zal wel flink gaan zweten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |